Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#365003
Anonymous Founder έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Σε οτι αφορα την κατηγορια, εχοντας παρει μια γευση οδηγικα απο qashqai 1.2, Tiguan 1.4/125, X1 1.5 βενζινη και Κadjar 1.5 diesel, θεωρω οτι το 3008 ειναι πολυ κοντα στην Χ1 , σε αισθηση ευχαριστησης, (feel good factor?) αλλα και οδηγησης και ανταποκρινεται σχεδον στα ιδια επιπεδα, οπως ακριβως ειναι και η διαφορα τιμης που τα χωριζει, στις αντιστοιχες εκδοσεις και εξοπλισμους.


Ναι, αλλά το Peugeot, δεν είναι premium όπως η Χ1. :rtfm:


Πλεον με αυτο το μοντελο, τουλαχιστον στην κατηγορια, ειναι near premium, αν και κατα την δικη μου εκτιμηση, σε οτι αφορα την εικονα και απτη ποιοτητα εσωτερικου, ειναι κανονικοτατα...premium.

Anonymous Founder έγραψε:Και επιπλέον, τώρα δεν έχουν τα ίδια μοτέρ όπως παλιά, που ήταν πολύ πιο premium (γιατί χαλούσαν περισσότερο). Τώρα η Peugeot βάζει τα δικά της. Που δεν θα χαλάνε τόσο, άρα @@, δεν πρόκειται ποτέ ν' ανέβει κατηγορία.
:s_biggrin


Aντιλαμβανομαι το σαρκαστικο της τοποθετησης και προσπερναω... :lol:

Anonymous Founder έγραψε:Εγώ θα πάρω Χ1 1.5 diesel με M-pack (για μούρη) στα 35Κ για να γουστάρω. :metalo:
Καμία σχέση, απόλυτο μηχάνημα μούρης, όχι σαν το 3008. :svivhaha:
Εντάξει, μπορεί το Peugeot να είναι πιο εντυπωσιακό, να έχει καλύτερο και πιο ποιοτικό εσωτερικό, να είναι πιο άνετο, να χαλάει λιγότερο, να κοστίζει φθηνότερα η συντήρηση, αλλά η BMW X1 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, γιατί έχει σήμα βαρύ σαν ιστορία. Και αυτό τα λέει όλα.
:s_thumbsup


Mε την ευκαιρια του...ξεσπασματος :lol: να ξεκθαρισω κατι σχετικα με το κομματι δημοσιευσης μου, που εβαλες στην αρχη. Οπως θα διαβασες γραφω "σχεδον" και κατα την ιδια εννοια αναφερομαι και στην διαφορα τιμης που χωριζει τις αντιστοιχες εκδοσεις εξοπλισμους, γυρω στα 5-7κ ευρω δηλαδη για δικινητες βενζινοκινητες κατω απο 2 λιτρα.

Να συμπληρωσω δε οτι, imo, η διαφορα τιμης μεταξυ των δυο, αφορα σε μεγαλυτερο ποσοστο την πιο προσεγμενη οδηγικη αισθηση της Bmw (τιμονι, αναρτηση, στιβαροτητα πλαισιου κτλ) και εργονομια εσωτερικου και λιγοτερο την απτη ποιοτητα, αισθηση πολυτελειας... :iconcool:

Anonymous Founder έγραψε:Γι' αυτό, πήγαινε Κίκιζα κι οδήγησε μια Χ1 και μην χάνεις άδικα το χρόνο σου. Ή έστω μια BMW 2 ActiveTourer. Όχι τις γαλλικές χαζομάρες. Α, και εννοείται, μακριά από ιταλικά. Μπουρδέλα, ακόμη και με υγραέριο δεν παθαίνουν τίποτε τα μοτέρ τους, καμία σχέση με τα ντελικάτα μοτέρ των BMW που μόνον την καλύτερη βενζίνη καταδέχονται (και παρόλη την καλή βενζίνη, πάλι θα χαλάνε μπεκ και πολλαπλασιαστές).


Την εχω οδηγησει, σε ποικιλες εκδοσεις και ηδη πριν οδηγησω και καποια αλλα ανταγωνιστικα, συμπερανα οτι η πλεον ισορροπημενη εκδοση απο πλευρας κινητηρα-μεταδοσης για αυτο το αυτοκινητο, ειναι η διλιτρη 4κινητη -ετσι κι αλλιως στα 2λιτρα-, ειτε βενζινη, ειτε diesel με τα (ιδια νομιζω σε αποδοση...) 190ps.
Mε τιμη βεβαια που απογειωνεται πλεον στα 40κ ευρω και βαλε... :lol:

