Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#358074
sknipper έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
pik. έγραψε:αν και σε χωρα που ολοι αγοραζουν πετρολιο,δεν το μπορω με τιποτα τελικα.


Φαντάζομαι για οικονομία και μόνον. Για αυτό πάντως το κάνουν στην Αγγλία, αλλά και για τα φορολογικά πλεονεκτήματα (ειδικά όταν είναι εταιρικό). Κατά τα άλλα το βρωμοπετρέλαιο δεν θα έπρεπε να υπάρχει σε επιβατικά αυτοκίνητα! :thumbsdown:

Για πες τώρα... καλύτερο οδηγικά και από 5άρα και είναι ψηλό; :innocent:
Ίσως το πλεονέκτημα να πάψει. Το πετρέλαιο είναι έτσι κι αλλιώς λίγο ακριβ΄τοερο και μόλις χθες/σήμερα ανακοινώθηκαν κάτι αυξήσεις για τα πετρελαιοκίνητα στο κεντρικό Λονδίνο. Όπου παρκάρεις πετρέλαιο θα πληρώνεις 50% παραπάνω στάθμευση... Ξεκινάει πιλοτικά τον Απρίλιο με προοπτική να επεκταθεί ταχύτατα σε πολλές άλλες πόλεις.
Και διάφορες άλλες αντιπετρελαϊκές προτάσεις μαγειρεύονται στο μεγάλο καζάνι. Τα επόμενα χρόνια θα είναι ακριβά για τους πετρελαιοκίνητους της Ευρώπης.

Γερμανία τα πετρελαιοκίνητα πληρώνουν περισσότερα τέλη κυκλοφορίας :svivhaha: :inlove: και αν δεν απατώμαι λίγο περισσότερο σε ασφάλεια. Τώρα ψάχνουν τρόπο να απαγορέψουν από τις πόλεις ακόμα και τα Euro5. (Μακάρι, αλλά δύσκολο)
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#358091 Και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανιες φαίνεται να προβλέπουν ή να ξέρουν κάτι και οδευουν μόνο σε μοντέλα βενζίνης ή (και) ηλεκτρικά/υβριδικά. Ήδη η Toyota με το CHR και προχθές διάβαζα για την Nissan ότι από το 2018 με πρώτο το νέο Juke θα βγάζει μόνο αμάξια βενζίνης και υβριδικά.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#358106
cosneo έγραψε:Και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανιες φαίνεται να προβλέπουν ή να ξέρουν κάτι και οδευουν μόνο σε μοντέλα βενζίνης ή (και) ηλεκτρικά/υβριδικά. Ήδη η Toyota με το CHR και προχθές διάβαζα για την Nissan ότι από το 2018 με πρώτο το νέο Juke θα βγάζει μόνο αμάξια βενζίνης και υβριδικά.

Από την ΙΑΑ 15 φάνηκε το πράγμα Κώστα. Εν αναμονή Γενεύης και ΙΑΑ15 τον Σεπτέμβριο είμαι :inlove:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#360516 απανταω στα παιδια της προηγουμενης σελιδας.

το αμαξι ναι φαινεται να ειναι πιο γρηγορο απο την 5 και σιγουρα εχει πανεμορφο ηχο.
προφανως ειχε αεραναρτηση και προφανως το οδηγησα και αυτοματα και με τις πεταλουδες στο τιμονι αλλα προτιμω το πεταλουδάτο. :innocent:
η αεραναρτηση ειναι τελεια για εκτος δρομου,δεν ειδα διαφορες στις υπολοιπες ρυθμισεις λογω μικρης χρονικης εμπειριας.Λογικο θα ελεγα.

κριμα που στοιχιζει 100k :lol:
bihlas87 έγραψε:Μπράβο για την Levante, πρέπει να ήταν υψηλού επιπέδου εμπειρία :thumbsup:

Εικόνα
:s_howdy :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#360649 Ένα λίγο πιο εκτεταμένο test drive του Suzuki Swift 1.3 ddis της δουλειάς.

Το συγκεκριμένο έχει 62Κ χλμ και ο (μέχρι προ ενός μήνα) οδηγός του δεν το πρόσεχε καθόλου. Μηχανολογικά είναι ΟΚ, αλλά από καθαριότητα... :help:

Αρχικά οι χώροι του είναι καλοί για τους εμπρός, μετριότατοι για τους πίσω και απλά ανύπαρκτοι για αποσκευές. Τα πλαστικά και τα μπλιμπλίκια κλασσικά Γιαπωνεζο-ειδή, όχι κορυφαία σε εικόνα, αλλά λογικά αντέχουν. Το ηχοσύστημα αξιοπρεπές, αλλά δεν μπόρεσε να συνεννοηθεί με το κουνιστό μου και απλά το είχα να φορτίζει και άκουγα τη μουσική μου από το ηχειάκι του κουνιστού (αξιοπρεπής ένταση, ήταν ψιλοχαμηλή, αλλά δεν είχα θέμα εν τέλει).

Το μοτέρ είναι το 1,242 Fiat diesel, το οποίο θορυβεί ασύστολα παντού και κάπου κατά τις 4Κ σαλ νομίζεις ότι θα διαλυθεί. Το κόκκινο ξεκινάει στις 5000σαλ, δεν ξέρω ποιος θα το στείλει εκεί πάνω, εγώ που δεν το λυπόμουν (leasing γαρ) δεν άντεξα να βασανίσω τόσο τ' αυτάκια μου... :lol: Το κιβώτιο καλό (και αυτό λογικά Fiat είναι... :hmmm: ), αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Επίσης έχει μακριές σχέσεις (με 5η στα 100χαω έχεις ένα κλικ πάνω από 2000σαλ... :lol: ). Παρόλαυτά, το μοτεράκι έχει δύναμη χαμηλά και, βοηθούμενο από περιορισμένο βάρος, τραβάει καλά. Πχ, στην ανηφόρα του Δερβενίου με 5η και 2000 σαλ μπορούσε να επιταχύνει (η Νίτσα μου με 5η και 3000 σαλ επιβράδυνε με τέρμα γκάζι... :lol: ). Απλά από ένα σημείο και μετά απλά πεθαίνει (πάνω από τις 3700σαλ ή κάπου εκεί...) και κάνει απλά θόρυβο.

Το τιμόνι είναι εν τέλει ψιλο-απαράδεκτο. Υπερ-ελαφρύ, ελάχιστη αίσθηση και feeback. Ξέρεις τι παίζει με τους τροχούς σε γενικές γραμμές, αλλά σε πολύ γενικές γραμμές. Και είναι τόσο ελαφρύ σε χαμηλές ταχύτητες που εν τέλει εμένα δεν με βόλεψε...

Πήγα ένα ταξίδι αστραπή μέχρι τα σύνορα στον Προμαχώνα και πίσω και ήμουν αρκετά χαλαρός στο δρόμο (σε γενικές γραμμές ήμουν με 100-120χαω). Μία φορά πάτησα τέρμα γκάζι στην Εγνατία με 5η και μετά τα 140χαω η επιτάχυνση μετριέται με ημερολόγιο :lol: και πρέπει να τερματίζει κάπου στα 160... Μέχρι τα 130-140 πάντως είναι μια χαρά.

Και ερχόμαστε στο βασικό πρόβλημα. Την ηχομόνωση, ή την ανυπαρξία της... :help: Γύρω στις 3μιση ώρες μέσα στο αμάξι και απέκτησα ένα κεφάλι κουδούνι. Γύρισα σπίτι με πονοκέφαλο και τρομερή κούραση από τη φασαρία. Φασαρία από το μοτέρ και τον δρόμο... :help: Απλά με κούρασε σε αφάνταστο βαθμό, χρόνια έχω να κουραστώ έτσι από αμάξι σε χαλαρό ταξίδι... Και το άλλο κακό του αμαξιού είναι η θέση οδήγησης. Η πλάτη ρυθμίζεται σκαλωτά και ήταν είτε ένα κλικ πιο ξαπλωμένη απ' όσο ήθελα είτε ένα κλικ πιο σηκωμένη... :rant: Το προσκέφαλο απαράδεκτο (αναγκάζει το κεφάλι να είναι σε όχι άνετη γωνία - όχι, δεν βρήκα τρόπο να του αλλάξω θέση και πιστέψτε με, προσπάθησα) και το τιμόνι δεν ρυθμίζεται μέσα - έξω... :rant: Γενικά, η θέση οδήγησης με κούρασε πολύ.

Φρένα - στρίψιμο δεν ξέρω...

Κατανάλωση;;; Εκεί αρχικά είδα αυτό:

Εικόνα

Μόλις έφτασα Προμαχώνα... :dizzy: 123χλμ (φούλαρα πριν ξεκινήσω) και ο δείκτης ούτε κουνήθηκε! :metalo: Όταν γύρισα (700 μέτρα πριν ξαναφουλάρω) ήταν έτσι:

Εικόνα

Λέω, εντάξει... ούτε 4 στα 100 δεν έκαψε... Στην πραγματικότητα έκαψε 13,078 λίτρα για 248,7χλμ (επαναλαμβάνω) χαλαρού ταξιδιού. Δηλαδή 5,26lt/100χλμ. ΟΚ, καθόλου άσχημα, αλλά περίμενα καλύτερα... Σιγά τι είναι... ένα μικρό 1300ράκι ντήζελ με μακρύ κιβώτιο. Πιστεύω πως έπρεπε να κάψει λιγότερο... Βέβαια, υπάρχει και ο νόμος του σύμπαντος που λέει πως τα Ιταλικά μοτέρ καίνε πάντα περισσότερο... :lol: :lol:

Θα το έπαιρνα;;; Εάν ήταν αποκλειστικά αυτοκίνητο πόλης, θα το σκεφτόμουν. Εάν ήταν το μοναδικό μου, όχι. Το μειονέκτημα της ανύπαρκτης ηχομόνωσης και της απαράδεκτης θέσης οδήγησης δεν σε κουράζουν σε μικρές αστικές διαδρομές, αλλά αν πρέπει να κάνεις ταξιδάκι, σε κουράζουν πολύ. Ίσως με βενζίνη να είναι καλύτερο... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By g8777
#360677 Με βενζινη ειναι καλυτερο στο θεμα ηχομονωσης. Στα υπολοιπα σχεδιαστικα-εργονομικα-οδηγικα μαλακιστηρισματα (patented) ειναι τα ιδιο και απαραλλαχτο.
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#360703
markvag έγραψε:Εάν ήταν το μοναδικό μου, όχι. Το μειονέκτημα της ανύπαρκτης ηχομόνωσης και της απαράδεκτης θέσης οδήγησης δεν σε κουράζουν σε μικρές αστικές διαδρομές, αλλά αν πρέπει να κάνεις ταξιδάκι, σε κουράζουν πολύ. Ίσως με βενζίνη να είναι καλύτερο... :s_dunno

σχ4 εδώ βενζίνη με τον ίδιο θόρυβο από κινητήρα μετά τα 110 χλμ ανά ώρα πρπ και από το δρόμο. Άνεση δεν έχει και κουράζει σε ταξίδια. Κατάλαβες γιατί θέλω χιλιομετροφάγο αυτόματο για ακούραστα χιλιόμετρα? :lol: Μετά τον ιάπωνα ό,τι και να πάρω θα μου φανεί χαοτική διαφορά.

g έχεις swift?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#360705 Καταναλωση νορμαλ θα ελεγα Μαρκο. Με ποσα το πηγαινες;
Κατα τα αλλα το Swift, οταν δεν χαλαει, ειναι πολυ ωραιο για σβελτες διαδρομες. Το βενζινης. Αυτο με την ιταλικη ψαροτρατα για μοτερ ειναι λογικα καλο για σβελτη διαδρομη μεχρι το κοντινοτερο κέντρο ανακυκλωσης αυτοκινητων.

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#360719
Kon5 έγραψε:
g έχεις swift?


:s_yes

Τση γυναικας να παενει για δουλεια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#360731
mirage έγραψε:Καταναλωση νορμαλ θα ελεγα Μαρκο. Με ποσα το πηγαινες;

< >


100-120 χαω... άντε 130... Δεν ξέρω, περίμενα καλύτερα... Ιδίως βλέποντας τον δείκτη που δεν κατέβαινε... :lol: Αλλά στην ίδια διαδρομή, με ίδιες ταχύτητες η πενβέ καίει 6,5 πάνω κάτω... Περίμενα καλύτερα από 5,26 από ένα μικρό ντηζελάκι χωρίς βάρος... :s_dunno ίσως η χειρότερη αεροδυναμική, ίσως το ότι ήταν έξω από τα νερά του... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By 224v
#360740 Ειναι τούρμπο?? Το ντιζελακι? Ποσα άλογα βγάζει, και τι ροπη. Γιατί το 500ακι με τα 95 ντηζελ μια χαρά πιάνει 200 στην αττική οδό. 1248 κυβικά ειναι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#360765
mirage έγραψε:Κατα τα αλλα το Swift, οταν δεν χαλαει, ειναι πολυ ωραιο για σβελτες διαδρομες. Το βενζινης. Αυτο με την ιταλικη ψαροτρατα για μοτερ ειναι λογικα καλο για σβελτη διαδρομη μεχρι το κοντινοτερο κέντρο ανακυκλωσης αυτοκινητων.


Έτσι ακριβώς. Το βενζίνης μου άρεσε, παρά το θεόμακρο κιβώτιο του.


224v έγραψε:Ειναι τούρμπο??


Εδώ και δεκαετίες δεν υπάρχουν ατμοσφαιρικά ντίζελ επιβατικά.


224v έγραψε:Γιατί το 500ακι με τα 95 ντηζελ μια χαρά πιάνει 200 στην αττική οδό.


Τρελή αισιοδοξία όμως το κοντέρ! :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#360775
markvag έγραψε:
mirage έγραψε:Καταναλωση νορμαλ θα ελεγα Μαρκο. Με ποσα το πηγαινες;

< >


100-120 χαω... άντε 130... Δεν ξέρω, περίμενα καλύτερα... Ιδίως βλέποντας τον δείκτη που δεν κατέβαινε... Αλλά στην ίδια διαδρομή, με ίδιες ταχύτητες η πενβέ καίει 6,5 πάνω κάτω... Περίμενα καλύτερα από 5,26 από ένα μικρό ντηζελάκι χωρίς βάρος... :s_dunno ίσως η χειρότερη αεροδυναμική, ίσως το ότι ήταν έξω από τα νερά του... :s_dunno

Εξ ιδίας πείρας με το Clio μπορώ να πω ότι διαφορά στην κατανάλωση την κάνει μέχρι τα 100-110 περίπου, από εκεί και πάνω, λογω 5αριου κιβωτίου, αρχίζει και ρουφάει.Φαντάζομαι ότι και το swift σε επαρχιακό θα πέφτει άνετα κάτω από 5, στον αυτοκινητόδρομο τι να περιμένεις?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#360859
REALZEUS έγραψε:
mirage έγραψε:Κατα τα αλλα το Swift, οταν δεν χαλαει, ειναι πολυ ωραιο για σβελτες διαδρομες. Το βενζινης. Αυτο με την ιταλικη ψαροτρατα για μοτερ ειναι λογικα καλο για σβελτη διαδρομη μεχρι το κοντινοτερο κέντρο ανακυκλωσης αυτοκινητων.


Έτσι ακριβώς. Το βενζίνης μου άρεσε, παρά το θεόμακρο κιβώτιο του.


224v έγραψε:Ειναι τούρμπο??


Εδώ και δεκαετίες δεν υπάρχουν ατμοσφαιρικά ντίζελ επιβατικά.


224v έγραψε:Γιατί το 500ακι με τα 95 ντηζελ μια χαρά πιάνει 200 στην αττική οδό.


Τρελή αισιοδοξία όμως το κοντέρ! :lol:


Το μανουαλ γράφει τελική 180!!!, όταν πας αεροδρόμιο ειναι σχετικά ελαφρά κατηφόρα.... Οπότε ίσως δεν ήταν υπερβολικά αισιόδοξο απλα σαν ολα τα κοντέρ. Δεν θα το πιεζα αλλα πηγαίνοντας με 130 βλέπω μακρυα πίσω μια μπέμπα να μεγαλώνει στον καθρέφτη οπότε είπα να δω πόσα θα φτάσει. Πλησίασε όσο εγώ τελικιασα αλλα δεν πέρασε...... Μετά το άφησε και στη μεγάλη καμπύλη για το αεροδρόμιο ηρεμήσαμε. 3αρα ήταν δεκαετίας.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#360863
224v έγραψε:Ειναι τούρμπο?? Το ντιζελακι? Ποσα άλογα βγάζει, και τι ροπη. Γιατί το 500ακι με τα 95 ντηζελ μια χαρά πιάνει 200 στην αττική οδό. 1248 κυβικά ειναι.


Τούρμπο φυσικά και ντήζελ με 75 ατίθασα Ιταλικά άτια... Ροπή αγνοώ... κανένα 15άρι κιλά νομίζω... :s_dunno Ίδιο μοτέρ με του 500, αλλά σε low power edition! :superman:


belgarion έγραψε:Φαντάζομαι ότι και το swift σε επαρχιακό θα πέφτει άνετα κάτω από 5, στον αυτοκινητόδρομο τι να περιμένεις?


Μπορεί...

Πάντως, δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα από την κατανάλωση, δεδομένης και της πολύ χαλαρής οδήγησης... πάνω από 120 πρέπει να έπιασα τα 10 λεπτά από τις 3,5 ώρες... :s_dunno Το στροφόμετρο στα 120 είναι 2200-2300 σαλ...ή κάπου εκεί... Περίμενα να δω κανένα 4,5... ίσως και πιο κάτω... :s_dunno Στο drive αυτού του μήνα οδηγούν το ignis 1,2 βενζίνη και μέση δοκιμής είχαν 5,4... :iconcool: Και το 4κίνητο είχε 5,9... Ποιος ο λόγος για το ντήζελ;;;




Α! Και κάτι που ξέχασα! Το shift indicator είναι τελείως yatabaza. Ο κινητήρας κάτω από τις 1800-1900σαλ απλά δεν υπάρχει και αν αλλάζεις όταν σου δείχνει το... ιντικάτορ ( :shifty: :lol: ) ανεβάζεις ταχύτητα στις 2000σαλ (ίσα ίσα μόλις πάει να φουσκώσει το τούρμπο και να πάρεις κάποια ιδέα επιτάχυνσης) και είσαι μονίμως με το μοτέρ off-boost... Χώρια που κροταλίζει σαν σκελετός σε οργασμό εκεί χαμηλά... :lol: και δεν ξέρω πόσο καλό κάνεις στο μοτέρ μακροπρόθεσμα να προσπαθείς να επιταχύνεις από τόσο χαμηλά... Δεν ανέβαζα στις 4000σαλ, αλλά φρόντιζα η επόμενη ταχύτητα να μην πιάσει τον κινητήρα off-boost... Συνήθως γύρω στις 2500σαλ είναι εντάξει... Γενικά δεν το πίεσα...

Λάστιχα goodyear efficient grip 175/60/15.