Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#153078
panos2171 έγραψε:Aυτό ισχύει παντού ή υπάρχουν χώρες που ισχύει το αντίθετο;

Θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν ίσχυε πουθενά το αντίθετο (όπως θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν ποτέ μάθουμε να οδηγούμε σωστά).

Tapatalk & XT1068
Άβαταρ μέλους
By mirage
#153112 Παντως η εμπειρια μου λεει πως οπου κι αν εχω οδηγησει αυτος ο ανταγωνισμος που περιγραφει ο pitt συμβαινει σε μεγαλυτερο ή μικροτερο βαθμό.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#153133 Σε πολύ μικρό βαθμό εδώ γύρω που οδηγώ εγώ. 80% θα σε αφήσει να μπεις ο άλλος. Αυτός που "χώθηκε" σχεδόν πάντα θα κάνει νόημα ευχαριστήριο μέσα σπο το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#153199 Κι εγώ το κάνω όποτε μπορώ. Είτε δηλαδή θα αλλάξω λωρίδα αν υπάρχει και είναι ελεύθερη είτε θα κόψω εφόσον δε με πάει καροτσάκι κάποιος από πίσω. Βλακωδώς πιστεύω ότι και οι άλλοι θα κάνουν το ίδιο σε στην αντίστροφη περίπτωση...
Άβαταρ μέλους
By gakost
#153725
Scotch έγραψε:
panos2171 έγραψε:Aυτό ισχύει παντού ή υπάρχουν χώρες που ισχύει το αντίθετο;

Θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν ίσχυε πουθενά το αντίθετο (όπως θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν ποτέ μάθουμε να οδηγούμε σωστά).

Tapatalk & XT1068


Και όμως και όμως

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#153730 Αυτό είναι άλλο από αυτό που κουβεντιάζουμε.

Αυτό λέει ποιός έχει προτεραιότητα όταν δύο λωρίδες ενώνονται σε μία ("ισότιμες" λωρίδες που σε κάποιο σημείο μετά την σήμανση παύει να υπάρχει η διαχωριστική γραμμή) ενώ εμείς συζητάμε για το τι συμβαίνει όταν η μία λωρίδα καταργείται (σ΄ αυτήν την λωρίδα συνήθως υπάρχουν μεγάλα βέλη στο δρόμο που δείχνουν ότι ο κινούμενος σ΄ αυτήν πρέπει να αλλάξει λωρίδα).

Και βέβαια λέει το αυτονόητο, ότι στην περίπτωση αυτή προτεραιότητα έχει αυτός που προηγείται, που είναι πιο μπροστά από τον άλλον.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#153735 Όχι ισχύει και για την περίπτωση που καταργείται η μια λωρίδα και έχει βέλη να κινηθείς είτε αριστερά είτε δεξιά.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#153757
gakost έγραψε:Όχι ισχύει και για την περίπτωση που καταργείται η μια λωρίδα και έχει βέλη να κινηθείς είτε αριστερά είτε δεξιά.


Δεν διαφωνώ, πιθανόν και να ισχύει για την χώρα που αναφέρεσαι, δεν προκύπτει όμως από αυτό που παρέθεσες.
Άβαταρ μέλους
By kacey
#153776 Αυτο που λεει παραπανω ειναι "αν ο αλλος εχει το οχημα του πιο μπροστα απο το δικο σου, πρεπει να του δωσεις προτεραιοτητα".
Άβαταρ μέλους
By gakost
#153939 Αυτό ^ ^^ . Αν γίνονται οι 2 λωρίδες μια και ο μπροστινός βγάλει φλας πρέπει ο πίσω να περιμένει.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#153945 Το πρόβλημα φυσικά είναι ότι στην Ελλαδίτσα όταν βλέπουμε σήματα που προειδοποιούν ότι η μία λωρίδα χάνεται (συνήθως μαζί με χαμηλότερα όρια ταχύτητας) ΠΑΤΑΜΕ ΓΚΑΖΙ για να βγούμε μπροστά από τον διπλανό μας.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#153983
Χρήστος Λάππας έγραψε:Το πρόβλημα φυσικά είναι ότι στην Ελλαδίτσα όταν βλέπουμε σήματα που προειδοποιούν ότι η μία λωρίδα χάνεται (συνήθως μαζί με χαμηλότερα όρια ταχύτητας) ΠΑΤΑΜΕ ΓΚΑΖΙ για να βγούμε μπροστά από τον διπλανό μας.

Έχεις τσακωθεί λίγο με το γκάζι Χρήστο Λάππα... :s_biggrin
Αν δεν προκαλείς πρόβλημα, μια χαρά είναι και το γκάζι σε αυτή την περίπτωση. Κάποιοι θα πατήσουν γκάζι, κάποιοι θα φρενάρουν και στο τέλος όλοι θα χωρέσουν. Αν όλοι πατούσαν φρένο, πάλι πρόβλημα θα ήταν.
:s_coffee :s_coffee
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#153987 Γιατί πρέπει να πατήσουν γκάζι, ή φρένο; Όλοι να κρατήσουν τον ρυθμό τους (και το νέο όριο, αν υπάρχει) και όποιος έφτασε πρώτος, περνάει πρώτος.

Το στένεμα δεν είναι σημείο προσπέρασης, πως να το κάνουμε.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#153992 Αυτό. Δε γίνεται να σαι από πίσω και μόλις δεις κλείσιμο πατάς γκαζι για να μπεις μπροστά και μετά ξανά να κόβεις.

< K910 μου
Άβαταρ μέλους
By nass
#154002
gakost έγραψε:Αυτό ^ ^^ . Αν γίνονται οι 2 λωρίδες μια και ο μπροστινός βγάλει φλας πρέπει ο πίσω να περιμένει.


ΚΟΚ άρθρο 23:

4. Στις περιπτώσεις των παραγράφων 1 και 2 τoυ άρθρoυ αυτoύ και εφόσoν o oδηγός πoυ πρoτίθεται να αλλάξει κατεύθυνση καταστήσει γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 τoυ άρθρoυ 21 τoυ παρόντoς Kώδικα, oι oδηγoί πoυ τoν ακoλoυθoύν και κινoύνται στις παρακείμενες λωρίδες, υπoχρεoύνται να τoν διευκoλύνoυν με τη μείωση της ταχύτητας τoυ oχήματός τoυς, αυτός δε να μην αλλάξει κατεύθυνση αν δεν μπoρεί να τo πράξει με ασφάλεια.


(Η παράγραφος 1 λέει για αλλαγή κατεύθυνσης προς τα δεξιά και η παράγραφος 2 για αλλαγή κατεύθυνσης προς τα αριστερά)

Δε βρήκα πουθενά να λέει τι συμβαίνει αν διακόπτεται η λωρίδα μας εκτός από την περίπτωση λωρίδας επιτάχυνσης σε αυτοκινητόδρομο όπου ξεκάθαρα οι κινούμενοι στον αυτοκινητόδρομο έχουν προτεραιότητα.