Chris έγραψε:Μεσα στη Σενγκεν δε μου εχουν ζητησει ποτε. KLM, Easyjet, Transavia, Aegean, μονο στην πυλη δειχνω διαβατηριο, ή στο γκισε του τσεκιν
Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ εντός Σεγκεν. Για αυτό μου φάνηκε περίεργο.
Dimitris_P έγραψε:Πράγα για κάποιο λόγο στην άφιξη μας έλεγξαν ταυτότητες.Και στην Βιέννη 8/10 φορές ζητάνε στοιχεία με το που βγεις από τη φυσούνα
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68584134
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Χρήστος Λάππας έγραψε:United Airlines flight 433 lands safely without panel in Oregon
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68584134
Λέει ότι το κάθισμα του πιλότου πήγε εμπρός και έτσι σπρώχτηκε το πηδάλιο... Δεν εξετάζω το πως και γιατί και πως εμπλέκεται και αεροσυνοδός στο "ατύχημα" του καθίσματος, άλλο εξετάζω. Εϊναι δυνατόν να γίνει αυτό αν απλά βυθίσεις το πηδάλιο σε κανονικό μεγάλο αεροπλάνο; Είχα την εντύπωση ότι είναι πολύ ομαλές και αργές οι αντιδράσεις τους.
ναι ειναι ομαλες οι αντιδρασεις τους ΑΛΛΑ ενα καλο σπρωξιμο του πηδαλιο βγαζει τον αυτοματο πιλότο εκτός με συνεποια αν το τριμ ειναι "αλλου" να γινει αυτο που εγινε ( ή και το αναποδο )
λεπτομερειες του πως και του γιατι εδω
https://youtu.be/cRF1YTVJ1Q4?si=e0dl0pB2-IUCycKj
Η Boeing αναμένεται χάσει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, τον πρόεδρο και τον επικεφαλής της για τα εμπορικά αεροσκάφη αφού αρκετοί ανώτεροι αξιωματούχοι της, δήλωσαν ότι θα παραιτηθούν εν μέσω ενός διογκούμενου σκανδάλου αναφορικά με την ασφάλεια των εργασιών της εταιρείας.
Ο CEO της Boeing, Ντέιβ Κάλουν επιβεβαίωσε ότι θα αποχωρήσει σε από κοινού ανακοίνωσή του με τον υπεύθυνο της εταιρείας για τα εμπορικά αεροσκάφη, Σταν Ντιλ και τον πρόεδρο Λάρι Κέλνερ.
Boeing: Οι «άτσαλες δουλειές» και ο θάνατος του πληροφοριοδότη
«Ο πρόεδρος και CEO Ντέιβ Κάλουν ανακοίνωσε σήμερα ότι αποφάσισε να αποχωρήσει από τη θέση του CEO στα τέλη του 2024 και ότι θα συνεχίσει να ηγείται της Boeing κατά το τρέχον έτος ώστε να ολοκληρωθούν οι κρίσιμης σημασίας εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, προκειμένου να σταθεροποιήσει τη θέση της εταιρείας για το μέλλον», σημειώνει η Boeing σε ανακοίνωσή της.
Η φήμη της εταιρείας δέχθηκε ισχυρό πλήγμα εξαιτίας μιας σειράς αρνητικών ειδήσεων, αφού τμήμα της πόρτας ενός Boeing 737 Max αποκολλήθηκε κατά τη διάρκεια πτήσης της Alaska Airlines τον περασμένο Ιανουάριο.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά από μέτρα για τη βελτίωση της ασφάλειας και παρά τις δεσμεύσεις της να συνεργαστεί με τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες ερευνών, κάποιοι επιβάτες έχουν αναφέρει ότι δεν αισθάνονται άνετα να ταξιδεύουν με αεροσκάφη της.
Πηγή: NBC News
https://www.kathimerini.gr/world/562948 ... -etaireia/
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Με παλιά προϊόντα, τραβηγμένα απ' τα αυτιά και συνεχή και επικίνδυνα προβλήματα ποιότητας. Σε σημείο που κάποιοι επιβάτες να μην θέλουν να ταξιδέψουν με αεροπλάνα της εταιρείας.
Όταν όμως κόβεις κεφάλαια από το R&D και την ανάπτυξη του προϊόντος για να κάνεις stock buy-back, αυτά συμβαίνουν...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
My Flickr
Τι θελω να πω
Αποζημιωνεσαι οταν υπαρχει υπαιτιοτητα της εταιρίας. Αλλα το αεροπλάνο ειναι εκει και η πτηση εκτελειται.
Μια που το εφερε η κουβεντα. Η Αιγαιου πρεπει να κανει κατι "επισκευουλες" στους κινητηρες ορισμενων αεροσκαφων της AIRBUS..
https://www.protothema.gr/world/article ... s-a320neo/
και μολις προσφατως ηρθε σε συννενοηση με την P & W...