Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα

Πως χρησιμοποιείται το ESP?

26
33%
26
33%
2
3%
2
3%
6
8%
6
8%
6
8%
6
8%
Άβαταρ μέλους
By IKE
#94626
popolaros έγραψε:η επιλογη : απενεργοποιηση μονο σε πιστα στην ψηφοφορια μονο γέλιο μου δημιουργει....


you're welcome
Άβαταρ μέλους
By leonp
#94672
REALZEUS έγραψε:
CARυοθραύστης έγραψε:Με αυτά που διαβάζω είναι να απορεί κάποιος πόσο ευσταθεί το μπαρμπαδιστικο δόγμα "καινούρια ελαστικά πίσω" :metalo:


Κάτι μπαρμπάδες στην Μισελέν το λένε αυτό. Άσχετοι γεράκοι, ούτε 10 πρωταθλήματα F1 δεν πήρανε, μόνο 5-6... :thumbsdown:


Σιγά τα ωά. :)

Ακόμα και γριές που πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ μπορούν να οδηγήσουν ένα (ανεξέλεγκτα) υπερστροφικό αυτοκίνητο.
Θα πηγαίνουν με τις πόρτες κι αν τους φύγει λίγο, θα κάνουν 1-2 σβούρες, θα μπούνε για λίγο στο άλλο ρεύμα κυκλοφορίας αλλά μετά θα το ξαναφέρουν στα ίσια του.




JimClark έγραψε:Στο μκ6 φιέστα και δη στο st Που ήταν μόνο σε αυτό το μοντέλο της γκάμας του φιέστα διαθέσιμο είναι διπρόσωπο.

Στο στεγνό: Συγχωρεί αρκετά λαθάκια, επιτρέπει αρκετές δόσεις μη επενέργειας όταν το πλαίσιο φεύγει από τα λογικά πλαίσια πορείας (π.χ. μικροδιορθώσεις που γίνονται εσκεμμένα από ελαφρας φύσης lift off oversteer κτλ) τα συγχωρεί. Επίσης, σε περιπτώσεις που σαν οδηγός δεν περίμενα το αμάξι (πάντα σε στεγνό) να γίνει κωλοχαρούμενο σε μια στροφή, γιατί τα λάστιχά μου ήταν φυτίλια πίσω, το έχω δει να ενεργοποιείται και να "σώζει" μια άτσαλη στιγμή, την οποία εγώ δεν είχα κρίνει σωστά (π.χ. λόγω γλίτσας κακής γωνίας κτλ κτλ) και σκεφτόμουν από μέσα μου "κοίτα να δεις τώρα, πώς το πήρε χαμπάρι)

Ενοχλητικότατο δε, το κόψιμό του και η άρνησή του να δώσει γκάζι σύντομα σε π.χ. ξεκινήματα σε γλιστερή ανηφόρα μια καλοκαιρινή μέρα. Πολλές φορές με έχει ξεγελάσει και με έκοψε σε ξεκίνημα σε φανάρι, τόσο που μου έσβησε. (κόρνες, ξύπνα ρε και γουαταφά από τους πίσω οδηγούς κ τέτοια).

Στο βρεγμένο: εκεί γίνεται εργαλείο. Άριστα ρυθμισμένο, σε περιπτώσεις υδρολίσθησης στο αρχικό "σοκ" κόβει 100% το γκάζι και σε μερικά δέκατα δίνει ποσοστιαία αυξητικά γκάζι μέχρι να ξαναπιάσει πρόσφυση. Στις στροφές και δεδομένου ότι σου δίνει τη δυνατότητα να φρενάρει 1 τροχό μπροστά π.χ. είναι πραγματικά χρήσιμο και όμορφο παρεμβατικά.

΄
Εχοντας οδηγήσει στο όριο* ένα φιέστα μκ7 S έβγαλα συμπέρασμα ότι το esp του ήταν ίσως λιγότερο παρεμβατικό , ελάχιστα μεν, αλλά επενεργούσε με "μεγαλύτερη δειγματοληψία" και στο διάβασμα του δρόμου, και στις παρεμβάσεις του

Συνεπώς στο ST, σε από ελφρώς ενθουσιώδη στεγνή οδήγηση και πάνω, οφφ, όλες τις άλλες φορές ον, και σχεδόν πάντα στο βρεγμενο / ψιλοπαγωμένο.

