Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#291626 Το καλύτερο είναι να μη μετανιώνεις για τίποτα, είναι ακόμα νωρίς για πολλούς από μας να κάνουμε τον απολογισμό μας..
Άβαταρ μέλους
By g47
#291629 Ουτε εγω μετανιωνω για κατι προσωπικα.
Με τα δεδομενα της καθε στιγμης κανω την καλυτερη επιλογη που μπορω.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#291630
nass έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
nass έγραψε:Βέβαια οι έξω έχουν ζήσει και το μέσα ενώ οι μέσα συνήθως δεν έχουν ζήσει το έξω :)


Δεν είναι δυνατό επιχείρημα αυτό.
Τον πούστη και τον χασικλή η δοκιμή τους έφαγε.


Δεν το 'πα ως επιχείρημα υπερ του έξω ή του μέσα.
Αλλά ως διαπίστωση ποιός έχει σφαιρικότερη άποψη.
Οταν πχ. κάποιος που δεν ξέρει που είναι το αεροδρόμιο λέει (και με σιγουριά κιόλας) "η ζωή έξω είναι χάλια" ε συγνώμη, είναι επιχείρημα ?

Για αυτό και σας ακούμε με προσοχή και βγάζουμε τα συμπεράσματα μας
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#291646
Dimsabas έγραψε:Δηλαδή λες ότι δεν έχεις μετανιώσει ποτέ για κάτι που έκανες. Μάλλον δεν το εννοείς.

Γιατί να μην το εννοώ;
Φυσικά και υπήρξαν επιλογές που δε μου βγήκαν και τις πλήρωσα, αλλά η ορθότητα των επιλογών δεν κρίνεται από το αποτέλεσμα
Άβαταρ μέλους
By italakias
#291667 Το να μετανιωσει καποιος για μια λαθος επιλογη οπως λαθος αγορα αυτοκινητου ,επιλογη χειροτερου εργοδοτη κτλ ειναι κατι απλο και ξεπερνιεται ευκολα.
Το να μετανιωσει καποιος για λαθη της ζωης που δεν μπορει πλεον να κανει τιποτε να τα αλλαξει επειδη ο χρονος εχει πια περασει ,ειναι κατι που οποιος το βιωσει θα καταλαβει οτι ειναι απο τα πιο ασχημα συναισθηματα.
Ας τα ξεχωρισουμε λοιπον.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#292885
babakos έγραψε:Δεν καταλαβαινω που ειναι το πρόβλημα στο να θέλει καποιος να βελτιώσει το επιπεδο ζωης του μεταναστεύοντας, αρκεί να το έχει ψάξει καλά.
Παράδεισος δεν υπάρχει πουθενά, μόνο κόλαση. Ούτε ζωή χωρίς λάθη, ούτε άριστες επιλογές.
Προσωπικά θα έδινα το ενα μου νεφρό να μπορούσα ΣΗΜΕΡΑ να (ξανα)φύγω αλλά το γεγονός οτι μεγαλωσα πια και δεν μετράω στην πιάτσα όπως παλαιότερα (+ δικά μου λάθη στη διαχειριση καριέρας) με έχουν καθηλώσει εδώ.
Η πατριδα μας ειναι ωραία. Το μείγμα ηλιος θάλασσα κλιμα εινα αριστο αλλά πλεον δεν φτάνει. Πριν 20 χρόνια θα βάζαμε στο κάδρο τον χαρακτήρα και το φιλότιμο του Ελληνα. Αυτά δεν υπάρχουν πια. Εχουμε αλλοτριωθεί εχουμε γινει κάφροι στην συμπεριφορά μας, στη νοοτροπία, εχουμε χάσει σχεδόν ολα τα χαρακτηριατικά που (λεγαμε οτι ) μας ξεχώριζαν σαν λαό.. Αναφέρθηκαν αρκετά παραδείγματα παραπάνω, αλλά νομιζω ολοι μας εχουμε εικόνα..
Η κρίση κατά τη γνώμη μου δεν ειναι μονο οικονομική αλλά κυριως κρίση αξιων και παιδείας. Και βαθαίνει συνεχώς, ανεξαρτητα από το τι (θα) δείχνουν οι οικονομικοί δείκτες..
Ωραία τα λες, πολύ ωραία.
Καθένας είναι διαφορετικός. Εμένα κάποιες λάθος επιλογές στην διαχείριση καριέρας ήταν που με οδήγησαν να φύγω.
Η Ελλάδα είναι η καλύτερη χώρα με εξαιρετική ποικιλομορφία και φυσική ομορφιά. Μόνο που έχει τους νεο-Έλληνες που πάσχουν από αυτά που λες (κρίση αξιών και παιδείας).
Δεν είναι τέλεια έξω και φυσικά δεν είναι για όλους. Υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες. Μερικοί έχουν να καταπιούν μόνο τον καιρό και τη θάλασσα ενώ άλλοι δυσκολεύονται να καταπιούν την ελευθερία/αναρχία/αλητεία, τεμπελιά, ανεμελιά, παρεάκια, συγγενείς, αλισβερίσια, λαμογιές, αραλίκι, καφενεία, ταβερνεία, σκυλάδικα, μη ισχύ των νόμων και αδιαφορία για αυτούς και άλλα τέτοια όμορφα που θα πρέπει να εγκαταλείψουν.
Και παρεμπιπτόντως όποιος νομίζει ότι στην Ελλάδα έχουμε δωρεάν παιδεία και υγεία είναι βαθειά νυχτωμένος, ούτε δωρεάν είναι, ούτε παιδεία ούτε υγεία αυτά που προσφέρονται....
Φίλος που είχε έρθει Ελλάδα για διακοπές ήταν πολύ στεναχωρημένος που επέστρεφε στην ξενιτειά. Κι εγώ άρχισα να μετράω τις μέρες που μου μένουν στην Ελλάδα μέχρι να φύγω ξανά και με πιάνει σφίξιμο. Ό,τι φιλοσοφιές και να λέμε δύσκολο πράμα να έχεις γεννηθεί Έλληνας και να φεύγεις από την πατρίδα σου....
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#292892 σκάει σήμερα σε γνωστή μου σε κατάστημα τύπος (κατηγορία μπρούκλης) που ήθελε να αλλάξει κάτι