Οσο για την...αδυναμια σου -οπως διακρινω :shifty: - στην Bmw, φανταζομαι θα γνωριζεις οτι υπηρξε για χρονια το αποκουμπι καποιων "προδομενων", κουρασμενων, απογοητευμενων Alfisti ... :lol:
Οποιοι εξαλλου επιζητουν πρωτιστως αλεξισφαιρη αξιοπιστια, κοιτανε Mercedes... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#365030
Κίκιζας . έγραψε:Οποιοι εξαλλου επιζητουν πρωτιστως αλεξισφαιρη αξιοπιστια, κοιτανε Mercedes... :iconcool:


Ναι... και σώθηκαν... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#365077 Εγω νομιζα πως κοιτουσαν Toyota/Lexus

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#365102 Μύθος είναι αυτό because πλαστικά,βαρεμάρα κλπα

Γενικά Lexus - Toyota ->

Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#365276
mirage έγραψε:Εγω νομιζα πως κοιτουσαν Toyota/Lexus

< >


...εννοωντας σε σχεση με τα Γερμανικα και μονο...

Πλεον απ' οσο γνωριζω παντως οι Κορεατες -και οχι οι Ιαπωνες, πλην Honda ισως- ειναι κορυφη στην αξιοπιστια...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#365280 Toyota Avensis 2,0 (νομίζω) TD Combi Autoματίξ

τι να πω τι









































τι
Άβαταρ μέλους
By markvag
#365287 Πουλάς το S2000 και βάζεις παραγγελία για την αβενσάρα;;; :lol: :lol: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#365294 πω το φαντάζεσαι;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#365298 Καιρός ήταν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#365313
JBT έγραψε:πω το φαντάζεσαι;


Γράφεις την αγγελία στο car.gr τώρα;;; :lol: :lol: :lol: :s_tongue :s_tongue :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#367852 Σήμερα κλείνει ένας χρόνος από την ημέρα που μου έκλεψαν την Μ3, οπότε βάζω εδώ ένα "οδήγησα" που ποτέ δεν είχα γράψει όσο την είχα.

BMW M3 (E46)

