Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#56147
mirage έγραψε:Θα βαλεις Βουλγαρικες στο Vectra? Κατα τα αλλα και συγνωμη που σκιζουμε το BMW forum αλλα η φαση ψευτικη εταιρεια στην Βουλγαρια για να εχω αφορολογητη προπελα ειναι τραγικη και guess what σε κανει το ιδιο τραγικο με την εξουσια που κραζεις.

Sent from Corsair's brick


Τι σχεση εχει τωρα ολο αυτο που λεμε, με το Vectra που εχω εγω? :dizzy:
Ποιος ο λογος για ενα παλαιο αυτοκινητο 1,600κ.εκ, εδω μιλαμε για 2 λιτρα και πανω, που η φορολογηση εχει φτασει σε ορισμενες περιπτωσεις να εχει το διπλασιο κοστος απο την τιμη ενος premium μτχ 5ετιας ...

Προσεχετε λιγο τις δημοσιευσεις, πριν βγαλετε εκνευρισμο και εριστικοτητα...
Ειπα ξεκαθαρα πριν, οτι ΔΕΝ ξερω για την πλειονοτητα των Βουλγαρικων εταιριων.

ΞΕΡΩ ομως σε προσωπικο επιπεδο, συγκεκριμενους ανθρωπους, οι οποιοι εχουν κανει ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΗ διαδικασια, σε ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΗ εταιρια, με ΝΟΜΙΜΟ ΑΦΜ στην Γερμανια (και παρομοια περιπτωση στην Ιταλια, με ΝΟΜΙΜΗ συμμετοχη στην εταιρια, και πληρωμη φορων και ασφαλιστρων.

Τραγικο αγαπητε, ειναι να εχει δουλεψει η οικογενεια σου, οι οικογενειες των γονιων σου μια ολοκληρη ζωη, να εχουν καταφερει να φτιαξουν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ μια αξιοπρεπη περιουσια, να πληρωνουν επι 40 χρονια
35-40% εφορια , (πχ σε φορους εξ' οικοδομων) δηλαδη ουσιατικα με σεδον ΙΣΟΤΙΜΟ "συνεργατη" το κρατος με το ετσι θελω, και σαν να μην εφτανε αυτο, επειδη καποια κομματοσκυλα και η αυλη τους, κατακλεβανε
δημοσιο και Ιδιωτικο πλουτο, αυτα τα 40 χρονια, τωρα που τελειωσαν τα λεφτα, ερχονται με απειλες και εκφοβισμο, αλλα κυριως με αντισυνταγματικες και παρανομες εφαρμογες, να ξανακλεψουν με υπερφορολογησεις που σε αυτη την αναλογια, με βαση το βιοτικο επιπεδο της χωρας, δεν εχουν εφαρμοστει ΠΟΥΘΕΝΑ...

@Νikos!

Δεν ειναι φοροδιαφυγη Νικο, κανεις λαθος. Φοροδιαφυγη ειναι οταν ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙΣ μερος ή και συνολο εισοδηματων σου.
Εδω δεν μιλαμε για καμμια αποκρυψη. Οταν προερχεσαι απο χωρα-μελος της Ευρωπαικης ενωσης, σου παρεχεται -μεταξυ αλλων κεκτημενων, που δυστυχως φροντισαμε ως χωρα να χασουμε- η δυνατοτητα
να πληρωνεις φορους για κινητη-ακινητη περιουσια οπου ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, ειτε θελεις και κανεις συχνα ταξιδια (επαγγελματικα-τουρισμο) ειτε οχι.
ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ κανονικοτατα ΦΟΡΟ για αυτη την περιουσια που συντηρεις, απλως τα χρηματα αυτα δεν πανε στα Ελληνικα ταμεια.

Γενικοτερα τωρα...

Δεν αναφερομαι σε offshore που εχουν ιδρυθει με σκοπο το ξεπλυμα μαυρου χρηματος, αλλα σε καθ' ολα νομιμες εταιριες, καποιες απο τις οποιες μαλιστα παρεχουν και υπηρεσιες leasing σε ολη την ΕΟΚ.

Μην παρασυρεστε απο την σαρωτικη προπαγανδα και πλυση εγκεφαλου των καναλιων, και εαν πραγματικα θελετε να μαθετε, ή ακομα ενδιαφερεστε για αγορα αυτοκινητου μεγαλων κυβικων, ή αλλαγη πινακιδων για παρομοια περιπτωση, ρωτηστε καποιον εμπιστο δικο σας δικηγορο, ή να σας παραπεμψει σε καποιο γραφειο, και αξιοπιστους ανθρωπους που να ασχολουνται με την συγκεκριμενη διαδικασια.

Μηπως να μεταφερουμε αλλου αυτη την κουβεντα?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#56152
Κίκιζας . έγραψε:@Νikos!

Δεν ειναι φοροδιαφυγη Νικο, κανεις λαθος. Φοροδιαφυγη ειναι οταν ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙΣ μερος ή και συνολο εισοδηματων σου.
Εδω δεν μιλαμε για καμμια αποκρυψη. Οταν προερχεσαι απο χωρα-μελος της Ευρωπαικης ενωσης, σου παρεχεται -μεταξυ αλλων κεκτημενων, που δυστυχως φροντισαμε ως χωρα να χασουμε- η δυνατοτητα
να πληρωνεις φορους για κινητη-ακινητη περιουσια οπου ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, ειτε θελεις και κανεις συχνα ταξιδια (επαγγελματικα-τουρισμο) ειτε οχι.
ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ κανονικοτατα ΦΟΡΟ για αυτη την περιουσια που συντηρεις, απλως τα χρηματα αυτα δεν πανε στα Ελληνικα ταμεια.


Πως δεν είναι φοροδιαφυγή βρε . μου?

Αφού κάνεις αυτή τη κίνηση για να διαφύγεις τα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελείας.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#56169
να εχουν καταφερει να φτιαξουν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ μια αξιοπρεπη περιουσια


Αυτό σηκώνει λίγη κουβεντούλα που δεν είναι του παρόντος τοπικού.
Κατάφεραν να φτιάξουν νομιμότατα μια περιουσία με τους όρους που έθετε τότε το κράτος.

Αντίστοιχα με τους όρους που θέτει σήμερα το κράτος πρέπει νομιμότατα να πληρώσουν τα χ χαράτσια και τους ψ φόρους.
Μπορεί με σημερινούς όρους το παραπάνω νομιμότατα να μην ισχύει.

Για να κλείσω το off topic...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5896551/

:omg:

Ένα αυτοκίνητο που καινούριο έκανε 50Κ και που φαίνεται να είναι σε αρκετά καλή κατάσταση και με λογικά χλμ.

Πόσο πάει όμως το ετήσιο μαλλί; 1.500;
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#56248
Nikos! έγραψε:Πως δεν είναι φοροδιαφυγή βρε . μου?

Αφού κάνεις αυτή τη κίνηση για να διαφύγεις τα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελείας.


Φοροαποφυγή != φοροδιαφυγή.


Απο τι στιγμή που είσαι νόμιμος ζνταρκίδια σου πόσα λεφτά μπαίνουν στο ΕΛ. κράτος. Αμα δεν το γουστάρεις (ο οποιοσδήποτε οχι εσύ) από ηθική άποψη πάνε κλάψε σε καμιά γωνία να σου περάσει. Δικαίωμα του καθενός να προστατέψει τον κόπο του.
Άβαταρ μέλους
By nass
#56258 Το "από τη στιγμή που είσαι νόμιμος" χωράει πολύ νερό.
Ας πούμε ότι στη χώρα που έχεις την off-shore, είσαι, αν και προφανώς δεν έχει σημασία.
Στην Ελλάδα όμως ? Οπου ο νόμος (ο οποίος, υπενθυμίζω, είναι σύμφωνος με το ευρωπαϊκό κεκτημένο, δηλ. τα αυτοκίνητα ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ της νομοθεσίας που λέει ότι αγοράζεις ότι θέλεις σε όποια χώρα της ΕΕ θέλεις) λέει ότι για να κυκλοφορείς αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες πρέπει να είσαι μόνιμος κάτοικος της χώρας προέλευσης ?
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#56286
nass έγραψε:Το "από τη στιγμή που είσαι νόμιμος" χωράει πολύ νερό.
Ας πούμε ότι στη χώρα που έχεις την off-shore, είσαι, αν και προφανώς δεν έχει σημασία.
Στην Ελλάδα όμως ? Οπου ο νόμος (ο οποίος, υπενθυμίζω, είναι σύμφωνος με το ευρωπαϊκό κεκτημένο, δηλ. τα αυτοκίνητα ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ της νομοθεσίας που λέει ότι αγοράζεις ότι θέλεις σε όποια χώρα της ΕΕ θέλεις) λέει ότι για να κυκλοφορείς αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες πρέπει να είσαι μόνιμος κάτοικος της χώρας προέλευσης ?


Με εταιρία και κανα διαμέρισμα νοικιασμένο στη Βουλγαρία ας προσπαθήσουν να αποδείξουν οτι δεν είσαι. Μπορείς να κινείσαι όπου θες μέσα στην EU.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#56288
nass έγραψε:Το "από τη στιγμή που είσαι νόμιμος" χωράει πολύ νερό.
Ας πούμε ότι στη χώρα που έχεις την off-shore, είσαι, αν και προφανώς δεν έχει σημασία.
Στην Ελλάδα όμως ? Οπου ο νόμος (ο οποίος, υπενθυμίζω, είναι σύμφωνος με το ευρωπαϊκό κεκτημένο, δηλ. τα αυτοκίνητα ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ της νομοθεσίας που λέει ότι αγοράζεις ότι θέλεις σε όποια χώρα της ΕΕ θέλεις) λέει ότι για να κυκλοφορείς αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες πρέπει να είσαι μόνιμος κάτοικος της χώρας προέλευσης ?


Νοpe, δεν ζρειαζεται να εισαι μονιμος κατοικος της χωρας προελευσης, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ομως να πληρωνεις τους φορους/ασφαλιστρα που αναλογουν για την κατηγορια-κυβισμο-κοστος αυτοκινητου, (μεσω της εταιριας με εδρα καποια κοινοτικη χωρα, στην οποια -εταιρια- επισης απαιτειται να εισαι τυπικα- συμμετοχος) στην εφορια αυτης της χωρας.

...και εαν θελεις να το παμε οπως αναφερεις στην αρχη, απειρως περισσοτερο νερο χωραει ως προς την νομιμοτητα των χαρατσιων και υπερφορολογησης των Ελληνων πολιτων, απο το νερο που χωραει, σε σχεση με ενα απο τα -το ξαναλεω- νομιμα δικαιωματα που εχει καθε νομοταγης πολιτης χωρας-μελους της Ευρωπαικης ενωσης...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#56289 Κι αν θες να το πουλήσεις, τι κάνεις?
Άβαταρ μέλους
By nass
#56308
j.marr έγραψε:
nass έγραψε:Το "από τη στιγμή που είσαι νόμιμος" χωράει πολύ νερό.
Ας πούμε ότι στη χώρα που έχεις την off-shore, είσαι, αν και προφανώς δεν έχει σημασία.
Στην Ελλάδα όμως ? Οπου ο νόμος (ο οποίος, υπενθυμίζω, είναι σύμφωνος με το ευρωπαϊκό κεκτημένο, δηλ. τα αυτοκίνητα ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ της νομοθεσίας που λέει ότι αγοράζεις ότι θέλεις σε όποια χώρα της ΕΕ θέλεις) λέει ότι για να κυκλοφορείς αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες πρέπει να είσαι μόνιμος κάτοικος της χώρας προέλευσης ?


