Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#340185
GTS έγραψε:Σε αυτα τα χρηματα οχι αλλα σιγουρα θα κανουν μεγαλη εκπτωση για να φυγει. Εχω δει Cooper SD παντως αρα υπαρχει κοινο και γιαυτα τα αυτοκινητα.


Η συνεργατης της κορης μου πηρε απο τα πρωτα cooper S με τον διλιτρο κινητηρα οταν ηρθαν αλλα δεν το πληρωσε σε αυτο το κοστος, επαιξε οτι μαλλον ηταν ενα που ειχαν για προοθηση. Πολυ δυνατο και καλο στησιμο αλλα προσωπικα βολευομαι και με το R53 του 2006, λιγο ανεβασμενο σε πιεση με αλλαγη της τροχαλιας....
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#340312
224v έγραψε:
GTS έγραψε:Σε αυτα τα χρηματα οχι αλλα σιγουρα θα κανουν μεγαλη εκπτωση για να φυγει. Εχω δει Cooper SD παντως αρα υπαρχει κοινο και γιαυτα τα αυτοκινητα.


Η συνεργατης της κορης μου πηρε απο τα πρωτα cooper S με τον διλιτρο κινητηρα οταν ηρθαν αλλα δεν το πληρωσε σε αυτο το κοστος, επαιξε οτι μαλλον ηταν ενα που ειχαν για προοθηση. Πολυ δυνατο και καλο στησιμο αλλα προσωπικα βολευομαι και με το R53 του 2006, λιγο ανεβασμενο σε πιεση με αλλαγη της τροχαλιας....


... μα ειναι 10 φορες καλυτερο αυτοκινητο -οδηγικα τουλαχιστον- :thumbsup: απο το Cooper S F56, οποτε μην το βλεπετε ουτε καν ως...βολικο. "Τελευταιος των Μοικανων" θα ταιριαζε καλυτερα... :lol:

Μονο το νεο JCW βγαζει τα ιδια γουστα και αδρεναλινη (ειναι και πιο γρηγορο, παροτι και το δικο σας με την τροχαλια θα αγγιζει ευκολα τα 200ps...) αλλα και παλι το μπροστινο του F56 JCW δεν εχει τα ιδια επιπεδα ακριβειας και γενικοτερα η πληροφορηση που δινει απο τα χειριστηρια του, ειναι ελαφρως...νερωμενη συγκριτικα...
Άβαταρ μέλους
By Chris
#341863 Απο αυτο, για 500χμ στις αουτομπαν

Εικόνα

Σε αυτο!
Εικόνα

Ποσα αλογα ειναι? Δυνατο μου φανηκε παντως, ακομα και με 5 ενηλικες με αποσκευες. 140-180 χωρις να το καταλαβεις (αυτοματο, χωρις αυτακια ρε γμτ). Ολοκαινουριο ηταν, 3κ χμ.
Δε μου αρεσε πολυ το σπορτ, με αγχωνε, και δεν εκανε κατι καλυτερα απο το κομφορτ, απλα ηταν ενα κλικ πιο γρηγορο παντου. Κλασικη αποσβεση προπελας, με γντουπ, τρενο παντου, λιγο αδυναμα φρενα ισως, ή απλα δεν ειχαν σωστη αισθηση. Για χωρους δεν ξερω, ντραπηκα να ρωτησω τους καημενους που καθονταν πισω :lol:
Αυτα για το τογιοτα, παμε να πουμε για το μπεμβε τωρα :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#352381 Εικόνα

BMW M2

Tα λογια καποιες φορες ειναι πολυ φτωχα για να περιγραψουν, πως αντιλαμβανεται καποιος το -δικο του- τελειο σπορ αυτοκινητο.
Περα απο την εμφανιση, που και για αρκετους ανησυχους οδηγους αποτελει καθοριστικο παραγοντα ως προς την ιδανικη επιλογη, εξισου μεγαλη σημασια εχει αφενως η οδικη συμπεριφορα του, αλλα και πως αυτη μεταφερεται στα χερια και στα...μαλακα του μορια. Σε συνδυασμο με την ακουστικη που εκπεμπει ο κινητηρας του αυτοκινητου, ολα αυτα μαζι φτιαχνουν ενα συνολο αισθησεων το οποιο με την σειρα του θα δημιουργησει -ή οχι- ενα συναισθηματικο δεσιμο με την 4τροχη αψυχη(?) μαζα...

