- 25 Ιουν 2015, 04:12
#127989
Μία παρατήρηση μόνο γιατί πολλες επιλογές από όσες έχετε βάλει (D-jet και castigamatti) είναι μεν πολύ ενδιαφέρουσες και δελεαστικές αλλά έχουν ένα σημαντικό μειονέκτημα, είναι μονοδιάστατες.
Αν κάποιος έχει σαν αποκλειστικό ενδιαφέρον το αυτοκίνητο και μόνο, τότε ναι, θα είχε νόημα. Όμως οι περισσότεροι έχουν και άλλα ενδιαφέροντα και πχ με τη fulvia sport zagato ούτε 20.000 το χρόνο μπορείς να κάνεις άνετα (εκτός αν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο για συντήρηση και ενασχόληση), ούτε να το έχεις σαν πρώτο αμάξι με χώρους μικρότερους από το default yaris.
Ούτε είναι λύση να υπομένεις ένα άσχημο τσαντίρι στο 95% των μετακινήσεων που κάνεις για λίγες βόλτες το χρόνο με κάτι καλό.
Το σκεπτικό μου μερικές σελίδες πιο πίσω είναι πως αν μιλάμε ρεαλιστικά θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει όλες τις πιθανές χρήσεις. Αυτές προφανώς δεν είναι ίδιες για όλους αλλα για τους περισσότερους περιλαμβάνουν και ανέμελη (το δυνατόν) αστική μετακίνηση, άνετα ταξίδια, επαρκείς χώρους και κάτι άλλο έξτρα που θα διαφέρει για κάθε έναν (πχ μπορεί να θέλέι χώρο ή σκάρα για ποδήλατα).
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό σας και ακόμα και τα 30χιλ είναι επαρκή για να κάνει κανείς και τα παραπάνω και ταυτόχρονα να έχει πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα παρά καινούριους γυφτοκαρνάβαλους. Η μόνη θυσία είναι το ψάξιμο πριν και μετά την αγορά, η έλλειψη καινουργίλας, ίσως και κάποιες ανέσεις.
---
Εκτός από το παράδειγμα που έδωσα
πιο πίσω, ιδού άλλο ένα με το όριο των 30χιλ και πάντα με αυτοκίνητα που θεωρώ -πολύ- ωραία και -πολύ- ενδιαφέροντα.
Peugeot Partner 1.6 στην "χωματινη" έκδοση (escapade ή όπως λέγεται).
Είναι μακράν το πιο όμορφο και καλύτερο του είδους (μαζί με το Kangoo mk1 προ f/l), αρκετά γρήγορο, κάνει τα πάντα, χωράει μέσα ποδήλατα όρθια χωρίς καν να βγάλεις μπροστινή ρόδα. Γενικά γαμάτο, σχεδόν το αγόρασα παίδες, τι να λέμε, ακόμα με ΚΟΛΑΖΕΙ.
Κόστος ~5-6 χιλ, συντήρηση κλπ νορμαλ
-
Toyota MR2 mk3. Πιο ενδιαφέρον από ΜΧ5, κουλίνο.
Κόστος ~7χιλ, συντήρηση λογικά ~0 (τσεκάρισμα για το πρόβλημα με τους κινητήρες μόνο).
-
Aprilia Mille R (ή απλή, σιγά) mk1 f/l.
Εδώ υπάρχει το ρίσκο της συντήρησης αλλά χαλάλι, majestic. Άνετα η πιο όμορφη aprilia ever και πιθανώς η πιο ενδιαφέρουσα.
Κόστος ~7χιλ, συντήρηση κλπ τσιμπημένη αλλά λογικά μικρή χρήση/έτος.
-
Italjet Dragster 180, το καλύτερο σκούτερ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, masterpiece.-
Κόστος ~2χιλ, συντήρηση κλπ αρκετή αλλά αν φτιαχτεί (και δεν είναι παράλογο κόστος, ~2χιλ το πολύ) δεν θέλει τίποτα φοβερό, κινητήρας είναι piaggio.
^τα παραπάνω είναι έξτρα έμφαση στα βολτίνια αλλά και υποσύνολο αυτών θα ήταν πολύ ενδιαφέρον με πολύ λογικό κόστος.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)