Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127376
belgarion έγραψε:Με αυτά που ποστάρει ο djet έχω 3 μέρες που χαζεύω ότι παλιά Μερκ υπάρχει στο car,ευτυχώς που δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο εδώ τριγύρω...

:lol: Υπάρχει, άλλα άντε βάλε το χέρι στην τσέπη, αν σου βαστάει! :svivhaha: :svivhaha:

mirage έγραψε:Νοπ. Κανεις δεν το εσφιξε το πραγμα. Ισχυει παντα και η πρωτη σελιδα.

Με τα 50χιλιάρικα και τα τεκμήρια δώρο είναι σα να κλέβεις γλυφιτζούρια από μωρά... :rtfm:

Εικόνα
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... %C3%A9.jpg
Lancia Flaminia coupe pininfarina 2.5 σαν ιστορικό εισαγωγή (που να το βρεις εδώ) πιστεύω φτάνουν τα γρόσσα και με λίγη οικονομία παραπάνω (θα πουλήσω και τα έπιπλα από το σπίτι, αφού ήδη θα με έχει διώξει η γυναίκα μου) αφήστε με να πάρω μια 190Ε 1.8 σαν την κόκκινη πιο πάνω...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127377
vasilis 1200101 έγραψε:[
Λοιπόν τρία αμάξια με περιορισμό 50 χιλιάρικα, ήμαρτον δηλαδή βάλε εκατό να είμαστε λάρτζ...
)

Μα αυτό λεμε, επταψήφιε, ακόμα και με 50 χιλιάρικα έχουμε εκατοντάδες συνδυασμούς με σούπερ αμάξια...
Για να σε δω με το 30άρι, όμως, τι θα κάνεις;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#127381 Εδώ στα Γιάννενα και Ήπειρο γενικά δεν υπάρχει τίποτα,κατά τα άλλα ββλέπω ενδιαφέροντα αυτοκίνητα με ενδιαφέρουσες τιμες όπωςμια w108 στο Κρυονέρι αλλά δεν ξέρω τι Κρύβεται κάτω από το περιτύλιγμα.Επίσης με ψήνει πολύ η ιδέα μιας w124 ce όπως μια e320 με αγγλικές πινακίδες που κυκλοφορεί εδώ αλλά επίσης εκεί οι τιμες έχουν τεράστιο εύρος από 3000 έως 10000

.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127389
belgarion έγραψε:Εδώ στα Γιάννενα και Ήπειρο γενικά δεν υπάρχει τίποτα,κατά τα άλλα ββλέπω ενδιαφέροντα αυτοκίνητα με ενδιαφέρουσες τιμες όπωςμια w108 στο Κρυονέρι αλλά δεν ξέρω τι Κρύβεται κάτω από το περιτύλιγμα.Επίσης με ψήνει πολύ η ιδέα μιας w124 ce όπως μια e320 με αγγλικές πινακίδες που κυκλοφορεί εδώ αλλά επίσης εκεί οι τιμες έχουν τεράστιο εύρος από 3000 έως 10000

Θέλει ψάξιμο αλλά υπάρχουν και καλά αυτοκίνητα πλέον που επειδή ζορίζεται ο κόσμος φεύγουν σε πολύ καλές τιμές.
Καλό σε κουπε 124, αν δεν έχεις θέμα με τα τεκμήρια και θες να αποφύγεις το 200ρι (ακόμα και το 16βάλβιδο είναι πάναργο) είναι το 220 το τετρακύλινδρο με τα 150 άλογα. Τα 280/320 στην Ελλάδα είναι 99% μετατροπές ενώ αν βρεις 300CE-24 που είναι αυτό που αξίζει να μαζέψεις γράψε μου. :lol:
Σε παλιά πλέον σκέψου ότι τα διώχνουν έξω ο κόσμος... :oops:
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#127419 Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί Αλεξανδρε δεν έχεις μια w201 1.8 για καθημερινή, αντί του Σκοντακίου . Άσε που θα σου έμεναν και ρέστα...

Στο θέμα μας τώρα....
Με όριο τα 30 χιλ
Ένα V50 1.8 για την οικογένεια , 5-7 χιλ αρκούν

Ένα Mx5 nb-nbfl 1.8, ακόμα καλύτερα na 1.8 , ή
Ζ4 2.2 χειροκίνητη και μπλοκεδαρισμενη, ή
Slk r170 f/l kompressor που τη λατρεύω από την πρώτη στιγμή που την αντικρυσα ή
Μx5 NC 1.8 μπλοκεδαρισμένο ή διλιτρο ακόμα καλύτερα
Από 3.5 έως 8.5 χιλ για τα παραπάνω αρκούν

Τα υπόλοιπα κατά τη βούληση της συζύγου... :thumbsup:

Γενικότερα,

Συνδυασμοί επί του οικογενειακού άφθονοι , επί του σπορ λίγοι , συνδυασμός των δύο σε ενα μόνο από σχετικά δυνατή BMW , και γενικώς να' χαμε να λέγαμε!

Είμαι υπέρ του λιτού βίου και στις όνειρο αγορές ! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127567
tsilis έγραψε:Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί Αλεξανδρε δεν έχεις μια w201 1.8 για καθημερινή, αντί του Σκοντακίου . Άσε που θα σου έμεναν και ρέστα...

Έλα ντε; Η αλήθεια είναι ότι αν την έβαζα τη δύστυχη να κάνει αυτά που κάνει το όσπριο κάθε μέρα θα με έπιανε η καρδιά μου (όχι ότι δε θα τα έβγαζε). Δυστυχώς, η επιλογή στην πραγματική ζωή είναι συνάρτηση πολλών παραμέτρων, μία βασική από τις οποίες είναι και το να έχει τη δυνατότητα η σύζυγος να το οδηγήσει, έστω περιστασιακά. Το όσπριο είναι κοντό, ψηλό με καλή ορατότητα, αυτόματο, δε θέλει σέρβις συχνά ή επισκευές κατά περίπτωση (ακόμα) που χρειάζονται ειδική προσοχή ενώ έχει σίγουρα καλύτερη συμπεριφορά για ένα μέτριο οδηγό στο δρόμο (σαν και εμένα) ή με μειωμένο ρεφλέξ σε περίπτωση βλάβης (σαν τη γυναίκα μου). Για την κακιά στιγμή δε, έχει σούπερ ηλεκτρονικά φρένα αυτόματα σε συνδυασμό με πληθώρα από μπαλόνια...
Για την πάρτη του ο καθένας μπορεί να μην το μετράει πολύ (που και πάλι κουτό είναι αυτό) μπροστά στο χαβαλέ του αλλά για τους ανθρώπους του πρέπει να αναζητά το καλύτερο και το ασφαλέστερο που μπορεί.

Είμαι υπέρ του λιτού βίου και στις όνειρο αγορές ! :shifty:

Όταν προκύπτει χωρίς εξαναγκασμό, η ολιγάρκεια είναι παράγοντας ευτυχίας και δείγμα ωριμότητας για τον προσδιορισμό των πραγματικών αξιών στη ζωή ...
Τα σέβη μου :s_howdy


Επιλογές της ημέρας:
Εικόνα
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 527%29.jpg
Alfa Romeo Alfetta GT 1600... ένα δεκαρικάκι... αν και πρόσφατα με λύπη έμαθα από ένα (γυαλιστερό) πουλάκι ότι μια εξαιρετική GTV επιφανούς και σεβάσμιου μέλους αλλαξε χέρια για ελάχιστα χρήματα. Ελπίζω και εύχομαι για καλό...

Μια C180 με μπλέ και πράσινους κόκκους 1600 με κανα 16ρι
Εικόνα
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 100425.jpg
με παραδοσιακή μάσκα, όχι την άλλη που βγάζει μάτι και με τα ρέστα

Εικόνα
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... _front.jpg
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127576 Εικόνα
http://www.excelcarbodyrepair.co.uk/%5C ... 00_122.jpg
Lancia Flavia Convertible Vignale 1.8i σε Lancia Blu
25 χιλιάρικα με λίγο ζόρι αλλά γίνεται...
και μια 147 με όσο γίνεται λιγότερα χλμ και πιο καινούργια...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#127579 Kαλά όλα αυτά μωρέ Αλέξανδρε αλλά αν μαζεύαμε όλη τη σκουριά αυτών που ποστάρεις παίζει να φτιάχναμε κανένα Liberty. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127587
21 quadra έγραψε:Kαλά όλα αυτά μωρέ Αλέξανδρε αλλά αν μαζεύαμε όλη τη σκουριά αυτών που ποστάρεις παίζει να φτιάχναμε κανένα Liberty. :yahoo:

Ok ok, ακούγεται περίεργο αλλά αν έχεις την άνεση να τα πάρεις (δεν τα πονάς τα 30-50 χιλιάρικα) οι επιλογές είναι πραγματικά άπειρες...
Και με εξαίρεση τα δύο λάντσια που είναι τιμές με το ζόρι (μιλάμε για πλήρως λειτουργικά αυτοκίνητα όμως, που θα θέλουν πράγματα σε βάθος χρόνου, εφόσον μιλάμε για 25-30 χιλιάρικα αγορά) τα υπόλοιπα τα υπολογίζω πάντοτε στην ακριβή πλευρά των προσφορών, ωστε να μιλάμε για όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα.
Tην αλφέττα πχ, τη βρίσκεις και 2 χιλιάρικα (όχι 10) αλλά μετά θέλεις ένα λίμπερτυ για να κουβαλήσεις τη σκουριά που θα βγάλει... :lol: Όπως και σκαθάρι με 1200 ευρώ, slc με 4χιλιάρικα κ.ο.κ.
Με μικρές αλλαγές σε λιγότερο δημοφιλείς εκδόσεις (πχ mustang 200ci αντι για 289) παίρνεις ακόμα και σήμερα απίστευτα αυτοκίνητα. Αν σου ακούγεται η vignale επικίνδυνη επιλογή (θα βρεις από 6 μέχρι 40 χιλιάρικα να την πουλάνε) σκέψου ότι με λίγο πιο συντηρητική επιλογή, αν σου αρέσει η μάπα της και με 20 χιλιάρικα παίρνεις σούπερ κονσερβάτα flavia coupe pininfarina σε καταπληκτική κατάσταση:
Εικόνα
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... d_1964.JPG
που εύκολα θα την ευχαριστηθείς και με λίγη τύχη θα πάρεις περισσότερα από τα λεφτά που έδωσες πίσω μετά από μια 10ετία που θα τη βαρεθείς...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#127621 D-jet μπορείς να κάνεις μια οδηγική σύγκριση των παλιών AR - ΜΒ μεταξύ τους αλλά και σε σχέση με τα καινούργια που βγάζουν οι δυο τους; (ανοίγοντας και ένα νέο θέμα :innocent: )
Άβαταρ μέλους
By IKE
#127667 Το μόνο cheat που κάνεις D-Jet είναι που θεωρείς σε κάποια χρήση με ιστορικές πινακίδες που πρακτικά μεταφράζεται σαν χρήση χωρίς πινακίδες.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127687
IKE έγραψε:Το μόνο cheat που κάνεις D-Jet είναι που θεωρείς σε κάποια χρήση με ιστορικές πινακίδες που πρακτικά μεταφράζεται σαν χρήση χωρίς πινακίδες.

Σε κάποια θηρία, όπου το γράφω, είναι αλήθεια ότι αν δεν το βρεις εδώ (px την αμερικάνα, τη spider ή τη μάστανγκ θα τις βρεις και εδώ, φλαβια κουπε πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσαν 2 με 15ριά χιλιάρικα πολύ καλές... SLC υπάρχει μια ελληνική αυτή τη στιγμη με 17 χιλιάρικα που είναι σε καταπληκτική κατάσταση, flaminia όμως; ) αναγκαστικά πρέπει να το πας έτσι αν και ουσιαστικά το τσακίζεις σαν αξία το αυτοκίνητο...
Τα πιο μικρούλικα (απο 1800 και κάτω), επειδή στην πατρίδα μας έχουμε και πολλα σκουπίδια μαζί με κάποια διαμαντάκια, τα υπολογίζω πάντως με ένα εύλογο κόστος για κανονικό εκτελωνισμό + μεταφορικά: σε αυτά που είναι πολύ παλιά συνήθως οι εργοστασιακές τιμές είναι εξαιρετικά χαμηλές οπότε αν το πας με αυτές δε βγαίνει εξαιρετικά υψηλός ο δασμός. Πχ τη junior spider στα 25 χιλιάρικα ή το mga στα 27 είναι αρκετά τα λεφτά για να πάρεις ένα καλό αμάξι από ΕΕ και να το εκτελωνίσεις κανονικά, δε λέω ψέματα... :innocent: :innocent:

@rocsta
Για ΜΒ να σου πω ό,τι θέλεις, από Αλφίτσες δεν έχω εμπειρία από ¨μακροχρόνια¨ σχέση πάρα μόνο από ολιγόλεπτες ως ολιγοήμερες τσάρκες με δανεικά αυτοκίνητα! Το θέμα έχει συζητηθεί πολλάκις παλαιότερα και είναι εντελώς εμπρηστικό, οπότε κάντε ό,τι θέλετε, δε θέλω προσωπική εμπλοκή, ευχαριστώ!! :lol: :lol:
Για μένα, αν σου αρκει αυτό, Αλφα και ΜΒ (και αρκετά πίσω οι υπολοιποι ----δε σου βάζω το σκαθάρι γιατί είναι ένα αυτοκίνητο μόνο και προσωπικό βίτσιο) είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της αυτοκινητηστικής μου αντίληψης.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#127796
vasilis 1200101 έγραψε:Πισω και σας εφαγα γατάκια!!!
1. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3334623/

Χαρά που θα κάνει ο Βαρουφακης.

Από το Moto G