Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#368527 Τώρα που λες Cooper, το countryman S με 17αρες και runflat είναι αρκετά κοντά αν όχι ίδιο σε άνεση με το comfort setting του.


< >
Άβαταρ μέλους
By mcduck
#368530
Nikos! έγραψε:Τώρα που λες Cooper, το countryman S με 17αρες και runflat είναι αρκετά κοντά αν όχι ίδιο σε άνεση με το comfort setting του.


Ελήφθη. Κατάλαβα για τι μιλάμε. Ναι, δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά του. (Άλλοι είναι :roll: )
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#368586 Seat Ateca 1.0 Tsi Style

Δεν εχει περασει πολυς καιρος οπου δημιουργηθηκαν αρκετα υψηλες προσδοκιες για το νεο crossover της Seat, μετα και απο τις θετικες εντυπωσεις που εχουν καταγραφει σε Ελληνικο και ξενο τυπο.

Απο κοντα δειχνει αρκουντως επιβλητικο, με σχημα που φερει περισσοτερες γωνιες αντι καμπυλες, εντουτοις με σχεδιαστικες γραμμες που δεν "φλυαρουν" δεν κουραζουν στο ματι, παραπεμποντας περισσοτερο σε ενα πρωτιστως λειτουργικο -οχι φαντεζι- αλλα και συγχρονο crossover με μινιμαλιστικες τασεις ως προς τον σχεδιασμο, ο οποιος σαν να "φωναζει" στα ματια μου σε στυλ, "ηρθα εδω για να μεινω, διακριτικα μεν αλλα και διαχρονικα, σε αντιθεση με αλλα (σχεδια) που γινονται βαρετα/δειχνουν την ηλικια τους μετα απο 4-5 χρονια".

Το αυτοκινητο του td ηταν στην ενδιαμεση εξοπλιστικη εκδοση style σε οτι αφορα την γκαμα του Ateca, -συγκεκριμενα η πλουσιοτερη για την περιπτωση του 3κυλινδρου βενζινοκινητου- , με αρκετα τεχνολογικα γκατζετ ενεργητικης ασφαλειας να δινουν το παρων, ηδη απο την βασικη εκδοση (reference) οπως, Hill hold assist, XDS (ηλεκτρομπλοκε), Front Assist & περιοριστη ταχυτητας, αινιχνευση κοπωσης οδηγου.

Στην εκδοση (style) του td, υπαρχουν επιπλεον, διζωνικος κλιματισμος, cruise control, αισθητηρες παρκαρισματος πισω, δερματινο τιμονι/λεβιες ταχυτητων, κεντρικη κονσολα με υποβραχιονιο αλλα και αεραγωγους για τους πισω επιβατες, οπως και πισω υποβραχιονιο, με συστημα αναδιπλωσης και φορτωσης για μεγαλα σε μηκος αντικειμενα, αλλα και εγχρωμη οθονη αφης 5ιντσων.
Τελος στανταρ ειναι και οι 17αρες ζαντες αλουμινιου, μαζι με μαυρες ραγες οροφης.

Περνωντας στο εσωτερικο, η προσπαθεια που εχει γινει απο την Seat για μια πολυ ποιοτικη εικονα, ειναι εμφανης, αν και σχεδιαστικα δεν φαινεται να διαφερει απο αυτο του Leon, χωρις να σημαινει οτι αυτο ειναι κατι κακο.
Η εργονομια και το φινιρισμα βρισκονται σε υψηλα επιπεδα για το μικρομεσαιο crossover που κοστιζει σχεδον 22κ ευρω, κατι που σε συνδυασμο με την γενικοτερη ευρυχωρια, αλλα και καλη ορατοτητα, αφηνουν εν τελη μια αρκετα ευχαριστη αισθηση.

