Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#356440 ελέγχεσαι για κάτι τέτοια και μπορεί να πεταχτείς εκτός προγραμμάτων και να σου ζητήσουν λεφτά πίσω δεν αξίζει να το κάνεις

το πιο απλό είναι να πάρεις υπαλλήλους από κάποια δουλεμπορική


βέβαια και αυτοί οι περιορισμοί δεν είναι για πάντα, μπορεί να αφορούν πχ το τελευταίο 6μηνο

επίσης οι απολύσεις ΜΕΤΑ δεν πάνε γενικά και αόριστα, όσοι παίρνεις μετά ουσιαστικά δεν αποτελούν περιορισμό

αν πχ μπεις με 4 άτομα προσωπικό και 2 επιδοτούμενους και μετά πάρεις άλλους 5, τους 5 μπορείς να τους διώξεις

ο αρχικός αριθμός δεν πρέπει να αλλάζει

και σε πρόγραμμα αν κάνεις τον άλλον να παραιτηθεί, απλά διακόπτεις το πρόγραμμα δεν χρειάζεται αντικατάσταση (όπως στην απόλυση)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#356445
g8777 έγραψε:1) Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ
2)Ελαχιστη παρουσια αλλων εταιρειων
3)Ελαχιστο στοκ
4) Μηδενικο after sale
5) Εχει να γινει πραγματικη προσφορα εδω και καποια χρονια.


Σειρά μου:

1. State-of-the-art εγκαταστάσεις και logistics που οι υπόλοιποι Έλληνες λιανέμποροι βλέπουν στον ύπνο τους.
2. State-of-the-art ERP/SRM που οι υπόλοιποι Έλληνες λιανέμποροι βλέπουν στον ύπνο τους, σε σημείο που να γνωρίζει ακριβώς τι μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον ο Β2Β πελάτης
3. Από τις μεγαλύτερες γκάμες private label στην Ελλάδα σε κατάστημα πληροφορικής (=κερδοφορία, θα γίνω συγκεκριμένος)
4. Exclusive προσφορές και προϊόντα με εταιρίες
5. Εταιρία με αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό και ιδιαίτερα εξωστρεφής
6. Κερδοφορία: ~20% μικτό

Όποιος έχει δουλέψει με Πλαίσιο, γνωρίζει πάρα πολύ καλά τη δύναμή του.

Αμφιβάλω λοιπόν αν "σε μια δεκαετία" δε θα τους θυμάται κανείς...

Άλλο αν δε γουστάρουμε την εταιρία ή αν δε γουστάρουμε να ψωνίζουμε από εκεί (προσωπικά δε ψωνίζω εκεί), αλλά η δύναμή του και η διείσδυσή του στην αγορά είναι τεράστια, οπότε δε πιστεύω να εξαφανιστεί σε 10 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356447 Πάντως σε b2b στην επαρχία ήταν ασυναγωνιστοι σε τιμές και έδιναν μεγάλη προσοχή στον πελάτη, στην λιανική αλλάζουν τα πράγματα.

< >
Άβαταρ μέλους
By xenos
#356448 Εγώ με κάτι βρωμο-toner q connect που είχαν όλο θέματα, τους έκοψα και μου τα έκαναν και τούμπανα γιατί το έκανα και μου έκοψαν και την πίστωση. :lipsealed: Μετά πήραν εξ ολοκλήρου τα @@ μου.

Και στα μαγαζιά τους πλέον δεν θέλω να πηγαίνω. Βάζουν τους υπαλλήλους να στα πρήζουν. Διάλογος:
-Θέλω την τάδε motherboard, είδα ότι την έχετε στο κατάστημα
-τι πρόβλημα έχετε; Να το φέρετε να το φτιάξουμε. δεν κάνατε καλή επιλογή....
- :slap: Φέρε τη motherboard αγοράκι να φύγω.

Πιάνουν βέβαια από τις θείες/θείους που πάνε τα λαπτοπάκια τους για "σέρβις"/επισκευές. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By ambient
#356459
Nikos! έγραψε:
g8777 έγραψε:1) Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ Τουρμπο Εξ
2)Ελαχιστη παρουσια αλλων εταιρειων
3)Ελαχιστο στοκ
4) Μηδενικο after sale
5) Εχει να γινει πραγματικη προσφορα εδω και καποια χρονια.


Σειρά μου:

1. State-of-the-art εγκαταστάσεις και logistics που οι υπόλοιποι Έλληνες λιανέμποροι βλέπουν στον ύπνο τους.
2. State-of-the-art ERP/SRM που οι υπόλοιποι Έλληνες λιανέμποροι βλέπουν στον ύπνο τους, σε σημείο που να γνωρίζει ακριβώς τι μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον ο Β2Β πελάτης
3. Από τις μεγαλύτερες γκάμες private label στην Ελλάδα σε κατάστημα πληροφορικής (=κερδοφορία, θα γίνω συγκεκριμένος)
4. Exclusive προσφορές και προϊόντα με εταιρίες
5. Εταιρία με αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό και ιδιαίτερα εξωστρεφής
6. Κερδοφορία: ~20% μικτό

Όποιος έχει δουλέψει με Πλαίσιο, γνωρίζει πάρα πολύ καλά τη δύναμή του.

Αμφιβάλω λοιπόν αν "σε μια δεκαετία" δε θα τους θυμάται κανείς...

Άλλο αν δε γουστάρουμε την εταιρία ή αν δε γουστάρουμε να ψωνίζουμε από εκεί (προσωπικά δε ψωνίζω εκεί), αλλά η δύναμή του και η διείσδυσή του στην αγορά είναι τεράστια, οπότε δε πιστεύω να εξαφανιστεί σε 10 χρόνια.

Ας το δοξάσουμε τότε το Πλαίσιο.

Βέβαια μεθαύριο αν η εταιρία που δουλεύω γυρίσει και μου πει: Κοίτα να δεις, εκεί στο κόκκινο κατάστημα έχουν χχχ υπαλλήλους σχεδόν τσάμπα και τους συμπεριφέρονται σαν να είναι σκουπίδια. Κανένας νόμος δε τους αγγίζει - ίσα ίσα έχουν και το νόμο μαζί τους, πελάτες έχουν, λεφτά βγάζουν, εμείς γιατί να μη κάνουμε το ίδιο;
Με ξένα κόλλυβα...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#356463 Κακώς θεωρείται άλλο θέμα, γιατί η κερδοφορία πχ σε σύγκριση με έναν σωστότερο (;) εργοδότη μπορεί να έχει άμεση συνάφεια με το ότι είναι γαλέρα.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#356464 το πλαίσιο μόνο από τις εταιρείες μπορεί μια χαρά να ζει, εκεί παίζει χωρίς αντίπαλο

για τον ιδιώτη χρήστη υπάρχουν πάμπολλες εναλλακτικές πολύ πιο συμφέρουσες και εξυπηρετικές (στην ουσία, όχι με πωλητές να ενοχλούν σχεδόν)
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#356466
drdino έγραψε:Κακώς θεωρείται άλλο θέμα, γιατί η κερδοφορία πχ σε σύγκριση με έναν σωστότερο (;) εργοδότη μπορεί να έχει άμεση συνάφεια με το ότι είναι γαλέρα.

αν τους ενοχλούσε όλους τόσο πολύ το θέμα της γαλέρας, δε θα δούλευαν πουθενά και οι ίδιοι και ας είναι σε καλύτερη μοίρα ή δε θα ψώνιζαν σχεδόν από πουθενά

το πιο απλό είναι να το αγνοούν και να κοιτάει ο καθένας τον εαυτό του
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#356467
drdino έγραψε:Κακώς θεωρείται άλλο θέμα, γιατί η κερδοφορία πχ σε σύγκριση με έναν σωστότερο (;) εργοδότη μπορεί να έχει άμεση συνάφεια με το ότι είναι γαλέρα.

Αυτό θα ίσχυε αν στο Πλαίσιο παρανομούσαν. Εφόσον λειτουργούν εντός νομοθετικού πλαισίου τότε θεωρητικά έχουν τις ίδιες δυνατότητες κερδοφορίας με τον κάθε ανταγωνιστή. Επίσης να πω ότι πληρώνουν πάνω από το μέσο όρο του retail.

Αυτό που τους κάνει σιχαμένους είναι το ύφος που "αναγκάζουν" τους εργαζομένους τους να έχουν. Πιο γλίτσιδες κι από τον Κίμωνα Κουλούρη.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#356469 ναι η νομοθεσία που έπληξε τον ιδιώτη εργαζόμενο είναι γτπ, τα περί αγοράς που αυτορρυθμίζεται είναι πίπες
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#356470
drdino έγραψε:Κακώς θεωρείται άλλο θέμα, γιατί η κερδοφορία πχ σε σύγκριση με έναν σωστότερο (;) εργοδότη μπορεί να έχει άμεση συνάφεια με το ότι είναι γαλέρα.


