Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#66986
IKE έγραψε:[ ούτε της Infinity είναι αμιγώς by wire..

Αν κατάλαβα καλά αυτά που διάβασα είναι 100% by wire, όσο δουλεύει. Ως σύστημα ασφαλείας έχει έναν normally engaged συμπλέκτη, με άλλα λόγια όσο παίρνει σήμα κάνει αποσύμπλεξη αλλά μόλις το χάσει πέφτει και κλειδώνει τη μισή κολώνα με την άλλη μισή. Όσο έχει σήμα όμως είναι 100% ηλεκτρονικό.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#67466 Honda NSX εξαιρετικά αποτελεσματικό χωρίς να είναι σούπερκαρ
Morris Minor η αγγλική εκδοχή αυτοκινήτου του λαού πριν το σπορτίφ Μινι.
Bristol/BMW αεροδυναμική και αλουμινένια κατασκευή
Land Rover τετρακίνηση για παντού, επίσης αλουμίνιο
Land Cruiser αξιόπιστη τετρακίνηση για παντού
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#70732 Επισης ενα οροσημο για τη σωστη κατασκευη ενος μικρου αυτοκινητου για καποιον που δε θελει να παρει μια μηχανη ειναι και το smart for two κατα τη γνωμη μου. Ναι μεν δεν ηταν αξιοπιστο αλλα ειναι ενα μικρο αμαξι το οποιο μπορει να παει παντου, εχει πολυ καλους χωρους για ενα αμαξακι που χωραει 2 ατομα μεσα, ανετο δε το λες και τοσο σε θεματα αναρτησης ας πουμε αλλα πιστευω τελειωποιησε την ιδεα ενος πολυ μικρου οικονομικου αυτοκινητου.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#71167 Audi A2 1.2 TDi, 0,25 αεροδυναμικός συντελεστής, 86 g/km CO2, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, χαμηλό βάρος, πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#71204 Fiat 128, first built in 1969. Setright identifies it as "the most important and influential car since Ford first furnished motoring for the masses." Its brilliance lay in such areas as a reliable overhead cam engine and excellent handling, including the first use of passive rear-wheel steering.

Read more: http://www.superstreetonline.com/featur ... z3QU5edWGT

Σ'αυτό το αυτοκίνητο έμαθα οδήγηση , ο τρόπος που έστριβε ήταν μαγικός. Μηδενική υποστροφή , ένιωθες το πίσω μέρος να συμμετέχει στο στρίψιμο . Ήταν τόσο απολαυστικά ισορροπημένο που σε προκαλούσε διαρκώς να το οδηγείς στα 9/10 στρίβοντας με τα 4. Το στρίγλισμα και μερικές φορές η μυρωδιά των καμμένων ελαστικών θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στη μνήμη.

Αναζητείται ο Dimsabas για να γράψει κάτι για το MΧ-5. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#71291
dstou έγραψε:Audi A2 1.2 TDi, 0,25 αεροδυναμικός συντελεστής, 86 g/km CO2, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, χαμηλό βάρος, πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Εικόνα


0.25 είχε μόνο η ειδική έκδοση 3L (κυρίως λόγω τροχών):

Εικόνα

Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ το Α2 λόγω σχεδίασης αλλά εκτός του ότι είχε πλαίσιο παρόμοιο με το Α8 της εποχής δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο. Χαμηλό βάρος δεν είχε ιδιαίτερα, υπήρχαν πολλά supermini με ανάλογους (ή και μεγαλύτερους) χώρους και μικρότερο βάρος, η A-class ήταν λίγο βαρύτερη αλλά είχε και μεγαλύτερους χώρους (και παρόμοιες ή μικρότερες διαστάσεις..). Σε επιδόσεις/κατανάλωση ήταν πρακτικά το ίδιο με τα υπόλοιπα μοντέλα του group VW (πχ Polo) αφού είχε ίδιο κινητήρα και ελάχιστη διαφορά σε βάρος.

Οπότε θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν το πρώτο supermini με αλουμινένιο αυτοφερόμενο πλαίσιο, όμως υπάρχει και αυτό:

Εικόνα

Honda Insight mk1

Παρουσιάστηκε μαζί με το Α2 (ίδιος μήνας), είχε επίσης 0.25 και ήταν πραγματικά ελαφρύ παρά τις μπαταρίες που κουβαλούσε (NiMH). Αν έβγαινε και σήμερα με μπαταρίες λιθίου ή χωρίς υβριδικό σύστημα (ή αμιγώς ηλεκτρικό) θα είχε κορυφαίες επιδόσεις, όπως και άλλα υβριδικά της εποχής (έως και πρόσφατα), οι μπαταρίες NiMH με την πολύ χαμηλή πυκνότητα ισχύος/βάρος το χαντάκωσαν.

ΥΓ. Τα Α2 κρατούσαν παλαβά υψηλές τιμές στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένα, ίσως οι ιδιοκτήτες τους νόμιζαν πως είχαν κάποιο SUPERCAR, παρά την νορμάλ τιμή αγοράς του (όσο μία A-class κόστιζε). Πρόσφατα έχουν πέσει σε νορμάλ επίπεδα, νομίζω είναι απείρως πιο σέξυ από ένα Ibiza ή Golf.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#71294 Γι'αυτό δεν έβαλα φωτογραφία..
Ήθελα απλά να αναφέρω και να τονίσω την αριστουργηματική εφαρμογή της παθητική τετραδιεύθυνσης.

Όταν επιχείρησα να οδηγήσω τον αντικαταστάτη του. ένα nissan primera του 93 , στο όριο για πρώτη φορά, η αστούμπαλη συμπεριφορά του με έκανε να νομίσω οτι έχω πάθει λάστιχο . :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#71297 Σαν κάτοχος ενός από τα ξαδέλφια του (Zastava 1100), έχω να πω κι εγώ τα ίδια για την καταπληκτική του οδική συμπεριφορά, αν και στην ξέρω για παθητική τετραδιεύθυνση, ξέρω πως ήταν πανεύκολο να το γυρίσεις και το ήλεγχες πανεύκολα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#71352 Aναφέρθηκα μόνο στο Α2 1.2ΤΔi.Τα 3 λίτρα ονομαστική κατανάλωση που είχε, το διοξείδιο που έβγαζε και οαεροδυναμικός του συντελεστής ήταν πολύ μακράν Νο 1 για την εποχή για συμβατικό όχημα, και εντυπωσιάζουν ακόμη και σήμερα. 900 κιλά ήταν, 10% ελαφρύτερο από τα άλλα Α2, και 150 κιλά λιγότερα από ένα πετρελαιοκίνητο Α-κλάσε της εποχής του, παρότι το Μερσεντέ ήταν και 25 εκατοστά μικρότερο.
Έμοιαζε σε μερικά με το Ινσάιτ (υλικά, μέγεθος, αεροδυναμικός συντελεστής, βάρος), αν και είχαν διαφορετικές αφετηρίες σχεδιασμού (συμβατικό πετρέλαιο/υβρίδιο βενζίνας) και εν τέλει και διαφορετική καμπίνα (τετράπορτο/δίπορτο, πενταθέσιο/διθέσιο).
Άβαταρ μέλους
By JBT
#71425 Σοβαρά τώρα, έχω σκεφτεί πολλές φορές να μαζέψω παραθέσεις που σε μια πρόταση των 10 λέξεων οι 7 Και 8 είναι ξένες :rant: αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πώς και δεν ενοχλεί :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#71456 Αν θυμάμαι καλά κι ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, στο A2 δεν άνοιγε το καπό παρά μόνο η γρίλια στη μάσκα για έλεγχο των υγρών, μιας και "πουλούσε" το δεν υπάρχει λόγος για να ανοίξεις το καπό παρα μόνο σε συνεργείο

ΙΚΕς?