Η θεση οδηγησης ειναι οσο ψηλη χρειαζεται για την καλυτερη -συγκριτικα με τα κοινα επιβατικα- περιφερειακη ορατοτητα που απολαμβανει η συγκεκριμενη κατηγορια, αλλα ταυτοχρονα, σωστη, με τις αποστασεις των χειριστηριων να ειναι οπως ακριβως πρεπει, αλλα και ετσι ωστε να νιωθεις οτι καθεσαι "μεσα" στην καμπινα και οχι "απο πανω" οπως συμβαινει με καποια αλλα αυτοκινητα, δημιουργωντας ετσι ολες τις προυποθεσεις για μια ξεκουραστη και αγχολυτικη μετακινηση.

Ξεκινοντας, το πρωτο πραγμα που εκτιμας ειναι η ευκολια ολων των χειριστηριων, απο το ελαφρυ αλλα ακριβες -και με καλη αισθηση στην συνεχεια οταν ανεβουν τα χλμ- τιμονι, μεχρι και το εξαιρετικο σε ακριβεια και ευκολοχρηστο στην καθε αλλαγη, επιλογεα ταχυτητων.
Ο 3κυλινδρος κινητηρας εχει ιδιαιτερα διακριτικη χροια, ειναι ακομα πιο ησυχος απο τον ηδη εξαιρετικο σε ποιοτικα χαρακτηριστικα, 1,200αρη της Peugeot που ειχα γνωρισει οδηγικα στο 3008.
Τραβαει και αυτος αρκετα ζωηρα απο χαμηλες στροφες, -αν και οχι τοσο εντονα οσο του Peugeot- και απλωνει την δυναμη/ροπη του πολυ γραμμικα αλλα και αρκουντως ικανοποιητικα, για το χαμηλο βαρος του, -για την κατηγορια-
που χαρις και την νεα πλατφορμα MQB της VAG, δεν ξεπερνα τα 1,300κιλα με τον συγκεκριμενο κινητηρα.

Τις εντυπωσεις βεβαια εκλεψε το συνολικο στησιμο του αυτοκινητου. Ο συνδυασμος ενος πολυ στιβαρου σε αισθηση πλασιου, με περιορισμενο βαρος, αλλα και καλορυθμισμενη αναρτηση με σπορτιφ διαθεσεις, χωρις ομως να κοπαναει ξερα και να κουραζει, ειναι ανικητος πραγματικα, για την κατηγορια και κοστος του συγκεκριμενου.
Και εδω ακριβως ειναι που θα πρεπει να ειπωθει οτι χαρις και στο σωστα ρυθμισμενο σε αισθηση τιμονι, αλλα και σαφεστατο-ευχαριστο επιλογεα, η οδηγικη αισθηση του 3κυλινδρου Ateca ειναι οτι πιο κοντινο, μαλιστα ειναι απειλητικα κοντα, στην αισθηση που αποκομμιζει κανεις πισω απο το τιμονι μιας 3κυλινδρης βενζινοκινητης Χ1...!!!

Χαρις σε αυτο ακριβως το ολοκληρωμενο πακετο "οδηγικης αισθησης", που σε εμπνεει και σου δινει αυτοπεποιθηση για πραγματικα γρηγορη οδηγηση, ο κινητηρας των 1,000κ.εκ ενω ειναι απολυτως αξιοπρεπης για να κινησει με ανεση και ασφαλεια τα μολις 1280κιλα του, δειχνει -μετα απο αρκετα επιθετικη οδηγηση η αληθεια...- λιγος για τις δυνατοτητες του αμαξωματος.
Κατι που λιγο-πολυ θυμιζει τα συναισθηματα που προκαλει και η οδηγηση μιας 3κυλινδρης βενζινοκινητης -χειροκινητη- Χ1, απλως εδω ισως λιγοτερο συγκριτικα -τουλαχιστον σε αισθηση αφου στο Ateca υπηρξε και συνοδηγος στην βολτα- , κατι που σε συνδυασμο και με την σημαντικη διαφορα τιμης και εφοσον δεν προκειται για μια premium προταση, δεν φαινεται να ενοχλει/στενοχωρει σε τελικη αναλυση.

