Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#19336 Δεν το ένιωθες σαν βανάκι γιατί δεν είναι βανάκι, αυτοκίνητο είναι με μεγάλο και ψηλό αμάξωμα.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#19342
sknipper έγραψε:Δεν το ένιωθες σαν βανάκι γιατί δεν είναι βανάκι, αυτοκίνητο είναι με μεγάλο και ψηλό αμάξωμα.


Α δε ξερω που βασιζεται σαν αμαξωμα, ξερω παντως οτι εχει σουστοφυλλα στο πισω μερος της αναρτησης. Αλλα για τοσο ψηλο που δειχνει, δε ρολαρει, εχω οδηγησει supermini που τα ενιωθες πιο ασταθη απο αυτο!

@g47

Τι ιδιαιτερο να εχει ενα βανακι? :P

Αυτο που οδηγησα εγω παντως ειχε πολυ λιγα χιλιομετρα για επαγγελματικο (μολις 45κ) αλλα και αυτο συντονιζε οταν δουλευε σε χαμηλες στροφες αλλα δεν ακουσα καποιο τριξιμο ακομα και σε διαφορες κακοτεχνιες που εχουν οι δρομοι εδω γυρω. Το μονο που παρατηρησα, επειδη δεν εχω συνηθισει με speedbumps, ειναι οτι σε καποια που περασα αρκετα γρηγορα, τερματισε η πισω αναρτηση και εκανε εναν θορυβο λες και εσπαγε κατι πισω!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#22105
popolaros έγραψε:ενιωσες ελλειψη ακαμψιας του μπροστινου μερους και θα ησουν ετοιμος να βαλεις μπαρα θολων νομιζωντας οτι θα '' παρεις'' αυτο που ''λειπει''.... μωρε μπρααααβο.



κάτι τέτοια γράφει και τον τρολλάρουν αβέρτα τον κίκιζα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#22331
red_monster έγραψε:
popolaros έγραψε:ενιωσες ελλειψη ακαμψιας του μπροστινου μερους και θα ησουν ετοιμος να βαλεις μπαρα θολων νομιζωντας οτι θα '' παρεις'' αυτο που ''λειπει''.... μωρε μπρααααβο.



κάτι τέτοια γράφει και τον τρολλάρουν αβέρτα τον κίκιζα :lol:


...μονο που δεν εγραψα αυτο...Κατα τα αλλα ειναι προφανες οτι οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια...

Παντα δηλαδη θα υπαρχουν καποιοι που θα "πιανονται" απο καποια λεπτομερεια που ειτε δεν εγινε κατανοητη απο τα συμφραζομενα, ειτε οντως ειπωθηκε λανθασμενα, χανοντας -επιτηδες-
την ουσια, την συνολικη εικονα μιας δημοσιευσης...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#29705 Εντυπωσεις απο διαφορα test drives που εκανα στην "Αυτοκινηση 2014"

Nissan Juke 1,5 Dci.

Το αγαπουσα που το αγαπουσα αυτο το αυτοκινητο, τωρα που το οδηγησα κιολας, το βαλα μες την καρδια μου!! :inlove: Ανετο και με καλο κρατημα!! Τα συστηματα με τις επιλογες οδηγησης, δε θα λεγα οτι διαφοροποιουν την αισθηση οδηγησης! Μεγαλο φαουλ ο ηχος του 1,5 dci που μεταφερεται στην καμπινα. Σπαει νευρα. :thumbsdown: Μακαρι να χα τα χρηματα να το παιρνα με τον 1,2 t. :inlove: :inlove:

Renault Captur 1,5 dci.

Πολυ ωραιο απ εξω.. Πιο αργο απο το Τζουκ (λογω των 90 ιππων) και πιο ανετο. Αν και η οθονη και οι ψηφιακες ενδειξεις μ'αρεσαν, εν τελει το Τζουκ θα με κερδιζε περισσοτερο. Και στο Captur ακουγεται πολυ ο ντιζελ στην καμπινα.

Ford Fiesta 1,0 100 ps Titanium.

Μονο για τον κινητηρα ηθελα να το οδηγησω καθ'οτι το υπολοιπο το ξερω πολυ καλα. Λοιπον ΓΑΖΩΝΕΙ. Πολυ καλο τραβηγμα και ο ηχος σε μπριζωνει. Η εκδοση με τους 125 ιππους θα ναι το τελειο.
Επισης οδηγοντας το Τιτανιουμ αποφασισα οτι οταν θα αλλαξω τις αναρτησεις, θα βαλω αυτες των απλων εκδοσεων. Δεν ειδα καμια διαφορα στο κρατημα σε αντιθεση με την ανεση που ηταν εξαιρετικη. Ναι μαλλον κατι τετοιο θα κανω.