Η Μ2 εμφανισιακα τουλαχιστον αγγιζει την υπερβολη, εχοντας παραφουσκωμενα φτερα και προφυλακτηρες ωστε να χωρεσουν κατω απο αυτα, τα αλουμινενια ψαλιδια, που φορανε οι μεγαλυτερες Μ3/Μ4.
Αυτη η επιθετικη εμφανιση στο μικρο κουπε της σειρας 2 οπου και βασιζεται η M2, συνηθως ειτε αρεσει πολυ, ειτε δεν αρεσει καθολου.
Στο λευκο της συντομης οδηγικης γνωριμιας, ηταν οσο πιο προκλητικη θα μπορουσε να ειναι!
Μπαινοντας στο εσωτερικο, ευπροσδεκτη ειναι η σχετικα χαμηλη θεση οδηγησης, κατι που ισχυει γενικοτερα για το μικρο κουπε ακομα και στην πλεον βασικη του εκδοση.

Η εικονα του εσωτερικου αδικειται απο τις φωτο και παροτι σε σχεση με τις m-pack εκδοσεις, οι διαφοροποιησεις εστιαζονται στα μαυρα δερματινα καθισματα με μπλε ραφες και σε καποια carbon(?) φιλετακια στο ταμπλω και περιφερειακα, εντουτοις αισθανθηκα μια συνολικη πολυτελεια, αντιστοιχη για το υψηλο κοστος του συγκεκριμενου μοντελου, διαφωνοντας ξεκαθαρα με αυτους που θεωρουν "φτωχο" το εσωτερικο του σε σχεση με την τιμη του.

Πατωντας το κουμπι εκκινησης, αμεσως αντιλαμβανεσαι οτι προκειται για ενα πολυ ξεχωριστο 6κυλινδρο σε σειρα συνολο, σημα κατατεθεν της Bmw.
Aφου κατεβηκα μια μικρη ραμπα, πηρα μια ιδεα απο τις μαζεμενες διαστασεις αυτου του κουπε, με ακροβολισμενους βεβαια τους τροχους, να υπενθυμιζουν οτι προκειται για κατι διαφορετικο.
Το 7αρι διπλοσυμπλεκτο ηταν παραδοξως προοδευτικο στις μανουβρες μπρος-πισω και η διαφορα του σε σχεση με αλλων κατασκευαστων, ηταν οτι δεν εφευγε ουτε στο ελαχιστο μπρος ή πισω, αν αφηνες το φρενο.
Αφησα το προγραμμα επιλογης οδηγησης στην -By default- θεση Comfort, ισα-ισα για ενα χλμ περιπου μεχρι
να αλλαξει μερικες ταχυτητες μονο του, να υπαρχει μια ιδεα στο πως ειναι η πλεον χαλαρη ρυθμιση αισθησης τιμονιου, αποκρισης γκαζιου αλλα και λειτουργια του κιβωτιου.

Αγχολυτικη ειναι η απαντηση, με τις αλλαγες να γινονται ανεπαισθητα, χωρις κραδασμους, λιγο κατω ή λιγο πανω απο τις 2,000σαλ, με τον βαρυ κλασσικο μπασσο "εξαρι" ηχο να γλυκαινει την καμπινα...
Δεν περασε βεβαια oυτε λεπτο, καθοτι το χερι τρωγοταν να πατησει το κουμπακι που θα αλλαζε την ρυθμιση στην sport επιλογη, ωστε να διαπιστωθει η διαφορετικοτητα του προγραμματος.
Το τιμονι βαρυνε ακομη κατα τι, αλλα με ευχαριστη, σχεδον υδραυλικη αισθηση, οχι συνθετικη και το κυριοτερο μου φανηκε πολυ γρηγορο αλλα και ιδιαιτερα πληροφοριακο.
Ο ηχος απο τις 4 αποληξεις, εγινε λιγο πιο εντονος χωρις παραλληλα να κουραζει ή να δημιουργει μικροσυντονισμους στο εωτερικο. Οι αλλαγες πλεον περασαν στην χειροκινητη λειτουργια, με δυνατοτητα επιλογης ειτε απο το κεντρικο μικρο -με στρογγυλεμενη λαβη- λεβιεδακι, ειτε απο τα αλουμινενια(?) υπεροχα σε αφη και αισθηση "αυτακια" , κολλημμενα στο τιμονι.

Παροτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειχε παρα μολις 116χλμ στο οδομετρο και η διαδρομη ηταν σχετικα περιορισμενη (αλλα τουλαχιστον με συνοδο που επεδειξε ικανοποιητικα επιπεδα...ανοχης) , ειχα την δυνατοτητα να κανω καποια ανοιγματα μεχρι τις 4,000σαλ περιπου, κατι που σε πρωτη αναγνωση φανταζει ως...τιποτα για τις δυνατοτητες του κινητηρα, εντουτοις, με το 7αρι ταχυτατο DCT, ουσιαστικα να παιρνει "ρουφηχτα" τις αλλαγες, σε καθε τραβηγμα του "αυτιου" χωρις καν να το καταλαβεις, βρισκεσαι να πιανεις τριψηφια χλμ σε χρονο dt και τα γυρω αυτοκινητα να δειχνουν απλως ανεπιθυμητα εμποδια.
Στα κατεβασματα υπηρξε μια πολυ μικρη καθυστερηση απο την στιγμη της εντολης, -σε σχεση με τα ακαριαια ανεβασματα- , αλλα τουλαχιστον η αυτοματοποιημενη λειτουργια "μυτη-τακουνι" εκανε το μοτερ να βγαζει ενα απιστευτο μπασο βρυχηθμο, φερνοντας σε αμηχανια το οποιο διπλανο αυτοκινητο.

Το μοτερ συγκεκριμενα ηταν μια ευχαριστη εκπληξη, -μετα και απο τις γενικοτερες γκρινιες καποιων για την προσθηκη Turbo- ακομα και σε αυτο το περιορισμο στο οριο στροφων.
Η αποκριση μου φανηκε εκπληκτικη για υπερτροφοδοτουμενο συνολο, σχεδον ακαριαια, μεχρι τις σχεδον 1,500σαλ περιπου εμφανιζει ενα απειροελαχιστο δισταγμο και επειτα "ξυπναει" καπου λιγο πριν τις 2κ και σπρωχνει βιαια το αμαξωμα χωρις ιχνος κενου.
Ειχε μια εξαιρετικη γραμμικοτητα αλλα και ενα κλιμακουμενο...βαθος, με το turbo να προσθετει ποντους οχι μονο σε αποτελεσματικοτητα αλλα και με ηχο που δεν μειωνε την ενταση του 6κυλινδρου συνολου.
Χαρακτηριστικα θυμαμαι οτι το αντιστοιχης ιπποδυναμης συνολο του RS3 (5κυλινδρο 367ps) , που ειχα κανει μια βολτα, περα απο τον καταπληκτικο και ιδιαιτερο ηχο του, μου φανηκε πιο αδυναμο και ολα αυτα θυμιζω, με την συγκεκριμενη Μ2 να μην εχει γραψει ουτε 1,000χλμ στο οδομετρο!

Η αναρτηση ηταν αλλη μια αποκαλυψη και ουσιαστικα το τελειωτικο "χτυπημα" σε οτι αφορα τουλαχιστον την
ιδανικη -για εμενα- λυση ενος κουπε-GT αυτοκινητου με επιδοσεις supercar, που να χρησιμοποιειται ομως χωρις συμβιβασμους και κουραση, σε καθημερινο επιπεδο.
Αρκετα σφιχτη, οχι ξερη ομως, με ικανοποιητικες διαδρομες, σε συνδυασμο με το...μονομπλοκ αμαξωμα, εδινε μια απιστευτη αισθηση αγωνιστικου πιστας, στο οποιο ομως δεν ταρακουνιεσαι!
Σιγουρα παιζουν εδω τον ρολο τους, τα δερματινα καθισματα, παροτι ιδια σε σχεδιαση με τα υφασματινα-αλκανταρα στα m-pack, ειναι συγκριτικα πιο αφρατα, απορροφοντας ετσι σημαντικο ποσοστο κραδασμων απο το σφιχτο και αμεσοτατο rebound της αναρτησης σε κακοτεχνιες.

Σε σχεδον σβελτο στριψιμο, το αμεσο μπροστινο αλλα και αθλητικο πατημα του συνολου, εκρυβαν αψογα τον 1,5 τονο βαρους του, με το πισω μερος να δειχνει προθυμο σε παιχνιδι, οσο το πατημα στο δεξι πενταλ γινοταν πιο εντονο και σε βαθος. Στην σπορ ρυθμιση φυσικα το DSC καραδοκει, ιδανικα ομως αφου αφηνει ενα περιθωριο γλυστρηματος του πισω μερους, βοηθοντας σε ιδανικη χαραξη τροχιας σε στροφη, χωρις ιχνος υποστροφης, ενω παραλληλα προσφερει διχτυ προστασιας, σε τυχον υπερβολη στο γκαζι, ωστε να αποφευχθει καποιο τετακε.