Επίσης, να αναφέρω ότι κατα την απενεργοποίηση, όταν το απενεργοποιήσεις στην πρώτη στιγμή που θα έμπαινε, ενεργεί 80% μετά 60% μετά 50% και στις 6 7 φορές βγαίνει τελείως. Όταν το ξαναβάλεις στο παιχνίδι, μπαίνει φουλ ον κατευθείαν.
______________________
* στο όριο νομών Θεσ/νίκης και Χαλκιδικής. Γατάκια


Ακριβώς τα ίδια αλλά εγώ το αφήνω πάντα ανοικτό. :rtfm:

Ελάχιστα το καταλαβαίνω να επεμβαίνει, με κάνει να νομίζω ότι είμαι οδηγός WRC.
Διευκρίνηση: το λαμπάκι στο ταμπλό αναβοσβήνει συνέχεια αλλά στην οδήγηση δεν καταλαβαίνω ότι επεμβαίνει.

Το μόνο που με ενοχλεί πάρα πολύ είναι το antispin, θέλω να είναι συνεχώς απενεργοποιημένο σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Επειδή βαριέμαι όμως να το απενεργοποιώ, στα φανάρια ξεκινώ απελπιστικά-εκνευριστικά αργά. :)
Στις σπάνιες περιπτώσεις που οδηγώ σε χιόνι, φυσικά απενεργοποιώ το antispin - αλλιώς κολλάς.
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#94699 Δεν εχω αυτοκινητο με esp αλλα εχω οδηγησει . Αλφα 155 με 155 ονομαστικους ιππους.
Απλα δε μπορουσα να βαλω τη δυναμη οπως εγω ηθελα σε κλειστες ανηφορικες. Απογοητευση. Με εκοβε συνεχεια. Σε βαρυποδαρους δε ταιριαζει. Εκτος αν εχουν τοσο δυνατο αυτοκινητο που δε ξεκιναει και υποστρεφει υπερστρεφει για πλακα.
Σορρυ για την παρεμβαση.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#94718
F&G έγραψε:Δεν εχω αυτοκινητο με esp αλλα εχω οδηγησει . Αλφα 155 με 155 ονομαστικους ιππους.
Απλα δε μπορουσα να βαλω τη δυναμη οπως εγω ηθελα σε κλειστες ανηφορικες. Απογοητευση. Με εκοβε συνεχεια. Σε βαρυποδαρους δε ταιριαζει. Εκτος αν εχουν τοσο δυνατο αυτοκινητο που δε ξεκιναει και υποστρεφει υπερστρεφει για πλακα.
Σορρυ για την παρεμβαση.

Άλφα 156 μήπως;
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#94780 Την 2,5 24v (192hp) αλλα χωρις esp. Με τον Κ.Στεφανη συνοδηγο στη πιστα στα Μεγαρα.
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#94786 Σε S2000 το vsa πάντα ανοιχτό. Εκτός και αν θέλω να παίξω σε πλατείες. Σε υψηλές ταχύτητες δεν το κλείνω ποτέ.

Περιμένω τώρα από τους χεραδες του φόρουμ να με κράξουν. :s_bye
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#94787
bill33 έγραψε:
F&G έγραψε:Δεν εχω αυτοκινητο με esp αλλα εχω οδηγησει . Αλφα 155 με 155 ονομαστικους ιππους.
Απλα δε μπορουσα να βαλω τη δυναμη οπως εγω ηθελα σε κλειστες ανηφορικες. Απογοητευση. Με εκοβε συνεχεια. Σε βαρυποδαρους δε ταιριαζει. Εκτος αν εχουν τοσο δυνατο αυτοκινητο που δε ξεκιναει και υποστρεφει υπερστρεφει για πλακα.
Σορρυ για την παρεμβαση.

Άλφα 156 μήπως;

Οχι ρε bill και συγνωμη κιολα! Τη mito εννοουσα με τα 155 αλογα. :slap:
Τελευταία επεξεργασία από F&G και 29 Μαρ 2015, 21:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#94789
Alexkid έγραψε:Σε S2000 το vsa πάντα ανοιχτό. Εκτός και αν θέλω να παίξω σε πλατείες. Σε υψηλές ταχύτητες δεν το κλείνω ποτέ.

Περιμένω τώρα από τους χεραδες του φόρουμ να με κράξουν. :s_bye


Νομιζω τα μοντελα αυτα μετα το '05 ειχαν esp. Εχω οδηγησει και ειναι επικινδυνο για απειρους στα δυσκολα οδηγους.
Δε σου κρυβω οτι το λιγουρευομαι.
Γιατι να σε κραξουν? Εισαι σωος και αυτο λεει πολλα.
Τελευταία επεξεργασία από F&G και 29 Μαρ 2015, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#94795 ON πάντα...
Έχει σώσει μια φορά εμένα και μια φορά ένα σκύλο. Πιθανώς να υπήρχαν και άλλες περιπτώσεις αλλά ούτε που το κατάλαβα. :vava:
Στα παλιά αυτοκίνητα καταλαβαίνεις αρκετά πιο πριν αν ζορίζεις την τύχη σου, σε αντίθεση με τα καινούργια αυτοκίνητα που δεν έχεις την παραμικρή αίσθηση του τι γίνεται στο δρόμο, χώρια που επειδή είναι πολύ ήσυχα/μαλακά/ζεστά/παίζουν ωραία μουσική σε παίρνει και ο ύπνος εύκολα. Βάλε τώρα και τους εξωγενείς παράγοντες (σου πετιέται ένα ζωντανό μεσ'τη στροφή), οπότε... πάντα με ESP... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#94797
F&G έγραψε:
bill33 έγραψε:
F&G έγραψε:Δεν εχω αυτοκινητο με esp αλλα εχω οδηγησει . Αλφα 155 με 155 ονομαστικους ιππους.
Απλα δε μπορουσα να βαλω τη δυναμη οπως εγω ηθελα σε κλειστες ανηφορικες. Απογοητευση. Με εκοβε συνεχεια. Σε βαρυποδαρους δε ταιριαζει. Εκτος αν εχουν τοσο δυνατο αυτοκινητο που δε ξεκιναει και υποστρεφει υπερστρεφει για πλακα.
Σορρυ για την παρεμβαση.

Άλφα 156 μήπως;

Οχι ρε bill και συγνωμη κιολα! Τη mito εννοουσα με τα 155 αλογα. :slap:

Είπα και εγώ :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#94839
D-Jet έγραψε:ON πάντα...
Έχει σώσει μια φορά εμένα και μια φορά ένα σκύλο. Πιθανώς να υπήρχαν και άλλες περιπτώσεις αλλά ούτε που το κατάλαβα. :vava:
Στα παλιά αυτοκίνητα καταλαβαίνεις αρκετά πιο πριν αν ζορίζεις την τύχη σου, σε αντίθεση με τα καινούργια αυτοκίνητα που δεν έχεις την παραμικρή αίσθηση του τι γίνεται στο δρόμο, χώρια που επειδή είναι πολύ ήσυχα/μαλακά/ζεστά/παίζουν ωραία μουσική σε παίρνει και ο ύπνος εύκολα. Βάλε τώρα και τους εξωγενείς παράγοντες (σου πετιέται ένα ζωντανό μεσ'τη στροφή), οπότε... πάντα με ESP... :inlove:


