Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#82827
BASSstarlet έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=x6y4kcpW0qY

για στείλε αναλυτικά τί παρήγγειλες γιατί κ εγώ ζαχαρώνω κάτι τέτοιο εδώ κ κάμποσο καιρό...

έλεγα προς kyosho inferno να πάω, αλλά είναι βενζίνη κ έχει πολλά τρεχάματα... αν το μπαταριοκίνητο είναι δυνατό κ διαρκεί κάμποσο, μου φτάνει...

τηλεκατεύθυνση πήρες έξτρα? ή πήρες το ready to run πακέτο? στον ανταγωνισμό τί παίζει?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#82831 Θυμάσαι; :lol:
Άβαταρ μέλους
By BASSstarlet
#82844
PeterPan έγραψε:
BASSstarlet έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=x6y4kcpW0qY

για στείλε αναλυτικά τί παρήγγειλες γιατί κ εγώ ζαχαρώνω κάτι τέτοιο εδώ κ κάμποσο καιρό...

έλεγα προς kyosho inferno να πάω, αλλά είναι βενζίνη κ έχει πολλά τρεχάματα... αν το μπαταριοκίνητο είναι δυνατό κ διαρκεί κάμποσο, μου φτάνει...

τηλεκατεύθυνση πήρες έξτρα? ή πήρες το ready to run πακέτο? στον ανταγωνισμό τί παίζει?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=55806

Ήταν μια παρορμητική αγορά, σχεδόν το έχω μετανοιώσει.Τουλάχιστον ελπίζω να μην βγάζει βλάβες για πλάκα.
Τηλ/ση έχω ήδη, όπως και μπαταρίες φορτιστή.Επίσης έχω και ένα MT4-G3.
Ψάχνομαι και για νίτρο.

Σε αυτά τα λεφτά (τουλάχιστον χωρίς το 50€+ μεταφορικά και ό,τι άλλο προκύψει..) φαίνεται καλό και μάλλον είναι το μόνο που μπορεί να πάρει 4S LiPo (14.8volt).

To inferno είναι πανάκριβο και είναι άλλη κατηγορία, βέβαια (on-road).
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#82855
drdino έγραψε:Θυμάσαι; :lol:

πέρασε μια δεκαετία από τότε :(
περνούν τα χρόνια σαν νερό... :(

BASSstarlet έγραψε:
PeterPan έγραψε:
BASSstarlet έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=x6y4kcpW0qY

για στείλε αναλυτικά τί παρήγγειλες γιατί κ εγώ ζαχαρώνω κάτι τέτοιο εδώ κ κάμποσο καιρό...

έλεγα προς kyosho inferno να πάω, αλλά είναι βενζίνη κ έχει πολλά τρεχάματα... αν το μπαταριοκίνητο είναι δυνατό κ διαρκεί κάμποσο, μου φτάνει...

τηλεκατεύθυνση πήρες έξτρα? ή πήρες το ready to run πακέτο? στον ανταγωνισμό τί παίζει?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=55806

Ήταν μια παρορμητική αγορά, σχεδόν το έχω μετανοιώσει.Τουλάχιστον ελπίζω να μην βγάζει βλάβες για πλάκα.
Τηλ/ση έχω ήδη, όπως και μπαταρίες φορτιστή.Επίσης έχω και ένα MT4-G3.
Ψάχνομαι και για νίτρο.

Σε αυτά τα λεφτά (τουλάχιστον χωρίς το 50€+ μεταφορικά και ό,τι άλλο προκύψει..) φαίνεται καλό και μάλλον είναι το μόνο που μπορεί να πάρει 4S LiPo (14.8volt).

To inferno είναι πανάκριβο και είναι άλλη κατηγορία, βέβαια (on-road).


γιατί το μετάνιωσες? τί θα πρότεινες?