Προβλεπεται και round 2. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#36141 οι αναρτήσεις που φοράει το φιεστα σπορτ είναι σπορτίβ??? :omg:
εκεί που άλλαζα λάστιχα στο ντουκάτο ήταν ένας πιτσιρικάς με φιεστα σπορτ και δεκάδες αυτοκόλλητα, μπουρία κλπ κλπ...
βγάζει ο Κυριαζής τις ζάντες, τι να δώ??? μικροσκοπικοί δίσκοι μπροστά, ταμπουράκια πίσω και κάτι αναρτήσεις σαν φυσοκάλαμα ... όταν τα έλεγε η ιβετ οτι πάσχει σε φρένα και ανάρτηση με βγάζανε μερικοί τρελό :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#36148
red_monster έγραψε:οι αναρτήσεις που φοράει το φιεστα σπορτ είναι σπορτίβ??? :omg:
εκεί που άλλαζα λάστιχα στο ντουκάτο ήταν ένας πιτσιρικάς με φιεστα σπορτ και δεκάδες αυτοκόλλητα, μπουρία κλπ κλπ...
βγάζει ο Κυριαζής τις ζάντες, τι να δώ??? μικροσκοπικοί δίσκοι μπροστά, ταμπουράκια πίσω και κάτι αναρτήσεις σαν φυσοκάλαμα ... όταν τα έλεγε η ιβετ οτι πάσχει σε φρένα και ανάρτηση με βγάζανε μερικοί τρελό :rtfm:

Ναι εχει πιο σπορτιφ ρυθμιση και ειναι και 3 χιλιοστα πιο χαμηλο.
Και, ως παθων, ναι το φρεναρισμα θα μπορουσε να ταν καλυτερο. :s_cry
Μπορουμε ομως να ειμαστε υπερηφανοι λεγοντας οτι εβγαλε τοσα χρηματα απο το προ facelift τα οποια μετα εγιναν ecoboost! Παλι καλα! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#36156 όταν λες πιο σπορτιβ εννοείς οτι απλά κοπανάει πιο πολύ ? :lol:

και η μίτο αντίστοιχα κακή ανάρτηση έχει (οκ, ένα κλικ καλύτερη στις κλίσεις) :vava:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#36163
red_monster έγραψε:όταν λες πιο σπορτιβ εννοείς οτι απλά κοπανάει πιο πολύ ? :lol:


ΝΑΙ! :yahoo: Ουσιαστικη διαφορα δε συναντησα οπως εχω γραψει και παραπανω! :s_yummy
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#36169 Το "κοπανημα" ειναι λαθος φραση γιατι ειναι μεταφραση του "suspension bottoming". Αυτο που θελουμε συνηθως να πουμε με το "κοπανημα" ειναι το πολυ σκληρο setup με βαρβατη αποσβεση απο το πρωτο εκατοστο διαδρομης της αναρτησης.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#36172 αυτό που θέλουμε να πούμε με το κοπάνημα είναι οτι το αυτοκίνητο κοπανάει και εκνευρίζει οδηγό και επιβάτες, ενώ παράλληλα λαμβάνει τις χαρακτηριστικές για αρ κλίσεις στις στροφές... κοινώς, ανάρτηση στα όρια του μετρίου για σουπερμίνι που στοίχιζε πολύ ανω του μετρίου...
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#36329 Τουλάχιστον τα φρένα είναι στο άλλο άκρο από αυτά του φιέστα.
Αναρτήσεις φυσοκάλαμα που λες,της μίτο είναι πιο χοντρές μιας και είναι και πιο βαριά;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#36383 τα φρένα της μίτο συγκρίνονται μόνο με του ep3 type r & clio rs... ΕΠΙΚΑ
οι αναρτήσεις είναι σαφέστατα πιο γεμάτες στο μάτι αλλά σε σχέση με το υπόλοιπο σύνολο πάσχουν... στην αλλαγή θα μπουν οι koni fsd και ολοκληρώθηκε για τα γούστα μου
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#54041 Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 5θυρο .

