Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#143130 Σοβαρα; Τι λε ρε παιδι μου λες και υποχρεωθηκες με το ζορι να ασχοληθεις.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#143200
italakias έγραψε:Καθομαστε τωρα και ασχολουμαστε με την φιλη του φιλου ,χασιμο χρονου.

Μπορείς να μην ασχοληθείς,δεν είναι υποχρεωτικό.
Άβαταρ μέλους
By nass
#143490
gakost έγραψε:Απλά είναι τα πράγματα. Αν άνοιγες την πόρτα την ώρα που περνούσε ο άλλος θα ήταν δικό σου φταίξιμο. Την στιγμή που η πόρτα ητανε ήδη ανοιχτή θεωρείται προέκταση - κομμάτι του αυτοκινήτου και φταίει αυτός που δεν υπολόγισε σωστά. Το ζήτημα είναι να καταφέρεις να αποδείξεις ότι η πόρτα ήτανε ήδη ανοιχτή, αν πχ υπάρχει μάρτυρας τότε θα βρεις το δίκιο σου. Μην ακούς τι λένε οι ασφαλιστές, ούτε αυτοί αποφασίζουν ούτε τους πέφτει λόγος αν θα δεχτείς να κάνεις αρνητική ή θεττική δήλωση.


Πως γίνεται να άνοιξε την πόρτα ξαφνικά, αφού στη θέση εκείνη (πίσω αριστερά) καθόταν η κόρη της στο παιδικό καθισματάκι και η φίλη μου ήταν όρθια με το πάνω μέρος του σώματος μέσα στο αυτοκίνητο λύνοντας την κόρη. Δεν παίζει το "άνοιξε ξαφνικά την πόρτα", προφανώς για να είναι εκεί η πόρτα ήταν ανοικτή από ώρα.
Τέλος πάντων, το πήρε απόφαση, νομίζω φτιάχνεται και η πόρτα...
Άβαταρ μέλους
By nass
#143491
bill33 έγραψε:
italakias έγραψε:Καθομαστε τωρα και ασχολουμαστε με την φιλη του φιλου ,χασιμο χρονου.

Μπορείς να μην ασχοληθείς,δεν είναι υποχρεωτικό.


Κάθεστε και ασχολείστε με τον italakia, χάσιμο χρόνου.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#145288 ερώτησή δρόμος διπλής κυκλοφορίας στη μέση διπλή γραμμή. Στις άκρες δεν έχει κίτρινη γραμμή. επιτρέπεται να παρκάρεις ? σε έντονη συζήτηση με αστυνομικό η απάντηση του είναι πως Ναι μεν δεν έχει κίτρινη γραμμή αλλά από την άλλη ο άλλος που έρχεται και φτάνει στο παρκαρισμένο Πρέπει να πατήσει την διπλή για να το περάσει

send from my cave using smoke signals
Άβαταρ μέλους
By avel
#145375 Απαγορεύεται. Ο ΚΟΚ είναι σαφής, δεν μπορείς να παρκάρεις αν... είσαι στη μέση του δρόμου και δεν αφήνεις κανέναν να περάσει! Και εννοείται ότι θεωρούμε το δρόμο μέχρι εκεί που είναι η διπλή διαχωριστική, και ανεξαρτήτως ύπαρξης σήματος απαγόρευσης στάθμευσης.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#152439 http://www.autoblog.gr/2015/08/27/allag ... noyn-idia/


επισης και μια ερωτηση....
οι πισω επιβατες στα ΙΧ , υποχρεούνται να φορανε ζωνες ασφαλειας ή οχι?
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#152445 Ναι, είναι υποχρεωτικό.

Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας / ΑΡΘΡΟ 12 : Γενικές διατάξεις

5. Η χρήση των ζωνών ασφαλείας είναι υποχρεωτική τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους επιβάτες των οχημάτων. Της υποχρέωσης αυτής εξαιρούνται οι οδηγοί επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης, όταν οδηγούν αυτά εντός της περιμετρικής τους ζώνης, τα άτομα με παθήσεις για τα οποία δεν ενδείκνυται η χρήση της ζώνης, όταν τούτο αποδεικνύεται από πιστοποιητικό κρατικού νοσοκομείου, οι έγκυες γυναίκες, όταν είναι εφοδιασμένες με σχετικό ιατρικό πιοτοποιητικό που αναγράφει και την ημερομηνία λήξης, τα άτομα που το ανάστημά τους είναι κάτω από 1.50 μ., ως και οι οδηγοί οχημάτων που κάνουν συνεχείς στάσεις, όπως ταχυδρομικοί διανομείς κ.λπ..