πχ το kyosho DBX VE 2.0 Ready Set βγαίνει στα διπλάσια λεφτά... πολλά για την ακρίβεια...
Άβαταρ μέλους
By BASSstarlet
#82862 Γι'αυτό ακριβώς, επειδή(ς) σε αυτή την κλίμακα, καινούργιο, με αυτά τα ηλεκτρικά δεν βρίσκεις buggy με τα χαρακτηριστικά του, το αγόρασα.
Στα ίδια λεφτά περίπου (300-350) βρίσκεις μεταχειρισμένο mt4-g3 που είναι truggy/mt δοκιμασμένο με άφθονα αντ/κά, και μαμάει και δέρνει.
edit: Αυτό το Inferno λες;
http://www.ebay.com/itm/Kyosho-30876M-B ... 43d5fa2a90
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#82884 Εγώ σκέφτομαι το HPI Savage Flux, αλλά έχω άλλες προτεραιότητες προς το παρόν.... :(
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#82900 Συνεχίζω τη συζήτηση από το θέμα των online αγορών. Ας μεταφερθούν κ τα σχετικά πόστ αν το κρίνουν οι moderators σωστό...
Μεταφέρθηκαν αλλά λόγω περιορισμών της πλατφόρμας, με χρονολογική σειρά [mod]
BASSstarlet έγραψε:Γι'αυτό ακριβώς, επειδή(ς) σε αυτή την κλίμακα, καινούργιο, με αυτά τα ηλεκτρικά δεν βρίσκεις buggy με τα χαρακτηριστικά του, το αγόρασα.
Στα ίδια λεφτά περίπου (300-350) βρίσκεις μεταχειρισμένο mt4-g3 που είναι truggy/mt δοκιμασμένο με άφθονα αντ/κά, και μαμάει και δέρνει.
edit: Αυτό το Inferno λες;
http://www.ebay.com/itm/Kyosho-30876M-B ... 43d5fa2a90


αυτό εννοούσα
Kyosho Inferno MP9e TKI

http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... yosho.html

Υπάρχει κ το Inferno VE αλλά είναι καμιά 5ετία μοντέλο κ παλιό σχετικά...
http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... yosho.html

Αλλά υπάρχει κ το παρακάτω, DBX VE 2.0 Ready Set , σε καλυτερη τιμή...

http://www.conrad.de/ce/de/product/2394 ... RtR-24-GHz
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#82972 Μόλις πήρα αυτό για τον ανιψιό μου, 1/18 βέβαια, αλλά διάολος :lol:

Εικόνα



Δεν το βλέπω να "ζει" για πολύ :lol: αλλά χαλάλι του :metalo: Εγώ σκέφτομαι να ενεργοποιήσω το HPI Rush Evo που έχω και όταν μπορέσω πάω για το Savage ή το προαναφερθέν Inferno, αναλόγως.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#82985 όπως είπα, κ εγώ εδώ κ μερικές εβδομάδες σκεφτόμουν πάλι για το inferno σε βενζίνη... αλλά βλέποντας ότι τα ηλεκτρικά βελτιώθηκαν πολύ κ πως δεν έχω πολύ χρόνο για να παιδεύομαι με βενζίνες, μπουκαλάκια, μπουζιά κτλ, σκέφτομαι προς ηλεκτρικό...

Συγκεκριμένα για το https://www.kyosho.com/eng/products/rc/ ... _id=108351 που το βρίσκω στα 300€ . Παραπάνω δε θέλω να δώσω. Διαφορετικά θα πρέπει να πάω στο inferno mp9e που κοστίζει χωρίς μπαταρίες λίγο πριν τα 500€.

Το dbx ev 2.0 αν κ μοντέλο 3 ετών, έχει όσα θέλω... παίρνει ζάντες από 1/8 μοντέλα κ δυνατό μοτέρ. Δεν ξέρω αν είναι μεταλικά τα γρανάζια ή πλαστικά. Το πολύ πολύ να τα αλλάξω αν φθαρούν.

Η ερώτηση είναι για το battery pack.
http://www.conrad.de/ce/de/product/237699/?insert=56
πχ το μεσαίο καλώδιο τί δείχνει? συνδέεται με το receiver για safe mode ?

Για μοντέλο με 3S, τα 4.500 mAh και 40 C είναι οκ? Όσο ανεβαίνουν τα C, τόσο μεγαλύτερο φορτίο μπορεί να δώσει ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#82991 Όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή του C της εκφόρτισης, τόσο μεγαλύτερη ένταση ρεύματος μπορεί να αποδώσει στιγμιαία. Υπάρχει και C για την φόρτιση.
Όσον αφορά τα καλώδια, σε ποιό μεσαίο αναφέρεσαι; Η συγκεκριμένη μπαταρία έχει 3 στοιχεία σε σειρά, άρα θες 2 pins για θετικό-αρνητικό στην αρχή και τέλος κι άλλα δύο για την σύνδεση των ενδιάμεσων στοιχείων. Έτσι γίνεται το charge balancing, απαραίτητο σε μπαταρίες με χημεία λιθίου-ΧΧ.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#82997
drdino έγραψε:Όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή του C της εκφόρτισης, τόσο μεγαλύτερη ένταση ρεύματος μπορεί να αποδώσει στιγμιαία. Υπάρχει και C για την φόρτιση.
Όσον αφορά τα καλώδια, σε ποιό μεσαίο αναφέρεσαι; Η συγκεκριμένη μπαταρία έχει 3 στοιχεία σε σειρά, άρα θες 2 pins για θετικό-αρνητικό στην αρχή και τέλος κι άλλα δύο για την σύνδεση των ενδιάμεσων στοιχείων. Έτσι γίνεται το charge balancing, απαραίτητο σε μπαταρίες με χημεία λιθίου-ΧΧ.

τα 3 στοιχεία της είναι ήδη σε σειρά. Συνδέω τον θετικό κ τον αρνητικό πόλο στο αμάξι, είναι τα βύσματα 4,4 mm στις 2 γωνίες. Κ μένει το μεσαίο άσπρο καλώδιο με τις 4 υποδοχές. Αυτό εννοώ... Νομίζω πως μερικές το έχουν κ μερικές όχι...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#83000 Με το "μεσαίο άσπρο καλώδιο" εννοείς τον λευκό σύνδεσμο με τα 4 καλωδιάκια διαφορετικού χρώματος; Αν ναι, αυτό όπως είπα χρησιμοποιείται για την -σωστή- φόρτιση των μπαταριών. Στην εκφόρτιση δεν χρειάζεται.
Άβαταρ μέλους
By BASSstarlet
#83002 Το μεσσαίο βύσμα είναι για το balance των LiPo.

Αυτό το mp9 νομίζω είναι αγωνιστικών προδιαγραφών.
Μου κάνει εντύπωση η μεγάλη διαφορά τιμών σε αυτό, αλλά και στο e-mta, ακόμα και σε σχέση με το http://www.modelsport.co.uk/.
Δεν ξέρω γερμανικά, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι λένε τα ψιλά γράμματα, όμως.

Μου έχει κολλήσει να πάρω ένα on-road nitro και ψάχνω το Hobao hyper gt:
http://www.modellsport.gr/index.php?mai ... ts_id=9275

Δυστυχώς, οι επιλογές σε ασφάλτινα είναι περιορισμένες, εν αντιθέσει με τα buggy/truggy που είναι άπειρες.

edit:http://www.microtoys.de/Thunder-Tiger-EB4-S3-1-8-Nitro-4WD-Buggy-463ccm-RTR-24G-BLAU-iFHss-P3-6231-F102
Κάποιος που ξέρει γερμανικά, μπορεί να πει αν υπάρχουν τίποτα κρυφές χρεώσεις;Διότι βλέπω τρελή διαφορά με τις εν Ελλάδι τιμές.