popolaros έγραψε:η επιλογη : απενεργοποιηση μονο σε πιστα στην ψηφοφορια μονο γέλιο μου δημιουργει....
you're welcome
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
popolaros έγραψε:η επιλογη : απενεργοποιηση μονο σε πιστα στην ψηφοφορια μονο γέλιο μου δημιουργει....
REALZEUS έγραψε:CARυοθραύστης έγραψε:Με αυτά που διαβάζω είναι να απορεί κάποιος πόσο ευσταθεί το μπαρμπαδιστικο δόγμα "καινούρια ελαστικά πίσω"
Κάτι μπαρμπάδες στην Μισελέν το λένε αυτό. Άσχετοι γεράκοι, ούτε 10 πρωταθλήματα F1 δεν πήρανε, μόνο 5-6...
JimClark έγραψε:Στο μκ6 φιέστα και δη στο st Που ήταν μόνο σε αυτό το μοντέλο της γκάμας του φιέστα διαθέσιμο είναι διπρόσωπο.
Στο στεγνό: Συγχωρεί αρκετά λαθάκια, επιτρέπει αρκετές δόσεις μη επενέργειας όταν το πλαίσιο φεύγει από τα λογικά πλαίσια πορείας (π.χ. μικροδιορθώσεις που γίνονται εσκεμμένα από ελαφρας φύσης lift off oversteer κτλ) τα συγχωρεί. Επίσης, σε περιπτώσεις που σαν οδηγός δεν περίμενα το αμάξι (πάντα σε στεγνό) να γίνει κωλοχαρούμενο σε μια στροφή, γιατί τα λάστιχά μου ήταν φυτίλια πίσω, το έχω δει να ενεργοποιείται και να "σώζει" μια άτσαλη στιγμή, την οποία εγώ δεν είχα κρίνει σωστά (π.χ. λόγω γλίτσας κακής γωνίας κτλ κτλ) και σκεφτόμουν από μέσα μου "κοίτα να δεις τώρα, πώς το πήρε χαμπάρι)
Ενοχλητικότατο δε, το κόψιμό του και η άρνησή του να δώσει γκάζι σύντομα σε π.χ. ξεκινήματα σε γλιστερή ανηφόρα μια καλοκαιρινή μέρα. Πολλές φορές με έχει ξεγελάσει και με έκοψε σε ξεκίνημα σε φανάρι, τόσο που μου έσβησε. (κόρνες, ξύπνα ρε και γουαταφά από τους πίσω οδηγούς κ τέτοια).
Στο βρεγμένο: εκεί γίνεται εργαλείο. Άριστα ρυθμισμένο, σε περιπτώσεις υδρολίσθησης στο αρχικό "σοκ" κόβει 100% το γκάζι και σε μερικά δέκατα δίνει ποσοστιαία αυξητικά γκάζι μέχρι να ξαναπιάσει πρόσφυση. Στις στροφές και δεδομένου ότι σου δίνει τη δυνατότητα να φρενάρει 1 τροχό μπροστά π.χ. είναι πραγματικά χρήσιμο και όμορφο παρεμβατικά.
΄
Εχοντας οδηγήσει στο όριο* ένα φιέστα μκ7 S έβγαλα συμπέρασμα ότι το esp του ήταν ίσως λιγότερο παρεμβατικό , ελάχιστα μεν, αλλά επενεργούσε με "μεγαλύτερη δειγματοληψία" και στο διάβασμα του δρόμου, και στις παρεμβάσεις του
Συνεπώς στο ST, σε από ελφρώς ενθουσιώδη στεγνή οδήγηση και πάνω, οφφ, όλες τις άλλες φορές ον, και σχεδόν πάντα στο βρεγμενο / ψιλοπαγωμένο.
Επίσης, να αναφέρω ότι κατα την απενεργοποίηση, όταν το απενεργοποιήσεις στην πρώτη στιγμή που θα έμπαινε, ενεργεί 80% μετά 60% μετά 50% και στις 6 7 φορές βγαίνει τελείως. Όταν το ξαναβάλεις στο παιχνίδι, μπαίνει φουλ ον κατευθείαν.
______________________
* στο όριο νομών Θεσ/νίκης και Χαλκιδικής. Γατάκια
F&G έγραψε:Δεν εχω αυτοκινητο με esp αλλα εχω οδηγησει . Αλφα 155 με 155 ονομαστικους ιππους.
