Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#1661 Ας ανοίξουμε με μια ερώτηση.

Αν αγοράσω κάτι με πιστωτική και το επιστρέψω τα λεφτά μου τα δίνουν ή πάνε στην κάρτα?
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#1674
NickTG έγραψε:Ας ανοίξουμε με μια ερώτηση.

Αν αγοράσω κάτι με πιστωτική και το επιστρέψω τα λεφτά μου τα δίνουν ή πάνε στην κάρτα?


Όταν αγοράζεις κάτι με κάρτα, πρώτα δεσμεύεται το ποσό (προκαταβολικά) και οταν τιμολογηθει το προϊόν πληρώνεται μέσω της κάρτας.

Αν για κάποιο λόγο ακυρώσεις την παραγγελία (χωρίς να έχεις παραλάβει το προϊόν) ο πωλητής αποδεσμέυει το ποσό και το ποσό συναλλαγής επιστρέφεται στην κάρτα μετά απο 7-10 μέρες.

Αν παραλάβεις το προϊόν και μέτα το επιστρέψεις, είναι στο χέρι του πωλητή. Υπόψιν, συνήθως υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση για τον πωλητή όταν κάνει χρήση πιστωτικής/χρεωστικής οπότε μάλλον απλά θα αντιστρέψει την συναλλαγή και δε θα σου γυρίσει χρήματα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#1796 Ευχαριστώ. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#7579 Μπορεί να μου δώσει κάποιος μια εικόνα ή εκτίμηση έστω, σχετικά με το πόσα αυτοκίνητα εξυπηρετούνται καθημερινά σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων ;

Μιλάμε για έναν μέσο όρο οχημάτων που θα περιλαμβάνει και την αυξημένη κίνηση του Σαββάτου και φυσικά για ένα καλό-προσεγμένο πλυντήριο. Δεν μιλάμε για super exclusive golden car care καταστάσεις που θες 50€ για μέσα/έξω πλύσιμο.

Επίσης, τι λογαριασμό νερού παίζει να πληρώνει μια τέτοια επιχείρηση ; Προσεγγιστικά πάντα ...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#9236 ποια ειναι η πραγματικη ισοτιμια ευρω-τουρκολιρας;
(εννοω οταν αλλαζεις εκει, οχι ποσο βγαζει το γκουγκλ)
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#9239
royal_airness έγραψε:Επίσης, τι λογαριασμό νερού παίζει να πληρώνει μια τέτοια επιχείρηση ; Προσεγγιστικά πάντα ...


Ειχα ακουσει πλυντηριά στο Μαρουσι (Σωρου γωνια με Αμαρουσιου Χαλανδριου) να μιλαει σε καποιο τυπο και να λεει οτι μαζευουν το νερο, το "καθαριζουν" με καποιο τροπο, (ο τυπος το ανεφερε ως "σκουληκακια που ριχνουμε στη δεξαμενη") και το επαναχρησιμοποιουν για οικονομια.
Δεν ξερω αν ο τυπας ηταν το υπερτατο τρολλ, δουλεια παντως (αρα και καταναλωση νερου) ειχε με φούντες.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#9240
trident1971 έγραψε:
royal_airness έγραψε:Επίσης, τι λογαριασμό νερού παίζει να πληρώνει μια τέτοια επιχείρηση ; Προσεγγιστικά πάντα ...


Ειχα ακουσει πλυντηριά στο Μαρουσι (Σωρου γωνια με Αμαρουσιου Χαλανδριου) να μιλαει σε καποιο τυπο και να λεει οτι μαζευουν το νερο, το "καθαριζουν" με καποιο τροπο, (ο τυπος το ανεφερε ως "σκουληκακια που ριχνουμε στη δεξαμενη") και το επαναχρησιμοποιουν για οικονομια.
Δεν ξερω αν ο τυπας ηταν το υπερτατο τρολλ, δουλεια παντως (αρα και καταναλωση νερου) ειχε με φούντες.

