- 01 Φεβ 2015, 15:14
#71291
dstou έγραψε:Audi A2 1.2 TDi, 0,25 αεροδυναμικός συντελεστής, 86 g/km CO2, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, χαμηλό βάρος, πολύ χαμηλή κατανάλωση.
0.25 είχε μόνο η ειδική έκδοση 3L (κυρίως λόγω τροχών):
Προσωπικά μου αρέσει
πάρα πολύ το Α2 λόγω σχεδίασης αλλά εκτός του ότι είχε πλαίσιο παρόμοιο με το Α8 της εποχής δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο. Χαμηλό βάρος δεν είχε ιδιαίτερα, υπήρχαν πολλά supermini με ανάλογους (ή και μεγαλύτερους) χώρους και μικρότερο βάρος, η A-class ήταν λίγο βαρύτερη αλλά είχε και μεγαλύτερους χώρους (και παρόμοιες ή μικρότερες διαστάσεις..). Σε επιδόσεις/κατανάλωση ήταν πρακτικά το ίδιο με τα υπόλοιπα μοντέλα του group VW (πχ Polo) αφού είχε ίδιο κινητήρα και ελάχιστη διαφορά σε βάρος.
Οπότε θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν το πρώτο supermini με αλουμινένιο αυτοφερόμενο πλαίσιο, όμως υπάρχει και αυτό:
Honda Insight mk1
Παρουσιάστηκε μαζί με το Α2 (ίδιος μήνας), είχε επίσης 0.25 και ήταν πραγματικά ελαφρύ παρά τις μπαταρίες που κουβαλούσε (NiMH). Αν έβγαινε και σήμερα με μπαταρίες λιθίου ή χωρίς υβριδικό σύστημα (ή αμιγώς ηλεκτρικό) θα είχε κορυφαίες επιδόσεις, όπως και άλλα υβριδικά της εποχής (έως και πρόσφατα), οι μπαταρίες NiMH με την πολύ χαμηλή πυκνότητα ισχύος/βάρος το χαντάκωσαν.
ΥΓ. Τα Α2 κρατούσαν παλαβά υψηλές τιμές στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένα, ίσως οι ιδιοκτήτες τους νόμιζαν πως είχαν κάποιο SUPERCAR, παρά την νορμάλ τιμή αγοράς του (όσο μία A-class κόστιζε). Πρόσφατα έχουν πέσει σε νορμάλ επίπεδα, νομίζω είναι απείρως πιο σέξυ από ένα Ibiza ή Golf.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)