Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#71692
dstou έγραψε:Βαριέμαι να αλλάζω γλώσσα προφανώς.
Κι εμας δε μας λυπασαι; Και αντε δεν μας λυπασαι τον καημενο τον κανονισμο γιατι τον γραφεις εκει που δεν πιανει μελανι; Εξισου ενοχλητικα ειναι τα greengrish με τα greeklish. Τεσπα τι να πω....

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#71702 K μιας κ λετε για το Α2, φοβερα τα σινεμπλοκ του (τα εβαλα στο Polo)

Εικόνα

βελτίωσή στη αίσθηση του τιμονιού και δεν ξαναχαλανε σαν τα μαμα της VW που σκίζονται σε 3-5 χρονια! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By elvet
#196462 .
Τελευταία επεξεργασία από elvet και 14 Δεκ 2015, 19:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By elvet
#196464
elvet έγραψε:Ισως να μην είναι το κατάλληλο θέμα, αλλά μία ενδιαφέρουσα σελίδα με "φωτοσοπιές" για τη σχεδιαστική εξέλιξη ιδιαίτερων μοντέλων.
Εικόνα
https://www.carthrottle.com/post/10-iconic-old-cars-with-modern-front-end-swaps/
Άβαταρ μέλους
By theo13
#196631
elvet έγραψε:
elvet έγραψε:Ισως να μην είναι το κατάλληλο θέμα, αλλά μία ενδιαφέρουσα σελίδα με "φωτοσοπιές" για τη σχεδιαστική εξέλιξη ιδιαίτερων μοντέλων.
Εικόνα
https://www.carthrottle.com/post/10-iconic-old-cars-with-modern-front-end-swaps/


Εμετός :omg:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#196656
Anonymous Founder έγραψε:Για εμένα, σημαντικά είναι τα αυτοκίνητα που τις καινοτομίες τους τις υιοθέτησαν και άλλοι, και ταυτόχρονα τα ίδια ήταν και επιτυχημένα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο από το FIAT 128

Το 128 δεν έφερε ίσως από μόνο του καμία επανάσταση, αλλά υιοθέτησε τα καλύτερα πράγματα που υπήρχαν εκείνη την εποχή, γι' αυτό και παρέμεινε με ελάχιστες βελτιώσεις σύγχρονο για δεκαετίες. Θυμίζω, πως είμαστε στο 1969:
-Εγκάρσιος κινητήρας και κίνηση εμπρός
-Επικεφαλής εκκεντροφόρος με αλουμινένια κυλινδροκεφαλή.
-Ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός-πίσω
-Εμπρός αντιστρεπτική
-Εκδόσεις με σερβόφρενο και πίσω αντιστρεπτική.
-Εκδόσεις Rally με περισσότερους ίππους (εξαιρετικά συλλεκτικές σήμερα).
-Τεράστια ποικιλία διαθέσιμων αμαξωμάτων ενώ το πάτωμα το επέλεγαν και αρκετοί καροσσερίστες για να κάνουν τα δικά τους στην Ιταλία.
-Απλά και αξιόπιστα μηχανικά μέρη, η ίδια σχεδίαση στον κινητήρα παρέμεινε για δεκαετίες.
-Χώρος άνετος για μια οικογένεια και τις αποσκευές της.


Έφαγα φλασιά, και συμπληρώνοντας το ποστ του HF 1 χρόνο πριν:
Πριν να έρθει το 128, η Fiat είχε βγάλει με το σήμα της Αutobianchi , το Primula, έχοντας το 5 χρόνια πριν βγει το 128 ως test bed.
Εικόνα
Οι μεγάλες του καινοτομίες σε σχέση με το mini, ήταν το ηλεκτρικό βεντιλατέρ με ψυγείο το οποίο δεν ήταν στο πλάι όπως στο mini αλλά εμπρός. Eπίσης σαζμαν ξεχωριστό με δική του λίπανση, και όχι στο κάρτερ του κινητήρα όπως το mini. Μία διάταξη δηλαδή που υιοθετήθηκε από όλα τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα στη συνέχεια. Yπεύθυνος μηχανικός τότε ο Dante Giacosa.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#196657 O Giacosa πρέπει να είναι ένας από τους σημαντικότερους μηχανικούς που έχουν περάσει από την βιομηχανία αυτοκινήτου και παραμένει εν πολλοίς ακόμη άσημος και άγνωστος στο ευρύ κοινό.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#196659 Αν εξαιρέσουμε τον Ισσιγονη ποιος μηχανικός θα έλεγες ότι είναι γνωστός στο ευρύ κοινό?Άντε και ο Porsche αλλά αυτός έχει το αβαντάζ ότι υπάρχει και μια εταιρεία με το όνομα του

.
Άβαταρ μέλους
By DAP
#196668 Αυτοι ειναι αρχαιοι ...Για καπως συγχρονους,κατι σαν τον Κολιν Τσαπμαν που λεει ο λογος.....
Τελευταία επεξεργασία από DAP και 15 Δεκ 2015, 13:42, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#196669 Mπορεί να γκρίζαρα λίγο, αλλά αρχαίο δεν με λες... :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#196672
mirage έγραψε:O κυριος Citroen? O κυριος Ford? O drdino?

< >

Ο Citroen και ο ford κατέληξαν επιχειρηματίες και είναι στην συλλογική μνήμη λόγω των εταιριών τους,άντε ο Φορντ και για κάποιες ατάκες του.Εγώ λέω για μηχανικούς όπως ο Colombo,o Janno,o ledwinka,o busso,o Duckworth,o uhlenhaut.Πόσοι από αυτούς είναι γνωστοί στο ευρύ κοινο?


.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#196675 Ακόμη και σε αυτο το κοινο,πόσοι ξέρουν μηχανικούς ?Ξέρουμε ιδρυτές εταιριών,οδηγούς αγωνων,ισως και κάποιους σχεδιαστές της f1 λόγω κυρίως τηλεοπτικής μετάδοσης

.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#196695 Το αυτοκίνητο που έσωσε την Porsche
Εικόνα

Το αυτοκίνητο που έσωσε τη Fiat
Εικόνα