Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα

Πως χρησιμοποιείται το ESP?

26
33%
26
33%
2
3%
2
3%
6
8%
6
8%
6
8%
6
8%
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#95560
red_monster έγραψε:
D-Jet έγραψε:* Χωρίς κανενός είδους ρατσιστική διάθεση μιας και εγω ασχετίδης είμαι, παραδοσιακή τζουλια δεν έχω δει, πχ, να οδηγά γυναίκα, ενώ γκουλιέτα πήρε η γειτόνισσα (25 χρονώ με μαστερς εξεκιουτιβ σεκρεταρυ) επειδή είναι μουράτο και σπορ! Έβαλε και μπουρί πισω για περισσότερη αίσθηση!!! :lol:



Αδυνατώ να καταλάβω το συλλογισμό σου :hmmm:

Παραδοσιακή τζούλια στις μέρες μας είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων αντίκα, τι σχέση έχει με ένα σύγχρονο και άνετο μικρομεσαίο ?


Nα συμπληρωσω απλα στα λεγομενα του D-jet, οτι ειναι σχεδον γνωστο σε ολους οσους ηταν ανησυχοι και ψαχνοντουσαν με αυτοκινητα την δεκαετια του 60-70' , (πατεραδες, θειοι, γνωστοι γονιων μας κ.ο.κ) μια απο τις πρωτες gtv junior ειχε αγοραστει απο τη Ζωη λασκαρη. Ηταν ενα απο τα γνωστα κουτσομπολια της εποχης...

Η Αννα Βισση ειχε αγορασει στις αρχες του 80' μια λευκη Lancia Monte carlo, μτχ απο τον αδερφο του θειου μου.

Επισης η μητερα ενος φιλου μου πχ ειχε αγορασει μια απο τις πρωτες spider του 70' που εμφανιστηκαν στην Αθηνα.

Δεν καταλαβαινω και εγω τι ακριβως εννοει ο D-jet με αυτο το παραδειγμα...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#95587
Κίκιζας . έγραψε:.
Δεν καταλαβαινω και εγω τι ακριβως εννοει ο D-jet με αυτο το παραδειγμα...

RM & ΚΓ,
Αυτό που (ατυχώς όπως βλέπω) προσπάθησα να πω είναι ότι οι παλιές τζούλια απευθύνονταν (στο παρελθόν, rm) σε ένα κοινό που είχε ενδιαφέρον για την αυτοκίνηση, για την οποία παραδοσιακά οι γυναίκες έχουν διαφορετική/αδιάφορη άποψη, σε αντίθεση με σήμερα που τα προιόντα της ίδιας εταιρείας απευθύνονται σε ένα πολύ ευρύ (και μάλλον αδιάφορο για κάτι παραπάνω πέρα από το σχετικό image) κοινό, με τους αναλογους περιορισμούς αλλά και τις σχετικές ανέσεις.
Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Όσο για τη Λάσκαρη και τη Βίσση (μια 930 ταργκα μπορντώ δεν είχε κάποτε και αυτή; Η Β είναι όμορφη αλλά δεν είναι και τίποτα παλαβό) είναι απλά οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανονα, όπως τα λες, χωρίς να ξέρω αν πράγματι τους άρεσαν ή απλά το έκαναν για το σχετικό σούσουρο (που απο μόνο του επιβεβαιώνει αυτό που υποστηρίζω).
Μην το πάμε στο σεξιστικό το θέμα μόνο (λόγω Ζωίτσας και αντρίλας) και το κάνουμε Βουλή το θέμα, έτσι... ας κρατήσουμε ένα επίπεδο και μια λογική, τουλάχιστον, εδώ...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#95624 Πόσες γυναίκες είχαν πρόσβαση σε 4τροχα το '70?
Πόσες από αυτές μπορούσαν να το λάβουν ως δώρο στην ηλικία των 25?
Πόσες άλλες επιλογές υπήρχαν ?
Πόσο δύσκολο ήταν να αγοραστεί ένα 4τροχο ?