Με εταιρία και κανα διαμέρισμα νοικιασμένο στη Βουλγαρία ας προσπαθήσουν να αποδείξουν οτι δεν είσαι. Μπορείς να κινείσαι όπου θες μέσα στην EU.


Την έννοια της φορολογικής κατοικίας την ξέρεις ?

@Κίκιζας .
Για όλα αυτά που αναφέρεις ως βεβαιότητες πχ. "δεν χρειάζεσαι να είσαι μόνιμος κάτοικος" θα βάλεις κανένα link ? Διότι όταν το είχα ψάξει προ ετών και λόγω ειδικού προσωπικού ενδιαφέροντος, ήταν όπως τα λέω.
Για να δούμε λοιπόν τι επιστρέφει ένα απλό google:

http://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/registration/taxes/index_el.htm (δεν είναι όποιο κι όποιο site ε ? Της ΕΕ είναι)

Εάν μένετε σε άλλη χώρα για περισσότερο από 6 μήνες, πρέπει κατά κανόνα να τη δηλώσετε ως νέο τόπο κατοικίας σας και πρέπει να ταξινομήσετε το αυτοκίνητό σας εκεί .

Εάν μετακομίσετε σε άλλη χώρα της ΕΕ και πάρετε μαζί σας το αυτοκίνητό σας, θα χρειαστεί να το ταξινομήσετε και να καταβάλετε τα προβλεπόμενα τέλη στη νέα σας χώρα.


Πάμε τώρα και στα παραθυράκια, τα οποία είναι αυτά για το οποία συζητάμε:

Εάν οδηγείτε αυτοκίνητο της εταιρείας (το οποίο είναι ταξινομημένο στη χώρα όπου εργάζεστε), μπορείτε να το χρησιμοποιείτε για ιδιωτικούς σκοπούς στη χώρα όπου ζείτε χωρίς να χρειάζεται να το ταξινομήσετε εκεί. Στην περίπτωση αυτή, θα οδηγείτε αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες στη χώρα όπου ζείτε. Αυτό μπορεί να προβληματίσει την τοπική αστυνομία, η οποία οφείλει να ελέγχει ότι τα άτομα που είναι στη δικαιοδοσία της έχουν καταβάλει τα εθνικά τέλη ταξινόμησης αυτοκινήτου.


Εάν είστε αυτοαπασχολούμενος και π.χ. ζείτε στη χώρα A ενώ εργάζεστε στη χώρα B, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το εταιρικό σας αυτοκίνητο στη χώρα Α χωρίς να χρειάζεται να το ταξινομήσετε εκεί, μόνον εφόσον:

η αγορά του αυτοκινήτου έγινε στο όνομα της εταιρείας σας,
το χρησιμοποιείτε στη χώρα Α κυρίως για επαγγελματικούς σκοπούς και μόνον περιστασιακά για ιδιωτικούς σκοπούς,
η εταιρεία σας έχει τη νόμιμη έδρα της σε άλλη χώρα.
Προσοχή: για να θεωρηθεί εταιρικό το αυτοκίνητο πρέπει να έχει αγοραστεί στο όνομα της εταιρείας σας. Εάν οδηγείτε αυτοκίνητο που έχει αγοραστεί στο δικό σας όνομα, πρέπει να το καταχωρίσετε στη χώρα όπου ζείτε.


Αρα υπάρχουν πολλά για να αποδειχθούν και στην περίπτωση αυτή το βάρος απόδειξης είναι στο φορολογούμενο, όχι στις φορολογικές αρχές. Οποιος νομίζει ότι "το έχει" και είναι εξυπνότερος από την εφορία (διότι επί της ουσίας δε μιλάμε για πραγματική περίπτωση εργαζομένου σε άλλη χώρα αλλά για καραμπινάτη φοροαποφυγή), καλή επιτυχία.

EDIT: Να και τι θεωρεί το ΥπΟικ ως επαρκή απόδειξη:

http://www.naftemporiki.gr/finance/story/801038/pos-tha-kukloforoun-stin-ellada-autokinita-me-ksenes-pinakides

α) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη έγγραφη σύμβαση εργασίας με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και στην οποία αναφέρονται οι όροι της σύμβασης εργασίας, προκειμένου για μισθωτούς εργαζόμενους ή
β) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη συμφωνία μη μισθωτού εργαζόμενου με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και περιγράφει την επαγγελματική του σχέση ή συνεργασία του με την εταιρεία.

Σε κάθε περίπτωση προσκομίζονται στην αρμόδια αρχή ελέγχου τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
i) Στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν την έδρα της εταιρείας και την πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα της στο άλλο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη.
ii) Βεβαιώσεις του οικείου ασφαλιστικού φορέα του άλλου κράτους μέλους, στον οποίο υπάγεται ο εργαζόμενος, καθώς και του οικείου ασφαλιστικού φορέα στην Ελλάδα αντίστοιχα, εφόσον υπάρχει.
ιii) Φορολογικές δηλώσεις που έχει υποβάλει ο ελεγχόμενος, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη η εταιρεία, η οποία του έχει παραχωρήσει το επιβατικό όχημα.


Πχ. αυτό το "πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα" είναι κλασσικό :shifty:

Για να μην πας για μαλί (να γλυτώσεις φόρους αυτοκινήτων) και βρεθείς κουρεμένος (επειδή λόγω φορολογικής κατοικίας στην Ελλάδα βρεθείς να φορολογείσαι για τα εισοδήματα της Βουλγαρίας στην Ελλάδα διότι η Βουλγαρία μπορεί να έχει συντελεστή 10% αλλά η Ελλάδα 30%)
Άβαταρ μέλους
By krom
#56312
nass έγραψε:
το χρησιμοποιείτε στη χώρα Α κυρίως για επαγγελματικούς σκοπούς και μόνον περιστασιακά για ιδιωτικούς σκοπούς,


LOLOL

Επαγγελματική 911 και M3 για παράδειγμα.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#56339
krom έγραψε:
nass έγραψε:
το χρησιμοποιείτε στη χώρα Α κυρίως για επαγγελματικούς σκοπούς και μόνον περιστασιακά για ιδιωτικούς σκοπούς,


LOLOL

Επαγγελματική 911 και M3 για παράδειγμα.



Μέσα στις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις είναι να διατηρώ το image της εταιρίας σε υψηλό επίπεδο 24-7. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#56412
nass έγραψε:

...Αρα υπάρχουν πολλά για να αποδειχθούν και στην περίπτωση αυτή το βάρος απόδειξης είναι στο φορολογούμενο, όχι στις φορολογικές αρχές. Οποιος νομίζει ότι "το έχει" και είναι εξυπνότερος από την εφορία (διότι επί της ουσίας δε μιλάμε για πραγματική περίπτωση εργαζομένου σε άλλη χώρα αλλά για καραμπινάτη φοροαποφυγή), καλή επιτυχία.


Ολα αυτα τα "πολλα" τα εχει ετοιμα με νομιμα χαρτια διευθετησει η εκαστοτε νομιμη εταιρια, η οποια συνηθως
παρεχει και υπηρεσιες Leasing, πανευρωπαικα...

nass έγραψε: EDIT: Να και τι θεωρεί το ΥπΟικ ως επαρκή απόδειξη:

http://www.naftemporiki.gr/finance/story/801038/pos-tha-kukloforoun-stin-ellada-autokinita-me-ksenes-pinakides

α) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη έγγραφη σύμβαση εργασίας με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και στην οποία αναφέρονται οι όροι της σύμβασης εργασίας, προκειμένου για μισθωτούς εργαζόμενους ή
β) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη συμφωνία μη μισθωτού εργαζόμενου με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και περιγράφει την επαγγελματική του σχέση ή συνεργασία του με την εταιρεία.