Ανακύκλωση λέγεται .
Άβαταρ μέλους
By italakias
#9254
royal_airness έγραψε:Μπορεί να μου δώσει κάποιος μια εικόνα ή εκτίμηση έστω, σχετικά με το πόσα αυτοκίνητα εξυπηρετούνται καθημερινά σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων ;

Μιλάμε για έναν μέσο όρο οχημάτων που θα περιλαμβάνει και την αυξημένη κίνηση του Σαββάτου και φυσικά για ένα καλό-προσεγμένο πλυντήριο. Δεν μιλάμε για super exclusive golden car care καταστάσεις που θες 50€ για μέσα/έξω πλύσιμο.

Επίσης, τι λογαριασμό νερού παίζει να πληρώνει μια τέτοια επιχείρηση ; Προσεγγιστικά πάντα ...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. :s_yes

Ηξερα εναν που ειχε ανοιξει ενα και το δουλευε μονος του.
Επαιρνε 10 ή 12 ευρω το πλυσιμο μεσα -εξω.
Χαμαλοδουλεια με λιγα εσοδα και ανθυγειηνη.

Οι περισσοτεροι εχουν κατι μαυρους ή πακιστανους που τα πλενουν.
Τους δινουν εκει περα κατι φραγκοδιφραγκα.

Παντως δεν το βλεπω για σοβαρο επαγγελμα.
Υπαρχουν χιλιαδες πληντυρια και τωρα παιρνουν και 7 ευρω το εξωτερικο.
Τι να βγαλεις τωρα αμα δουλευεις τοσο φθηνα.
Βεβαια αυτοι που παιρνουν τοσα λιγα ειναι βενζιναδικα ,οποτε στηριζονται στα καυσιμα πρωτα απολα και μετα στα υπολοιπα.

Σκετο πλυντηριο ειναι μονοχνωτη δουλεια .
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#9259
royal_airness έγραψε:Μπορεί να μου δώσει κάποιος μια εικόνα ή εκτίμηση έστω, σχετικά με το πόσα αυτοκίνητα εξυπηρετούνται καθημερινά σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων ;

Μιλάμε για έναν μέσο όρο οχημάτων που θα περιλαμβάνει και την αυξημένη κίνηση του Σαββάτου και φυσικά για ένα καλό-προσεγμένο πλυντήριο. Δεν μιλάμε για super exclusive golden car care καταστάσεις που θες 50€ για μέσα/έξω πλύσιμο.

Επίσης, τι λογαριασμό νερού παίζει να πληρώνει μια τέτοια επιχείρηση ; Προσεγγιστικά πάντα ...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. :s_yes


Το "ποσα αυτοκίνητα" είναι πολυ γενικό: Εξαρτάται απο την περιοχη, την τιμή και πολλά άλλα. Ξέρω πλυντήριο με 10 αμάξια την ημέρα και άλλα με 500.

Αν ενδιαφέρεσαι να ανοιξεις πλύντήριο αυτοκινήτων (ή οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση) θα πρεπει ,κατα τη γνώμη μου, να ξεκινήσεις ανάποδα:

Χονδρικά:

Να υπολογίσεις κόστος πάγιου εξοπλισμού
Μηνιαία λοιπά έξοδα (ασφάλιση, ΔΕΚΟ, ενοίκια, αναλώσιμα, ΦΠΑ, εφορία κτλ)

Μετά, θα υπολογίσεις πόσα αυτοκίνητα θα πρέπει να επισκεπτονται το κατάστημα και σε ποια τιμή προκειμένου να βγαίνει ο λογαριασμός...

(Εκτός και αν το έχεις κάνει ηδη και απλα δε ξερεις ποσο νερο θα ξοδευεις)
Άβαταρ μέλους
By bill33
#9271
italakias έγραψε:Βεβαια αυτοι που παιρνουν τοσα λιγα ειναι βενζιναδικα ,οποτε στηριζονται στα καυσιμα πρωτα απολα και μετα στα υπολοιπα.


