- 17 Απρ 2015, 23:23
#101680
dimviii έγραψε:εχετε μπλεξει χρονους σε πιστα με πραγματικες συνθηκες σε δημοσιο δρομο.Δεν εχουν καμια σχεση η συγκριση χρονων στην πιστα με αυτα που συναντας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΔΡΟΜΟ.
Σας καταφερε παλι ο Κικιζας, απο την συζητηση για το τι γινεται στο δρομο ''σε οχι γυαλι οδοστρωμα'' να συγκρινεται χρονους σε πιστα.Εκει δλδ που το οποιοδηποτε 2κινητο καλυπτει τις αδυναμιες του.
@Κικιζας
εχεις ριξει τοσο διαβασμα,εχεις οδηγησει εστω ευκαιριακα τοσα διαφορετικα αυτοκινητα,εχεις φιλους πρωταθλητες αγωνων,αλλα ειλικρινα εχεις παρει πολυ λιγη μυρωδια στο συγκεκριμενο θεμα.
Στο λεω με πασα ειλικρινεια,και χωρις να θελω να σε μειωσω στο ελαχιστο.
Μην αντιμετωπιζεις τους δημοσιογραφους τα περιοδικα,και τον καθε πιθηκα σαν ιερο Ευαγγελιο.
Γιατι θα ερθει η μερα που θα παρεις κανα κουπρα/ρ26 και θα βρεις κανα εβο-στι στο διαβα σου και θα σου μεινει η απορια για το πως 2 αυτοκινητα που κανουν 9 στο γυρω-γυρω ή ειναι ταχυτερο στο 3ο σπλιτ δεν μπορεις να ακολουθησεις ουτε για 5 στροφες σε δημοσιο δρομο.
...βαλε κανενα ψητο στα καρβουνα, να ανοιξει η ορεξη...
Εαν και οταν ερθει τετοια μερα, και τα αυτοκινητα ειναι αυτα που συζηταμε, ή πολυ κοντα σε αυτα τα χαρακτηριστικα, θα εισαι απο τους πρωτους που θα προσκαλουσα σε φιλικη αντιπαραθεση, σε κλεισμενη διαδρομη που να μην ξερει κανεις πολυ καλα, και θα καναμε μονα time-attack, αλλαζοντας και αυτοκινητα...
Προς Νασσο τωρα...
nass έγραψε:
Εκείνος τα συγκρίνει, που προσπαθεί να βγάλει το Νύρμπουργκρινγκ ειδική διαδρομή
Διότι προφανώς τα αποτελέσματα των κανονικών ειδικών διαδρομών δεν τον βολεύουν και τα περί "ευχαρίστησης", "ρυθμισιμότητας" κτλ. κτλ. τα προσπέρασε
Ομως εγώ πείστηκα, έχει δίκιο είπαμε
Ειναι προφανες ποσο ΔΕΝ διαβαζεις τις δημοσιευσεις μου...
Κίκιζας . έγραψε: ... στο μετριας ποιοτητας προσφυσης και ρεαλιστικο σε συνθηκες γνωστο σιρκουι των 20χλμ .
...οι ειδικες διαδρομες δεν με βολευουν?
Παμε ΞΑΝΑ:
Κίκιζας . έγραψε:
Nα αναφερω παραλληλα οτι συμφωνα με το δημοσιευμα στο πρωτο -σφιχτο σε χαραξη- αλλα και τεταρτο split, το Megane RS ηταν οριακα ταχυτερο απο το EVO...
O xρονος του RS Cup του 2010, ηδη θα επρεπε να σε εχει βαλει σε σκεψεις...Το νεο Leon Cupra ειναι σημαντικα πιο γρηγορο απο το 265 CUP στο μετριας ποιοτητας προσφυσης και ρεαλιστικο σε συνθηκες γνωστο σιρκουι των 20χλμ, με χρονο 7:58.4 , εναντι 8:07.97 που εκανε το 2011 το Megane, στο ιδιο ακριβως χρονομετρημενο κομματι των 20,600μετρων δηλαδη 10 sec διαφορα.
Επι του προκειμενου, απο την αρχη που μιλησα για "RS4 του <<φτωχου>>", ειπα , εθιξα κατι περι ευχαριστησης ρυθμισιμοτητας ΥΠΕΡ του προσθιοκινητου?
Το εθεσα ΕΓΩ πρωτος στην κουβεντα?
ΠΑΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, μαλλον δεν διαβασες τιποτα απο προηγουμενη δημοσιευση μου...
Κίκιζας . έγραψε:
nass έγραψε: Επιπλέον μπαίνει και ο παράγοντας "ευχαρίστηση" όπου εκεί μπορείς να οδηγήσεις το καλό 2κίνητο σαν ...καλό 2κίνητο ενώ το καλό 4κίνητο μπορείς να το οδηγήσεις όπως θέλεις.
Αυτη ειναι αλλη κουβεντα, εγω αναφερομαι πρωτιστως σε αποτελεσματικοτητα. Η ρυθμισιμοτητα και επειτα ευχαριστηση, ειναι αλλο κεφαλαιο. Προφανως και στα δυο ενα εξαιρετικο 4κινητο ειναι ανωτερο απο ενα αντιστοιχα εξαιρετικο καλοστημενο προσθιοκινητο με μπλοκε, οι διαφορες ομως ειναι πλεον πολυ μικρες, εφοσον ο εκαστοτε χειριστης γνωριζει πολυ καλα και την προσθιοκινητη σχολη στο στυλ ragniotti...