Το redundancy αν το πας σε operational level πρεπει να έχεις υπόψιν ότι αυτά τα καράβια (DP3) εχουν δυο ανεξάρτητα power systems τα οποία ειναι ίδια και μπορουν δυνητικά να γινουν couple. Επιπλέον αυτό το καράβι έχει ενα τρίτο switchboard το οποίο μπορεί να συνδεθεί και στα δύο και σε περιπτωση partial blackout γίνεται auto changeover. Oταν λοιπόν κανεις critical operations πάντα λειτουργείς με τα δυο συστηματα απουζευγμένα. Αν λοιπόν γίνει ο,τιδήποτε και πάθεις κάποιο blackout αμέσως μπορείς να κανεις μετάβαση και safe recovery. Επιπλέον το σύστημα έχει απο μόνο του αρκετό redundancy (πχ μπορείς να λειτουργήσεις με 3 απ τα 4 HPU, 8 απ τα 10 servo motors, 1 απ τα δύο encoders κλπ κλπ). Γι αυτό κι έγινε κι όλη η μανούρα για να συνδεθεί σε αυτό το switchboard, γιατί όταν κάνανε τους αρχικούς υπολογισμούς δεν ειχαν σκεφτεί το redundancy
Στο θέμα των spare parts, ειναι απλό. Ο,τιδήποτε μπορεί να είναι show stopper υπάρχει σε στοκ