Η βολτα ομως εφτανε στο τελος της. Αφου επιστρεψαμε στο γκαραζ, μια περιφερειακη ματια απο εξω και κατω απο το καπω δεν εφτανε για να χορτασω αυτα -τα εστω περιορισμενα- που εισεπραξα πισω απο το τιμονι της.
Αφησα με μιση καρδια τα κλειδια της, αλλα πριν φυγω, γυρισα αλλη μια φορα για να την κοιταξω...
Ελπιζω καποτε, καποια στιγμη, μια σαν και αυτη να την κανω δικια μου...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 14 Ιαν 2017, 19:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#352389 Να πω την αληθεια μου, ενω συνηθως τα μεγαλυτερου μεγεθους αυτοκινητα δεν μου αρεσουν, σε αυτην την περιπτωση προτιμω οπτικα μια M4 απο την M2. Η M2 μου φαινεται πολυ συμπυκνωμενη και κατι δεν μου καθεται καλα στο ματι.

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Οι αλλαγες πλεον περασαν στην χειροκινητη λειτουργια, με δυνατοτητα επιλογης ειτε απο το κεντρικο μικρο -με στρογγυλεμενη λαβη- λεβιεδακι, ειτε απο τα αλουμινενια(?) υπεροχα σε αφη και αισθηση "αυτακια" , κολλημμενα στο τιμονι.


Τα αυτακια ηταν κολλημενα στο τιμονι, οκ δεν θελουν να το αλλαξουν αυτο πολλοι κατασκευαστες. :thumbsdown:
Το λεβιεδακι τουλαχιστον ειχε σωστα το + και το - ή κι εκει εχουμε αναποδιες; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#352394
Billopoulos έγραψε:Να πω την αληθεια μου, ενω συνηθως τα μεγαλυτερου μεγεθους αυτοκινητα δεν μου αρεσουν, σε αυτην την περιπτωση προτιμω οπτικα μια M4 απο την M2. Η M2 μου φαινεται πολυ συμπυκνωμενη και κατι δεν μου καθεται καλα στο ματι.


Θα συμφωνησω, η M4 ειναι απο τα πιο σικατα κουπε που υπαρχουν σημερα στην αγορα.
Κατα τα αλλα ειναι θεμα προτιμησης, αν και σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων, τουλαχιστον σε μια μικρη αυτοσχεδια πιστα που ειχε φτιαξει η Bmw, μια 218d εναντι μιας 420d που δοκιμασα -και οι δυο με m-pack-, ηταν πολυ πιο ευχαριστη και αμεση σε αντιδρασεις.
Η 4αρα εδειχνε αρκετα πιο μεγαλη και βαρια, σαν να...βαριοταν να στριψει σε κλειστη χαραξη τουλαχιστον...

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Οι αλλαγες πλεον περασαν στην χειροκινητη λειτουργια, με δυνατοτητα επιλογης ειτε απο το κεντρικο μικρο -με στρογγυλεμενη λαβη- λεβιεδακι, ειτε απο τα αλουμινενια(?) υπεροχα σε αφη και αισθηση "αυτακια" , κολλημμενα στο τιμονι.


Billopoulos έγραψε:Τα αυτακια ηταν κολλημενα στο τιμονι, οκ δεν θελουν να το αλλαξουν αυτο πολλοι κατασκευαστες. :thumbsdown:
Το λεβιεδακι τουλαχιστον ειχε σωστα το + και το - ή κι εκει εχουμε αναποδιες; :lol:


Porsche, Bmw και Audi τα εχουν ετσι απ' οτι θυμαμαι, η Ferrari πχ τα εχει στην κολωνα...
Για επομενη σχεση τραβας προς τα κατω, για προηγουμενη, σπρωχνεις μπροστα στην M2...
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#352396 Στην αντιστοιχη συγκιση Μ2 vs M4, πιστευω οτι ειναι σχεδον αυτονοητο οτι η 2 θα ειναι πιο ευχαριστη σε κλειστη χαραξη οπου η 4 θα χωλαινει, ενω τα πραγματα θα αντιστρεφονται σε πιο γρηγορες διαδρομες.
Απο εκει και περα ειναι θεμα προτιμησης οπως ειπες. Προσωπικα η M2 εχει πιο βολικο μεγεθος, αλλα η M4 μ'αρεσει περισσοτερο.

Μια χαρα ειναι το λεβιεδακι. Θα τραβαγα τα βυζhα μου αν το ειχαν βαλει αναποδα σε αυτο το αμαξι :lol:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#352400 Εμένα πάντως μου αρέσει μακράν περισσότερο η Μ2. ΄Οσο πιο μαζεμένο είναι ένα κουπέ, τόσο ομορφότερα μου κάθεται στο μάτι.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#352579 Απολαυστικό το ποστ του Κίκιζα αν και περιοδικάδικο :iconcool: