Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#35893
KiloMeater έγραψε:H Elise απορρίπτεται διότι
Α) έχει φλωρικο look που δε με φτιάχνει να τη βλέπω στο γκαράζ
Β) θέλει δυναμική οδήγηση για να δεις τις αρετές τις, άρα θα πήγαινε χαμένη
Γ) μέσα είναι τραγικό



μπαρδόν ? :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

σίγουρα ξέρεις ποιο 4τροχο είναι η ελίζ? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#35911 Χωρίς καμία πλάκα ή ειρωνία, συμφωνώ απόλυτα με τα Α/Β/Γ.

Ένα από τα πιο υπερτιμημένα αυτοκίνητα όλων των εποχών, ειδικά η mk2.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#35919
IKE έγραψε:Χωρίς καμία πλάκα ή ειρωνία, συμφωνώ απόλυτα με τα Α/Β/Γ.

Ένα από τα πιο υπερτιμημένα αυτοκίνητα όλων των εποχών, ειδικά η mk2.


Επίσης σοβαρή ερώτηση. Τι θα έπαιρνες σε αυτή την κατηγορία. Άλφα 4ψ??
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#35928
kubiak έγραψε:Αλλά θα κατέληγα σε ένα εκ των τριών:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
KiloMeater έγραψε:Παιδιά δε βάζετε και καμία λεζάντα στις φωτο, δεν ξέρω ακριβώς ποια είναι και βοηθάει να τα ψάχνω.
Αυτά τα κόκκινα παραπάνω μ'άρεσαν πχ αλλά τι ακριβώς είναι το καθένα.
Το Porsche θα το δω, το merc δε με ενθουσιάζει αλλά θα το διαβάσω πρώτα μπας και χάνω κάτι.
mirage έγραψε:Διαφορετικες γενιες Corvette.

Όπως λέει ο mirage, είναι οι Corvette C3, C5 και C6.
Νομίζω ότι καλύπτουν σχεδόν το 100% των απαιτήσεών σου (εκτός ίσως από μία μικρή απόκλιση στο κόστος και στο ότι δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστα είναι).
Για εμένα θα ήταν μονόδρομος (γ'αυτό έγραψα ότι θα κατέληγα σε ένα εκ των τριών)...
Πρέπει οπωσδήποτε να τα δεις/οδηγήσεις.

_
Άβαταρ μέλους
By IKE
#35934
j.marr έγραψε:
IKE έγραψε:Χωρίς καμία πλάκα ή ειρωνία, συμφωνώ απόλυτα με τα Α/Β/Γ.

Ένα από τα πιο υπερτιμημένα αυτοκίνητα όλων των εποχών, ειδικά η mk2.


Επίσης σοβαρή ερώτηση. Τι θα έπαιρνες σε αυτή την κατηγορία. Άλφα 4ψ??



Στα λεφτά που κοστίζει η Elise εννοείς? Νομίζω πως η κατηγορία αυτή, δηλαδή εστιασμένα σπορ αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ φτωχή, έως κενή.

Η Elise θα περίμενε κανείς να κοστίζει (για ελληνικές τιμές πάντα) ~20χιλ και ας είχε ένα απλό ατμοσφαιρικό κινητήρα (καλύτερα ίσως). Θα έπρεπε να κοστίζει περίπου όσο ένα MX5 ή φθηνότερα. Στην παλαβή τιμή που κοστίζει μπορεί να πάρει κανείς μια 4C η οποία είναι εξίσου άσχημη αλλά ακριβώς το ίδιο concepts βελτιωμένο παντού ή μια boxster η οποία είναι καλύτερη και από τις δύο πρακτικά σε όλα (δεν αναφέρομαι σε άνεση και λούσα).

Οπότε αν με ρωτας τι ΣΠΟΡ θα αγόραζα με 85χιλ (dafuq) πρακτικά δε βλέπω το λόγο να μην αγοράσει κανείς μια Boxster, χωρίς να με ξετρελαίνει η Boxster (κυρίως για σχεδιαστικούς λόγους).

Προσωπικά θα αγόραζα μάλλον ένα μτχ S2000 (ακόμα και το ακριβότερο μτχ, σε άψογη κατάσταση κοστίζει το 1/3ο) που το θεωρώ μακράν πιο ενδιαφέρον από Elise, 4C και Boxster, ή ένα καινούριο MX5 (ή ένα πολύ πιο όμορφο και φθηνότερο NC ).