Η ανακύκλωση εργαζομένων σαφώς και ευνοεί την κερδοφορία.
Το 'γκάζωμα' των υπαλλήλων που γίνεται και άμεσα αντιληπτό από τον τελικό καταναλωτή ΙΜΟ ευνοεί τον κάλο στον εγκέφαλο του εκάστοτε CEO.

@ambient
Πιστεύεις ότι οι υπόλοιπες εταιρείες δεν κάνουν ανακύκλωση εργαζομένων στο μοτίβο του Πλαισίου επειδή είναι ηθικές ή επειδή φοβούνται το κράξιμο της κοινωνίας;
Μια εταιρεία που ανακυκλώνει συνέχεια και σε μόνιμη βάση εργατικό προσωπικό θα έχει ΜΟΝΙΜΑ κακής ποιότητας εργατικό προσωπικό με μικρή εμπειρία.
Προφανώς το Πλαίσιο έχει επιλέξει να δουλεύει με γκαζωμένους άπειρους.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η βέλτιστη επιλογή για όλες τις εταιρείες.

Πχ σε άλλη περίπτωση εταιρείας με καταστήματα λιανικής (Zara) βλέπω τις ίδιες φάτσες εδώ και αρκετά χρόνια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#356473
EDDIE_147 έγραψε:Μια εταιρεία που ανακυκλώνει συνέχεια και σε μόνιμη βάση εργατικό προσωπικό θα έχει ΜΟΝΙΜΑ κακής ποιότητας εργατικό προσωπικό με μικρή εμπειρία.
Προφανώς το Πλαίσιο έχει επιλέξει να δουλεύει με γκαζωμένους άπειρους.

^dat

Κάτι κερδίζουν κάτι χάνουν. Κερδίζουν τον αμύητο που δεν ξέρει/θέλει/προλαβαίνει να ασχοληθεί και χάνουν τον enthousiast. Μαντέψτε ποια κατηγορία είναι πιο πολυπληθής! :iconcool:

Όοοοταν αλλάξουν οι συσχετισμοί μεταξύ των δύο κατηγοριών θα γίνει και η ανάλογη στροφή στην ποιότητα. Αλλιώς θα μείνουν πίσω στις εξελίξεις.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#356475 ωστοσο χανουν και πελατες με την γενικοτερη τακτικη τους. Γιατι οταν ο υπαλληλος ειναι αναγκασμενος να σε πεισει οτι το turbox ειναι καλυτερο απο το x μηχανημα (απο τηλεοραση μεχρι εκτυπωτη) νοιωθεις λιγο χαζουλης στο τελος.

Απλα το ενα φερνει το αλλο. Βεβαια οσο ειναι γεματο και εχεις ουρες στα ταμεια, στα τσακια τους τι λεμε εμεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#356477
Deleted User 1 έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Μια εταιρεία που ανακυκλώνει συνέχεια και σε μόνιμη βάση εργατικό προσωπικό θα έχει ΜΟΝΙΜΑ κακής ποιότητας εργατικό προσωπικό με μικρή εμπειρία.
Προφανώς το Πλαίσιο έχει επιλέξει να δουλεύει με γκαζωμένους άπειρους.

^dat

Κάτι κερδίζουν κάτι χάνουν. Κερδίζουν τον αμύητο που δεν ξέρει/θέλει/προλαβαίνει να ασχοληθεί και χάνουν τον enthousiast. Μαντέψτε ποια κατηγορία είναι πιο πολυπληθής! :iconcool:

Όοοοταν αλλάξουν οι συσχετισμοί μεταξύ των δύο κατηγοριών θα γίνει και η ανάλογη στροφή στην ποιότητα. Αλλιώς θα μείνουν πίσω στις εξελίξεις.

Δεν νομιζω να αλλαξει ποτε ο συσχετισμος. Αλλωστε το πλαισιο ετσι ηταν παλια. Οι πωλητες του ηξεραν καλα το αντικειμενο τους.
Αυτο αλλαξε οταν αρχισε να μεγαλωνει και να ανοιγει το ενα μαγαζι μετα το αλλο.