Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JBT
#102371 Πρέπει να είναι κάτοικος εξωτερικού;;;

Όσο για το θέμα της εξάμηνης παραμονής διάβασα στις προηγούμενες αναρτήσεις ότι δεν ισχύει :dizzy: τελικά ισχύει;;

Με είπαν ότι χρειάζεται κάποιο αποδεικτικό ότι το αμάξι βγήκε στο 6μηνο έστω μια φορά έξω (στη χώρα προέλευσης). Δεν ισχύει;;
Άβαταρ μέλους
By elvet
#299932 Δεσμεύτηκαν 6 ΙΧ με ξένες πινακίδες
http://www.voria.gr/article/desmefthikan-exi-ich-me-xenes-pinakides-sti-thessaloniki
Άβαταρ μέλους
By theo13
#300260
elvet έγραψε:Δεσμεύτηκαν 6 ΙΧ με ξένες πινακίδες
http://www.voria.gr/article/desmefthikan-exi-ich-me-xenes-pinakides-sti-thessaloniki


Να τα εκατοστήσουν! :)
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#446992 Junior gt

Θεωρείς ότι ο τζιγκερ και οι λοιποί έχουν τα supercar με ελληνικές πινακίδες;
Γιατί εγώ σε όσα ανάλογα γκαράζ έχω μπει για δουλειά, μόνο κάτι μικρά sw bmw έχουμε με ελληνικές. Λες να μην έχουν να στηρίξουν τον αγαπητό Καρανικα;
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#447000
red_monster έγραψε:Junior gt

Θεωρείς ότι ο τζιγκερ και οι λοιποί έχουν τα supercar με ελληνικές πινακίδες;
Γιατί εγώ σε όσα ανάλογα γκαράζ έχω μπει για δουλειά, μόνο κάτι μικρά sw bmw έχουμε με ελληνικές. Λες να μην έχουν να στηρίξουν τον αγαπητό Καρανικα;


Μη γαμησουμε την κουβέντα του nass αλλά ναι οι περισσότεροι με ελληνικές πινακίδες τα έχουν. (πχ κάπου αναφέρθηκε εδώ μέσα το αμάξι του Τρακη).
Να ξέρεις ότι στον κύκλο τους μάλιστα είναι και κάπως να έχεις υπερ αυτοκίνητο με ξένα νούμερα από στιγμή που το υπερ αυτοκίνητο για αυτούς είναι κάτι παραπάνω από ένα πολύ καλό μηχάνημα οδηγικής ικανοποίησης.
Εξ'αλλου αυτό φαίνεται και στους δρόμους όπου τουλάχιστον στη νότια Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που συζητάμε εδώ μέσα (αξίας pemium suv και πάνω) έχουν ελληνικά νούμερα.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#447148
red_monster έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
red_monster έγραψε:Junior gt

Θεωρείς ότι ο τζιγκερ και οι λοιποί έχουν τα supercar με ελληνικές πινακίδες;
Γιατί εγώ σε όσα ανάλογα γκαράζ έχω μπει για δουλειά, μόνο κάτι μικρά sw bmw έχουμε με ελληνικές. Λες να μην έχουν να στηρίξουν τον αγαπητό Καρανικα;


Το πολύ capital.gr βλάπτει. Όσα πληρώνουμε πηγαίνουν κατά 99% στο χρέος και κατά 1% στο Καρανίκες. Νισάφι πια!!!


Ξαναλέω, εχε χάρη που δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες.
Ότι δεν σε ενοχλεί το 1% (sureee :innocent: ) που πηγαίνει στους Καρανικες είναι σοκαριστικό


Βρε συ επιμένεις σε κάτι χρησιμοποιώντας ένα τελείως άτοπο επιχείρημα. Δηλαδή η δικιά σου επίσκεψη σε 5-10 γκαράζ πελατών σου είναι επαρκές στατιστικό στοιχείο που να επιβεβαιώνει αυτό που λες? Μηχανικοί είμαστε.
Θα σου πω κι εγώ ότι χτες έξω από το best friends είχε καμμιά δεκαπενταριά supercars και υπερπολιτελή suvs (δε ξερω τι στο διάολο είχανε) με ελληνικά νούμερα. Είναι επαρκές στατιστικό αυτό?
Στατιστικό για να σταθεί το επιχείρημά σου μπορεί να αποτελέσει η εμπειρία του κάθε ένα από εμάς εδώ μέσα πόσα αυτοκίνητα από αυτά που συζητάμε (premium suvs eg. xc60, fpace, q5, x3, macan κλπ) έχουμε δει με ξένες πινακίδες και πόσα με ελληνικές στους ελληνικούς δρόμους.
Νομίζω υπερτερούν συντριπτικά αυτά με ελληνικά νούμερα.
Σε κάθε περίπτωση και επί της ουσίας το να κυκλοφορείς στην Ελλάδα αυτοκίνητο με ξένα νούμερα όντας Έλληνας και μόνιμος κάτοικος Ελλάδας είναι παράνομο και ειδικά άμα το κάνουν και άτομα τόσο υψηλών εισοδημάτων όσο λες είναι αν μη τι άλλο ΓΥΦΤΙΑ.
Και βέβαια δε νομίζω ότι το Ελληνικό δημόσιο χρωστάει στη συντριπτική πλειοψηφία αυτών των επιχειρηματιών που στην Ελλάδα είναι κρατικοδίαιτοι και έχουν πα΄ρει πολύ περισσότερα απ'ότι καλούνται να δώσουν στο Ελληνικό δημόσιο από ένα φόρο πολυτελείας μιας ferrari.
Δηλαδή τι να μου πει ο Κόκκαλης πχ ότι δε γουστάρω να πληρώνω τον... Καρανίκα? Ή ο Μελισσανίδης, ή ο Τζίγγερ ή ο Μπόμπολας ή ο Λάτσης jr?. Όταν έχουνε φάει καράβια με λεφτά από το Ελληνικό δημόσιο?
Το ίδιο και οι εφοπλιστές που δεν έχουνε πληρώσει μία δραχμή στο ελληνικό δημόσιο από τα εισοδήματά τους?

υγ: το γαμήσαμε το τοπικό. Ας τα μεταφέρετε αλλού οι γνώστες. Ενδιαφέρον είναι και αυτό. :rtfm:
Τελευταία επεξεργασία από junior gt και 26 Οκτ 2017, 09:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#447166
nass έγραψε: ........

@junior gt
Αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες δεν αγοράζω. Πρώτον διότι είναι γυφτιά, όπως λες. Δεύτερον επειδή είναι παράνομο και άρα μπαίνεις εύκολα (ακόμα και σε έναν τυχαίο έλεγχο της τροχαίας) στο "ραντάρ", από το οποίο, όπως εξήγησα ήδη, καλύτερα να απαλλάσσεται κανείς :ninja: Νομίζω είναι χειρότερο σαν ιδέα και από το τρίλιτρο :lol:

....................................


Συμφωνώ μαζί σου ΑΠΟΛΥΤΑ.
Είναι πολύ μεγάλο το ρίσκο σε σχέση με αυτά που κερδίζεις + γυφτιά όπως λες.
Εάν δεν το αντέχεις, δεν το παίρνεις.
Δεν πάυει βέβαια να είναι υπερβολικά υπερβολική η φορολογία στα μεσαία εισοδήματα (ειδικά στα υψηλότερα μεσαία) έμμεση και άμεση, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των πολύ πλούσιων που χρωτάνε και δεν τους χρωστάμε.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#447319
junior gt έγραψε:

Σε κάθε περίπτωση και επί της ουσίας το να κυκλοφορείς στην Ελλάδα αυτοκίνητο με ξένα νούμερα όντας Έλληνας και μόνιμος κάτοικος Ελλάδας είναι παράνομο και ειδικά άμα το κάνουν και άτομα τόσο υψηλών εισοδημάτων όσο λες είναι αν μη τι άλλο ΓΥΦΤΙΑ.


...ενω το εκαστοτε κομματικο κρατος, οταν ξεσκιζει στους φορους τον μικρο, μικρομεσαιο και μεσαιας ταξης πολιτη που δεν εχει φοροδιαφυγει ουτε ενα ευρω και ταυτοχρονα "δεν μπορει" να μαζεψει ουτε ενα ευρω απο γνωστους και αγνωστους μεγαλοκοπριτες που φοροδιαφευγουν δεκαετιες τωρα, ειναι μαγκια?

Στα περι παρανομιας...

Για χωρα που βρισκεται στην Ε.Ε , οχι δεν ειναι παρανομο. Παρανομοι ειναι οσοι δεν ανανεωνουν καποια εγγραφα που πρεπει να δικαιολογουν την παραμονη του εκαστοτε αυτοκινητου με κοινοτικες πινακιδες, αλλης Ευρωπαικης χωρας.

Γνωριζω επιχειρηματιες, δευτερης κυριως γενιας, που εχουν αυτοκινητο με ξενες πινακιδες. Καθ' ολα νομιμοι, με καμμια φορολογικη εκρεμμοτητα.

Αν ειναι γυφτια, να χρησιμοποιεις μια ΝΟΜΙΜΗ, Ευρωπαικη Παροχη, συμφωνα με το Ευρωπαικο δικαιο, τοτε οι γ@μημενοι παραλογοι φοροι που φτανουν μαζι με ενφια/εφκα να συμψιφιζονται στο 45% για εισοδηματα εξ΄οικοδομων και αυτοι των επιχειρησεων να το υπερβαινουν, αυτο τι σκατα ειναι? Μαγκια του εκαστοτε κομματικου κρατους?

Δεν ειναι ολοι αυτοι που κυκλοφορουν με ξενες πινακιδες λαμογια. Ουτε ολοι οι επιχειρηματιες ειναι φοροφυγαδες. Εχει καταντησει αηδια να βαζουμε ταμπελες παντου και να τα εξισωνουμε ολα με ολους... :s_hang

junior gt έγραψε: Και βέβαια δε νομίζω ότι το Ελληνικό δημόσιο χρωστάει στη συντριπτική πλειοψηφία αυτών των επιχειρηματιών που στην Ελλάδα είναι κρατικοδίαιτοι και έχουν πα΄ρει πολύ περισσότερα απ'ότι καλούνται να δώσουν στο Ελληνικό δημόσιο από ένα φόρο πολυτελείας μιας ferrari.


Ακομα και ετσι, υπαρχουν εκατονταδες χιλιαδες επιχειρηματιες, που καιγονται ως...χλωρα μαζι με τα "ξερα"
Χρωσταει σε αυτους το Δημοσιο, οπως και σε ολους οσους δεν φοροδιεφυγαν ποτε, ενω εδω και 7 χρονια τους γ@μαει στους φορους, επειδη ανεκαθεν το κρατος "δεν μπορει" να πιασει την φοροδιαφυγη απο καυσιμα-καπνα, μεγαλοεπιχειρηματιες, μεγαλο-ιατρους, μεγαλο-δικηγορους και "ελευθερους επαγγελματιες" που δηλωναν επι δεκαετιες 10-12κ ευρω.

junior gt έγραψε: Δηλαδή τι να μου πει ο Κόκκαλης πχ ότι δε γουστάρω να πληρώνω τον... Καρανίκα? Ή ο Μελισσανίδης, ή ο Τζίγγερ ή ο Μπόμπολας ή ο Λάτσης jr?. Όταν έχουνε φάει καράβια με λεφτά από το Ελληνικό δημόσιο?
Το ίδιο και οι εφοπλιστές που δεν έχουνε πληρώσει μία δραχμή στο ελληνικό δημόσιο από τα εισοδήματά τους?

υγ: το γαμήσαμε το τοπικό. Ας τα μεταφέρετε αλλού οι γνώστες. Ενδιαφέρον είναι και αυτό. :rtfm:


Δεν υπαρχουν μονο τετοιου ειδους γνωστοι "επιχειρηματιες" και "εφοπλιστες". Υπαρχουν και καθ'ολα νομιμοι και εντιμοι.
Καποιοι απο αυτους, εχουν επιχειρηματικη δραστηριοτητα στο εξωτερικο και καλα κανουν που δεν πληρωνουν ΑΚΟΜΑ παραπανω φορους.
Δεν αναφερομαι σε εφοπλιστες που δηλωνουν 10-20κ ευρω, αλλα σε πραγματικους επιχειρηματιες που πληρωνουν εκατονταδες χιλιαδες ευρω καθε χρονο, παραπανω απ' οσο τους αναλογει για τα εισοδηματα τους.
Υπαρχει και αυτη η κατηγορια, οσο και "συντριπτικη μειοψηφια" να ειναι και δεν ειναι μερικες δεκαδες ή εκατονταδες. Ειναι περισσοτεροι.


Πολυ ενδιαφερουσες ολες οι αποψεις και προσεγγισεις...Στις corporate αναλυσεις και διαφορες αλλες...αντικειμενικες(?) προσεγγισεις, πεταω και εγω ενα advertorial(?) της 2λιτρης Macan... :lol:

https://issuu.com/4drivers/docs/porsche ... let_s_play
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 26 Οκτ 2017, 16:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#447323 Κάνεις λάθος για τις ξένες πινακίδες. Κανείς δεν μπορεί να κυκλοφορεί στην Ελλάδα επ' άπειρον με ξένες πινακίδες, αν δεν εργάζεται και μένει στην συγκεκριμένη χώρα. Αν έχεις βουλγάρικες πινακίδες, θα πρέπει να εργάζεσαι και να μένεις στην Βουλγαρία, αλλιώς είσαι παράνομος.
Ο νόμος είναι πεντακάθαρος σ' αυτό.
Άβαταρ μέλους
By nass
#447325 Το ζήτημα είχε συζητηθεί εκεί o Κίκιζας . επιμένει για κάτι, που, συμφωνώ μαζί σου, κάνει λάθος, αλλά δεν ενδιαφέρομαι να τον πείσω. Οποιος ενδιαφέρεται ας ανατρέξει στην παλιά συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#447327
Anonymous Founder έγραψε:Κάνεις λάθος για τις ξένες πινακίδες. Κανείς δεν μπορεί να κυκλοφορεί στην Ελλάδα επ' άπειρον με ξένες πινακίδες, αν δεν εργάζεται και μένει στην συγκεκριμένη χώρα. Αν έχεις βουλγάρικες πινακίδες, θα πρέπει να εργάζεσαι και να μένεις στην Βουλγαρία, αλλιώς είσαι παράνομος.
Ο νόμος είναι πεντακάθαρος σ' αυτό.


Ειτε δεν διαβασες αυτο που εγραψα, ειτε κατι δεν εχεις καταλαβει σωστα...
Καταρχας εγω δεν ανεφερα χρονικη περιοδο διαμονης...
Κατα δευτερον μιλησα για οσους εχουν επιχειρηματικη δραστηριοτητα.
Η διαμονη ειναι σχετικη. Απαιτειται μια περιοδος ναι, οχι στο μεγαλυτερο ποσοστο του ετους.

Μπερδευετε καποια πραγματα μερικοι...Δεν αναφερομαι σε αυτους που ΔΕΝ ανανεωνουν τα χαρτια τους για την 6μηνη παραμονη, (κατι που πλεον δεν ισχυει, εκτος εαν αλλαξε ξανα ο νομος) ουτε σε αυτους που τα κυκλοφορουν ανασφαλιστα στην χωρα μας.
Δεν ειναι ολοι αυτοι που κυκλοφορουν με ξενα νουμερα, παρανομοι και λαμογια...
Άβαταρ μέλους
By nass
#447330 Είμαι σίγουρος ότι και οι περισσότεροι με κατασχεμένες Πόρσε στον ΟΔΔΥ με Βουλγάρικα νούμερα λένε ότι "δεν είναι παράνομοι και λαμόγια" :whistlink:
Προφανώς δεν είναι ΟΛΟΙ "παράνομοι και λαμόγια", ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ κυκλοφορούν νόμιμα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα. Και είναι ΛΙΓΟΙ διότι υπάρχουν συγκεκριμένες και περιοριστικές προϋποθέσεις και συνθήκες, που στις παρέθεσα λεπτομερώς στο άλλο θέμα, καθόλου μπερδεμένα και καθόλου wishful thinking.
Και σου λέω ότι έχω ειδικό ενδιαφέρον και το έχω ψάξει, διότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια εργάζομαι στο εξωτερικό.
Αν θέλεις ας μη συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση εδώ, υπάρχει το παλιό θέμα για όποιον ενδιαφέρεται :rtfm:
viewtopic.php?f=8&t=683
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#447335
nass έγραψε:Σχετικά με το τρίλιτρο, επειδή σκεφτόμουν τα λεγόμενα του kyr80 και άλλων, το επιπλέον κόστος είναι (ας πάρουμε για παράδειγμα τη Macan S αν και ισχύει για τα περισσότερα τέτοια αυτοκίνητα πχ. Audi (R)S4, M3/M4 κτλ.)
Κόστος κτήσης: +12Κ
Τέλη κυκλοφορίας (με βάση το CO2 - 167 η δίλιτρη Macan, 204 η τρίλιτρη): 409 η δίλιτρη, 622 η τρίλιτρη --> +200 το χρόνο
Ασφάλεια μικτή: Δεν ξέρω αλλά υποθέτω τουλάχιστον +1000 το χρόνο
Τεκμήριο (δεν ισχύει για όλους και μπορείς να το καλύψεις με ανάλωση κεφαλαίου, ας το βάλουμε ως worst case scenario): 8800 το δίλιτρο 17800 το τρίλιτρο --> με φόρο 22% 1980 το χρόνο
Φόρος πολυτελούς διαβίωσης :yahoo: : 5% επί του ετήσιου τεκμηρίου δηλ. 440 για το δίλιτρο 890 το τρίλιτρο ---> +450
Βγαίνει δηλ. ένα +1650 στην καλύτερη περίπτωση (χωρίς τεκμήριο) έως 3630 (με τεκμήριο) το χρόνο δηλ. σε βάθος 5ετίας βγαίνει 8250 έως 18150 ενώ μαζί με τη διαφορά αξίας κτήσης βγαίνει 20250 έως 30150. Συμφωνώ η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

Ομως σε αυτό πρέπει να προστεθεί και η μεγαλύτερη απαξίωση στη μεταπώληση του τρίλιτρου σε σχέση με το δίλιτρο δηλ. αν το δίλιτρο το πουλήσεις μετά από 5 χρόνια στο 50% της αξίας του, το τρίλιτρο θα το πουλήσεις στο 45% (στο παράδειγμά μας βγαίνει 45000 η δίλιτρη και 46000 η τρίλιτρη δηλ. απώλεια 45000 για τη δίλιτρη και 56000 για την τρίλιτρη, αν και είναι τυχαία νούμερα από την κοιλιά μου άρα άνευ αξίας). Η οποία διαφορά θα ισχύει ακόμα και αν το πουλήσεις στο εξωτερικό διότι η αρχική τιμή αγοράς στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερη από αυτή στη χώρα που θα πας να το πουλήσεις (εκτός και αν στοχεύεις αποκλειστικά σε Δανίες και Σιγκαπούρες :) ) Δηλαδή σε 5 χρόνια αθροιστικά έχεις χάσει κάπου (διαφορά) 30Κ-40Κ :s_hang

Βέβαια ο αντίλογος σε όλα τα παραπάνω είναι ότι αν σε ενδιαφέρει και έχεις το χρήμα δεν κολλάς σε κάτι τέτοιες λεπτομέρειες (ή διαφορετικά, "if you are asking about its price, you can't afford it" :rtfm: ) :s_dunno ΟΚ δεκτόν...

Το τεκμήριο δεν το λαμβάνω υπ'οψιν. Αν μιλάμε για αυτά τα ποσά, θεωρώ δεδομένο ότι το δηλωθέν εισόδημα ξεπερνάει το τεκμαρτό.
Αλλά κάνεις λάθος στο φόρο πολυτελείας... 5% είναι μέχρι τα 2500κ.εκ. Μετά γίνεται 13%. Δηλαδή ένα τρίλιτρο έχει φόρο πολυτελείας 2314€. Ασφάλεια δεν έχει μεγάλες διαφορές(σίγουρα όχι 1000€ που εγραψες). Για αυτό σου είπα ότι το εξτρά κόστος, είναι περίπου 2000€.


Για τις ξένες πινακίδες, μη τα ξαναγράφουμε.....
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#447338
nass έγραψε:Είμαι σίγουρος ότι και οι περισσότεροι με κατασχεμένες Πόρσε στον ΟΔΔΥ με Βουλγάρικα νούμερα λένε ότι "δεν είναι παράνομοι και λαμόγια" :whistlink:
Προφανώς δεν είναι ΟΛΟΙ "παράνομοι και λαμόγια", ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ κυκλοφορούν νόμιμα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα. Και είναι ΛΙΓΟΙ διότι υπάρχουν συγκεκριμένες και περιοριστικές προϋποθέσεις και συνθήκες, που στις παρέθεσα λεπτομερώς στο άλλο θέμα, καθόλου μπερδεμένα και καθόλου wishful thinking.
Και σου λέω ότι έχω ειδικό ενδιαφέρον και το έχω ψάξει, διότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια εργάζομαι στο εξωτερικό.
Αν θέλεις ας μη συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση εδώ, υπάρχει το παλιό θέμα για όποιον ενδιαφέρεται :rtfm:
https://petrolheads.gr/viewtopic.php?f=8&t=683


Λετε ομως εσυ και ο juniorgt οτι ειναι ΓΥΦΤΙΑ αλλα και ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Ε, λοιπον και εγω σου απαντω οτι ουτε γυφτια ειναι ουτε παρανομο.

Το αν εσυ πχ ή καποιος αλλος πληρει ή οχι τα κριτηρια, ή δεν θα του αρεσε να κυκλοφορει με ξενες πινακιδες ειναι αλλη κουβεντα και εαν ειχε τεθει με αυτο τον τροπο και μονο, δεν θα ειχα κανει καμμια αναφορα. :)