Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#193289
Scotch έγραψε:Το κακό (ή καλό.. ανάλογα από ποια πλευρά το βλέπεις) είναι ότι η έκπτωση των συγκεκριμένων αλλά και πολλών άλλων δαπανών στηρίζεται πια σε μεγάλο βαθμό σε υποκειμενικά κριτήρια, συνεπώς προστριβές, διακρίσεις, κλπ με τον έλεγχο (κυρίως για τα νομικά πρόσωπα αλλά και για τα φυσικά πρόσωπα, όταν και αν ελεγχθούν...).


Κοίτα εγώ σα νομικό πρόσωπο και επειδή έπρεπε να πάρω κάτι επιστροφές τον τελευταίο διάστημα έφαγα δύο ελέγχους.
Σε πληροφορώ ότι οι τύποι ήταν γνώστες, ήξεραν τι ψάχνανε, κοιτάξανε την ουσία και όχι τυπικούρες . Είδανε ότι είμαστε επί της ουσίας σωστοί και όλα καλά. Κάνανε ταχύτατα την έκθεση τους και το μόνο που μου κόστισε ήταν κάτι πίτσες που φάγανε όσο ελέγχανε αλλά τι να το κάνεις που λεφτά δεν παίρνεις με τίποτα πίσω από την εφορία. Τουλάχιστον δεν πληρώνουμε και κάνουμε συμψηφισμούς...
Βέβαια σε μας το να περάσεις κάποια προσωπικά έξοδα κου κου ρου κου δεν παίζει να το βρούνε γιατί είναι έτσι κι αλλιώς πολύ μικρό ποσοστό του τζίρου και κοιτάνε άλλα: ταμεία,εικονικά τιμολόγια, πληρωμές, ΦΠΑ κλπ.
Γενικά σε κάθε επιχείρηση ξέρουν τί κοιτάνε και γι'αυτό είπα και παραπάνω ότι δεν μπορείς να τους το παίξεις ξύπνιος και να βάζεις πχ 50% του τζίρου σου, έξοδα μετακίνησης. Πιστεύω ότι αν περνάς τα πραγματικά, άντε και λίιιιιιιγο παραπάνω δεν έχεις πρόβλημα.
Από την άλλη παλαιότερα είχα φάει και ελέγχους που ψάχνανε-ψάχνανε μέχρι κάτι να βρούνε για τους γνωστούς λόγους...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#193312
junior gt έγραψε:Από την άλλη παλαιότερα είχα φάει και ελέγχους που ψάχνανε-ψάχνανε μέχρι κάτι να βρούνε για τους γνωστούς λόγους...


Όταν συμβαίνει αυτό είναι το πρόβλημα... :rant:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#193460 @ junior gt: Ήσουν τυχερός με τους ελέγχους (και ταυτόχρονα τυπικός) και καθάρισες γρήγορα. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις, όπως ανέφερες, που σου κάθονται στο σβέρκο για μέρες και τα κάνουν όλα φύλλο και φτερό μέχρι να βρουν κάτι (και δυστυχώς δεν είναι όλοι γνώστες... κι αυτοί είναι χειρότεροι). Και αν θέλουν τελικά θα βρουν και το τόσο θα το κάνουν τόσο. Εσύ βέβαια ήθελες επιστροφή (ΦΠΑ να υποθέσω), οπότε λογικά έριξαν το βάρος σε λογαριασμούς και διαδικασίες που σχετίζονται με το αντικείμενο. Φαντάσου μία μεσαία εταιρεία (οντότητα πια :P) με στόλο 20, 30 αυτοκινητων τα οποία χρησιμοποιούνται από πωλητές, προϊστάμενους πωλήσεων, μέλη της διοίκησης, τεχνικούς, κλπ. Εκεί που είχες τους συντελεστές και καθάριζες, τώρα υπάρχει η κρίση του ελεγκτή (αστυνόμος Μπέκας), οπότε τελικά σίγουρος δεν είναι κανένας :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#249087 Διάβασα ένα άρθρο οτι μπορεί να γίνει χρονομίσθωση αυτοκινήτου απο εταιρία του εξωτερικού .

Παλιά αν γινόταν αυτο , επρεπε να πληρωθεί το τέλος ταξινόμησης, ασχέτως που το αυτοκινητο θα είχε ξένες πινακίδες .

Μας καταδίκασε πάλι το ευρωπαϊκό δικαστήριο .