Τι καλύτερο είχαν τα περισσότερα (πολύ) παλιά αυτοκίνητα; Το τιμόνι-λαγουδέρα που με 4 στροφές από άκρη σε άκρη έπρεπε να είσαι ταχυδακτυλουργός για να κάνεις ανάποδο; Το όριο υποστροφής που ήταν επιπέδου Jog 50cc όταν σηκώνονταν σούζα; Τα φρένα που την μια στιγμή δεν έπιαναν και την επό,ενη μπλόκαραν χωρίς προειδοποίηση; Συγγνώμη αλλά ο θόρυβος και η νευρικότητα δεν είναι αίσθηση για μένα. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#94849 ΠΟ ρε κούραση ναουμε
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#94850
REALZEUS έγραψε:Τι καλύτερο είχαν τα περισσότερα (πολύ) παλιά αυτοκίνητα; Το τιμόνι-λαγουδέρα που με 4 στροφές από άκρη σε άκρη έπρεπε να είσαι ταχυδακτυλουργός για να κάνεις ανάποδο; Το όριο υποστροφής που ήταν επιπέδου Jog 50cc όταν σηκώνονταν σούζα; Τα φρένα που την μια στιγμή δεν έπιαναν και την επό,ενη μπλόκαραν χωρίς προειδοποίηση; Συγγνώμη αλλά ο θόρυβος και η νευρικότητα δεν είναι αίσθηση για μένα. :innocent:

Όχι σε όλα...
Στο έχω ξαναπει, απλά θεωρώ άτυχο όποιον δε βρέθηκε πίσω από το τιμόνι μιας καλοδιατηρημένης άλφα (έστω μιας τετράπορτης τζούλιας της σειράς) ή μιας φούλβια. Αν την πας κοντά στα όριά της, που σαφώς είναι πιο χαμηλά από ένα σύγχρονο tsi (αλλά χέστηκε η φοράδα στο αλώνι), μια χαρά σε προειδοποιεί όταν πας να κάνεις τη ματσακωνιά, σε αντίθεση με το καινούργιο που αν δεν έχεις το ESP θα το καταλάβεις από το απότομο σταμάτημα στο δέντρο. :thumbsdown:

Ναι, βέβαια, για κάτι σκαθάρια και κάτι εγγλέζικα της κακιάς ώρας και λαγουδέρες έπαιζαν και σφουγγάρια στα φρένα. Δεν αναφέρομαι, προφανώς, σε αυτά. Και φυσικά απευθύνομαι σε ανθρώπους που τους αρέσει να οδηγούν...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#94852
Chris έγραψε:Εμένα σβήνει αλλά ξαναμπαίνει μόνο του στα 50kmh, οπότε δώρον άδωρο. Θα ήθελα πάντως να σβήνει, όχι για γρήγορη, αλλά για πιο διασκεδαστική οδήγηση, πχ απολαμβάνω να μπαίνω με περισσότερα σε στροφές, να αφήνω απότομα γκάζι και να προσπαθώ να ελέγξω την υπερστροφή (μπροστοκίνητο)


Επειδή δεν υπάρχει τέτοια επιλογή, δεν ψήφισα. Προσωπικά η γρήγορη οδήγηση δεν μ' ενδιαφέρει, ωστόσο μ' ενδιαφέρει η διασκεδαστική και για εμένα αυτό δεν έχει καμία σχέση με γραμμές. Άρα θεωρώ το μόνιμο ESP μεγάλη ενόχληση. Ναι, θα δεχτώ ότι στο 99,99% των περιπτώσεων δεν θα ασχοληθώ, αλλά για τη 1 στο τόσο που θέλω να οδηγήσω όπως θέλω εγώ (και θα πετύχω τον δρόμο που θέλω χωρίς κίνηση), ε... δεν θέλω να μου σπάσει τα @@ η ηλεκτρονική βλακεία... Λίγες οι φορές που μπορούμε να απολαμβάνουμε την οδήγηση, να μην μας το χαλάει ένα τσιπάκι! :protest:

