Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#341216
Thomas_C200K έγραψε:@Kilomeater, PeterPan δε τα σκεπάζεται καθόλου τα αμάξια, προσωπικά βαρέθηκα να ψεκάζω κάθε πρωί το παρμπρίζ και πήρα μια θερμοπροστασία :lol: , τώρα σκέφτομαι να πάρω το άλλο που καλύτπει όλο το πάνω μέρος :lol: , ας μένει το μισό παγωμένο, από τα παράθυρα και κάτω.


Τους προηγούμενους χειμώνες έβαζα την κουβερτούλα στο παρμπρίζ.. αλλά φέτος με κούρασε , το παράτησα. Εντάξει ηταν οκ να το βάζω μια δυο φορές τη βδομάδα αλλά φέτος εχει σκιστεί, κάθε μέρα απο το Νοέμβρη ειναι κόκκαλο .
Το ξύνω με την ξύστρα το πρωί , και άμα βαρεθώ τότε μόνο ρίχνω το σπρει .
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#341438
georgetz έγραψε:
pierce21 έγραψε: και το γκολφ επέστρεψε δημήτριο

Εικόνα


Τρίγωνα Πανοράματος και 5-30W δώρο στις 25/10 ? :inlove: :lol:


Και φραπέ μετά τα λαδάκια , για χώνεψη. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#341777 Δεν είναι βενζίνη.
Τα γνωστά 2143 cc είναι με 130 ατίθασα.
Σε ξεγελάει μάλλον το στροφόμετρο το οποίο είναι κοινό σε όλα τα μοντέλα και φυσικά δεν έχει κόκκινα.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#341957 Πέρα απ' το λογοπαίγνιο ( :) ), μόνο πολλά δεν είναι, δυστυχώς. Τέτοια εποχή πέρσι είχαμε ξεκινήσει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#342101
edmond έγραψε:Δεν είναι βενζίνη.
Τα γνωστά 2143 cc είναι με 130 ατίθασα.
Σε ξεγελάει μάλλον το στροφόμετρο το οποίο είναι κοινό σε όλα τα μοντέλα και φυσικά δεν έχει κόκκινα.


Αυτό το μοτόρι έχουμε και στο vito στη δουλειά... Άλογα δεν ξέρω, αλλά στο vito μας έχει κόκκινο το στροφόμετρο... Βέβαια, κάπου χάνει πίεση το τούρμπο, οπότε έχουμε v-max κάπου στα 85χαω με ούριο άνεμο σε κατηφόρα, αλλά εντάξει... για κινητή εργαλειοθήκη καλό είναι... :lol: Πάντως, είναι τεκμήριο ποιότητας που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το δικό μας) με την συντήρηση που (δεν) έχει δει κουνιέται ακόμα... :s_yes Κι ας λέει ο ντιμβής... σαν τα παλιά τα γερμανικά δεν έχει! :s_yes :s_wink
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#342106
markvag έγραψε:Πάντως, είναι τεκμήριο ποιότητας που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το δικό μας) με την συντήρηση που (δεν) έχει δει κουνιέται ακόμα... :s_yes Κι ας λέει ο ντιμβής... σαν τα παλιά τα γερμανικά δεν έχει! :s_yes :s_wink


Σημείο κλειδί... Το μυστικό είναι να μην τα κακομαθαίνεις... :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#342139
MIXOStsi έγραψε:
markvag έγραψε:Πάντως, είναι τεκμήριο ποιότητας που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το δικό μας) με την συντήρηση που (δεν) έχει δει κουνιέται ακόμα... :s_yes Κι ας λέει ο ντιμβής... σαν τα παλιά τα γερμανικά δεν έχει! :s_yes :s_wink


Σημείο κλειδί... Το μυστικό είναι να μην τα κακομαθαίνεις... :lol:


Ακριβώς! Τι κι αν έσπασε η βάση της μηχανής;;; Τι κι αν δεν ανεβάζει πίεση το τούρμπο;;; Τι κι αν έχει να δει καινούριο λάδι από τον Γενάρη του 2014;;; Τι κι αν ο τελευταίος ιμάντας έσπασε πριν 2 χρόνια και τον αλλάξαμε στο πόδι;;;

Πάει το αμάξι;;; Πάει. Ε, τότε όλα καλά...

Το αστείο είναι πως πέρασε και ΚΤΕΟ (χωρίς λαδάκι, εγώ το πέρασα) αφού κόπηκε μία φορά για στάθμη προβολέων! :svivhaha: :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl Το χάρχαλο... :tomato: :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By edmond
#342163 Μάρκο το πρόβλημα είναι καθ' αυτού στην τουρμπίνα ή μήπως έχει σκιστεί κανα κολάρο και χάνει την πίεση απο εκεί; Σύνηθες πρόβλημα στο μοτέρ αυτό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#342260
edmond έγραψε:Μάρκο το πρόβλημα είναι καθ' αυτού στην τουρμπίνα ή μήπως έχει σκιστεί κανα κολάρο και χάνει την πίεση απο εκεί; Σύνηθες πρόβλημα στο μοτέρ αυτό.


Υποψιάζομαι κολάρο, φαντάζομαι άμα ήταν τουρμπίνα κάτι θ' ακούγαμε κατά τη λειτουργία του μοτέρ, αλλά ούτε ξέρω, ούτε με νοιάζει, ούτε νοιάζει αυτούς που πρέπει να τους νοιάξει για να δώσουν λεφτά να φτιαχτεί... :lol: :metalo: