Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#311509 Really, υπάρχουν 10 σελίδες ουσιωδών posts σ'αυτό το topic?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#311512 Really γι αυτο υπαρχει αυτο το topic?
Για Λονδινο θα σε δωσω ενα tip
Σε οποιο μουσειο βλεπεις εισιτήριο ΜΗΝ πας. Και σε αυτα συμπεριλαμβανω και την υπερβλακεια με τα κερινα ομοιωματα. Στο london eye να πας. Μην εισαι χεστης

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#311521
drdino έγραψε:
mirage έγραψε:Εγω για νερα θελω να διαβάσω. Τις βιδες τις εχουμε εξαντλησει

< >

Τα νερά κι η γράνα.


Η γράνα;;;



:superman:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#311531
mirage έγραψε:Με τα νερα τι θα γινει.
< >


Άβαταρ μέλους
By g47
#311548
mirage έγραψε:Στο london eye να πας. Μην εισαι χεστης

< >


Στη ροδα μονο απο κατω.
Και καφε απτο national.
Ποτε πανω. :oops:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#311555
EDDIE_147 έγραψε:
mirage έγραψε:Με τα νερα τι θα γινει.
< >



Απ' το πληκτρολόγιό μου το πήρες! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#311558
EDDIE_147 έγραψε:
mirage έγραψε:Με τα νερα τι θα γινει.
< >



Επειδη δεν ειναι πακτωμενη με βιδα;
g47 έγραψε:
mirage έγραψε:Στο london eye να πας. Μην εισαι χεστης

< >


Στη ροδα μονο απο κατω.
Και καφε απτο national.
Ποτε πανω. :oops:

Δειτε τι γινεται...

< >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#311666
g47 έγραψε:Το paper το οποιο συνεχιζεις να υπερασπιζεσαι οπου εβαλες wiki references και τα υπολοιπα ηταν δικα σου. :lol:

http://www.scirp.org/journal/PaperInfor ... #reference

References
[1] Lymperis, I.N. (2014) Anti-Seismic System.
https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4
[2] Lymperis, I.N. (2014) The Ultimate Earthquake Experiment for System Construction.
https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
[3] Lymperis, I.N. (2014) The Experiment without Anti-Seismic Control System Bring Overall Construction (100%) Collapse.
https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE
[4] Wikipedia, The Free Encyclopedia (2015) Peak Ground Acceleration.
https://en.wikipedia.org/w/index.php?ti ... =671564807
[5] Lymperis, I.N. (2014) Anti-Earthquake Systems.
https://www.youtube.com/watch?v=IO6MxxH0lMU
[6] Lymperis, I.N. (2009) Hydraulic Tie Rod for Construction Projects. The Patent Cooperation Treaty (PCT) Pub. No.: WO/2010/097642.
[7] Lymperis, I.N. (2009) Tie Rod for Structural Projects. The Patent Cooperation Treaty (PCT) Pub. No.: WO/2009/101454.
[8] Lymperis, I.N. (2014) The Ultimate Earthquake System Construction.
http://metalkat.gr/images/M_images/liberis_web.pdf


Εικόνα


krom έγραψε:Τέτοια gifs σπάνε τα ίτερνετ

Εγώ θέλω gifάκι από αυτό:
https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE

Και κάτω δεξιά λογότυπο "Brazzers".

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By seismic
#311672 Το αντισεισμικό σύστημα είναι και αντικλεπτικό σύστημα οχημάτων. Βάζεις μία πάκτωση στο έδαφος και το κλειδώνεις με ένα λουκέτο επάνω της. :metalo: Βιδώστε το και σώστε το !
Άβαταρ μέλους
By mirage
#311673 Το λουκέτο ρε μαστορα ανοιγει σε 5 δευτερόλεπτα. Κατι πιο εκλεκτο;

< >
Άβαταρ μέλους
By g47
#311719 Δεν χρειάζεται. edit [mod]
Άβαταρ μέλους
By seismic
#311880
g47 έγραψε:Δεν χρειάζεται. edit [mod]
Σε κούρασα επιστήμονα της αντίρρησης?
Τόσες επιστημονικές απαντήσεις που έδωσες δίκαιο έχεις! Για ξανά μετρήσου γιατί από τις τάπες τις πολλές έχασες την θέα.
Άβαταρ μέλους
By g47
#311894 Δε κουραζομαι ποτε να ριχνω φαπες σε wannabe μηχανικους/ασχετους.
Ποσο μαλλον οταν το ονειρο τους ηταν να γινουν ακριβως αυτο και γελοιοποιουνται γιατι δεν εχουν ιδεα.
Το γελιο που εχεις προσφερει ειναι αμετρητο.
Συνεχισε τις παπατζες! :yahoo:
Και πες μας για τη προβολικη γεφυρα μιας και ειναι μια απο τις κορυφαιες κοτσανες. :svivhaha:

Ποιες ταπες ρε ανθρωπε?
Εδω δε ξερεις ορθογραφια. :lol:
Μιλας για paper με γιουτουμπ βιντεο και συνεχιζεις να μιλας?
Άβαταρ μέλους
By seismic
#311931
g47 έγραψε:Δε κουραζομαι ποτε να ριχνω φαπες σε wannabe μηχανικους/ασχετους.
Ποσο μαλλον οταν το ονειρο τους ηταν να γινουν ακριβως αυτο και γελοιοποιουνται γιατι δεν εχουν ιδεα.
Το γελιο που εχεις προσφερει ειναι αμετρητο.
Συνεχισε τις παπατζες! :yahoo:
Και πες μας για τη προβολικη γεφυρα μιας και ειναι μια απο τις κορυφαιες κοτσανες. :svivhaha:

Ποιες ταπες ρε ανθρωπε?
Εδω δε ξερεις ορθογραφια. :lol:
Μιλας για paper με γιουτουμπ βιντεο και συνεχιζεις να μιλας?
Άσε δεν μετράς. Όποτε λες π@π@ριές θα σου απαντώ επιστημονικά. Απλά είσαι πολύ λίγος μπροστά μου. :iconcool:
Η συμπεριφορά της δομής στην προσφορά σεισμικής ενέργειας
Πως σχεδιάζουν σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί χρησιμοποιώντας τον σύγχρονο αντισεισμικό κανονισμό.
Σχεδιάζουν προσπαθώντας να δώσουν στον κτίριο μία ελαστική συμπεριφορά ώστε να πετύχουν κάποια σεισμική απόσβεση.
Όταν μιλάμε για σεισμική «ενέργεια», δεν είναι ένας δείκτης που μπορούμε να υπολογίσουμε, αλλά ένας όρος που προσπαθεί να περιγράψει την συμπεριφορά του φέροντα η οποία μπορεί να αναλυθεί με μαθηματικές εξισώσεις ισορροπίας. Η συμπεριφορά της δομής κατά τη διάρκεια ενός σεισμού είναι βασικά μια οριζόντια μετατόπιση (ας ξεχάσουμε για μια στιγμή οποιαδήποτε κατακόρυφη συνιστώσα) που επαναλαμβάνεται μερικές φορές.
Αν η μετατόπιση είναι αρκετά μικρή για να κρατήσει όλα τα μέλη της δομής εντός της ελαστικής περιοχής, η ενέργεια που δημιουργείται από τις αδρανειακές εντάσεις της κατασκευής είναι ενέργεια που αποθηκεύεται στη δομή και εκτονώνεται μετά για να επαναφέρει την δομή στην αρχική της μορφή. Ένα παράδειγμα είναι το ελατήριο.

Αυτή την αποθήκευση της ενέργειας και εν συνεχεία την απόδοσή της προς την αντίθετη κατεύθυνση που εφαρμόζει το ελατήριο, στην
δομική κατασκευή την αποθηκεύει και την εκτονώνει η ελαστικότητα του υποστυλώματος και της δοκού.
Με λίγα λόγια, όλη η επιτάχυνση του σεισμού μετατρέπεται σε αποθηκευμένη ενέργεια στην δομή. Όσο η μετατόπιση κρατά κάθε τμήμα οποιουδήποτε μέλους εντός ελαστικής περιοχής, όλη η ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη δομή θα κυκλοφορήσει στο τέλος του κύκλου, προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Εάν η σεισμική ενέργεια (που μετράται από την επιτάχυνση εδάφους) είναι πάρα πολύ μεγάλη, θα παράγει υπερβολικά μεγάλες μετατοπίσεις που θα προκαλέσουν μια πολύ υψηλή καμπυλότητα στον κορμό του υποστυλώματος και της δοκού.. Αν η καμπυλότητα είναι πολύ υψηλή, αυτό σημαίνει ότι η περιστροφή των τμημάτων των στηλών και των δοκών θα είναι πολύ πάνω από την ελαστική περιοχή (Θλιπτική παραμόρφωση σκυροδέματος πάνω από το 0,35% και τάσεις των ινών του οπλισμού πάνω από το 0,2 %). Όταν η περιστροφή περάσει πάνω από αυτό το όριο ελαστικότητας, η δομή αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης, το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν θα είναι σε θέση να ανακτηθεί (ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτούνται). Βασικά ο σχεδιασμός της αντοχής ενός σημερινού κτιρίου περιορίζετε στα όρια του ελαστικού φάσματος σχεδιασμού, και μετά περνά στις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές, οι οποίες είναι προεπιλεγμένες περιοχές αστοχίας, (συνήθως είναι τα άκρα των δοκών) ώστε να μην καταρρεύσει η δομή. (Η δομή καταρρέει όταν αστοχήσουν τα
υποστυλώματα με λοξό/ σχήμα αστοχίας) Αν τα τμήματα που βιώνουν τις πλαστικές παραμορφώσεις, ξεπερνούν το όριο του σημείου θραύσης, και είναι και πάρα πολλές πάνω στην δομή, η δομή θα καταρρεύσει.
Σύμφωνα με τους σύγχρονους κανονισμούς, ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται με βάση τις απαιτήσεις του ικανοτικού σχεδιασμού και πλαστιμότητας. Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας.

Ειδικότερα, η έλλειψη ικανοτικού σχεδιασμού των κόμβων και η σαφώς περιορισμένη πλαστιμότητα των στοιχείων οδηγούν σε ψαθυρές μορφές αστοχίας. Ο ικανοτικός έλεγχος των κόμβων γίνεται με την σύγκριση αντοχής των ροπών που δημιουργούνται προσθετικά σε όλους τους δοκούς που υπάρχουν στον κόμβο, με την σύγκριση αντοχής των ροπών όλων των υποστυλωμάτων. Ελέγχονται ως προς την πλαστιμότητα, και την αποφυγή του σχηματισμού μηχανισμού (μαλακού ορόφου). Στις κολόνες δεν επιτρέπεται η δημιουργία πλαστικών αρθρώσεων, παρά μόνο στο σημείο κοντά στην βάση, ή στο σημείο που ενώνονται με το στερεό κιβώτιο του υπογείου. Φυσικά ελέγχουν και την αντοχή τους προς την τέμνουσα βάσης.
Βασικά η μέθοδος σχεδιασμού που ακολουθούν σήμερα έχει την δυνατότητα να αναλαμβάνει μικρής και μέτριας ισχύος μετατοπίσεις χωρίς να εμφανίζονται σοβαρές αστοχίες. Σε μεγάλες μετατοπίσεις με ισχυρή προσφορά σεισμικής ενέργειας η δομή απλά προσπαθεί να μην καταρρεύσει προστατεύοντας τους ανθρώπους.
Υπάρχουν πάρα πολλοί αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επιφέρουν την καταστροφή και στις ποιο σύγχρονες αντισεισμικές κατασκευές. Βασικά οι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. (Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα η μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.

Ο συσχετισμός των ποσοτήτων όπως είναι οι “αδρανειακές εντάσεις - δυνάμεις απόσβεσης - ελαστικές δυνάμεις- δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής - αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής - επιβαλλόμενη κίνηση εδάφους” είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης και δυσκολεύουν πολύ τον αντισεισμικό σχεδιασμό.