Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By famas
#317717
rx8_drifter έγραψε:Τί ακριβώς εννοείς με την όλη υπόθεση και το οξυγόνο, ομολογώ δεν κατάλαβα :lol:

Τα cutting tools που μετέφεραν στην εξέδρα από το πλοίο και χρησιμοποιήθηκαν για την αποκοπή των τριών εδρών στήριξης της πλατφόρμας.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#317831 To λεγόμενο jacket προς το παρόν μένει εκεί (δεν ήταν στο δικό μας scope) και θα το βγάλει κάποιος άλλος.

Το ίδιο καράβι στην πρύμνη στο μελλον θα έχει άλλο σύστημα για να μπορεί να αφαιρεί κι αυτά, αλλά επειδή δεν είναι αποδοτικό οικονομικά αυτή την στιγμή το έχουν βάλει στον πάγο. Προς το παρόν θα βάλουμε έναν γερανό 5.000t για να μπορούμε να βγάζουμε "μικρά" jacket

Για να έχετε μια εικόνα του πόσο advance είναι τα συστήματα πλοήγησης και positioning πλέον αυτό το τέρας όταν ήταν κάτω απ την πλατφόρμα είχε footprint 10cm. Περισσότερο κουνιόταν η πλατφόρμα παρά το καράβι :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By RXristos
#317856 Απίστευτη μηχανική! Απίστευτη! Σοκ και δέος για το ανθρώπινο μυαλό!!! Για τι μεγέθη μιλάμε σε βάρος, ακρίβειας κινήσεων, μελέτης του όλου εγχειρήματος κλπ κλπ... :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:
Ειδικά οι ενεργές πλατφόρμες που προσαρμόζονταν στην κίνηση του πλοίου ήταν απίστευτο για το μέγεθός τους.
Ερώτηση, στις βάσεις της πλατφόρμας άνθρωποι ήταν μέσα που κάνανε την κοπή;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#317857 Μαλλον οχι, στην αρχη εβαζαν μεσα στις βασεις κατι κυλινδρους-κοπτικα εργαλεια.

Αλλη ερωτηση, η κοπη δεν ηταν ευθεια για να μην γλιστρησει το πανω μερος απο τη θεση του και τα :lipsealed: ολα?
Άβαταρ μέλους
By otso
#317862 μια χαζη ερωτηση . Τα νορμαλ πλοια τι επικοινωνιες εχουν; παλια ειχαν τον μαρκονι , υπαρχει τωρα; εχει ιντερνετ στα πλοια;
Άβαταρ μέλους
By DAP
#317875 Και οτι ακομη και η μισθοδοσια ολου του πληρωματος βγαινει απο το γραφειο σου φτανει; Υπαρχει μια αμφιδρομη επικοινωνια καπετανιου και γραφειου που κανει τον ελεγχο του πλοιου πληρη και σχετικα γρηγορο.....
Άβαταρ μέλους
By otso
#317886 δηλ; τελεξ; , βραχεα ; δορυφορικο τηλ;
η μισθοδοσια τωρα που το ειπες , εχει λεφτα ο καπετανιος και τους τα δινει κασ μεσα στον ωκεανο; η μπαινει σε τραπεζα που εχουν δηλωσει; και αν χρειαζονται λεφτα στο λιμανι ; παλιοτερα πως γινοταν και πως γινεται σημερα ;
υπαρχει οριο ηλικιας να βγαλεις ναυτικο φυλλαδιο;
σαν ναυτες απλους παιρνουν τωρα ελληνες; η μονο φιλιππινεζους ; Ισχυει δηλ σημερα το Μανα θα παω στα καραβια; που εδινε διεξοδο στους φουκαραδες παλια; η παιρνουν σκλαβους με 5 δολ η μερα.
Σε τι νομισμα γινεται συνηθως η πληρωμη;
αυτα τα λιγα.

ιντερνετ εχουν οι λαδαδες και οι ματσακονιστες;
ο καπετανιος εχει παντα οπλο;
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#317896 Οχι, πλέον κουβαλάει dildo.

Πλεόν ολο και περισσότερα καράβια έχουν ίντερνετ και εννοείται δορυφορικά τηλέφωνα αλλά και GMDSS με SatC πχ

RXristos έγραψε:Απίστευτη μηχανική! Απίστευτη! Σοκ και δέος για το ανθρώπινο μυαλό!!! Για τι μεγέθη μιλάμε σε βάρος, ακρίβειας κινήσεων, μελέτης του όλου εγχειρήματος κλπ κλπ... :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:
Ειδικά οι ενεργές πλατφόρμες που προσαρμόζονταν στην κίνηση του πλοίου ήταν απίστευτο για το μέγεθός τους.
Ερώτηση, στις βάσεις της πλατφόρμας άνθρωποι ήταν μέσα που κάνανε την κοπή;


