otso έγραψε:μην μου πεις οτι ξεχασες να βαλεις στην τσαπα αντιψικτικο επαγγελματιας χειριστης.
Δεν εβαλα καθολου γιατι δεν παιρνει μπροστα.
Ξεβιδωσα μονο μια ταπα απο την τρομπα νερου και ετρεξε αρκετο νερο αλλα το υψος της ειναι περιπου στο μεσο του κινητηρα.
Δλδ ο κορμος της θα εχει κρατησει.
Το μοτερ γυρω γυρω ειναι καλυμενο με ποδιες και εχω βαλει δυο δοχεια απο την μερια του βορια δλδ στην ποδια που βλεπει προς τα κει.
dimviii έγραψε:αφου εχεις αφαιρεσει το μισο νερο από το μπλοκ δεν εχει θεμα.Υπαρχει χωρος για να διασταλει.
Εξαρτάται αν έχει βάλει την τάπα πάλι και τι ανοχές για να φουσκώσουν έχουν τα λάστιχα/μαρκούτσια.
21 quadra έγραψε:λογικά όχι με -1 αλλά και πάλι εξαρτάται αν είχε κάλυμμα, αν ήταν κάτω από υπόστεγο, πόσες ώρες έμεινε στο -1 κλπ, αν έλειπε νερό και μπορούσε να διασταλεί στους αγωγούς ( εδώ δίνω φρούδες ελπίδες ) πάντως για σιγουριά η νεκροψία θα δείξει.
bill33 έγραψε:dimviii έγραψε:αφου εχεις αφαιρεσει το μισο νερο από το μπλοκ δεν εχει θεμα.Υπαρχει χωρος για να διασταλει.
Εξαρτάται αν έχει βάλει την τάπα πάλι και τι ανοχές για να φουσκώσουν έχουν τα λάστιχα/μαρκούτσια.
συνηθως οι τρομπες νερου είναι στο μεσον του υψους των μπλοκ.Πανω κολαρα νερου ,καπακι κινητηρα σιγουρα αδεια.Αυτην την μικρη αυξηση του ογκου του νερου θα μπορεσει να την παρει.
Σαν εξωτερικο καλυμα δλδ.
Παντως μεχρι -1 θα φτασει λεει αθηνα ,εδω στο κεντρο.
Φαινεται ειναι κλειστο γυρω γυρω,οσο να ναι εναν τουλαχιστον βαθμο+ θα τον κραταει στο εσωτερικο χωρο της μηχανης.
Εαν παει -2 αργα τα ξημερωματα,μεσα πιστευω θα εχει -1.
Εχω βαλει και ντενεκεδες εκει στην ερπυστρια μπροστα στην ποδια να μην περναει αερας ή κρυο.
Πλακα πλακα,λες να γλυτωσω την μηχανη και να σπασει το ψυγειο ;
Πιο πιθανο το βλεπω αφου αυτο δεν εχει καλυμα μπροστα.
-2 δεν έχεις πρόβλημα.Αν μείνει εκεί καλώς.