Μ'αρεσε παρα πολυ :s_inlove οταν εχει πρωτοειχε βγει. Στην πορεια ομως ξεφουσκωσε αποτομα ενω μαλλον το αποτελειωσε το 2007 το Outlander. :inlove:
Macho design μεσα εξω.. Μεσα ο πετρόλ φωτισμος θεωρω οτι το κραταει ακομα αν και εχουν περασει κοντα 11 χρονια απο τοτε που βγηκε... Σκληρα πλαστικα και απουσια τριγμων απο το ταμπλο.. Το αυτοκινητο εχει 82.000 χλμ. Ανετο για τους μπροστα επιβατες... Πισω δεν εκατσα οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη...
Πλεον ομως ειναι εκτος εποχης.... Ο λογος δεν ειναι αλλος απο τον κινητηρα ο οποιος ηταν ανεπαρκης. Πολυ μετριες επιδοσεις και κακη καταναλωση. Να σκεφτειτε καναμε Θεσσαλονικη- Κομοτηνη με ταχυτητες μεταξυ 130 και 150, ανοιχτο air condition (για να μην θολωνουν τα τζαμια) και 3 ατομα (απο τη Ξανθη και μετα ειμασταν 5). Ξεκινησαμε με γεματο ρεζερβουαρ και το καταναλωμετρο εδειξε 12,7 λτ. και οταν φτασαμε Κομοτηνη η αυτονομια ειχε πεσει στα.... 20 χλμ. :metalo: Φταιει βεβαια και το κοντο κιβωτιο... Στα 120 ηδη ειχε περασει τις 4.000 σαλ.
Κακη ηχομονωση σχετικα καλη ποιοτητα κυλισης αλλα πολλοι αεροδυναμικοι θορυβοι....
Στο γυρνα παντως που δεν περασαμε τα 110 η καταναλωση κυμανθηκε στα 8,6 λτ. που φυσικα ειναι χαμηλοτερη τιμη αλλα και παλι καιιει...
Το μενου περιειχε και μικρες κλισεις αλλα οκ την παλευε. Καπου στην εισοδο της Κομοτηνης οταν φτασαμε ειχε καταρρακτωδη βροχη μια σε μια κλειστη στροφη αρχισε η υποστροφη αλλα ευτυχως ηταν πολυ προοδευτικη και μολις αφησαμε γκαζι, μαζεψε. :vava:
Στην πολη ειναι ευελικτο και υδραυλικο τιμονι ειναι καλο αλλα καμια σχεση με την ευκολια των ηλεκτρικων. Επισης δεν ειχε επιστροφη.. :s_dunno
Εξαιρετικη εντυπωση μου αφησαν τα φωτα του. Πολυ δυνατα!!

All in all, μ'αρεσε αλλα πλεον ειναι εκτος εποχης. Ισως σωθει με την τοποθετηση ενος κιτ υγραεριου.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#54080
Focusman91 έγραψε:Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 5θυρο .

Μ'αρεσε παρα πολυ :s_inlove οταν εχει πρωτοειχε βγει. Στην πορεια ομως ξεφουσκωσε αποτομα ενω μαλλον το αποτελειωσε το 2007 το Outlander. :inlove:
Macho design μεσα εξω.. Μεσα ο πετρόλ φωτισμος θεωρω οτι το κραταει ακομα αν και εχουν περασει κοντα 11 χρονια απο τοτε που βγηκε... Σκληρα πλαστικα και απουσια τριγμων απο το ταμπλο.. Το αυτοκινητο εχει 82.000 χλμ. Ανετο για τους μπροστα επιβατες... Πισω δεν εκατσα οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη...
Πλεον ομως ειναι εκτος εποχης.... Ο λογος δεν ειναι αλλος απο τον κινητηρα ο οποιος ηταν ανεπαρκης. Πολυ μετριες επιδοσεις και κακη καταναλωση. Να σκεφτειτε καναμε Θεσσαλονικη- Κομοτηνη με ταχυτητες μεταξυ 130 και 150, ανοιχτο air condition (για να μην θολωνουν τα τζαμια) και 3 ατομα (απο τη Ξανθη και μετα ειμασταν 5). Ξεκινησαμε με γεματο ρεζερβουαρ και το καταναλωμετρο εδειξε 12,7 λτ. και οταν φτασαμε Κομοτηνη η αυτονομια ειχε πεσει στα.... 20 χλμ. :metalo: Φταιει βεβαια και το κοντο κιβωτιο... Στα 120 ηδη ειχε περασει τις 4.000 σαλ.
Κακη ηχομονωση σχετικα καλη ποιοτητα κυλισης αλλα πολλοι αεροδυναμικοι θορυβοι....
Στο γυρνα παντως που δεν περασαμε τα 110 η καταναλωση κυμανθηκε στα 8,6 λτ. που φυσικα ειναι χαμηλοτερη τιμη αλλα και παλι καιιει...
Το μενου περιειχε και μικρες κλισεις αλλα οκ την παλευε. Καπου στην εισοδο της Κομοτηνης οταν φτασαμε ειχε καταρρακτωδη βροχη μια σε μια κλειστη στροφη αρχισε η υποστροφη αλλα ευτυχως ηταν πολυ προοδευτικη και μολις αφησαμε γκαζι, μαζεψε. :vava:
Στην πολη ειναι ευελικτο και υδραυλικο τιμονι ειναι καλο αλλα καμια σχεση με την ευκολια των ηλεκτρικων. Επισης δεν ειχε επιστροφη.. :s_dunno
Εξαιρετικη εντυπωση μου αφησαν τα φωτα του. Πολυ δυνατα!!

All in all, μ'αρεσε αλλα πλεον ειναι εκτος εποχης. Ισως σωθει με την τοποθετηση ενος κιτ υγραεριου.


τι εννοείς δεν έχει επιστροφή ?