Σε κάθε περίπτωση προσκομίζονται στην αρμόδια αρχή ελέγχου τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
i) Στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν την έδρα της εταιρείας και την πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα της στο άλλο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη.
ii) Βεβαιώσεις του οικείου ασφαλιστικού φορέα του άλλου κράτους μέλους, στον οποίο υπάγεται ο εργαζόμενος, καθώς και του οικείου ασφαλιστικού φορέα στην Ελλάδα αντίστοιχα, εφόσον υπάρχει.
ιii) Φορολογικές δηλώσεις που έχει υποβάλει ο ελεγχόμενος, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη η εταιρεία, η οποία του έχει παραχωρήσει το επιβατικό όχημα.


Πχ. αυτό το "πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα" είναι κλασσικό :shifty:

Για να μην πας για μαλί (να γλυτώσεις φόρους αυτοκινήτων) και βρεθείς κουρεμένος (επειδή λόγω φορολογικής κατοικίας στην Ελλάδα βρεθείς να φορολογείσαι για τα εισοδήματα της Βουλγαρίας στην Ελλάδα διότι η Βουλγαρία μπορεί να έχει συντελεστή 10% αλλά η Ελλάδα 30%)


Δεν νομιζω να εχω πει κατι διαφορετικο, απο τα α), β), γ), και i, ii, iii, που αναδημοσιευεις. Ολα αυτα πληρουνται
και παρεχονται και τα αντιστοιχα χαρτια...Αυτο το τελευταιο που λες για μαλλι, εξηγησε το λιγο αν θες, δεν το καταλαβα...

Παμε τωρα και με τις τελευταιες εξελιξεις...

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113247060

"Εταιρικά ΙΧ με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας

Μετά από απαίτηση της Ευρωπαικής Ενωσης αλλάζουν οι προϋποθέσεις χρήσης των εταιρικών αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα.

Ειδικότερα στο νομοσχέδιο αναφέρεται χαρακτηριστικά: Ρυθμίσεις για τα εταιρικά οχήματα

Στην παράγραφο 1 του άρθρου 6 της αριθμ. πρωτ. Δ247/13/6.4.1988 ΑΥΟ (ΦΕΚ 195/Β'), όπως κυρώθηκε με την παράγραφο 4 του άρθρου 11 του ν. 1839/1989 (Α' 90), προστίθεται περίπτωση ι', ως εξής:

«ι) Πρόσωπα με συνήθη κατοικία στην Ελλάδα που εργάζονται σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χρησιμοποιούν στη χώρα μας επιβατικό όχημα ταξινομημένο στο άλλο αυτό κράτος μέλος, στο όνομα

εταιρείας που εδρεύει σε αυτό, εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:

αα) Η σύμβαση εργασίας ή η συμφωνία του μισθωτού ή μη μισθωτού εργαζόμενου με την εταιρεία να προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή.

ββ) Το εταιρικό όχημα να μην χρησιμοποιείται κατά τρόπο μόνιμο εντός της Ελλάδας, με την έννοια ότι χρησιμοποιείται το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου εκτός Ελλάδας.

γγ) Η μη επαγγελματική χρήση του εταιρικού οχήματος να έχει δευτερεύοντα χαρακτήρα σε σχέση με την επαγγελματική χρήση του και να προβλέπεται ρητά στη σύμβαση εργασίας, αποτελώντας μέρος, από οικονομική άποψη της αμοιβής του εργαζόμενου.

δδ) Το όχημα να καλύπτεται ασφαλιστικά στην Ελλάδα.

Η διάρκεια παραμονής του επιβατικού οχήματος στο καθεστώς προσωρινής εισαγωγής δεν περιορίζεται χρονικά, εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.».
Άβαταρ μέλους
By nass
#56468 Αν χρειάζεται να σου εξηγήσω πως δουλεύει το σύστημα αποφυγής διπλής φορολόγησης τότε καλύτερα να μην έχεις τόσο μεγάλες σιγουριές και πιστεύεις τις υποσχέσεις του κάθε δικηγόρου με ειδίκευση στις off-shore (όπως και να μην πιστεύεις τις άλλες υποσχέσεις για "κατάργηση τεκμηρίων", "κατάργηση φόρου πολυτελείας" και άλλα τέτοια "σίγουρα"). Γιατί όταν θα προσπαθείς να πάρεις πίσω την κατασχεμένη "επαγγελματική" Μ3 θα χρειαστεί να εξηγήσεις πολλά περισσότερα από το "όλα τα κανόνισε ο δικηγόρος και είναι όλα νόμιμα".

Για να μη φανεί ότι κινδυνολογώ, αναφέρομαι μόνο στην περίπτωση off-shore - "μαϊμού" με μοναδικό αντικείμενο το εν λόγω αυτοκίνητο. Αν μιλάμε για πραγματική εταιρεία με πραγματική οικονομική δραστηριότητα στο άλλο κράτος (τζίρους, κέρδη, φορολογικές δηλώσεις, πραγματικούς μισθωτούς κτλ.), τότε τα πράγματα δείχνουν απλούστερα αν και πάλι το είδος του αυτοκινήτου σε αντιδιαστολή με την "επαγγελματική χρήση του" έχει μεγάλη σημασία και παίρνει τόσο νερό, που τίποτα δεν μπορεί να είναι "σίγουρο" όσο τουλάχιστον το έλεγε ο φίλος ..

Να προσθέσω (ψιλοάσχετο με την ανωτέρω συζήτηση περί off-shore) ότι φίλος μου έφερε από Ρουμανία ένα απλό καθημερινό Skoda Octavia (ήθελε να έχει το νέο "blue" (ή κάτι τέτοιο) 1.6 TDi κινητήρα της VW με τα 110 άλογα, ο οποίος δε μπαίνει στα "ελληνικά" Octavia) και πήγε χτες "γραμμή" στο Υπουργείο για ταξινόμηση στην Ελλάδα και ελληνικές πινακίδες γιατί το έψαξε και έμαθε ότι αν τον τσιμπήσουν να το κυκλοφορεί με τις ρουμανικές (όντας εργαζόμενος στην Ελλάδα) θα του κόψουν τον κώλο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#56477 Εγώ πάλι εντυπωσιάστηκα που κάποιος μπήκε σε τέτοιο κόπο για το συγκεκριμένο Octavia...
Αλλά εντάξει, υπάρχουν και πιο περίεργες διαστροφές σ' αυτό τον κόσμο!
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#56479
EDDIE_147 έγραψε:
να εχουν καταφερει να φτιαξουν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ μια αξιοπρεπη περιουσια


Αυτό σηκώνει λίγη κουβεντούλα που δεν είναι του παρόντος τοπικού.
Κατάφεραν να φτιάξουν νομιμότατα μια περιουσία με τους όρους που έθετε τότε το κράτος.

Αντίστοιχα με τους όρους που θέτει σήμερα το κράτος πρέπει νομιμότατα να πληρώσουν τα χ χαράτσια και τους ψ φόρους.
Μπορεί με σημερινούς όρους το παραπάνω νομιμότατα να μην ισχύει.

Για να κλείσω το off topic...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5896551/

:omg:

Ένα αυτοκίνητο που καινούριο έκανε 50Κ και που φαίνεται να είναι σε αρκετά καλή κατάσταση και με λογικά χλμ.

Πόσο πάει όμως το ετήσιο μαλλί; 1.500;



880+450=1330