-Γιατί μπορεί ο άντρας να έχει το s2000, αλλά θα κατέβει κέντρο με το Daihatsu Cuore, για να μην το γρατσουνίσει το S
-Γιατί μπορεί του άντρα το golf gti να έχεi 0-100 σε 6μιση ξερω γω, αλλά το yaris μκ2 της γυναίκας ανεβαίνει πεζοδρόμια...
και παρόμοια παραδείγματα. Όπως κ εγώ στον προηγούμενο καφέ των 4τfugitives Θεσ/νίκης, άφησα την οδηγική συμμετοχικότητα του ST, την καταπληκτική του κρεμαγιέρα και το κιβώτιο ξυράφι, το πληροφοριακό πλαίσιο και το ντεμέκ 0-100 σε 8.4 και πήγα με το daihatsu sirion που μπορεις να οδηγήσεις με 1 δάχτυλο κ ένα πόδι, γιατί είναι αυτόματο κ μετά το 8ωρο δουλειάς 110 χλμ βαρετών πανεέλα χιλιομέτρων, I couldn't care less αμπάουτ οτιδήποτε, παρά απλοποίηση της οδήγησης.
Το παρόν τοπικ είναι για να αναλύσουμε αν και γιατί και πότε παίρνουμε της γυναίκας / συμβίας / γκόμενας / κόρης (why not) το αμάξι, ποιό είναι αυτό κ πώς μας εξυπηρετεί.
Στη δική μου περίπτωση, "το αμάξι με τις μπεζ ζάντες" aka "τζαπανίτα" ακα "αυτόματο" ακα "καδένα, ντίζα και 4 ταχύτητες" , daihatsu sirion 1.3 αυτόματο του 2006.
Το χρησιμοποιώ όταν πραγματικά θέλω να κάψω τα ελάχιστα, έναντι του fiesta st 2.0, (σε πραγματικό real time derby, Γιάννενα - Θεσ/νίκη ο ένας πισω από τον άλλο με ίδιο φόρτωμα, συνθήκες, χωρίς slip streaming, εγώ έκαψα 5.8 κ πανηγύριζα και όταν φούλαρα με 16.5 ευρώ το νταιχάτσου, έτρεχαν τα σάλια με το 4.2 λτ/100 χλμ).
Το χρησιμοποιώ στην πόλη γιατί είναι απίστευτα εύκολο, λόγω του αυτόματου, με ψηλή θέση οδήγησης, ορατότητα πιο κατάλληλη από του φιέστα (δεδομένων των χαμηλότερων καθισμάτων κτλ κτλ). και στην εξοχή όταν χρειάζεται εκτός δρόμου δραστηριότητα (π.χ. http://www.panoramio.com/photo/107485344 = κολασμένη χωμάτινη βλαχοδιαδρομή η συγκεκριμένη) κ όταν πάω κάπου που ξέρω οτι θα χρειαστώ απλά μεταφορικό μέσο και σταμάτα ξεκίνα (κύρια εφαρμογή όταν ανεβαίνω (με τα λίγα εναπομείναντα 106 ραλή κ σουήφτ σπώρτ στο Λιβάδι) όχι για στροφιλίκια, αλλά για να φωτογραφίσω πεταλούδες).
Εκτιμάω εκτιμώ (συνηρημένο πρώτης τάξης) τα:
-Απυρόβλητη αξιοπιστία και απλότητα λειτουργίας
-ευκολία οδήγησης
-8 ποτηροθήκες για ισάριθμα πλαστικά φραπεδοπότηρα
-κλιματιστικό toyotomi gti και βάλε
-ψαρωτικό ήχο με τέρμα γκάζι σε μεσαίες στροφές
-2α που πιάνει 110 χλμ/ω
-ψευδο-κατανεμητής ροπής που ουσιαστικά ειναι ο τρόπος που λειτουργεί το αυτόματο όταν δει ολίσθηση σε ένα τροχό
-κατανάλωση λατρεμένη σαν αστροφεγγιά σε παραλία της Χαλκιδικής με γκομενάκι δίπλα και 3 παγωμένα μπιρόνια
-4 ηλεκτρικά παράθυρα
-δυνατά φώτα που αν ανάψεις τη μεγάλη σκάλα, βλέπεις ΠΟΛΥ μακριά
δεν εκτιμώ
-σκούζει και μπιπάρει, έλεος, με το παραμικρό (δε βάζεις ζώνη, εσυ, κ ο δίπλα (ακόμα κ αν ακουμπήσω σάκο με κάμερα ή βαλίτσα νομιζει οτι κάποιος κάθεται) / ξέχασες τα φώτα μισοαναμένα / άνοιξες πόρτα με το κλειδί στη μίζα off κτλ κτλ)
-που έχει κάπως ακριβά ανταλλακτικά
-ίσως το λίγο μικρότερο του φιέστα πορτ μπαγκάζ.
-που σαν εταιρεία έχει "κλείσει" τις πόρτες της στην Ευρώπη.
-τα λίγο πιο σύντομα σέρβις, λόγω αυτόματου
Για πείτε!
https://jimmuclarku.blogspot.com/