- 24 Ιουν 2015, 15:56
#127687
IKE έγραψε:Το μόνο cheat που κάνεις D-Jet είναι που θεωρείς σε κάποια χρήση με ιστορικές πινακίδες που πρακτικά μεταφράζεται σαν χρήση χωρίς πινακίδες.
Σε κάποια θηρία, όπου το γράφω, είναι αλήθεια ότι αν δεν το βρεις εδώ (px την αμερικάνα, τη spider ή τη μάστανγκ θα τις βρεις και εδώ, φλαβια κουπε πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσαν 2 με 15ριά χιλιάρικα πολύ καλές... SLC υπάρχει μια ελληνική αυτή τη στιγμη με 17 χιλιάρικα που είναι σε καταπληκτική κατάσταση, flaminia όμως; ) αναγκαστικά πρέπει να το πας έτσι αν και ουσιαστικά το τσακίζεις σαν αξία το αυτοκίνητο...
Τα πιο μικρούλικα (απο 1800 και κάτω), επειδή στην πατρίδα μας έχουμε και πολλα σκουπίδια μαζί με κάποια διαμαντάκια, τα υπολογίζω πάντως με ένα εύλογο κόστος για κανονικό εκτελωνισμό + μεταφορικά: σε αυτά που είναι πολύ παλιά συνήθως οι εργοστασιακές τιμές είναι εξαιρετικά χαμηλές οπότε αν το πας με αυτές δε βγαίνει εξαιρετικά υψηλός ο δασμός. Πχ τη junior spider στα 25 χιλιάρικα ή το mga στα 27 είναι αρκετά τα λεφτά για να πάρεις ένα καλό αμάξι από ΕΕ και να το εκτελωνίσεις κανονικά, δε λέω ψέματα...
@rocsta
Για ΜΒ να σου πω ό,τι θέλεις, από Αλφίτσες δεν έχω εμπειρία από ¨μακροχρόνια¨ σχέση πάρα μόνο από ολιγόλεπτες ως ολιγοήμερες τσάρκες με δανεικά αυτοκίνητα! Το θέμα έχει συζητηθεί πολλάκις παλαιότερα και είναι εντελώς εμπρηστικό, οπότε κάντε ό,τι θέλετε, δε θέλω προσωπική εμπλοκή, ευχαριστώ!!
Για μένα, αν σου αρκει αυτό, Αλφα και ΜΒ (και αρκετά πίσω οι υπολοιποι ----δε σου βάζω το σκαθάρι γιατί είναι ένα αυτοκίνητο μόνο και προσωπικό βίτσιο) είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της αυτοκινητηστικής μου αντίληψης.
.. ___
../ ___ \
(O\ | /O)