rocsta έγραψε:Μα αυτό ακριβώς κάνει η κάθετη δύναμη αεροδυναμικής. Κάπου σε χάνω μάλλον.
Πουθενά δεν με χανεις...
rocsta έγραψε:Μα αυτό ακριβώς κάνει η κάθετη δύναμη αεροδυναμικής. Κάπου σε χάνω μάλλον.
mjacob έγραψε:Αναφερόμουν καθαρά στο νευτώνειο απλό μοντέλο που μαθαίναμε στο σχολείο. Τ=μΝ.
:
fubar.gr έγραψε:Προφανώς υπάρχει κάποια ενδιάμεση περιοχή οπου το βάρος βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση των ελαστικών χωρίς να προσθέτει πολύ μεγάλη αδράνεια οπότε έχουμε το μέγιστο κράτημα.
Αν το βάρος είναι πολύ μικρό, ναί μέν έχεις πολύ μικρή αδράνεια αλλά και τα λάστιχα κρατάνε χάλια
Αν πάλι το βάρος είναι πολύ μεγάλο, τότε το λάστιχο μπαίνει στη μή γραμμική περιοχή (diminishing returns) και η αδράνεια υπερισχύει.
Δέν ξέρω αν τα 1700 κιλά είναι μέσα στο sweet spot για το GTR, πάντως αυτό που λέει ο γιαπωνέζος, οτι δηλαδή ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας χρειάζεται βάρος μου ακούγεται σωστό
fubar.gr έγραψε:Καταρχάς όσο μεγαλύτερο το βάρος τόσο μεγαλύτερη η πρόσφυση του ελαστικού.
leonp έγραψε:fubar.gr έγραψε:Καταρχάς όσο μεγαλύτερο το βάρος τόσο μεγαλύτερη η πρόσφυση του ελαστικού.
Το αντίθετο.
fubar.gr έγραψε:Καταρχάς όσο μεγαλύτερο το βάρος τόσο μεγαλύτερη η πρόσφυση του ελαστικού. Ελπίζω μέχρι εδώ να μήν υπάρχει διαφωνία.
Απο την άλλη όσο μεγαλύτερο βάρος τόσο μεγαλύτερη αδράνεια, άρα όσο βαρύτερο το αυτοκίνητο σε μια στροφή θέλει να φύγει πιό έντονα προς το εξωτερικό της.
leonp έγραψε:Δεν έχει σχέση αυτό με την συζήτηση.
Για να καταλάβεις πως δουλεύουν τα λάστιχα δες τα διαγράμματα σε προηγούμρνες σελίδες.
Σφαλιάρα αλά 2007 στον Λολόνσο από τον Sir Lewis C[…]
Και, κλασικά, χθες έλεγα ότι θα δηλώσω σήμερα και […]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]