Άλλες εποχές, τεχνολογίες, προτεραιότητες, χρηματοδότηση κλπ κλπ
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#95635 Καταρχήν τη δεκαετία του 70 δεν οδηγούσανε γυναίκες. ή μάλλον η αναλογία ανδρών προς γυναίκες οδηγούς ήτανε 20 προς 1. Και όσες οδηγούσανε δεν είχανε την πολυτέλεια να οδηγούνε δικό τους αυτοκίνητο. Οπότε η επιλογή ήτανε του άντρα. Επομένως είναι ατυχής η σύγκριση του τι επιλέγουνε οι γυναίκες σήμερα και τι επιλέγανε χτες γιατί πολύ απλά χτες δεν επιλέγανε.
Δεύτερον οι τζούλιες της εποχής εκείνης δεν ήτανε ένα αυτοκίνητο που απευθυνότανε αποκλειστικά σε 'ψαγμένους' οδηγούς. Δεν ήταν δηλαδή ένα evo ή ένα σουμπαρού της εποχής. Σίγουρα ήτανε μια σχετικά premium ευρωπαική μάρκα μαζί με lancia, bmw, rover, triumph κλπ (χωρίς να είναι όμως mercedes, jaguar) και σίγουρα πιο ψαγμένο οδηγικά και με πιο προηγμένες μηχανικά λύσεις (που αργότερα ακολουθήθηκαν από όλους). Και δεν ήτανε evo ή σουμπαρού της εποχής γιατί ούτε η τιμή του διέφερε από τις υπόλοιπες μάρκες που ανέφερα (ίσα ίσα ήτανε και λίγο φθηνότερο), ούτε η κατανάλωση έπαιζε τότε σημαντικό ρόλο (που ήτανε λίγο αυξημένη λόγω των δύο διπλών καρμυρατέρ), ούτε τόσες θυσίες χρειαζότανε να κάνει ο χρήστης σε θέματα άνεσης σε σχέση με τα σημερινά rally replicas.
Προσωπικά σε μια τζούλια του 71 έμαθα να οδηγάω, και στη συνέχεια το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα gt junior . :roll:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#95643
red_monster έγραψε:Πόσες γυναίκες είχαν πρόσβαση σε 4τροχα το '70?
Πόσες από αυτές μπορούσαν να το λάβουν ως δώρο στην ηλικία των 25?
Πόσες άλλες επιλογές υπήρχαν ?
Πόσο δύσκολο ήταν να αγοραστεί ένα 4τροχο ?
Άλλες εποχές, τεχνολογίες, προτεραιότητες, χρηματοδότηση κλπ κλπ


Ξεκολλάτε... επειδή στην Ψωροκώσταινα το αυτοκίνητο ήταν ένα και το αυτό με το κτήμα ή το σπίτι μέχρι πρόπερσι και τις γυναίκες τις αφήσαμε να κυκλοφορούν χωρίς φερετζέ από το '90 (σε κάποια μέρη όχι ακόμα) δε σημαίνει ότι και στην υπόλοιπη ευρώπη ή την αμερική ήταν έτσι τα πράγματα.
Στις ερωτήσεις σου, λοιπόν, θα σου έλεγα:
-Πάρα πολλές (σε κάποια μέρη οι περισσότερες)
-Πάρα πολλές (αν και η κοπελίτσα από δίπλα πιστεύω ότι το πήρε μόνη της... από τα ιστορικά που έχουν περάσει από τα χέρια μου, τα περισσότερα τα είχαν γυναίκες)
-Πολλές επιλογές (υπήρχαν και το '70 "γυναικεία" αυτοκίνητα)
-Λίγο πιο δύσκολο γιατί ήταν ακριβότερα ως κατασκευή αλλά αδιάφορο για την κουβέντα μας
-Άλλες εποχές άλλες τεχνολογίες και διαφορετικές μεταξύ τους με ουσιώδεις διαφορές, θα έλεγα.
Πάμε παρακάτω, παρακαλώ.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#95663
MONMAN έγραψε:Ειχαν esp το '70; :roll:

Φυσικά και είχαν.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#95681
junior gt έγραψε:Καταρχήν τη δεκαετία του 70 δεν οδηγούσανε γυναίκες. ή μάλλον η αναλογία ανδρών προς γυναίκες οδηγούς ήτανε 20 προς 1.


