- 01 Απρ 2015, 18:19
#95773
D-Jet έγραψε: Κίκιζας . έγραψε:.
Δεν καταλαβαινω και εγω τι ακριβως εννοει ο D-jet με αυτο το παραδειγμα...
RM & ΚΓ,
Αυτό που (ατυχώς όπως βλέπω) προσπάθησα να πω είναι ότι οι παλιές τζούλια απευθύνονταν (στο παρελθόν, rm) σε ένα κοινό που είχε ενδιαφέρον για την αυτοκίνηση, για την οποία παραδοσιακά οι γυναίκες έχουν διαφορετική/αδιάφορη άποψη, σε αντίθεση με σήμερα που τα προιόντα της ίδιας εταιρείας απευθύνονται σε ένα πολύ ευρύ (και μάλλον αδιάφορο για κάτι παραπάνω πέρα από το σχετικό image) κοινό, με τους αναλογους περιορισμούς αλλά και τις σχετικές ανέσεις.
Αυτο δεν ισχυει που λες, παρα μονο ισως σε ποσοτικο επιπεδο, αλλα δεν μιλαμε για αυτο, τουλαχιστον απο τα λεγομενα σου αυτο καταλαβα.
Προφανως και τοτε το αυτοκινητιστικο ενδιαφερον λογω της μικρης αγορας (συγκριτικα με αλλες πιο συγχρονες και μεγαλυτερες Ευρωπαικες χωρες) ηταν μικροτερο γενικα, λιγοτερο για τους αντρες, περισσοτερο για τις γυναικες.
Σημερα το γενικο ενδιαφερον ειναι σαφως περισσοτερο αυξημενο, και για τα δυο φυλα, και παλι διατηρειται μεγαλυτερο στους αντρες, αλλα πιθανοτατα και λογω των αυτοκινητοβιομηχανιων (εντονοτερα χαρακτηριστικα ως προς το lifestyle αλλα και δυνατοτητες εξατομικευσης) ο ρυθμος αυξησης ενδιαφεροντος των γυναικων να εχει συγκριτικα διαφοροποιηθει υπερ τους, σε σχεση με αυτο των αντρων.
Εαν αναφερεσαι σε αυτο θα συμφωνησω.
Παντοτε ομως υπηρχαν δυναμικες -αν θες να το πουμε και ετσι- γυναικες οι οποιες εκτιμουσαν μια πιο εξεζητημενη επιλογη μετακινησης, (ειτε ειχαν αυξημενες οδηγικες ικανοτητες απο το μεσο ορο, ειτε οχι) οπως ηταν αυτη που προσφερε μια AR πχ σε σχεση με τα υπολοιπα Ευρωπαικα -πλην bmw- στην κατηγορια, και τα τοτε , στα 60-70's σχετικα "φρεσκα" στην Ελληνικη αγορα, Ιαπωνικα αυτοκινητα. [/quote]
D-Jet έγραψε: Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Όσο για τη Λάσκαρη και τη Βίσση (μια 930 ταργκα μπορντώ δεν είχε κάποτε και αυτή; Η Β είναι όμορφη αλλά δεν είναι και τίποτα παλαβό) είναι απλά οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανονα, όπως τα λες, χωρίς να ξέρω αν πράγματι τους άρεσαν ή απλά το έκαναν για το σχετικό σούσουρο (που απο μόνο του επιβεβαιώνει αυτό που υποστηρίζω).
Μην το πάμε στο σεξιστικό το θέμα μόνο (λόγω Ζωίτσας και αντρίλας) και το κάνουμε Βουλή το θέμα, έτσι... ας κρατήσουμε ένα επίπεδο και μια λογική, τουλάχιστον, εδώ...
Που το πας εγω δεν καταλαβαινω, με τις γυναικες vs αυτοκινητο...
Προφανως και τοτε αλλα και τωρα, οι γυναικες προσεγγιζαν/ουν με μεγαλυτερο ενδιαφερον το αισθητικο, σχεδιαστικο κομματι, σε σχεση με τους αντρες.
Υπαρχει και η αλλη οψη του νομισματος ομως, οπου πολλοι αντρες παλαιοτερα, αγοραζαν και αυτοι για το "σουσουρο" χωρις να γνωριζουν καν βασικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου που αγορασαν, ενω καποιες γυναικες (μετρησιμες στα δαχτυλα ενος χεριου ισως μεχρι το 70' στην χωρα αλλα υπηρχαν!) που συμμετειχαν ακομα και σε τοπικα Ραλλυ της εποχης με αξιολογες επιδοσεις!
Αρα το παραδοσιακα που λες που κολλαει?
Σημερα δε, θεωρω αντιστοιχα οτι υπαρχουν ακομα περισσοτεροι αντρες , σε σχεση με τις δυο-τρεις περασμενες δεκαετιες πχ, οπου -και λογω στρατηγικης αυτοκινητοβιομηχανιων, αλλα και γενικοτερης τασης-εξελιξης νεων γενιων- αγοραζουν το αυτοκινητο ως ενα lifestyle gadget, και ενδιαφερονται πολυ λιγοτερο για το τι επιδοσεις εχει, πως συμπεριφερεται στο δρομο κτλ...
Sorry Για το (σχετικα ή καργα?) offtopic, δεν ξερω αν χρειαζεται να ανοιξουμε νεο θεμα...