Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#15418
kobulis έγραψε:Και δεν ξεχνάμε οτι το 50ρικο του Πλαισίου είναι κάτασπρο -> παροχή υπηρεσίας που φορολογείται στο δόξα πατρί, ας μείνει ένα 25άρι.
<...>

Δεν έχουν παραθυράκια φοροαποφυγής οι Α.Ε. στυλ Πλαίσιο;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#15426 Εσένα μανάρι μου θα σου δίνα και 50 ευρώ να πας να ψωνίσεις στην Φυλής. :inlove:

Δεν χρειάζεται ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ να είναι έτσι :
Image

Τσακω και 7 ευρώ έξτρα για να τα βάλεις στο γουρουνάκι "1600cc".
Image
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#15449 Επιτέλους γινόμαστε πολιτισμένος γκόσμος.
Έλεγχος συνδεσιμότητας: 30 ευρώ.
Απασχόληση προσωπικού στο τηλέφωνο: 10 ευρώ.
Χαμόγελο στην υποδοχή: 5 ευρώ.
Ο αέρας που αναπνέετε στα μαγαζιά μας: 0,50 ευρώ.
Η σκόνη που φέρνετε από έξω: 1,5 ευρώ.
Το κλικ στο site μας: 0,02 ευρώ.
Αποστολή και λήψη απάντησης σε email: 2,5 ευρώ.

Welcome και good morning, για όσους δεν το έχετε καταλάβει ακόμα. Για τις περισσότερες (με τάσεις αύξησης) είμαστε όλοι νούμερα.

Παράδειγμα:
Αγορά ρολογιού με μπρασελέ σε κατάστημα φυσικό 150 ευρώ.
Χαλάει το μπρασελέ στους 3 μήνες.
Αποστολή με την εγγύηση από το κατάστημα στην εταιρεία.
Απάντηση εταιρείας (ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ): Δεν καλύπτεται. Κόστος νέου μπρασελέ χονδρική με ΦΠΑ 60 ευρώ.
Ερώτηση καταστήματος: Αποκλείεται το μπρασελέ να είναι ελλατωματικό;
Απάντηση εταιρείας: Δεν καλύπτεται.
Τελικά το κόστος το ανέλαβε το κατάστημα με τοποθέτηση νέου μπρασελέ του εμπορίου εξαιρετικής ποιότητας και φυσικά δική του ζημία προκειμένου να καλύψει τον πελάτη του οποίου σεβάστηκε το χρήμα, την επιλογή και τον χρόνο.

Εταιρείες. Ως επί των πλείστων, ευελιξία μηδέν, υποστήριξη στον πελάτη φθίνουσα.
Άβαταρ μέλους
By IOANNIS
#15456
kubiak έγραψε:Επιτέλους γινόμαστε πολιτισμένος γκόσμος.
Έλεγχος συνδεσιμότητας: 30 ευρώ.
Απασχόληση προσωπικού στο τηλέφωνο: 10 ευρώ.
Χαμόγελο στην υποδοχή: 5 ευρώ.
Ο αέρας που αναπνέετε στα μαγαζιά μας: 0,50 ευρώ.
Η σκόνη που φέρνετε από έξω: 1,5 ευρώ.
Το κλικ στο site μας: 0,02 ευρώ.
Αποστολή και λήψη απάντησης σε email: 2,5 ευρώ.

Welcome και good morning, για όσους δεν το έχετε καταλάβει ακόμα. Για τις περισσότερες (με τάσεις αύξησης) είμαστε όλοι νούμερα.

Παράδειγμα:
Αγορά ρολογιού με μπρασελέ σε κατάστημα φυσικό 150 ευρώ.
Χαλάει το μπρασελέ στους 3 μήνες.
Αποστολή με την εγγύηση από το κατάστημα στην εταιρεία.
Απάντηση εταιρείας (ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ): Δεν καλύπτεται. Κόστος νέου μπρασελέ χονδρική με ΦΠΑ 60 ευρώ.
Ερώτηση καταστήματος: Αποκλείεται το μπρασελέ να είναι ελλατωματικό;
Απάντηση εταιρείας: Δεν καλύπτεται.
Τελικά το κόστος το ανέλαβε το κατάστημα με τοποθέτηση νέου μπρασελέ του εμπορίου εξαιρετικής ποιότητας και φυσικά δική του ζημία προκειμένου να καλύψει τον πελάτη του οποίου σεβάστηκε το χρήμα, την επιλογή και τον χρόνο.

Εταιρείες. Ως επί των πλείστων, ευελιξία μηδέν, υποστήριξη στον πελάτη φθίνουσα.


Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ο πωλητής είναι ο κατά νόμο υπόχρεος να επισκευάσει την ελαττωματική συσκευή, ακόμη και αν υπάρχει επιπλέον εγγύηση της κατασκευαστικής εταιρείας. Τα καταστήματα θα εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας και θα σας παραπέμψουν στα κεντρικά ή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι «αυτή δίνει την εγγύηση». Και όμως, η εν λόγω πρακτική πέρα από τα έξοδα και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται είναι επίσης και... παράνομη!

Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και άλλες συναφείς διατάξεις»


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#15472 Νομίζω ότι καταλαβαίνεις ότι όλοι είναι πελάτες εκτός από αυτόν που παράγει κάτι (που και αυτός κάπου ψωνίζει υλικά αλλά τεσπα).
Άβαταρ μέλους
By kacey
#15482 Αυτο που σου λεει ειναι οτι ορθα το καταστημα ανελαβε να επισκευασει/αντικαταστησει το ελλατωματικο ανταλλακτικο/εξαρτημα*, γιατι πολυ απλα ειναι υποχρεωμενος να το κανει. Το τι θα κανει μετα το καταστημα με τον προμηθευτη του που ειναι μαλακας, ειναι αλλο θεμα. Και δικο του, οχι του πελατη.

*και φυσικα επρεπε να βαλει το original. Και οχι με τη λογικη "το κανω για το πελατη μου και τι να κανουμε", αλλα με τη λογικη "αυτο πρεπει να κανω και τελος η κουβεντα".
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#15495
kacey έγραψε:Αυτο που σου λεει ειναι οτι ορθα το καταστημα ανελαβε να επισκευασει/αντικαταστησει το ελλατωματικο ανταλλακτικο/εξαρτημα*, γιατι πολυ απλα ειναι υποχρεωμενος να το κανει. Το τι θα κανει μετα το καταστημα με τον προμηθευτη του που ειναι μαλακας, ειναι αλλο θεμα. Και δικο του, οχι του πελατη.

*και φυσικα επρεπε να βαλει το original. Και οχι με τη λογικη "το κανω για το πελατη μου και τι να κανουμε", αλλα με τη λογικη "αυτο πρεπει να κανω και τελος η κουβεντα".

Δεν καταλαβαίνετε το point μου που είναι η συμπεριφορά των εταιρειών σε ανθρώπους που τους δίνουν χρήματα είτε είναι έμποροι μικροί/μεσαίοι/μεγάλοι είτε τελικοί καταναλωτές.

Αυτή η αρνητική συμπεριφορά έχει αυξητικές τάσεις.

Στα @@ τους τους γράφουν όλους. Η διαφήμιση να δουλεύει και να μαζεύουν τα μπε στο μαντρί.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#15564
kubiak έγραψε:
kacey έγραψε:Αυτο που σου λεει ειναι οτι ορθα το καταστημα ανελαβε να επισκευασει/αντικαταστησει το ελλατωματικο ανταλλακτικο/εξαρτημα*, γιατι πολυ απλα ειναι υποχρεωμενος να το κανει. Το τι θα κανει μετα το καταστημα με τον προμηθευτη του που ειναι μαλακας, ειναι αλλο θεμα. Και δικο του, οχι του πελατη.

*και φυσικα επρεπε να βαλει το original. Και οχι με τη λογικη "το κανω για το πελατη μου και τι να κανουμε", αλλα με τη λογικη "αυτο πρεπει να κανω και τελος η κουβεντα".

Δεν καταλαβαίνετε το point μου που είναι η συμπεριφορά των εταιρειών σε ανθρώπους που τους δίνουν χρήματα είτε είναι έμποροι μικροί/μεσαίοι/μεγάλοι είτε τελικοί καταναλωτές.

Αυτή η αρνητική συμπεριφορά έχει αυξητικές τάσεις.

Στα @@ τους τους γράφουν όλους. Η διαφήμιση να δουλεύει και να μαζεύουν τα μπε στο μαντρί.


Δεν νομίζω ότι υπάρχουν τέτοια "μπε" εδώ μέσα πάντως...οι περισσότεροι που έχουμε γράψει είτε έχουμε ιδία εμπειρία από τέτοιες επιχειρηματικές προσπάθειες, είτε έχουμε γενικότερη εμπειρία από την αγορά. Οφείλουμε να είμαστε ρεαλιστές, δεν ζούμε σε κομμουνιστικό περιβάλλον (όπου τα περισσότερα που συζητάμε θα ήταν έτσι και αλλιώς επιστημονική φαντασία), αλλά σε καπιταλιστικό, στο οποίο ο κάθε ένας από εμάς οφείλει να βγάλει τα προς το ζειν παράγοντας ή παρέχοντας υπηρεσίες. Υπόψιν ότι το "κάθε ένας" ισχύει για φυσικά και νομικά πρόσωπα.

Ως εκ τούτου, κανένας μας δεν θα παράσχει την υπηρεσία που συζητάμε -ή οποιαδήποτε άλλη- "για την ψυχή της μάνας του", ούτε φυσικά ως φιλανθρωπικό έργο. Λαμβάνοντας υπόψη τα πάγια, λειτουργικά, διοικητικά και φορολογικά έξοδα (βλ. δική μου ανάλυση και του Ioannis, αν και δεν περιέλαβε καθόλου λειτουργικά και διοικητικά overheads, για να μην μιλήσω για κόστη διαφήμισης, προώθησης προϊόντων, αποκλειστικοτήτων κλπ, δηλαδή είναι και αισιόδοξος υπολογισμός), βλέπουμε ότι στα 30€ που διαφημίζει το Πλαισιο, είναι ζήτημα αν όντως βγάζει καν κέρδος από αυτή την υπηρεσία. Την οποία πιθανότατα προσφέρει ως μέρος του γενικότερου στρατηγικού πλάνου, και όχι του συγκεκριμένου τμήματος (Support), ούτε καν του συγκεκριμένου Product Line (Η/Υ).

Από την άλλη, ακόμα για έναν τίμιο ε.ε. που οφείλει να είναι σωστός και να κάνει σωστή, τυπική και νόμιμη δουλειά, τα 30€/επίσκεψη είναι οριακά κερδοφόρα, χωρίς καν να έχει περιθώρια λάθους ή αστοχιών (χαμένα ραντεβού, δικά του λάθη, αστοχίες στην επιδιόρθωση που επιφέρουν νέες -δωρεάν- επισκέψεις κλπ).