Παντως το ελαφρυ της κατασκευης, βοηθησε ωστε ο μικρος βενζινοκινητηρας να μην καταναλωσει υπερβολικες ποσοστητες, παρολο το βαρυ ποδι που ειχα συνηθως, για τους ευχαριστους λογους (οδηγοκεντρικης αισθησης) που ανεφερα και πριν.
Συγκεκριμενα σε μια διαδρομη 30χλμ περιπου, με ενα μικρο ελευθερο απο κινηση κομματι, να ακολουθει σε ενα αλλο με αρκετα σταματα-ξεκινα λογω φαναριων, η καταναλωση εφτασε στα 8,3l/100km, μια αρκετα προσεγμενη μεση τιμη νομιζω για κυριως σβελτη μετακινηση, χωρις σχεδον ιχνος προσπαθειας για οικονομικοτερη οδηγηση -δηλαδη με αλλαγες σε βελτιστο χαμηλο-μεσαιο ευρος στροφων-, αλλα κυριως με στροφαρισμα μεχρι τις 5,000σαλ...

Οπερ και τιμες κατω των 8l/100km θεωρω οτι ειναι απολυτως εφικτες, χωρις παραλληλα ο ρυθμος μετακινησης να θεωρειται αργος, ή πιο αργος σε σχεση με τα γυρω αυτοκινητα.

Συμπερασματικα και εχοντας μονο μια μικρη επιφυλαξη για τις δυνατοτητες του νεου Kuga, -καθοτι αφενως δεν υπαρχει αντιστοιχη οδηγικη γνωριμια (οπως πχ με Qashqai, Kadjar, 3008, 500Χ) και αφετερου, επειδη διαβαζω/ακουω ιδιαιτερα θετικα σχολια για την οδηγικη του αισθηση και συμπεριφορα-, πιστευω οτι προκειται για την καλυτερη ισως προταση αυτη την στιγμη στα δικινητα μικρομεσαια crossover, κατω απο τα 30κ ευρω.
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 25 Φεβ 2017, 01:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#368600
Nikos! έγραψε: ...σασμάν το οποίο με την αίσθηση, την αμεσότητα και τη σιγουριά που σου δίνει στο κούμπωμα κάνει τα DSG να φαίνονται παιχνιδομηχανές…γκάζι, στις ανωμαλίες χοροπηδάει ολόκληρο (κάτι που χαλάει το composure του) και ορμάει μέχρι τις 6,5Κ στροφές όπου μετά απλά ξεφουσκώνει.

Συνεχίζεις με τον ίδιο ρυθμό, δε σταματάς, σε πιάνει μια μανία να το απολαύσεις και συνειδητοποιείς ότι πρέπει να βάλεις όρια στον εαυτό σου γιατί μπορεί να γίνεις επικίνδυνος.



Aκριβως τα ιδια συναισθηματα οταν ειχα ανεβει μια βολτα με το δημοσιογραφικο... :thumbsup:

P.S Τι λαστιχα ειχε βαλει τωρα ο αδελφος σου?
Άβαταρ μέλους
By nass
#368627 Ωραίο "Οδηγώντας"! :)

Nikos! έγραψε:στρίβεις το κοντό σε διαδρομή τιμόνι (λόγω οδηγικού προφίλ)


Τι σημαίνει αυτό ? Κονταίνει (πιο γρήγορη) η κρεμαγιέρα ? :hmmm:

Επίσης έχεις ιδέα πως αλλάζει ο ήχος στα σπορ προγράμματα ? Εχει τίποτα κλαπέτα ?

Η δική μου ερώτηση είναι αν θα το προτιμούσες (α) συνολικά, ως αυτοκίνητο οικογένειας (β) αποκλειστικά οδηγοκεντρικά, ως αυτοκίνητο για γούστα, από το BMW. Και το (α) επίσης ως σύγκριση με το Skoda.
Άβαταρ μέλους
By nass
#368628
Κίκιζας . έγραψε:Τις εντυπωσεις βεβαια εκλεψε το συνολικο στησιμο του αυτοκινητου. Ο συνδυασμος ενος πολυ στιβαρου σε αισθηση πλασιου, με περιορισμενο βαρος, αλλα και καλορυθμισμενη αναρτηση με σπορτιφ διαθεσεις, χωρις ομως να κοπαναει ξερα και να κουραζει, ειναι ανικητος πραγματικα, για την κατηγορια και κοστος του συγκεκριμενου.
Και εδω ακριβως ειναι που θα πρεπει να ειπωθει οτι χαρις και στο σωστα ρυθμισμενο σε αισθηση τιμονι, αλλα και σαφεστατο-ευχαριστο επιλογεα, η οδηγικη αισθηση του 3κυλινδρου Ateca ειναι οτι πιο κοντινο, μαλιστα ειναι απειλητικα κοντα, στην αισθηση που αποκομμιζει κανεις πισω απο το τιμονι μιας 3κυλινδρης βενζινοκινητης Χ1...!!!


Κίκιζας . έγραψε:(οπως πχ με Qashqai, Kadjar, 3008, 500Χ) και αφετερου, επειδη διαβαζω/ακουω ιδιαιτερα θετικα σχολια για την οδηγικη του αισθηση και συμπεριφορα[/i]-, πιστευω οτι προκειται για την καλυτερη ισως προταση αυτη την στιγμη στα δικινητα μικρομεσαια crossover, κατω απο τα 30κ ευρω.


Εχω την αίσθηση ότι οδηγείς τέτοια αυτοκίνητα επειδή ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις για οικογενειακούς λόγους :s_howdy

Για ποιό λόγο, υποθέτοντας ότι είναι όλα ασφαλή στο δρόμο σε οποιεσδήποτε συνθήκες, η οδική αίσθηση και συμπεριφορά είναι το σημαντικότερο κριτήριο (ώστε να θεωρήσεις το Ateca το καλύτερο εξ΄αυτών) για ένα δικίνητο μικρομεσαίο crossover ? :hmmm:

Σα να λες "μεταξύ MX5 και MR2 το MX5 έχει τους καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές άρα είναι το καλύτερο" :)

Νομίζω κάθε προϊόν πρέπει να κρίνεται στη βάση της αγοράς για την οποία προορίζεται.
Ή, ανάποδα, αν το σημαντικότερο κριτήριο είναι η οδική αίσθηση και συμπεριφορά, τότε κοιτάς λάθος κατηγορία αυτοκινήτων.

Προφανώς στη ζωή πρέπει να κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς αλλά να μην ξεχνάμε τη "μεγάλη εικόνα" δηλ. αγοράζουμε ένα μικρομεσαίο crossover ΚΥΡΙΩΣ για τους Χ, Υ, Ζ λόγους και όχι τους Α, Β, Γ...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#368636
nass έγραψε:
Επίσης έχεις ιδέα πως αλλάζει ο ήχος στα σπορ προγράμματα ? Εχει τίποτα κλαπέτα ?


και από χαρτογραφηση μπορουν να αλλαξουν τον ηχο του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#368638 Μπα ? Δεν το ξερα, νόμιζα ότι ο ήχος είναι κυρίως ακουστική και γεωμετρία εισαγωγής-εξαγωγής κτλ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#368659
nass έγραψε:Μπα ? Δεν το ξερα, νόμιζα ότι ο ήχος είναι κυρίως ακουστική και γεωμετρία εισαγωγής-εξαγωγής κτλ.