Αγοράστηκε στο τέλος του 2007 (και ταξινομήθηκε πρώτη εργάσιμη του 2008) ως το όχημα που θα με βοηθούσε να περάσω στο επόμενο επίπεδο σχετικά με την οδηγική τέχνη, μετά το Megane Coupe 2.0 16v του 1997 που είχα από το 2001. Η επιλογή της έγινε μετά από πολύ ψάξιμο και διάβασμα στο ίντερνετ σχετικά με τα χαρακτηριστικά και (κυρίως) τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να παρουσιάζονταν σε αυτοκίνητα ανάλογα με το έτος κατασκευής τους. Η συγκεκριμένη προτιμήθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη, αν και αμερικάνα, επειδή ήταν μια από τις τελευταίες Ε46 που κατασκευάστηκαν και ως εκ τούτου είχε τα πιο επίφοβα προβλήματά της λυμένα από το εργοστάσιο, ενώ στην πορεία ανακάλυψα κατά τύχη ότι ήταν κι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα τα οποία φορούσαν από το εργοστάσιο ακριβώς την ίδια ανάρτηση με την έκδοση CS (ή Competition Package για την Aμερική), κάτι που ίσχυε για όλες τις Ε46 Μ3 που βγήκαν από το εργοστάσιο από τον 12/04 έως το τέλος της παραγωγής.
Όταν την πρωτοοδήγησα, το πιο έντονο συναίσθημα που ένοιωσα ήταν αυτό του δέους. Όπως προανέφερα, το αυτοκίνητό μου έως εκείνη τη στιγμή ήταν το "καλό" Megane Coupe πρώτης γενιάς, με το μοτέρ και την ανάρτηση του Clio Williams, οπότε είχα ήδη μακροχρόνια σχέση με αυτοκίνητο που ήταν εστιασμένο στην οδηγική απόλαυση παρέχοντας δύναμη, κράτημα, πληροφόρηση και απόκριση σε ίσες μερίδες. Δεν ήμουν δηλαδή ούτε ανυποψίαστος, ούτε ήταν εύκολο να εντυπωσιαστώ από κάτι. Άλλωστε είχα οδηγήσει ήδη πολλά άλλα αυτοκίνητα, μερικά δυνατότερα κι από τη Μ3. Κι όμως, μετά την πρώτη βόλτα με την Μ3, βγήκα από το αυτοκίνητο και την κοιτούσα γεμάτος δέος. Δεν ήταν το γκάζι, δεν ήταν τα φρένα, δεν ήταν τίποτα μεμονομένο. Ήταν αυτή η αίσθηση ότι μόλις είχα οδηγήσει το "απόλυτο μηχάνημα οδήγησης", ένα αυτοκίνητο που μπαίνεις και σε αγκαλιάζει, ένα αυτοκίνητο που το ένοιωθες σαν ηχομονωμένο τανκ συγκρινόμενο με μια κουδουνίστρα made in France. Στην Μ3 δεν ακουγόταν ενοχλητικός τριγμός πουθενά, ούτε επρόκειτο να ακουστεί ποτέ. Ήταν ένα αυτοκίνητο στο οποίο μπορούσες να κάνεις την καθημερινή σου μετακίνηση χωρίς θορύβους να σου σπάνε τα νεύρα και να σου ζαλίζουν το κεφάλι, αλλά όταν πατούσες το γκάζι ένοιωθες το κροτάλισμα του εξακύλινδρου να γεμίζει την καμπίνα. Η αίσθηση ήταν σαν να ήσουν πρώτη σειρά στη συναυλία των ονείρων σου και η μπάντα να παίζει τα αγαπημένα σου τραγούδια.
Κι αυτό φυσικά ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Η πρώτη εντύπωση. Γιατί όσο έσκαβες παρακάτω, νέοι θησαυροί αποκαλύπτονταν. Αυτός ο μαγικός κινητήρας, με ροπή "τραπέζι" από τις 1800 ως τις 7900 στροφές, πάντα έτοιμος να ανταποκριθεί άμεσα στο παραμικρό βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού και να επιταχύνει το αμάξωμα ακατάπαυστα κι ακούραστα από τα λίγα ως τα πάρα πολλά χιλιόμετρα. Αυτό το τιμόνι, σε συνδυασμό με την αστερόσκονη που πασπάλισαν εκεί στην ΒΜW Motorsport την μπροστινή ανάρτηση της CS, να έχει βγει από τα πιο υγρά όνειρα ενός petrolhead. Να σου κρατάει μια τεράστια ταμπέλα μπροστά στο μάτι του μυαλού σου η οποία έγραφε "να γιατί δεν πρέπει ο μπροστινός άξονας να κουβαλάει ημιαξόνια", την ίδια στιγμή που τα ημιαξόνια στον πίσω άξονα ήταν έτοιμα να βοηθήσουν τα λάστιχα να ζωγραφίσουν στο οδόστρωμα ή να "σβήσουν" σχεδόν οτιδήποτε άλλο κουνιόταν πάνω σε αυτό. Πάντα με τη συνδρομή αυτού του εκπληκτικού μπλοκέ διαφορικού που φορέθηκε στις Ε46 και σε έκανε περισσότερο μάγκα από όσο ήσουν.
Η Μ3 ήταν ένα κατασκεύασμα το οποίο από την πρώτη μέρα που αγόρασα ως τη στιγμή που την έχασα 8 (και κάτι) χρόνια μετά, ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο στο οποίο έμπαινα μέσα και κάθε φορά ένοιωθα ότι έμπαινα στο καινούριο μου αυτοκίνητο. Πιστεύω ειλικρινά πως κατάφερα και αυτή να την φτάσω στα όριά της, συνδέθηκα εντελώς, γίναμε ένα, αλλά ποτέ δεν ένοιωσα να τη βαριέμαι, ποτέ δε σκέφτηκα ότι θα ήθελα κάτι "καλύτερο". Ίσως επειδή αυτό το "καλύτερο" ενώ σαφώς είναι αντικειμενικά μετρήσιμο, εμπεριέχει τελικά πάρα πολύ υποκειμενικότητα, πράγματα που δεν μπαίνουν σε ζυγαριά.
Το πιο εκπληκτικό πράγμα σε αυτό το αυτοκίνητο, κάτι που μου έκανε εντύπωση από την πρώτη ως την τελευταία μέρα, ήταν το γεγονός ότι μπορούσε να εκτελέσει καθήκοντα ενός GT, να ελιχθεί σαν supersport και λίγο αργότερα να μεταμορφωθεί σε ένα οικογενειακό σεντάν με δυο πόρτες που θα κάνει το πήγαινε-έλα στο σούπερ μάρκετ για τις προμήθειες ενός μήνα σε καθαριστικά και 2 εβδομάδων σε τρόφιμα. Και πουτάνα και κιουρία και νοικοκυρά. Άντε μετά να ψάξεις να βρεις με τι να την αλλάξεις.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#367874 Κριμα.... :(

cavallino έγραψε: Άντε μετά να ψάξεις να βρεις με τι να την αλλάξεις.

Νομιζω η M3 E92 ηταν αξιος συνεχιστης :superman:


Αποζημιωση απο την ασφαλεια , πηρες ?
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#367884 Ναι πήρα αποζημίωση, φυσικά μικρότερη της πραγματικής της αξίας αν και μεγαλύτερη του μέσου όρου. Όσον αφορά την Ε92, ήταν άξιος συνεχιστής της M5 E39 με αυτόν τον όγκο και αυτό το μοτέρ. :P Για την Ε46 θεωρώ πως συνεχιστές είναι η 1Μ και η Μ2. :)