Οπότε αν γνωρίζεις το όριο στις ιδανικές συνθήκες, ανάλογα προσαρμόζεις και το όριο στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Το πιο επικίνδυνο για εμένα είναι ο άνεμος. Μου έτυχε προχθές να πηγαίνω κόντρα στον άνεμο (έτσι πίστευα) και το drone να μην πιάνει πάνω από 20Kmh. Θεώρησα ότι στην επιστροφή θα έχει ούριο άνεμο και θα επιστρέψει με την μέγιστη δυνατή ταχύτητα, αλλά έκανα λάθος. Ο αέρας φυσούσε από το πλάι προφανώς, οπότε και στις δύο περιπτώσεις με το ζόρι πήγε, με το ζόρι γύρισε!
Το χειρότερο πάντως το έπαθε γνωστός μου που δοκίμασε να κάνει range test στο drone του πάνω από κατοικημένη περιοχή. Το πετούσε αρχικά γύρω στα 80m ύψος και το έφτασε πάνω από 4Km μακρυά. Στην επιστροφή για να έχει καλύτερο σήμα το σήκωσε ελάχιστα πάνω από τα 150m. Χωρίς να το καταλάβει, στο πήγαινε πέρασε κάτω από no fly zone αεροδρομίου. Το πρόβλημα είναι πως 2Km πριν επιστρέψει στο home point το drone συνάντησε αυτή την φορά την no fly zone και λόγω ύψους (150m) δεν του επέτρεπε να εισέλθει και προφανώς να επιστρέψει στην βάση!
Ο γνωστός μου δεν κατάλαβε τι είχε συμβεί και απλά έβλεπε το drone να μπορεί να πάει πάνω-κάτω και αριστερά-δεξιά αλλά όχι προς τα μπροστά. Η μπαταρία όλο και λιγόστευε, ήταν πάνω από σπίτια, πολύ μακρυά από το home point και το drone έμενε σταθερό στο ίδιο σημείο. Για καλή του τύχη σε κάποια φάση κατέβηκε κάτω από τα 150m, οπότε μπόρεσε να περάσει την no fly zone και με ελάχιστη μπαταρία να επιστρέψει σε αυτόν. Από το άγχος του εκείνη την ώρα δεν κατάλαβε το παραμικρό, από καθαρή τύχη κατάφερε να το επιστρέψει και από τα log της πτήσης να καταλάβει τι τελικά είχε συμβεί!