Χωρίς να ξέρουμε αν έχει ή όχι κλαπέτο η εξάτμιση του Cupra (ίσως έχει κιόλας βέβαια γιατί έχει μια εξάτμιση αριστερά και μια δεξιά, οπότε θα μπορούσε να απομονώνει τη μια - με μια φωτογραφία από κάτω θα μάθουμε), ο ήχος του κινητήρα αλλάζει ακόμη και με διαφορετικά λάδια, βενζίνη από 95άρα σε 100άρα.
Επίσης δεν γνωρίζουμε οι χάρτες της ECU του, τι είδους αλλαγές κάνουν από το Sport στο Cupra πρόγραμμα. Το αβάνς θα παραμένει ίδιο; (δε νομίζω)

Σίγουρα η εισαγωγή και η εξαγωγή αλλάζει τον ήχο, αλλά διαφωνείς ότι και από αυτά που έγραψα, πως αγριεύει;
Άβαταρ μέλους
By nass
#368661 Δεν ξέρω άρα δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Εγώ πάντως αυτά που λες δεν τα ακούω :lol: τουλάχιστον ακούω εισαγωγές-εξατμίσεις δεν είμαι ντιπ κουφός :lol:

Tο αβάνς σχεδόν σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο (φαντάζομαι οι αλλαγές από sport σε cupra mode θα είναι αβανς-διάρκεια ψεκασμού-πίεση turbo) αλλά δεν ξέρω τι επίδραση έχει στον ήχο... ΟΚ αν δεν μιλάμε για αλλαγές επιπέδου αντι-λαγκ και μπαμ-μπουμ :lol: )
Άβαταρ μέλους
By edmond
#368662 Εδώ βάζουν και τα ηχεία του ηχοσυστήματος στο παιχνίδι για παίξιμο με την ακουστική...
Άβαταρ μέλους
By nass
#368665 Αυτά τα πράγματα καλό είναι να μη γίνονται :x :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#368675
Giuseppe Busso έγραψε:... ο ήχος του κινητήρα αλλάζει ακόμη και με διαφορετικά λάδια, βενζίνη από 95άρα σε 100άρα

Τα παραλες :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#368679
nass έγραψε:
Nikos! έγραψε:στρίβεις το κοντό σε διαδρομή τιμόνι (λόγω οδηγικού προφίλ)


Τι σημαίνει αυτό ? Κονταίνει (πιο γρήγορη) η κρεμαγιέρα ? :hmmm:


Κάτι τέτοιο πρέπει να γίνεται. Πρέπει να μεταβάλλεται η διαδρομή της κρεμαγιέρας, νομίζω κάτι παρόμοιο έχει και η BMW. Στη cupra ρύθμιση του τιμονιού το τιμόνι εκτός από πιο βαρύ ήταν και πιο γρήγορο, πιο κοντό. Σαν να είχε λιγότερες στροφές.

nass έγραψε:Επίσης έχεις ιδέα πως αλλάζει ο ήχος στα σπορ προγράμματα ? Εχει τίποτα κλαπέτα ?


Ναι, νομίζω πως έχω και δεν είναι από κλαπέτα. Νομίζω δεν έχει κλαπέτα. Ο ήχος είναι reasonated. Νομίζω γίνεται και στα υπόλοιπα vag. Υπάρχει ένα ηχείο στο χώρο του κινητήρα το οποίο δημιουργεί αυτή τη μεγέθυνση του ήχου. Αλλά πρέπει κάτι να παίζει και με τη χαρτογράφηση του κινητήρα. Πάντως ο ήχος ακούγεται από το μοτέρ και όχι από την εξάτμιση που σημαίνει ότι δε πρέπει να έχει κλαπέτα. Η αμεσότητα πάντως και το πως ορμάει το μοτέρ είναι εμφανής μεταξύ comfort-sport-cupra. Στο cupra ακούγεται το μοτέρ περισσότερο και το νιώθεις πιο δυνατό. Στο sport έχει λίγο καλύτερη αμεσότητα από το comfort και στο comfort νομίζεις ότι οδηγείς αυτοκίνητο με 200 άλογα, λείπουν τα υπόλοιπα 80.

nass έγραψε:Η δική μου ερώτηση είναι αν θα το προτιμούσες (α) συνολικά, ως αυτοκίνητο οικογένειας (β) αποκλειστικά οδηγοκεντρικά, ως αυτοκίνητο για γούστα, από το BMW. Και το (α) επίσης ως σύγκριση με το Skoda.


Για το συγκεκριμένο δύσκολη ερώτηση. Θα σου απαντήσω όμως.

Νομίζω ότι είναι ένα αυτοκίνητο που τα συνδυάζει όλα, αν μπορείς να ζήσεις με τη σκληρή ανάρτηση και μπορέσεις να κάνεις κάποιες υποχωρήσεις στον ποιοτικό τομέα (που νομίζω δε μπορώ). Κι επειδή είναι ένα αυτοκίνητο με πολλαπλές προσωπικότητες νομίζω ότι μπορεί να εκτελέσει χρέη οικογενειακού αυτοκινήτου αν ψάχνεις κάτι τόσο hardcore και έχεις budget κάτω από 30Κ. Δε ξέρω όμως αν εγώ θα αγόραζα το συγκεκριμένο, δε νομίζω ότι μου ταιριάζει.

Όσον αφορά το Β, ναι είναι ένα αυτοκίνητο για γούστα, είναι οδηγοκεντρικό και θα το προτιμούσα από το BMW. Άλλωστε έχει 100 άλογα περισσότερο, τη διπλάσια σχεδόν ροπή και έναν πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα. ΟΚ, δεν είναι το ίδιο ποιοτικό, δεν είναι πισωκίνητο άρα λείπει ο slide-fun factor όμως σε αποζημιώνει σε όλα τα άλλα επίπεδα.

Σε σχέση με το Skoda τώρα. Το octavia εκτελεί χρέη ανθρωπομεταφορέα δωρεάν* μετακίνησης της οικογένειας. Αυτό το κάνει χωρίς να σου δημιουργεί κάποιο άγχος και το κάνει καλά. Πολύ καλά, αλλά δε κάνει τίποτε άλλο καλά. Με το octavia δεν υπάρχουν λακούβες, κακοτεχνίες και πεζοδρόμια. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα οι δρόμοι μας. Δεν υπάρχει κανένας συμβιβασμός στη ποιότητα και την άνεση. Δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις. Καθαρά για χρέη ανθρωπομεταφορέα, θα προτιμούσα το octavia.

Όμως, αυτό πάντα δεν αρκεί. Εντάξει, έχω λίγο τη προπόνηση να ξεδίνω αλλά θέλω κάτι παραπάνω και νομίζω ότι μόλις μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά θα κοιτάξω κάτι μεταξύ S3 SB (manual εννοείται), Focus RS ή μτχ Α45. Το octavia ούτως η άλλως εταιρικό είναι, τσάμπα είναι οπότε αν είμαστε καλά και είμαστε εκεί που είμαστε, μένει.

Σκέφτηκα και ένα ακόμα αρνητικό και αυτό είναι το άνοιγμα της πόρτας. Εντάξει, θα σας κουφάνω τώρα αλλά είναι αυτά τα μικρά πράγματα που κάνουν τη διαφορά. Έχει δυο στάδια το άνοιγμα της πόρτας. Το πρώτο είναι περίπου στις 20 μοίρες που είναι λίγο και το άλλο είναι 60 μοίρες που είναι πολύ. Τυχαίο το παράδειγμα για να δείξω ότι δεν έχει ενδιάμεσο. Το octavia πχ έχει άλλα δυο σημεία ενδιάμεσα που κρατάει τη πόρτα.


*αν και για το 2016 κάποιο φόρο θα πληρώσω ως εταιρικό αυτοκίνητο