Πορτοκαλι hurracan.
την επομενη φορα θα εχει βολτα απ οτι ειπε.
Giuseppe Busso έγραψε:Τι να λέμε τώρα.
Φανταστικό αυτοκίνητο.
το οποιο Γιαννη πουλαει πολυ καλα γιατι σαν ατμοσφαιρικο ο αλλος θελει κατι ᾽᾽πιο εκλεκτο᾽᾽απο τα turbo...
ειναι σοκαριστικα ομορφο και ικανο αμαξακι
απιστευτα ικανο και ομορφο.
pierce21 έγραψε:Μετά μου πετάς vaffanculo επειδή ποστάρω IWC.
dimviii έγραψε:εγω το σοκ το επαθα όταν πριν 2 εβδομάδες ημουν με πελατη μου στο Πυργο,και συζητώντας γενικα για αυτοκίνητα,καταλαβε ότι μου αρεσουν τα γρηγορα αυτοκίνητα και μου λεει κατσε να σου δειξω τι εχω εγω.Μου εδειξε τις φωτο στο κινητο του μεσα στο γκαραζ του.
Πορτοκαλι hurracan.
την επομενη φορα θα εχει βολτα απ οτι ειπε.
θα παθεις σοκ.
φανταζομαι το αμαξι δεν θα εχει ελληνικες πινακιδες.
πολύ καλες εντυπώσεις από πλαισιο αναρτηση τιμονι,απογοητευτικο το μοτερ από αποδοση(αναμενομενο)
θα επανελθω μολις το παραδωσω.
dimviii έγραψε:εδώ και 2 μερες εχω ένα Κλιο 1,5 dci με 15κ χλμ
πολύ καλες εντυπώσεις από πλαισιο αναρτηση τιμονι,απογοητευτικο το μοτερ από αποδοση(αναμενομενο)
θα επανελθω μολις το παραδωσω.
Επιτέλους!
Περιμένω αναλυτική περιγραφή
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Φοβερό! Τόσο καλό που ακύρωσα κάτι ραντεβού και πήρα τα βουνά.
< >
Το σασι σε συναρτηση με αναρτηση-τιμονι είναι ότι καλυτερο εχω οδηγησει σε αυτή τη κατηγορια.Κλισεις μηδενικες,αριστη πληροφορια για το τι θα κανει,δεν αιφνιδιαζει ποτε,και είναι ευκολα ελεγχομενο όταν γλυστραει.
Το αυτοκινητο σε προδιαθετει να το πας αεροπορια παντου,τα περθωρια προσφυσης σε καλη ασφαλτο είναι πολύ υψηλα.
Νιώθεις αρκετη σιγουρια,ακομα και για να πιεσεις σε βρεγμενο δρομο,παρα τα λιγα χλμ συμβιωσης μαζι του.Ελαστικα φοραει καποια bridgestone(σε σιδερενιες ζαντες)
Ανωτερο από 208,πολο,γιαρις,εχει αισθηση αρκετα μεγαλυτερου αυτοκινητου στο πως παταει.
Εχει 15 κ χλμ,και λειτουργουν όλα τελεια,δεν τριζει,δεν κοπανάει,και η αισθηση που δινει κοιτωντας το εσωτερικο είναι παρα πολύ καλη.Η οθονη σκατε στο θεμα αφης σαν των πολο.
Κριμα που το μοτερ είναι το αδυνατο του σημειο.Ουτε καν το κολλημα στο τουρμπισμα δεν νιώθεις,οπως στα αντιστοιχα πολο ας πουμε.Το χειροτερο μοτερ της κατηγοριας από αποδοση. Εάν ειχε ένα μοτερ από γιαρις θα ηταν τελειο.
Απίστευτοι αυτοι οι Γαλλοι,μπορουν και φτιαχνουν τετοιο σασι,και τα γαμανε όλα με την ευκολη δουλεια του μοτερ.Ηταν ησυχο παντως στο εσωτερικο του αυτοκινητου.
Καταναλωση μεχρι τωρα με αρκετο κυνηγι,αλλα και χλμ σε πολη δειχνει 5,6 λιτρα.
Εάν αγοραζα σημερα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας,αυτο θα επελεγα,προτι το μοτερ είναι ψοφιο.
https://www.youtube.com/watch?v=DWWhzfNQYRI&t=202s
dimviii έγραψε:σημερα εχω κλεισει 500 χλμ με το κλιο.
Το σασι σε συναρτηση με αναρτηση-τιμονι είναι ότι καλυτερο εχω οδηγησει σε αυτή τη κατηγορια.Κλισεις μηδενικες,αριστη πληροφορια για το τι θα κανει,δεν αιφνιδιαζει ποτε,και είναι ευκολα ελεγχομενο όταν γλυστραει.
Το αυτοκινητο σε προδιαθετει να το πας αεροπορια παντου,τα περθωρια προσφυσης σε καλη ασφαλτο είναι πολύ υψηλα.
Νιώθεις αρκετη σιγουρια,ακομα και για να πιεσεις σε βρεγμενο δρομο,παρα τα λιγα χλμ συμβιωσης μαζι του.Ελαστικα φοραει καποια bridgestone(σε σιδερενιες ζαντες)
Ανωτερο από 208,πολο,γιαρις,εχει αισθηση αρκετα μεγαλυτερου αυτοκινητου στο πως παταει.
Εχει 15 κ χλμ,και λειτουργουν όλα τελεια,δεν τριζει,δεν κοπανάει,και η αισθηση που δινει κοιτωντας το εσωτερικο είναι παρα πολύ καλη.Η οθονη σκατε στο θεμα αφης σαν των πολο.
Κριμα που το μοτερ είναι το αδυνατο του σημειο.Ουτε καν το κολλημα στο τουρμπισμα δεν νιώθεις,οπως στα αντιστοιχα πολο ας πουμε.Το χειροτερο μοτερ της κατηγοριας από αποδοση. Εάν ειχε ένα μοτερ από γιαρις θα ηταν τελειο.
Απίστευτοι αυτοι οι Γαλλοι,μπορουν και φτιαχνουν τετοιο σασι,και τα γαμανε όλα με την ευκολη δουλεια του μοτερ.Ηταν ησυχο παντως στο εσωτερικο του αυτοκινητου.
Καταναλωση μεχρι τωρα με αρκετο κυνηγι,αλλα και χλμ σε πολη δειχνει 5,6 λιτρα.
Εάν αγοραζα σημερα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας,αυτο θα επελεγα,προτι το μοτερ είναι ψοφιο.
Χαίρομαι που επιβεβαιωσες κάτι που υποψιάζομαι από καιρό,ότι δηλαδή δεν θα μπορούσα να κινηθώ, στους δρόμους που κινούμαι, με άλλο μικρό αντίστοιχα γρήγορα.Ο κινητήρας είναι που είναι ψοφιος τον σκοτώνει και το θεομακρο κιβώτιο ,ειδικά στα euro6.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
dimviii έγραψε:σημερα εχω κλεισει 500 χλμ με το κλιο.
Το σασι σε συναρτηση με αναρτηση-τιμονι είναι ότι καλυτερο εχω οδηγησει σε αυτή τη κατηγορια.Κλισεις μηδενικες,αριστη πληροφορια για το τι θα κανει,δεν αιφνιδιαζει ποτε,και είναι ευκολα ελεγχομενο όταν γλυστραει.
Το αυτοκινητο σε προδιαθετει να το πας αεροπορια παντου,τα περθωρια προσφυσης σε καλη ασφαλτο είναι πολύ υψηλα.
Νιώθεις αρκετη σιγουρια,ακομα και για να πιεσεις σε βρεγμενο δρομο,παρα τα λιγα χλμ συμβιωσης μαζι του.Ελαστικα φοραει καποια bridgestone(σε σιδερενιες ζαντες)
Ανωτερο από 208,πολο,γιαρις,εχει αισθηση αρκετα μεγαλυτερου αυτοκινητου στο πως παταει.
Εχει 15 κ χλμ,και λειτουργουν όλα τελεια,δεν τριζει,δεν κοπανάει,και η αισθηση που δινει κοιτωντας το εσωτερικο είναι παρα πολύ καλη.Η οθονη σκατε στο θεμα αφης σαν των πολο.
Κριμα που το μοτερ είναι το αδυνατο του σημειο.Ουτε καν το κολλημα στο τουρμπισμα δεν νιώθεις,οπως στα αντιστοιχα πολο ας πουμε.Το χειροτερο μοτερ της κατηγοριας από αποδοση. Εάν ειχε ένα μοτερ από γιαρις θα ηταν τελειο.
Απίστευτοι αυτοι οι Γαλλοι,μπορουν και φτιαχνουν τετοιο σασι,και τα γαμανε όλα με την ευκολη δουλεια του μοτερ.Ηταν ησυχο παντως στο εσωτερικο του αυτοκινητου.
Καταναλωση μεχρι τωρα με αρκετο κυνηγι,αλλα και χλμ σε πολη δειχνει 5,6 λιτρα.
Εάν αγοραζα σημερα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας,αυτο θα επελεγα,προτι το μοτερ είναι ψοφιο.
1.5 diesel? Πάντως το μοτέρ δεν είναι καθόλου εύκολη δουλειά. Αν ήταν εύκολο, όλοι θα είχαν καλά μοτέρ.
REALZEUS έγραψε:
1.5 diesel? Πάντως το μοτέρ δεν είναι καθόλου εύκολη δουλειά. Αν ήταν εύκολο, όλοι θα είχαν καλά μοτέρ.
μα σχεδόν ολοι εχουν καλο αντιστοιχο μοτερ,τουλαχιστον σε αυτά που εχω οδηγησει.Ανεπιτρεπτο για την εμπειρια της ρενω να προσφερει αυτό το διαμαντι, με αυτό το μοτερ.
.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
dimviii έγραψε:ναι αλλα οι αλλοι εχουν στις βασικες εκδοσεις τα δυνατα μοτερ.Δεν μπορω νακαταλαβω γιατι πρεπει να πληρωσω παραπανω για να παρω αυτό που οι αλλοι δινουν σαν στανταρ.Γιατί πρέπει να πληρώσεις παραπάνω για όλα τα καλά που ένιωσες και που σε κάνουν να θέλεις αυτό και όχι τα άλλα. Τα οποία καλά χρειάζονται σημαντικό χρόνο και κόπο για να επιτευχθούνε, δεν είναι τζάμπα.
Αστειεύομαι, φυσικά και έχεις δίκιο, όχι ότι αυτό που λέω δεν ίσχυει αλλά δεν νομίζω ότι την παίρνει την Ρενώ να το εκμεταλλευτεί αυτό αν δεν είναι ανταγωνιστική στα άλλα.