Για τη μεταφορά παιδιών ηλικίας μικρότερης των 12 ετών με αυτοκίνητο είναι υποχρεωτική η χρήση ειδικών μέσων συγκρότησης και προστασίας, όπως καθισμάτων, ζωνών ασφαλείας κ.λπ..
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#152869 Όταν σε ένα δρόμο οι τρεις λωρίδες γίνονται δύο ή αντίστοιχα οι δυο μια και υπάρχει κανονικά η σήμανση για υποχρεωτική αλλαγή λωρίδας προτεραιότητα ποιος έχει; Ισχύει εδώ η προτεραιότητα από δεξιά; Δε μιλάμε φυσικά για λωρίδες επιτάχυνσης,
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#152891 Έχει υποχρέωση αυτός του οποίου η λωρίδα καταργείται να φροντίσει να την εγκαταλείψει το συντομότερο δυνατό (και εννοείται πως δεν έχει αυτός προτεραιότητα).

Tapatalk & XT1068
Τελευταία επεξεργασία από Scotch και 29 Αύγ 2015, 01:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#152894 Αν δεν ορίζεται αλλιώς από σήμανση, αυτός που αλλάζει λωρίδα, παραχωρεί προτεραιότητα.

Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται στην πράξη είναι μια τρελή κόντρα έως τα τελευταία μέτρα πρίν το τέλος της λωρίδας. Αυτός που πρόκειται να αλλάξει λωρίδα γκαζώνει για να βγεί μπροστά από αυτόν που κινείται κανονικά στην λωρίδα του και αντιστοίχως αυτός που κινείται κανονικά στην λωρίδα του γκαζώνει για να μην αφήσει τον "|λογοκρισία|" να μπεί μπροστά του.

Όλοι τα ζούμε αυτά, έτσι; :s_wink
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#152929
Pitt έγραψε:Αν δεν ορίζεται αλλιώς από σήμανση, αυτός που αλλάζει λωρίδα, παραχωρεί προτεραιότητα.

Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται στην πράξη είναι μια τρελή κόντρα έως τα τελευταία μέτρα πρίν το τέλος της λωρίδας. Αυτός που πρόκειται να αλλάξει λωρίδα γκαζώνει για να βγεί μπροστά από αυτόν που κινείται κανονικά στην λωρίδα του και αντιστοίχως αυτός που κινείται κανονικά στην λωρίδα του γκαζώνει για να μην αφήσει τον "|λογοκρισία|" να μπεί μπροστά του.

Όλοι τα ζούμε αυτά, έτσι; :s_wink


Σωστός, δεν υπάρχει "ευγένεια" ή "κατανόηση" από το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών.. Δυστυχώς..
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#153045
Scotch έγραψε:Έχει υποχρέωση αυτός του οποίου η λωρίδα καταργείται να φροντίσει να την εγκαταλείψει το συντομότερο δυνατό (και εννοείται πως δεν έχει αυτός προτεραιότητα).

Tapatalk & XT1068


Aυτό ισχύει παντού ή υπάρχουν χώρες που ισχύει το αντίθετο;

Pitt έγραψε:Αν δεν ορίζεται αλλιώς από σήμανση, αυτός που αλλάζει λωρίδα, παραχωρεί προτεραιότητα.

Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται στην πράξη είναι μια τρελή κόντρα έως τα τελευταία μέτρα πρίν το τέλος της λωρίδας. Αυτός που πρόκειται να αλλάξει λωρίδα γκαζώνει για να βγεί μπροστά από αυτόν που κινείται κανονικά στην λωρίδα του και αντιστοίχως αυτός που κινείται κανονικά στην λωρίδα του γκαζώνει για να μην αφήσει τον "|λογοκρισία|" να μπεί μπροστά του.

Όλοι τα ζούμε αυτά, έτσι; :s_wink


Εννοείται...