Ωραία εποχή! :inlove:

D-Jet έγραψε:
MONMAN έγραψε:Ειχαν esp το '70; :roll:

Φυσικά και είχαν.


Βέβαια, είχαν και δούλευε με ECC83 διπλοτρίοδες σε Push-Pull. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#95754 Δε ξερω τι λετε αλλα ο πατερας μου ειχε μια glfetta 2λιτρη καποτε και gtv 2λιτρη αργοτερα και επαιρνα κρυφα τα κλειδια και πηγαινα σε ενα προαυλιο σχολειου και δεν αφηνα μπρικι ορθιο. Καπνιζαν τα λαστιχα. Βαρια αυτοκινητα πωωω. Αλλα δεν τα συγκρινω σε αισθηση στο γκαζι με κανενα μπροστοκινητο της σημερινης εποχης με esp.
Δεν μπορουσες να κρυψεις το χαμογελο σου με αυτα τα αυτοκινητα ουτε και μετα απο κηδεια (μακρυα απο μας).
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#95773
D-Jet έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:.
Δεν καταλαβαινω και εγω τι ακριβως εννοει ο D-jet με αυτο το παραδειγμα...

RM & ΚΓ,
Αυτό που (ατυχώς όπως βλέπω) προσπάθησα να πω είναι ότι οι παλιές τζούλια απευθύνονταν (στο παρελθόν, rm) σε ένα κοινό που είχε ενδιαφέρον για την αυτοκίνηση, για την οποία παραδοσιακά οι γυναίκες έχουν διαφορετική/αδιάφορη άποψη, σε αντίθεση με σήμερα που τα προιόντα της ίδιας εταιρείας απευθύνονται σε ένα πολύ ευρύ (και μάλλον αδιάφορο για κάτι παραπάνω πέρα από το σχετικό image) κοινό, με τους αναλογους περιορισμούς αλλά και τις σχετικές ανέσεις.


Αυτο δεν ισχυει που λες, παρα μονο ισως σε ποσοτικο επιπεδο, αλλα δεν μιλαμε για αυτο, τουλαχιστον απο τα λεγομενα σου αυτο καταλαβα.
Προφανως και τοτε το αυτοκινητιστικο ενδιαφερον λογω της μικρης αγορας (συγκριτικα με αλλες πιο συγχρονες και μεγαλυτερες Ευρωπαικες χωρες) ηταν μικροτερο γενικα, λιγοτερο για τους αντρες, περισσοτερο για τις γυναικες.

Σημερα το γενικο ενδιαφερον ειναι σαφως περισσοτερο αυξημενο, και για τα δυο φυλα, και παλι διατηρειται μεγαλυτερο στους αντρες, αλλα πιθανοτατα και λογω των αυτοκινητοβιομηχανιων (εντονοτερα χαρακτηριστικα ως προς το lifestyle αλλα και δυνατοτητες εξατομικευσης) ο ρυθμος αυξησης ενδιαφεροντος των γυναικων να εχει συγκριτικα διαφοροποιηθει υπερ τους, σε σχεση με αυτο των αντρων.
Εαν αναφερεσαι σε αυτο θα συμφωνησω.

Παντοτε ομως υπηρχαν δυναμικες -αν θες να το πουμε και ετσι- γυναικες οι οποιες εκτιμουσαν μια πιο εξεζητημενη επιλογη μετακινησης, (ειτε ειχαν αυξημενες οδηγικες ικανοτητες απο το μεσο ορο, ειτε οχι) οπως ηταν αυτη που προσφερε μια AR πχ σε σχεση με τα υπολοιπα Ευρωπαικα -πλην bmw- στην κατηγορια, και τα τοτε , στα 60-70's σχετικα "φρεσκα" στην Ελληνικη αγορα, Ιαπωνικα αυτοκινητα. [/quote]


D-Jet έγραψε: Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Όσο για τη Λάσκαρη και τη Βίσση (μια 930 ταργκα μπορντώ δεν είχε κάποτε και αυτή; Η Β είναι όμορφη αλλά δεν είναι και τίποτα παλαβό) είναι απλά οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανονα, όπως τα λες, χωρίς να ξέρω αν πράγματι τους άρεσαν ή απλά το έκαναν για το σχετικό σούσουρο (που απο μόνο του επιβεβαιώνει αυτό που υποστηρίζω).
Μην το πάμε στο σεξιστικό το θέμα μόνο (λόγω Ζωίτσας και αντρίλας) και το κάνουμε Βουλή το θέμα, έτσι... ας κρατήσουμε ένα επίπεδο και μια λογική, τουλάχιστον, εδώ...


Που το πας εγω δεν καταλαβαινω, με τις γυναικες vs αυτοκινητο... :lol:

Προφανως και τοτε αλλα και τωρα, οι γυναικες προσεγγιζαν/ουν με μεγαλυτερο ενδιαφερον το αισθητικο, σχεδιαστικο κομματι, σε σχεση με τους αντρες.
Υπαρχει και η αλλη οψη του νομισματος ομως, οπου πολλοι αντρες παλαιοτερα, αγοραζαν και αυτοι για το "σουσουρο" χωρις να γνωριζουν καν βασικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου που αγορασαν, ενω καποιες γυναικες (μετρησιμες στα δαχτυλα ενος χεριου ισως μεχρι το 70' στην χωρα αλλα υπηρχαν!) που συμμετειχαν ακομα και σε τοπικα Ραλλυ της εποχης με αξιολογες επιδοσεις!

Αρα το παραδοσιακα που λες που κολλαει?

Σημερα δε, θεωρω αντιστοιχα οτι υπαρχουν ακομα περισσοτεροι αντρες , σε σχεση με τις δυο-τρεις περασμενες δεκαετιες πχ, οπου -και λογω στρατηγικης αυτοκινητοβιομηχανιων, αλλα και γενικοτερης τασης-εξελιξης νεων γενιων- αγοραζουν το αυτοκινητο ως ενα lifestyle gadget, και ενδιαφερονται πολυ λιγοτερο για το τι επιδοσεις εχει, πως συμπεριφερεται στο δρομο κτλ...

Sorry Για το (σχετικα ή καργα?) offtopic, δεν ξερω αν χρειαζεται να ανοιξουμε νεο θεμα...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#95813
Κίκιζας . έγραψε:Αυτο δεν ισχυει που λες, παρα μονο ισως σε ποσοτικο επιπεδο, αλλα δεν μιλαμε για αυτο, τουλαχιστον απο τα λεγομενα σου αυτο καταλαβα.

:hmmm: Με μπερδεψες...
Πως αλλιώς να τις μετρήσεις τις πωλήσεις ως νούμερο, αν όχι ποσοτικά; Γιατί λες "παρα μονο ισως";


Προφανως και τοτε το αυτοκινητιστικο ενδιαφερον λογω της μικρης αγορας (συγκριτικα με αλλες πιο συγχρονες και μεγαλυτερες Ευρωπαικες χωρες) ηταν μικροτερο γενικα, λιγοτερο για τους αντρες, περισσοτερο για τις γυναικες.

:s_dunno
Σημερα το γενικο ενδιαφερον ειναι σαφως περισσοτερο αυξημενο, και για τα δυο φυλα, και παλι διατηρειται μεγαλυτερο στους αντρες
,
Ε, ναι... ε; :s_dunno


Προφανως και τοτε αλλα και τωρα, οι γυναικες προσεγγιζαν/ουν με μεγαλυτερο ενδιαφερον το αισθητικο, σχεδιαστικο κομματι, σε σχεση με τους αντρες.