Γνωρίζετε κάτι ;

Θεωρητικά αν ισχύει κάτι τέτοιο , θα μπορούσαν να γίνουν πολύ καλές προσφορές .

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#477292 10κ μπροστά και μετά τόσα το μήνα
Όλα τα έξοδα πληρωμένα
( καλά αυτό θέλει έρευνα, σίγουρα θα έχει ψιλά γράμματα) Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#477302 Και για πόσα χρόνια αυτά τα 159;;
Μετά το αγοράζεις υποχρεωτικά; Και πόσο;

Για μλκες τους έχεις στη Mercedes?
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#477308
KiloMeater έγραψε:
kovathe έγραψε:Starting.....

< >
Ε η πιο απλή Ε class , δε.θα είναι ψιλοτουμπανο;


Όχι. Θα είναι με τον ελάχιστο εξοπλισμό που βγαίνει.

Αλλά ακόμα και έτσι, είναι καλό το deal.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#477447 To starting εχει τεραστια σημασία. Βασικά εκει που παίζεται το παιχνίδι ειναι το πόσα χλμ κάνεις και κάποια εξτρά, πχ χειμερινά λάστιχα, κοτσαδόρος κλπ που ο κιλο τα εχει ανάγκη.

Γενικά καλό ψάξιμο, φαίνεται ωραίο ντιλ και κάθε 3 χρόνια μπορεις να έχεις καινούργιο αμάξι δεσμεύοντας ενα ποσο 10.000 απαξ
Άβαταρ μέλους
By GTS
#477470 Δεν το δεσμευεις το 10κ, το δινεις μπροστα και το χανεις. Μολις το δωσεις εφυγε...Στο ληζινγκ στα 3 χρονια στο περιπου πληρωνεις το μισο κοστος αγορας (μαζι με τοκους και fees) αρα καθε 3 χρονια πληρωνεις μισο αμαξι. Σε συμφερει μονο αν παρεις ενα φθηνο αμαξι να κανεις την δουλεια σου σε λιγα χρηματα. Οτιδηποτε πολυτελειας πετας τα χρηματα σου (βεβαια και να το αγορασεις παλι τα πετας οποτε γλυτωνεις την ταλαιπωρια να το ξεφορτωθεις).
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#477478
junior gt έγραψε:
edmond έγραψε:
junior gt έγραψε:Ισχύει ότι ακριβώς ισχύει και για τις εταιρείες. Εκπίπτεις οποιαδήποτε έξοδα κάνεις για τη δουλιά σου. Αν μάλιστα αυτά θεωρηθούν και παραγωγική δαπάνη εκπίπτεις και το ΦΠΑ. πχ για επαγγελματικά αυτοκίνητα.

θεωρούμε δηλαδή, ότι τα επαγγελματικά αυτοκίνητα(leasing) εμπίπτουν έτσι κι αλλιώς σε παραγωγική διαδικασία, όποια κι αν είναι αυτή?
δηλαδή θα μπορει να το δικαιολογεί η συζυγος για να πηγαιοέρχεται απλά στην δουλειά της? και προφανώς για τις οποιεσδήποτε ανάγκες του σπιτιού?
παρεμπιπτόντως, μπορεί να το οδηγεί κάποιος άλλος εκτός από τον συμβαλλόμενο? ναι, για μένα ρωτάω...

Μην μπερδεύεστε. Άλλο να εκπέσεις ΦΠΑ (και φυσικά το έξοδο), άλλο το έξοδο.
Για να εκπέσει το ΦΠΑ πρέπει να θεωρείται το έξοδο παραγωγική δαπάνη. Δηλ. το έξοδο να είναι απαραίτητο για να γίνει η δουλιά σου. Πχ ένα φορτηγό σε μια τεχνική εταιρεία, ένας υπολογιστής σε ένα μελετητικό γραφείο κλπ.
Μπορείς όμως να εκπέσεις και το έξοδο του κωλόχαρτου που θα βάλεις στο γραφείο το οποίο όμως δεν είναι παραγωγική δαπάνη οπότε περνάει μόνο το έξοδο, αρκεί να μπορείς να αποδείξεις ότι το πήγες στη χέστρα του γραφείου.
Τώρα για να πάει η σύζυγος στο γραφείο δεν ξέρω αν ένας έλεγχος θα δεχτεί σαν έξοδο το έξοδο αυτό. Για να πάει όμως σε μια δουλιά από το γραφείο και μετά ξαναγυρίσει εκεί τότε ναι.



100% σωστός :)