- 21 Φεβ 2017, 09:16
#367117
Εξ ισιυ καλη αντιμετώπιση με τον Νικο ειχα απο την wind.
Εν ταχη
Προβληματικό ρουτερ που αλαχτηκε, το καινούργιο δούλεψε καποιες μερες και το Σαββατο μεχρι κυριακή βραδυ ** ειχε 80+ αποσυνδέσεις!!!!!!!!!!!!!
Πρακτικώς δεν ειχαμε ιντερνετ
τα σχετικά τηλεφωνα - Κυριακη βραδυ ετσι?? - και Δευτερα πρωι τηλεφωνο απο τεχνικό να κανουμε τα "σχετικά" βαλε βγαλε σε καλωδια, σε μια ωρα τηλεφωνο "πρεπει να σας στειλουμε τεχνικό να δει επιτοπου" ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ εχει ΕΡΘΕΙ ο τεχνικός, τσεκαρει μεσα (*** εδω ειδε οτι οι αποσυνδέσεις ηταν πανω απο 80 πλέον), παει στο "κουτι" του συγκροτηματος ( εκτεθημενο εξω σε μια κολόνα
) βαζει εκει καποιο μηχανημα και βλέπει στο 10λεπτο 4 αποσυνδεσεις.
Οπότε
οι ιδιοι δίνουν βλαβη στον ΟΤΕ ( = "χαλκός" εκτός σπιτιου ) και εντός 2 ημερών αναμένουμε τα περεταιρω...
Καθ' οσον ΔΕΝ οφειλωταν σε εμας η βλαβη ( τυπου λαθος βαλμενα καλώδια κακο καλώδιο καφαο - μπριζακι κ.λ.π. ) δε πληρωσαμε μία..... Και μας αφησε αντιγραφο της εκθεσης "πεπραγμενων και ευρημάτων"...
με εξεπληξε - ευχαριστα δε κρυβω - η ταχύτητα απόκρισης τους...
αναρωτιέμαι βεβαια ( λογω έλλειψης γνωσεων μου ) γιατι δεν ειχα τετοια "πανηγύρια" με την ADSL.... ο ιδιος "χαλκός" ειναι....