Το ανάποδο ισχύει.

Με 12€ το αμάξι για πλύσιμο στο χέρι μένουν γύρω στα 5€ στο αφεντικό.Τα υπόλοιπα είναι τα πάσης φύσεως έξοδα,υπάλληλος υλικά ενοικιο κλπ.
Υπολογισμένα πριν ένα χρόνο στην πράξη.Με λιγότερα απο 10 αμάξια την ημέρα δεν βγαίνεις,με 16-17 βγαίνεις μια χαρά ,με παραπάνω αμάξια χρειάζεται και δευτερο άτομο οπότε ανεβαίνουν και τα έξοδα.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#9283 Αλλο εγραψα εγω,οτι τα βενζιναδικα τους ενδιαφερει πρωτα να πουλησουν καυσιμα και μετα το πλυσιμο.
Ενας βενζινας που εχει καποιους υπαλληλους για μανικες ,τους βαζει να πλενουν κιολας .
Οποτε μπορει να βγαζει τα μεροκαματα τους απο κει και τα εσοδα απο τα καυσιμα .

Γενικοτερα οι δουλειες που εχουν διαφορες εργασιες και δεν περιοριζονται μονο σε μια ,πχ μονο πλυσιμο ή μονο καυσιμο,σου δινουν περιθωρια να τα φερεις με τετοιο τροπο ωστε να βγαλεις περισσοτερα λεφτα.
Το βουλκανιζατερ ας πουμε,ειναι εμποριο και παροχη υπηρεσιων μαζι.

Μια περιοδο πριν καμια 10 χρονια ,ανοιξαν σκορπια λιπαντηρια εδω κι εκει που αλλαζαν μονο λαδια και φιλτρο λαδιου.
Δουλεψαν λιγακι (την εποχη που υπηρχε χρημα για πεταμα στην αγορα)αλλα σιγα σιγα εκλεισαν για διαφορους λογους.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#9290
italakias έγραψε:Αλλο εγραψα εγω,οτι τα βενζιναδικα τους ενδιαφερει πρωτα να πουλησουν καυσιμα και μετα το πλυσιμο.
Ενας βενζινας που εχει καποιους υπαλληλους για μανικες ,τους βαζει να πλενουν κιολας .
Οποτε μπορει να βγαζει τα μεροκαματα τους απο κει και τα εσοδα απο τα καυσιμα .

Το πρατήριο το ενδιαφέρει να κονομάει,απο τα καυσίμα δεν ...Οπότε κοιτάει απο που αλλού θα τα καταφέρει,σαντουιτς;Καφέδες;Πλύσιμο;Λάδια;

Αυτές είναι λύσεις μεσοβέζικες.Δεν μπορεις να παρατάς το αμαξι στο πλυντηριο και να τρέχεις να βάλεις βενζίνη με τα νερα να στάζουν απο πάνω σου.Ετσι θα χάσεις και απο τα δύο σημεια πελάτες.Εκτός αν έχεις δυο αμάξια μόνο για πλυσιμο την ημέρα.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#9291
italakias έγραψε:Αλλο εγραψα εγω,οτι τα βενζιναδικα τους ενδιαφερει πρωτα να πουλησουν καυσιμα και μετα το πλυσιμο.


Tιμή αγορας 95RON: 1,25€ + ΦΠΑ
Τιμή πώλησης: 1,33€ + ΦΠΑ

Από 1 λίτρο βενζίνης, ο βενζινάς βγάζει κέρδος (όχι καθαρο) 0,08€ (6%).
Αν υποθέσουμε ότι έχει μηνιαία έξοδα 2500€ (και πολύ λίγα βάζω) πρέπει να πουλήσει 31250 λίτρα βενζίνης το μήνα μόνο για να πληρώσει τα έξοδα...

Απο το πλύσιμο το κέρδος είναι 5€ (πάνω από 100%) σύμφωνα με τον Bill33.

Τι τους ενδιαφέρει περισσότερο λοιπόν?