ακριβώς EKEI κρύβεται το ολο innovation του εγχειρήματος :thumbsup: το οποίο είναι in house engineering. Mε το active heave compensation σε Χ,Υ,Ζ μπορεί να μένει ακίνητο κάτω απ την πλατφόρμα μέχρι την στιγμή που θα γίνει το lift. Υπόψιν ότι όταν το σύστημα θα είναι πλήρως ενεργό, το fast lift θα γίνεται σε κάτω απο 10 δευτερόλεπτα :lipsealed:

Το cutting tool είναι εντελώς αυτοματοποιημένο, πάλι in house και δεν επεμβαίνει κάποιος κατα την κοπή. Υπ όψιν μιλάμε για πάχος ατσαλιού γύρω στους 10 πόντους και ο λόγος που κόβεται έτσι είναι για να μπορεί να "γλυστρίσει" όπως φεύγει το καράβι απομακρυνόμενο
Άβαταρ μέλους
By DAP
#317926 Οπως και παλια ο ναυτικος σε καθε λιμανι που βγαινει μπορει να ζητησει εναντι της μισθοδοσιας που εχει λαμβανειν....Οι οικογενειαρχες εχουν καθορισει (συνηθως) ενα μηνιαιο εμβασμα που πηγαινει η σε τραπεζα η σε δικαιουχο και αν περισευουν κανουν και ενα εκτακτο και το υπολοιπο παει για τον επομενο μηνα.....Ο καπετανιος αφου ρωτησει ποιος θελει μετρητα για την εξοδο ζηταει το συνολικο ποσο (η και παραπανω ) απο το γραφειο το οποιο ποσο θα του το δωσει ο τοπικος πρακτορας που εχει αναλαβει τη πρακτορευση μετα απο συνενοηση βεβαιως με το γραφειο...
Η τελικη εξοφληση γινεται η cash απο τον καπετανιο,η με εμβασμα η απο το γραφειο αμα τη επιστροφη του ναυτικου.....
Επειδη εχω αποχωρισει χρονια τωρα απο την ναυτιλια δεν εχω απαντηση για τα αλλες ερωτησεις αλλα πιστευω οτι το αμερικανικο δολλαριο εξακολουθει να ειναι το δημοφιλεστερο νομισμα συναλλαγης.....
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#317990
otso έγραψε:δηλ; τελεξ; , βραχεα ; δορυφορικο τηλ;
η μισθοδοσια τωρα που το ειπες , εχει λεφτα ο καπετανιος και τους τα δινει κασ μεσα στον ωκεανο; η μπαινει σε τραπεζα που εχουν δηλωσει; και αν χρειαζονται λεφτα στο λιμανι ; παλιοτερα πως γινοταν και πως γινεται σημερα ;
υπαρχει οριο ηλικιας να βγαλεις ναυτικο φυλλαδιο;
σαν ναυτες απλους παιρνουν τωρα ελληνες; η μονο φιλιππινεζους ; Ισχυει δηλ σημερα το Μανα θα παω στα καραβια; που εδινε διεξοδο στους φουκαραδες παλια; η παιρνουν σκλαβους με 5 δολ η μερα.
Σε τι νομισμα γινεται συνηθως η πληρωμη;
αυτα τα λιγα.

ιντερνετ εχουν οι λαδαδες και οι ματσακονιστες;
ο καπετανιος εχει παντα οπλο;


Internet, όπως είπε και ο drifter, έχουν πλέον τα περισσότερα πλοία. Μη φανταστείς τρελές ταχύτητες όμως, ίσα να στείλεις κάνα email, viber κτλ.

Για τη μισθοδοσία σου εξήγησε ο DAP. Βέβαια πλέον παίζει και e-banking και χρεωστικές - πιστωτικές οπότε υπάρχουν και άλλες λύσεις.

Tο όριο ηλικίας για την απόκτηση ναυτικού φυλλαδίου έχει καταργηθεί. Αρκεί να περάσεις γιατρούς και τη σχολή σωστικών μέσων (και να προσκομίσεις και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά)

Σαν απλοί ναύτες παίζουν κυρίως Φιλιππινέζοι, τουλάχιστον στις Ελληνικές εταιρίες που γνωρίζω και κάνουν μεγάλα ταξίδια μεταφοράς πετρελαίου και αερίου.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#318332 Πλέον παίζουν και σοβαρές ταχύτητες Saxon
(Ka band παίζει και στα 20Mbps αν θυμάμαι καλά).
Εμείς παίζουμε.γυρω στο 4 αρι (Ku+C band combined)
Άβαταρ μέλους
By famas
#318488 Έχεις drifter, υπόψη σου σε τι γλώσσα προγραμματισμού είναι γραμμένο το πρόγραμμα που χρησιμοποιει το πλοίο για να εκτελεί τις κινήσεις ακριβείας, ωστε να προσεγγίσει την εξέδρα; Όπως και τι υπολογιστές χρησιμοποιούν αντίστοιχα;

.