Και μτχ MR2 με τιμές ΤΣΑΜΠΑ είναι επίσης legit επιλογή σε σχέση με Elise. BRZ/FRS επίσης.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#35938 Δεν το πήγαινα χρηματικά. Σε "ελαφρύ" σπορ πισωκίνητο τι θα αγόραζες ήταν -περίπου- η ερώτηση και η απάντηση με κάλυψε φίλτατε Ιορδάνη. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#36005 Aν και η συζήτηση είναι εντελώς ανούσια...ας πω κι εγώ τη @@ μου...

KiloMeater έγραψε:Το αμαξι αυτο θα εχει τα εξης χαρακτηριστικα
• να βγαλει τα αποθημενα καθε αγοριου που μικρος επαιζε με matchbox μοντελακια κτλ
• να ειναι πισωκινητο
• να ειναι 2θεσιο
• να εχει φτιαχτικο ηχο κινητηρα
• να εχει ωραια θεση οδηγησης χωνευτη, να μπανεις «μεσα»
• Να μη με τρεχει στα συνεργεια
• Να εχει αρκετο γκαζι, πηγαια δυναμη με καλη ροπη
• Να εχει κανα εξοπλισμο της προκοπης μεσα, μην ειναι τα μεταλλα γυμνα
• Να μπορει να ξαναπουληθει μετα απο 2-3 χρονια και να παρω το μεγαλυτεερο μερος των χρηματων πισω


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#36008
KiloMeater έγραψε:Δεν το κόβω within budget, αλλά τι είναι ακριβώς;


Είσαι λίγο άσχετος ε; :lol:

Μια εταιρία BMW τη γνωρίζεις?

Οτι αυτη η εταιρία εχει κάποιες ειδικές "γληγορες" εκδόσεις που τις ονομάζει Μ?

Ε, αυτη είναι η Μ έκδοση της Ζ4 coupe, aka BMW Z4 M Coupe.

Αλλα αφού δε τη ξέρεις, ασ´τη...πάρε κανενα audi :lol: :lol:


Sent from a mobile device
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#36115 Μην ξεχνάτε ότι δεν τον ενδιαφέρουν κυβικά / κατανάλωση και / premium-εροσύνη...
Καλά τα 2000 και Miata αλλά αυτά μπορεί να τα πάρει κάποια στιγμή και στην Ελλάδα (αν και όταν επιστρέψει)...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#36152
kubiak έγραψε:Μην ξεχνάτε ότι δεν τον ενδιαφέρουν κυβικά / κατανάλωση και / premium-εροσύνη...
Καλά τα 2000 και Miata αλλά αυτά μπορεί να τα πάρει κάποια στιγμή και στην Ελλάδα (αν και όταν επιστρέψει)...


Η απάντησή μου ήταν στον jmarr, κατά τα άλλα ontopic σωστά όσα λες ότι δεν τον ενδιαφέρουν αν και δεν έχουν καμία σημασιά. Αυτό που μόνο τον ενδιαφέρει είναι να βρεθεί ένα μοντέλο να μπορεί να μεγιστοποιήσει την τιμή του V στην παρακάτω εξίσωση:

V = A.(Kh/Kx).(Sx/Sh).(1/a)

όπου:

A: το πόσο ο απλός κοσμάκης του φόρουμζ το θεωρεί ΓΑΜΑΤΟ
Kh: κόστος (συνολικό, με φόρους, τέλη κλπ) στην Ελλάδα
Kχ: κόστος (συνολικό, με φόρους, τέλη κλπ) στο Βέλγιο (ή όπου είναι ο kliomeater)
Sh: διαθεσιμότητα μοντέλου στην Ελλάδα (καινούριο ή μτχ)
Sx: αντίστοιχα.
a: η πιθανότητα να το γνωρίζει ο kilomeater

*το a επιλέγεται κατά βούληση με σκοπό την μεγοστοποίηση του V, ακόμα και με βλακωδώς ψεύτικες τιμές (πχ τι είναι BMW) μπορεί να θεωρηθεί ότι ---> 0 αλλά επειδή είναι πρακτικά σταθερό χρησιμοποιήστε αυτό : V = A.(Kh/Kx).(Sx/Sh)
Τελευταία επεξεργασία από IKE και 10 Νοέμ 2014, 16:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#36157 Νομίζω ότι τα Sh και Sx πρέπει να τα βάλεις αντίστροφα... (θέλουμε μικρότερη διαθεσιμότητα στην Ελλάδα απ' ό,τι στο Βέλγιο ή, με άλλα λόγια, όσο πιο σπάνιο -πουλί- στην Ελλάδα τόσο το καλύτερο...)
Άβαταρ μέλους
By JBT
#36160 Γιατί στο Βέλγιο;!