ώραια του λέει η γνωστή μου, απόδειξη;
δεν έχω.
ναι αλλά αν δεν έχετε πώς θα σας κάνω την αλλαγή;

και αρχίζει rage o τύπος..

στην αμερική δε ζητάνε αποδείξεις κάνουν απλά ένα σκανάρισμα (στο μπλουζάκι :dizzy: ) και εσείς για αυτό φτάσατε εκεί που φτάσατε και σας αξίζει να είστε έτσι κτλ κτλ..
φυσικά η κοπέλα ταράχτηκε και ήταν έτοιμη να φύγει η μπάτσα, αλλά τεσπά το κατάπιε (και αυτό)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#292924 Καλά, ότι στην Ελλάδα οι πολιτικές των καταστημάτων προς τους πελάτες τους αλλά και η συμπεριφορά υπαλλήλων (ιδιωτικών και δημοσίου) προς τους πελάτες/πολίτες είναι απαράδεκτη είναι γνωστό. Σου φέρονται σαν η απαίτηση των δικαιωμάτων σου σαν καταναλωτής/πολίτης να έρχονται σε αντίθεση με τη δική τους προσωπική ελευθερία...τουλάχιστον!
Μία ακόμα μεγάλη αντίθεση με τις πιο αναπτυγμένες κοινωνίες όπου η παιδεία και ο σεβασμός στον πολίτη/καταναλωτή λειτουργεί.
΄
Άβαταρ μέλους
By bill33
#292925
sknipper έγραψε:Καλά, ότι στην Ελλάδα οι πολιτικές των καταστημάτων προς τους πελάτες τους αλλά και η συμπεριφορά υπαλλήλων (ιδιωτικών και δημοσίου) προς τους πελάτες/πολίτες είναι απαράδεκτη είναι γνωστό. Σου φέρονται σαν η απαίτηση των δικαιωμάτων σου σαν καταναλωτής/πολίτης να έρχονται σε αντίθεση με τη δική τους προσωπική ελευθερία...τουλάχιστον!
Μία ακόμα μεγάλη αντίθεση με τις πιο αναπτυγμένες κοινωνίες όπου η παιδεία και ο σεβασμός στον πολίτη/καταναλωτή λειτουργεί.
΄

Αν η ταμπέλα πίσω απο το ταμείο λέει "αλλαγές μόνο με την απόδειξη αγοράς" τι φταίει ο υπάλληλος ή το κατάστημα.Επίσης αν το σδοε είναι έξω απο το κατάστημα και ζητήσει την απόδειξη απο τον μπρούκλη τι θα δείξει;Η δικαιολογία της αλλαγής δεν επαρκεί .
Στο εξωτερικό μπορείς να κάνεις αλλαγή σε κάποιο κατάστημα χωρίς απόδειξη;Πως ξέρουν ότι το έχεις αγοράσει απο αυτούς και όχι απο αλλού;
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#292928 Η βασική διαφορά γενικότερα είναι η ιδέα ότι στην Ελλάδα πας να τους εξαπατήσεις και αυτό ισχύει σε όλα από το περίπτερο μέχρι την εφορία. Όταν ξεκινάς με τέτοια νοοτροπία φυσικά και προκύπτουν ανάλογες πολιτικές "προστασίας" μέχρι και πιο διεστραμμένα όπως τα τεκμήρια.
Όμως δεν είναι τόσο αυτό που με ενοχλεί, το να χρειάζεται απόδειξη, αν μη τι άλλο για να αποδείξεις ημερομηνία αγοράς αλλά η συμπεριφορά του υπαλλήλου. Η έννοια customer services δεν υπάρχει, το δίκιο του πελάτη δεν υπάρχει. Ο υπάλληλος δεν είναι ευγενικός, σε αντιμετωπίζει με αγένεια και επιθετικότητα σαν να του έχεις απαυτώσει τη μάνα ή να βάζεις χέρι στην τσέπη του. Και αν έχουν αυτοί λάθος ΄(πχ τιμή άλλη στο ράφι και άλλη στο ταμείο) μπορεί να γίνει ακόμα πιο επιθετικός. Σπάνιο,πολύ σπάνιο να σου ζητήσουν συγνώμη κάναμε λάθος (που δεν ανανεώσαμε την τιμή στο ράφι και σου χρεώσαμε την πιο υψηλή). Αλλού βέβαια, αν η τιμή στο ράφι είναι πιο χαμηλή υποχρεούνται να σου την δώσουνε. Δηλαδή αυτοί πληρώνουν το δικό τους λάθος και όχι ο πελάτης. Ακούγεται αυτονόητο ο λανθάνων να χρεώνεται τη διαφορά αλλά στο Ελλάδα δεν....

Πολλές, πάρα πολλές μικρές λεπτομέρειες που συνολικά κάνουν μεγάλη διαφορά στην ζωή σου και στην ασφάλεια που νιώθεις για το μέλλον σου και των παιδιών σου.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#292933
sknipper έγραψε:Η βασική διαφορά γενικότερα είναι η ιδέα ότι στην Ελλάδα πας να τους εξαπατήσεις και αυτό ισχύει σε όλα από το περίπτερο μέχρι την εφορία. Όταν ξεκινάς με τέτοια νοοτροπία φυσικά και προκύπτουν ανάλογες πολιτικές "προστασίας" μέχρι και πιο διεστραμμένα όπως τα τεκμήρια.
Όμως δεν είναι τόσο αυτό που με ενοχλεί, το να χρειάζεται απόδειξη, αν μη τι άλλο για να αποδείξεις ημερομηνία αγοράς αλλά η συμπεριφορά του υπαλλήλου. Η έννοια customer services δεν υπάρχει, το δίκιο του πελάτη δεν υπάρχει. Ο υπάλληλος δεν είναι ευγενικός, σε αντιμετωπίζει με αγένεια και επιθετικότητα σαν να του έχεις απαυτώσει τη μάνα ή να βάζεις χέρι στην τσέπη του. Και αν έχουν αυτοί λάθος ΄(πχ τιμή άλλη στο ράφι και άλλη στο ταμείο) μπορεί να γίνει ακόμα πιο επιθετικός. Σπάνιο,πολύ σπάνιο να σου ζητήσουν συγνώμη κάναμε λάθος (που δεν ανανεώσαμε την τιμή στο ράφι και σου χρεώσαμε την πιο υψηλή). Αλλού βέβαια, αν η τιμή στο ράφι είναι πιο χαμηλή υποχρεούνται να σου την δώσουνε. Δηλαδή αυτοί πληρώνουν το δικό τους λάθος και όχι ο πελάτης. Ακούγεται αυτονόητο ο λανθάνων να χρεώνεται τη διαφορά αλλά στο Ελλάδα δεν....

Πολλές, πάρα πολλές μικρές λεπτομέρειες που συνολικά κάνουν μεγάλη διαφορά στην ζωή σου και στην ασφάλεια που νιώθεις για το μέλλον σου και των παιδιών σου.

Στο συμβάν του qsisvts όμως βλέπουμε τα πράγματα απο την πλευρά του υπάλληλου που δεν φταίει σε κάτι.
Και ναι ανάλογα την πλευρά του πάγκου που βρίσκεσαι τα βλέπεις διαφορετικά τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#292952 Aλλη τιμη στο ραφι και άλλη στο ταμειο παιζει συχνα στο Τεσκο. Τουλάχιστον στα σουπερ μαρκετ η Ελλαδα είναι πολύ μπροστα από αυτά της Αγγλιας.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#292960
GTS έγραψε:Aλλη τιμη στο ραφι και άλλη στο ταμειο παιζει συχνα στο Τεσκο. Τουλάχιστον στα σουπερ μαρκετ η Ελλαδα είναι πολύ μπροστα από αυτά της Αγγλιας.



ναι, αλλωστε τα τεσκο ειναι το μπακαλικο της γειτονιας και παιζουν την άδεια λειτουργιας τους κορωνα γραμματα καθημερινα, κλεβοντας τους πελάτες.

τον τελευταιο μηνα πρεπει να με χουν ψυρισει πανω απο 300 λιρες, αλλα δε λεω τιποτα ποτε στο ταμειο για να μη χαλασουμε τις καρδιες μας.