kobulis έγραψε:Και δεν ξεχνάμε οτι το 50ρικο του Πλαισίου είναι κάτασπρο -> παροχή υπηρεσίας που φορολογείται στο δόξα πατρί, ας μείνει ένα 25άρι.
<...>
Δεν έχουν παραθυράκια φοροαποφυγής οι Α.Ε. στυλ Πλαίσιο;
kobulis έγραψε:Και δεν ξεχνάμε οτι το 50ρικο του Πλαισίου είναι κάτασπρο -> παροχή υπηρεσίας που φορολογείται στο δόξα πατρί, ας μείνει ένα 25άρι.
<...>
kubiak έγραψε:Επιτέλους γινόμαστε πολιτισμένος γκόσμος.
Έλεγχος συνδεσιμότητας: 30 ευρώ.
Απασχόληση προσωπικού στο τηλέφωνο: 10 ευρώ.
Χαμόγελο στην υποδοχή: 5 ευρώ.
Ο αέρας που αναπνέετε στα μαγαζιά μας: 0,50 ευρώ.
Η σκόνη που φέρνετε από έξω: 1,5 ευρώ.
Το κλικ στο site μας: 0,02 ευρώ.
Αποστολή και λήψη απάντησης σε email: 2,5 ευρώ.
Welcome και good morning, για όσους δεν το έχετε καταλάβει ακόμα. Για τις περισσότερες (με τάσεις αύξησης) είμαστε όλοι νούμερα.
Παράδειγμα:
Αγορά ρολογιού με μπρασελέ σε κατάστημα φυσικό 150 ευρώ.
Χαλάει το μπρασελέ στους 3 μήνες.
Αποστολή με την εγγύηση από το κατάστημα στην εταιρεία.
Απάντηση εταιρείας (ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ): Δεν καλύπτεται. Κόστος νέου μπρασελέ χονδρική με ΦΠΑ 60 ευρώ.
Ερώτηση καταστήματος: Αποκλείεται το μπρασελέ να είναι ελλατωματικό;
Απάντηση εταιρείας: Δεν καλύπτεται.
Τελικά το κόστος το ανέλαβε το κατάστημα με τοποθέτηση νέου μπρασελέ του εμπορίου εξαιρετικής ποιότητας και φυσικά δική του ζημία προκειμένου να καλύψει τον πελάτη του οποίου σεβάστηκε το χρήμα, την επιλογή και τον χρόνο.
Εταιρείες. Ως επί των πλείστων, ευελιξία μηδέν, υποστήριξη στον πελάτη φθίνουσα.
kacey έγραψε:Αυτο που σου λεει ειναι οτι ορθα το καταστημα ανελαβε να επισκευασει/αντικαταστησει το ελλατωματικο ανταλλακτικο/εξαρτημα*, γιατι πολυ απλα ειναι υποχρεωμενος να το κανει. Το τι θα κανει μετα το καταστημα με τον προμηθευτη του που ειναι μαλακας, ειναι αλλο θεμα. Και δικο του, οχι του πελατη.
*και φυσικα επρεπε να βαλει το original. Και οχι με τη λογικη "το κανω για το πελατη μου και τι να κανουμε", αλλα με τη λογικη "αυτο πρεπει να κανω και τελος η κουβεντα".
kubiak έγραψε:kacey έγραψε:Αυτο που σου λεει ειναι οτι ορθα το καταστημα ανελαβε να επισκευασει/αντικαταστησει το ελλατωματικο ανταλλακτικο/εξαρτημα*, γιατι πολυ απλα ειναι υποχρεωμενος να το κανει. Το τι θα κανει μετα το καταστημα με τον προμηθευτη του που ειναι μαλακας, ειναι αλλο θεμα. Και δικο του, οχι του πελατη.
*και φυσικα επρεπε να βαλει το original. Και οχι με τη λογικη "το κανω για το πελατη μου και τι να κανουμε", αλλα με τη λογικη "αυτο πρεπει να κανω και τελος η κουβεντα".
Δεν καταλαβαίνετε το point μου που είναι η συμπεριφορά των εταιρειών σε ανθρώπους που τους δίνουν χρήματα είτε είναι έμποροι μικροί/μεσαίοι/μεγάλοι είτε τελικοί καταναλωτές.
Αυτή η αρνητική συμπεριφορά έχει αυξητικές τάσεις.
Στα @@ τους τους γράφουν όλους. Η διαφήμιση να δουλεύει και να μαζεύουν τα μπε στο μαντρί.
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]