- 24 Σεπ 2014, 14:41
#14677
Η γενικοτερη μου αποψη για το Πλαισιο οσον αφορα το customer service META την πωληση, ειναι οτι γαμιεται. Τους εχω ριξει πολλα (και δικαιολογημενα, βλεπε ροδακι καινουριας καρεκλας σπαει μολις καθομαι για πρωτη φορα, και "τα ροδακια δεν καλυπτονται απο εγγυηση και ετσι κ αλλιως δεν μπορουμε να σας δωσουμε ενα σκετο ροδακι") μπινελικια. Απο εκει και περα:
οπως ειπαν και αλλοι, τα 30-40-50-100 ευρω για "μιση ωρα δουλεια", δεν ειναι μονο για τη μιση ωρα δουλεια αλλα για την επισκεψη στο χωρο του πελατη (ακριβως δηλαδη οπως χρεωνει και ενας τεχνιτης σπιτιου, για να μη πω οτι εδω ειναι και πιο λογικο γιατι "μεγαλε παρε το pc και τρεχα εσυ μεχρι το πλαισιο να σου κανουν τη δουλεια, αμα θες φθηνοτερη χρεωση", πραγμα που δεν μπορει να γινει πχ με τον υδραυλικο και τη σωληνα του μπανιου). Αυτο που πληρωνεις δηλαδη ειναι η μεταβαση του τεχνικου, και το βολεμα του να γινει η δουλεια στο χωρο σου. Μειον τους φορους βεβαιως βεβαιως...
Απο κει και περα, το ζουμι ειναι στο παρακατω και μετα απο αυτο τελειωνει καθε συζητηση:
g8777 έγραψε:
Αύριο μπορεί το Πλαίσιο να δημιουργήσει μια υπηρεσία ονόματι "Δημιουργία λογαριασμού στο Facebook" με την καταπληκτική χρέωση των 50 ευρώ. Θα μας analυσεις γιατί αυτή η χρέωση είναι λογική;
Αν καταφερνει να την πουλαει, τοτε ναι. Γενικα, η "σωστη" τιμη για κατι ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ και οχι για προιον, ειναι μια: "η μεγαλυτερη που μπορεις να πουλησεις" οπου "μπορεις"= οτι θεωρει ως επιθυμητο/επιτρεπτο για εκεινον, αυτος που το πουλαει. μεταφραση: αν πουλας κατι 1000ε αλλα το πουλας μια φορα το χρονο επειδη ειναι ακριβο, αλλα αυτο σου ειναι αρκετο, τοτε η τιμη ειναι σωστη. αν ομως ενω καταφερνεις να το πουλας 1000, η μια φορα το χρονο δεν σου ειναι αρκετη ενω με 300ε θα πουλαγες 10 φορες το χρονο, τοτε αλλαξε τιμη.
Και επειδη μετα απο αυτο που λεω και εγω, ειπωθηκε το παρακατω ως απαντηση,
pro έγραψε:Fair enough. Αρα ληγει και η κουβεντα για το μπουκαλι νερου των 5 ευρω στην Ακροπολη, το γαλα, τις τιμες του ΙΚΕΑ, γενικως η κουβεντα περι τιμων. Αφου καποιοι τα δινουν, καλα κανουν. Ελευθερη αγορα. Μπεεεε.
ΥΓ. Η ελευθερη αγορα, τουλαχιστον οπως εννοειται στας ευρωπας, προυποθετει ελεγχο. Για παραδειγμα, περι καταχρησης δεσποζουσας θεσης, μονοπωλιακων τακτικων κλπ. Επισης προυποθετει ισχυρες καταναλωτικες οργανωσεις, που οταν στραβωσουν δε σε χωραει η ηπειρος. Εμεις απο τη μια δεν εχουμε ολα αυτα, απο την αλλη δεχομαστε και επιθεση οταν διαπιστωνουμε οτι κατι δεν παει καλα.
εχω να πω το εξης. Τι ελεγχο να κανεις στην ελευθερη αγορα των αμετρητων διαθεσιμων τεχνικων η/υ? Τι δεσποζουσα θεση εχει το πλαισιο στην παροχη τεχνικων η/υ? Ψαξε στο νετ, βρες 10 τετοιους και παρε τιμες και διαλεξε.
g8777 έγραψε:Εγω το μονο που σχολιασα ηταν το ΤΙ πληρωνεις ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ με την υπηρεσια που λαμβανεις.(Για να το καταλαβει και ο τριντεντ: βαζω usb-τρεχω dvd-ετοιμο το γιουβετσακι.Οχι μα μου ειναι χαλασμενο το pc, βρηκα κινηση εκαψα παραπανω κτλ).Με εχει καλυψει 101% ο asimov.
Τωρα το τι γραφει καθε μαναsk καημενη αυτο ειναι αλλουνου παππα ευαγγελιο.Και φυσικα δεν μπορει να χρεωνει ο καθενας οτι γουσταρει και αν θελουμε πληρωνουμε, που να χτυπατε τον τριντεντ σας κατω.
Αληθεια, ποιες πιστευετε οτι θα ηταν οι αντιδρασεις χρηστων αν το θεμα ξεκινουσε σε τεχνολογικο φορουμ;Ace λες να μας εδειχναν καναν ισολογισμο του Πλαισιου για να μας πεισουν;
Πως το εννοεις το παραπανω bold? Φυσικα και μπορει να χρεωνει ο καθενας οτι γουσταρει, και αμα θες πληρωνεις. Δεν μιλαμε για ψωμι και γαλα ή νερο και ρευμα, μιλαμε για την παροχη μιας μη υποχρεωτικης απο το νομο υπηρεσιας, στο χωρο σου. Υπηρεσιας μαλιστα που μπορει να στη κανουν αλλοι 1002 (αρα δεν μπορεις να μου πεις περι "δεσποζουσας θεσης" ή υπαρξης καρτελ στο χωρο και συννενοησης τιμων).