Απλα δε μπορουσα να βαλω τη δυναμη οπως εγω ηθελα σε κλειστες ανηφορικες. Απογοητευση. Με εκοβε συνεχεια. Σε βαρυποδαρους δε ταιριαζει. Εκτος αν εχουν τοσο δυνατο αυτοκινητο που δε ξεκιναει και υποστρεφει υπερστρεφει για πλακα.
Σορρυ για την παρεμβαση.
bill33 έγραψε:F&G έγραψε:Δεν εχω αυτοκινητο με esp αλλα εχω οδηγησει . Αλφα 155 με 155 ονομαστικους ιππους.
Απλα δε μπορουσα να βαλω τη δυναμη οπως εγω ηθελα σε κλειστες ανηφορικες. Απογοητευση. Με εκοβε συνεχεια. Σε βαρυποδαρους δε ταιριαζει. Εκτος αν εχουν τοσο δυνατο αυτοκινητο που δε ξεκιναει και υποστρεφει υπερστρεφει για πλακα.
Σορρυ για την παρεμβαση.
Άλφα 156 μήπως;
Alexkid έγραψε:Σε S2000 το vsa πάντα ανοιχτό. Εκτός και αν θέλω να παίξω σε πλατείες. Σε υψηλές ταχύτητες δεν το κλείνω ποτέ.
Περιμένω τώρα από τους χεραδες του φόρουμ να με κράξουν.
F&G έγραψε:bill33 έγραψε:F&G έγραψε:Δεν εχω αυτοκινητο με esp αλλα εχω οδηγησει . Αλφα 155 με 155 ονομαστικους ιππους.
Απλα δε μπορουσα να βαλω τη δυναμη οπως εγω ηθελα σε κλειστες ανηφορικες. Απογοητευση. Με εκοβε συνεχεια. Σε βαρυποδαρους δε ταιριαζει. Εκτος αν εχουν τοσο δυνατο αυτοκινητο που δε ξεκιναει και υποστρεφει υπερστρεφει για πλακα.
Σορρυ για την παρεμβαση.
Άλφα 156 μήπως;
Οχι ρε bill και συγνωμη κιολα! Τη mito εννοουσα με τα 155 αλογα.
D-Jet έγραψε:ON πάντα...
Έχει σώσει μια φορά εμένα και μια φορά ένα σκύλο. Πιθανώς να υπήρχαν και άλλες περιπτώσεις αλλά ούτε που το κατάλαβα.
Στα παλιά αυτοκίνητα καταλαβαίνεις αρκετά πιο πριν αν ζορίζεις την τύχη σου, σε αντίθεση με τα καινούργια αυτοκίνητα που δεν έχεις την παραμικρή αίσθηση του τι γίνεται στο δρόμο, χώρια που επειδή είναι πολύ ήσυχα/μαλακά/ζεστά/παίζουν ωραία μουσική σε παίρνει και ο ύπνος εύκολα. Βάλε τώρα και τους εξωγενείς παράγοντες (σου πετιέται ένα ζωντανό μεσ'τη στροφή), οπότε... πάντα με ESP...
REALZEUS έγραψε:Τι καλύτερο είχαν τα περισσότερα (πολύ) παλιά αυτοκίνητα; Το τιμόνι-λαγουδέρα που με 4 στροφές από άκρη σε άκρη έπρεπε να είσαι ταχυδακτυλουργός για να κάνεις ανάποδο; Το όριο υποστροφής που ήταν επιπέδου Jog 50cc όταν σηκώνονταν σούζα; Τα φρένα που την μια στιγμή δεν έπιαναν και την επό,ενη μπλόκαραν χωρίς προειδοποίηση; Συγγνώμη αλλά ο θόρυβος και η νευρικότητα δεν είναι αίσθηση για μένα.
Chris έγραψε:Εμένα σβήνει αλλά ξαναμπαίνει μόνο του στα 50kmh, οπότε δώρον άδωρο. Θα ήθελα πάντως να σβήνει, όχι για γρήγορη, αλλά για πιο διασκεδαστική οδήγηση, πχ απολαμβάνω να μπαίνω με περισσότερα σε στροφές, να αφήνω απότομα γκάζι και να προσπαθώ να ελέγξω την υπερστροφή (μπροστοκίνητο)
IKE έγραψε:ΠΟ ρε κούραση ναουμε
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]
https://flix.gr/news/tidf-26-day-eight.html Avan[…]