Εμμμ, ναι! To ξανάπαμε αυτό;


Αυτό ακριβώς υποστηρίζω από την αρχή...δεν είναι ούτε κακό ούτε σεξιστικό να πεις ότι οι γυναίκες γενικά εξετάζουν με άλλο τρόπο την αγορά αυτοκινητου. Αν δε βάφεις τα νύχια σου, σίγουρα όχι!

ενω καποιες γυναικες (μετρησιμες στα δαχτυλα ενος χεριου ισως μεχρι το 70' στην χωρα αλλα υπηρχαν!)

Ε; Ναι...

σε αντίθεση με σήμερα που τα προιόντα της ίδιας εταιρείας απευθύνονται σε ένα πολύ ευρύ (και μάλλον αδιάφορο για κάτι παραπάνω πέρα από το σχετικό image)
θεωρω αντιστοιχα οτι υπαρχουν ακομα περισσοτεροι αντρες , σε σχεση με τις δυο-τρεις περασμενες δεκαετιες πχ, οπου -και λογω στρατηγικης αυτοκινητοβιομηχανιων, αλλα και γενικοτερης τασης-εξελιξης νεων γενιων- αγοραζουν το αυτοκινητο ως ενα lifestyle gadget,


., με προβληματίζεις! :help:

Συνοψίζω γιατί ξέχασα και εγώ τι γράφω...
Καλά κάνουν και έχουν ESP τα καινούργια (είτε με 12ΑΧ7 p/p _κάποιος πονηρός δάβαζε ήχο και του τρέχανε τα σάλια_, είτε με darlington pairs, ή όπως γουστάρετε τελοσπάντων). Στα παλιότερα εμένα, προσωπικά, δε μου λείπει...


:s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#95877 Και καλα κανεις!
Άβαταρ μέλους
By gakost
#98340 Για να ξαναμπούμε στο θέμα μας πιστεύω είναι και θέμα αυτοκινήτου, κάθε κατασκευαστής έχει διαφορετικές ρυθμίσεις και στο πόσο επεμβατικό είναι. Πχ σε merc w210 από τα τελευταία μοντέλα ήταν τόσο επεμβατικό που ακόμη και με cruise control στα 120 σε στροφές έκοβε μόνη της, πολύ εκνευριστική. Άσε που για να ξεκινήσεις λίιιιγο σβέλτα με το τιμόνι εστω και λίγο στριμμένο πχ από στενό σε κεντρικό έκανες μια προσευχή να σε αφήσει και να μην αρχίσει να σε κόβει και να κοπανιεται. Ο μόνος λόγος που το είχα ενεργοποιημένο ήταν γιατί αν το έβγαζες off άναβε ένα τεράστιο τρίγωνο στον πίνακα οργάνων που ήταν πολύ πιο εκνευριστικό να το βλέπεις συνέχεια. Από πιο σύγχρονα και πιο ψόφια οχήματα πχ στο C4 1.4 με τα 90 ατίθασα πόνυ στους 3-4 μήνες συμβίωσης ούτε με ενόχλησε ποτέ ούτε μου πέρασε η ιδέα να το απενεργοποιήσω.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#102594
gakost έγραψε:Από πιο σύγχρονα και πιο ψόφια οχήματα πχ στο C4 1.4 με τα 90 ατίθασα πόνυ στους 3-4 μήνες συμβίωσης ούτε με ενόχλησε ποτέ ούτε μου πέρασε η ιδέα να το απενεργοποιήσω.


Το ίδιο και σε ένα χειρότερο οδηγικά αυτοκίνητο της ίδιας μάρκας, το C3 1.6. Παρ' ότι το χρειάζεται πού και πού*, δεν είναι ιδιαίτερα παρεμβατικό.

*ταρζανιές που το ίδιο το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να σε μουτζώσει