Asimov έγραψε:Mark έγραψε:...
Ούτε καν.
Όταν πας στο Πλαίσιο, για να πάρεις έναν σκληρό, να σε ρωτάει ο υπάλληλος, αν ξέρεις να τον συνδέεις. Κι αν απαντάς όχι, να παίρνει ένα από τα 852 δείγματα σκληρών που έχει στο σταντ και να βάζει το καλώδιό του σε μία από τις θύρες usb ενός από τα 852 δείγματα pc που έχει στο σταντ.
Κόστος ΜΗΔΕΝ, χρόνος κάτι δευτερόλεπτα.
Από το να τους αναγκάζουν να σε πλευρίζουν ανά 2 λεπτά 50 άτομα για να σε ρωτήσουν αν "εξυπηρετείσαι", θα τους βάζουν να κάνουν κάτι πιο παραγωγικό και χρήσιμο για τον πελάτη, που μετράει κιόλας ως αντιμετώπιση.
Αλλά, βέβαια, έτσι δεν θα βρουν κάνα παππού να του πουλήσουν το 30αρι που περιλαμβάνει φόρους και τέλη και κόστος διαχείρισης και μεταφορικά και δεν ξέρω γω τι άλλο.
Εδώ είσαι λάθος.
1) Ο πωλητής είναι αυτό που λέει η λέξη: Να πουλάει όχι να κάνει μαθήματα χρήσης Η/Υ. Έχουν κάποιους στόχους που αφορά τις πωλήσεις. Αυτό έχει κρίνει η εταιρία ότι είναι παραγωγικό και χρήσιμο.
2) Τα εκθεσιακά κομμάτια είναι για υποψηφίους πελάτες να τα δοκιμάζουν και όχι να γίνονται πειραματόζωα.
3) Από γνωστό σε περιφερειακό κατάστημα της αλυσίδας μπορώ να σου πω ότι εκτός από τις περιόδους που έχει κίνηση τον υπόλοιπο καιρό το προσωπικό είναι ελάχιστο και πρέπει να ψάξεις για να βρεις κάποιον υπάλληλο.