Επιπλέον, μία φορά πραγματικά χρειάστηκα το ESP. Οδηγώντας ένα Α3 1,6 fsi 115 ατίθασων γερμανικών ημίονων... Το θαύμα της γερμανικής τεχνολογίας βγάζει τα άπειρα μούτρα στη στροφή και προσπαθώ να τα διορθώσω προκαλώντας υπερστροφή. Το Esp όμως διαφωνεί, καθώς θεωρεί ότι η υπερστροφή είναι φτου κακά και δεν αφήνει την ουρά να κινηθεί χιλιοστό, ενώ δεν ακουμπάει την υπόστροφή. Αποτέλεσμα;;;; Το αμάξι κινείται ανεξέλεγκτο προς του χαντάκ' κι εγώ έχω βγάλει 50 άσπρες τρίχες... :rant: Εν τέλει, λίγο το ότι ήταν ανηφόρα και είχα αφήσει το γκάζι, λίγο το ότι τα ηλεκτρονικά πατούσαν φρένο για να πνίξουν τη διόρθωσή μου, λίγο το ότι ποτέ δεν πάω με τρελές ταχύτητες, η ταχύτητα έπεσε, ο εμπρός άξονας βρήκε πρόσφυση και έστριψα, αφού είχα μπει στο αντίθετο ρεύμα. Αν μου συνέβαινε αυτό από κακό υπολογισμό (εύκολο στη συγκεκριμένη στροφή) και ερχόταν κάποιος στο αντίθετο ρεύμα θα είχα στουκάρει. Με το 206 χωρίς ESP ο πίσω άξονας εξαλείφει την υποστροφή και το αμάξι μένει στη λωρίδα του! Το ESP της Νίτσας πάντως είναι καλύτερα ρυθμισμένο και δεν αφήνει την υποστροφή ανεξέλεγκτη... Μετά το περιστατικό με το Audi, έχω κάποιες αμφιβολίες για το πόσο βοηθάει το ESP τον μέσο οδηγό που οδηγεί υποστροφικά, αλλά ΟΚ, that's just me...

Το πείραμα με το ίδιο Α3 το επανέλαβα σε άλλη πολύ πιο ελεγχόμενη στροφή, με και χωρίς ηλεκτρονικά. Με τα ηλεκτρονικά on το αποτέλεσμα ίδιο (επικίνδυνη και ενεξέλεγκτη υποστροφή) με τα ηλεκτρονικά off μούτρα => διόρθωση με υπερστροφή => όλα ΟΚ...

Στο στεγνό όλα αυτά, στο βρεγμένο ίσως αλλάξω γνώμη...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#94862
IKE έγραψε:ΠΟ ρε κούραση ναουμε

Και επειδή συμφωνώ, να πω για τελευταία φορά πως ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ στη σύγχρονη τεχνολογία γύρω από το αυτοκίνητο και θα ήθελα το αυτοκίνητό μου να έχει ό,τι καλύτερο από συστήματα ασφάλειας στο δρόμο γιατί πολύ απλά τα αυτοκίνητα της σειράς, σαν αυτά που μπορώ να αγοράσω, είναι εντελώς ξενέρωτα και δε μου κάνει κανένα κέφι να τα οδηγήσω (και πολλές φορές μου κάνει εντύπωση που παθιάζονται κιόλας οι συνάδελφοι πληβείοι για το κορόλλα tsi και ποσο πιο καλό είναι από τη λάντσια γάμα_τα).
Επομένως, αν αναγκαστώ να τα χρησιμοποιήσω, τα οδηγω βαριεστημένα, πάντα στο αυτόματο και πιθανώς να με πάρει ο ύπνος την κακή στιγμή. Έχουν υδραυλικό τιμόνι με λειτουργία shitty για να μη σπάει τα νύχια της η γυναίκα μου, 300 κιλά μόνωση και ραδιοσιντί για να μην ακούω το τρικύλινδρο τουρμπο 900 κυβικά, υδραυλικά αυτόματα φρένα με brake assist (από μόνο του φρενάρει) για να μην πέσω στον μπροστινό την ώρα που ξύνω τη μύτη μου (προφανώς έχει περισσότερο ενδιαφέρον) και επειδή δεν ακούω τα μηχανάκια πίσω μου με τα απορροφητικά κρύσταλλα για να μη χάσω ψύξη από το r134 κλιματισμό μου και μπορεί να ξαφνιαστώ, έχει αυτόματο σύστημα που τα βλέπει και με ξυπνάει. Όμως, μέχρι να φτάσω σίγουρα θα έχω κοιμηθεί, οπότε έχει και ένα κουμπί που το πατάς και παρκάρει μόνο του! :yahoo:

Από την άλλη, ακόμα και το ελεεινό σκαθάρι, όταν το βγάζω το βγάζω για να οδηγήσω και να το ευχαριστηθώ! :inlove: