Καποια στιγμη το συζητάγαμε βρηκα και ανακοινωση από την ΥΠΑ...
Εγω καταλαβαίνω ότι όλα δηλώνονται και ΔΗ οσα χρησιμοποιούνται για επαγγελματικό σκοπο...
http://www.ypa.gr/news/kanonismos-systh ... po-thn-ypa
fokion έγραψε:Περι drones....
Καποια στιγμη το συζητάγαμε βρηκα και ανακοινωση από την ΥΠΑ...
Εγω καταλαβαίνω ότι όλα δηλώνονται και ΔΗ οσα χρησιμοποιούνται για επαγγελματικό σκοπο...
http://www.ypa.gr/news/kanonismos-systh ... po-thn-ypa
Βάσει τον προδιαγραφών που θέτουν δηλωνονται σχεδόν ΟΛΑ. Εξαιρω κατι indoor toy grade drones. Ηλιθια regulations τα οποια πέραν του παράλογου δεν ειναι και δυνατον να τα επιβαλλει ο νόμος, οποτε ουδεμια αξια έχουν.
Οπως και να έχει προσωπικα δεν θα δηλωνα ποτε τίποτα. Δεν ειναι ανάγκη να ξέρει το κράτος και τι gadgets έχω και σιγα μην υποβάλλω σχεδιο πτήσεως για να το πετάξω στον κήπο μου η σε μια αλανα η στο βουνο/παραλια.
Μια φορά σε αυτή την χώρα να φτιάχναμε κάτι λογικό και λειτουργικο... μια φορα...
corsair έγραψε:και σιγα μην υποβάλλω σχεδιο πτήσεως για να το πετάξω στον κήπο μου η σε μια αλανα η στο βουνο/παραλια.
Ότι στον Καρτερό ας πούμε, παραλιακή συνοικία στην τελική του βασικού διαδρόμου του Ηρακλείου, παράδειγμα φέρνω, το καλοκαιράκι πετάνε τα drone τους οι ιδιοκτήτες των beach-bars για να ποστάρουν στα φου-μπου και λοιπά μέσα τη λαοθάλασσα του κόσμου που ξαπλάρει στα μέρη τους, μερικές εκατοντάδες μέτρα από το κατώφλι του διαδρόμου, με τα πετούμενα που έρχονται να χαμηλώνουν στα 200 πόδια, χμμμ, μάλλον αυτό το "σιγά μην υποβάλω.." αποκτά άγριο ενδιαφέρον.
Επαναλαμβάνω, παράδειγμα φέρνω, ρεαλιστικό. Το βλέπω με τα ματάκια μου. Και μετά ανησυχούμε για το γλαρόνι που πιθανά (έως απίθανα) θα επηρεάσει κάποιο αεροσκάφος.
Είναι πολύ strict το ΦΕΚ (Β/3152/30-9-2016, για όποιον ενδιαφέρεται) και εν πολλοίς ανεφάρμοστο. Αλλά το ότι είμαστε ξέφραγο αμπέλι δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει νομοθεσία. Από κάπου ξεκινάει κανείς, ειδικά για ένα πεδίο τόσο γρήγορα εξελισσόμενο.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Η εμβέλεια τους σε υψος και αποσταση από τον χειριστή είναι τετοια που μπορεί να προκαλέσει θεάματα και ειδικά σε κρίσιμες φασεις της από-προσγείωσης.
Βεβαια "θεωρητικά" τα gps τους είναι κλειδωμένα εκτός αεροδρομίων, αλλά θεωρητικά....
Και βεβαια αν ερθει σε κανενος το κεφαλι καλο θα ηταν να εχει ασφαλιστή...
Ας διαβασουμε λιγο προσεκτικά το φεκ γιατι αν το θυμαμαι καλα εξειρουσε καποια ( τυπου αυτά που πουλαει το τζαμπο 40 ευρω) από αναγκη δηλωσης....
Αλλα το εταιρικό που κανει κανα 1,5χιλιαρικο....
JarnoT έγραψε:Ότι στον Καρτερό ας πούμε, παραλιακή συνοικία στην τελική του βασικού διαδρόμου του Ηρακλείου, παράδειγμα φέρνω, το καλοκαιράκι πετάνε τα drone τους οι ιδιοκτήτες των beach-bars για να ποστάρουν στα φου-μπου και λοιπά μέσα τη λαοθάλασσα του κόσμου που ξαπλάρει στα μέρη τους, μερικές εκατοντάδες μέτρα από το κατώφλι του διαδρόμου, με τα πετούμενα που έρχονται να χαμηλώνουν στα 200 πόδια, χμμμ, μάλλον αυτό το "σιγά μην υποβάλω.." αποκτά άγριο ενδιαφέρον.
Επαναλαμβάνω, παράδειγμα φέρνω, ρεαλιστικό. Το βλέπω με τα ματάκια μου. Και μετά ανησυχούμε για το γλαρόνι που πιθανά (έως απίθανα) θα επηρεάσει κάποιο αεροσκάφος.
Είναι πολύ strict το ΦΕΚ (Β/3152/30-9-2016, για όποιον ενδιαφέρεται) και εν πολλοίς ανεφάρμοστο. Αλλά το ότι είμαστε ξέφραγο αμπέλι δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει νομοθεσία. Από κάπου ξεκινάει κανείς, ειδικά για ένα πεδίο τόσο γρήγορα εξελισσόμενο.
το exercise common sense το ξερεις... Αν παει καποιος και το πετά σε περιοχή πλησιον αεροδρομιου, πάει γυρευοντας. Δεν εχω να πω κάτι σε αυτο. Το ιδιο και το αν απο κάτω υπάρχει πλήθος... αν και τα αεροπλάνα έχουν σκοτώσει κόσμο απο πτώση σε κατοικημενες περιοχές, δεν τα καταργησαμε ομως. Τα drones μαλλον αδύνατον... παραυτα μπορει να τραυματίσεις κάποιον.
Ο νόμος δεν μπορεί να τα προβλέπει ΟΛΑ, αλλα και ουτε πρεπει να προσπαθει να τα ελέγχει ΟΛΑ. Αυτό που χρειάζεται ειναι ενα γενικό πλαίσιο οδηγιών και σιγουρα απαγορευσεις εκει που πρεπει... απο εκει και πέρα αν κανεις εμπλακει σε αστοχια θα την πληρώσει... οπως σε καθε αλλη εκφανση της ζωης μας.
Κάτι 50 μέτρα απο τον χειριστη να θελουν σχέδιο πτήσης απο ΥΠΑ και τέτοια, ειναι αστεια πράγματα. Στην ουσία ειναι σαν να σου λενε αν εχεις drone και πετάξεις χωρις να το δηλώσεις ειναι παρανομο.
Προσωπικα drone θα πάρω γιατι μπορώ να παω και να κινηματογραφισω απο 500 μετρα ψηλα και 7 χιλιομετρα μακρια... καμια σχέση με τα 50 μετρα. Αν θελουν να με βαφτίσουν outlaw, ας το κανουν.
Common sense - συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ όταν οι καταστασεις εμπιπτουν σε αυτό, όπως πχ σωστα ανεφερες ε δεν είμαι και κρετινος να παω να το πεταξω μεσα σε αεροδρομιο...
Βεβαια αν το common sense λειτουργουσε κανεις δε θα παραβιαζε πχ το κοκκινο φαναρι...
Όμως υπαρχουν περιπτώσεις που μπορει να συμβει "κατι" το οποιο είναι "εκτός common sense"... με ποια εννοια το λεω:
Παράδειγμα πρωτο..
Να εχει "δεσμευτεί" καποιος χωρος για - πες - καποια στρατιωτική ή άλλη ασκηση και το drone σου με την τεραστια εμβελεια του να μπει - χωρις να το θες προφανως - στη πορεια καποιου ελικοπτερου...
ή
άλλο παράδειγμα εκει στα ερημα χωράφια που εσυ παιζεις εχει προγραματιστει αεροψεκασμός από αεροπλάνο ή ελικόπτερο...
ή άλλο παράδειγμα κάποιες πτήσεις υπερελαφρων πχ τυπου paraglide...
Ακριβώς αυτος ο συντονισμός του να μη "μπλεχτεί" ο ενας με τον άλλο εξυπηρετεί το να δηλώσεις που θες να πας να πεταξεις. Για λογους ασφαλειας λογω γεγονοτων που εσυ μπορει να τυχει να μην γνωρίζεις ότι θα συμβούν.
.Δε νομιζω ότι ο σκοπος είναι να γνωριζουν πια είναι τα χομπυ σου πχ. Εξ αλλου αυτό μπορει να μαθευτει από την κινηση του λογαριασμου σου στη τραπεζα και τι αγορασες από πιο μαγαζι...
Να 3 παραδειματα οπου και ΠΡΟΦΑΝΩΣ εσυ μεν δεν εχεις "κακο σκοπο" και χρησιμοποιείς την κοινή λογική, αλλά μπορει να προκληθεί και ατύχημα...
An Aerosucre Colombia Boeing 727-200, registration HK-4544 performing a freight flight from Puerto Carreno to Bogota (Colombia) with 6 crew, did not become airborne while taking off from Puerto Carrena's runway 25 at 17:20L (23:20Z), broke through the airport perimeter fences, became airborne, lost height again about 3 minutes later, impacted ground about 5nm from the airport and burst into flames. Two persons were rescued alive, four persons died on scene, one of the initial survivors succumbed to the injuries in hospital.
http://avherald.com/h?article=4a25fb25
Amen and a-women!
-----------------------------------------------
Τι έκαναν για να έχουν ασφαλείς πτήσεις μετά την τραγωδία;
Source: NEWS-APE-REUTERS
21/12/2016
Η αεροπορική τραγωδία της 7ης Δεκέμβρη στο Πακιστάν που κόστισε τη ζωή σε 47 άτομα, ήταν αφορμή για να προβούν σε μία παράξενη και μακάβρια ενέργεια οι υπεύθυνοι του διεθνούς αεροδρομίου «Μπεναζίρ Μπούτο» στο Ισλαμαμπάντ.
Για την ακρίβεια, έσφαξαν δίπλα στο αεροπλάνο μια μαύρη κατσίκα, πριν από μια δοκιμαστική πτήση ενός αεροσκάφους τύπου ATR – 42, για να τους φέρει…καλή τύχη!
Αυτό ωστόσο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς η πράξη αντίκειται στους διεθνείς κανόνες για τις αεροπορικές μεταφορές.
Οι διεθνείς κανόνες για τις αεροπορικές μεταφορές είναι εξαιρετικά αυστηροί και απαγορεύουν «συντρίμμια ξένου αντικειμένου» κοντά σε αεροσκάφος. Η Εθνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ , απαγορεύει «κάθε αντικείμενο ζωντανό ή όχι, το οποίο βρίσκεται σε ακατάλληλη θέση στο περιβάλλον του αεροδρομίου».
http://www.aviationnews.gr/article.pl?mcateg=&id=5982
Συγνωμην για το
http://www.bbc.com/news/world-australia-38375357
http://www.npr.org/sections/thetwo-way/ ... port-finds