- 08 Νοέμ 2014, 02:49
#35095
Πρόσφατα πέρασα και εγώ στο αντίπαλο στρατόπεδο (προσωρινά), των ταλιμπαν με μουφο-xenon.
Στο προηγούμενο αμάξι, που τώρα κληρονόμησε και οδηγεί ο father, ένα Astra H 5D 1.6T, είχα κάνει κατά μεγάλο βαθμό OEM μετατροπή στα φανάρια, δλδ είχα αγοράσει φανάρια original Opel Xenon AFL (αυτα που στρίβουν και στις στροφές), εγκεφαλάκια (είχε ενα σε κάθε φανάρι), άλλο ένα ακόμη (δεν θυμάμαι τι ηταν), καλωδιώσεις, αισθητήρες ύψους για την αυτορύθμιση, the works. Είχα βρει ενα συνεργείο Opel πρόθυμο να κάνει την δουλειά και voila! Τρομερο φως, δεν στράβωνα κτλ. Η αυτορύθμιση, σίγουρα έπαιζε με το βάρος, δεν ξέρω αν ήταν και δυναμική, πάντως είχα όλο το factory setup (part numbers ένα προς ενα). Τα πλυστικά, που θα έμπαιναν με αλλαγη εμπρός προφυλακτηρα, τα έφαγε η κρίση και η αλλαγη του αμαξιου με άλλο, αλλά αν εισαι προσεκτικός και πχ πριν βάλεις μπροστα, με ενα πανι καθαρίζεις τα φαναρια (εγω και τα πίσω φωτα φρένων), μειώνεις την πιθανότητα ανακλάσεων από βρωμιά.
Τώρα, στην Τσέχα, και μέχρι να αγοράσω πάλι όλο το κωδικολόγιο για OEM factory setup (800 μονο τα φανάρια, χωρις λαμπες, χωρίς εγκεφάλους, αισθητήρες που είναι δύο κτλ), δεν μπορούσα να ζήσω με το φως των αλογόνων.
Διάβασα αρκετα στο net, κάποιος έγραψε ότι τα projector φαναρια που είχε η έκδοση της Τσέχας μου είναι σχεδον τα ιδια με τα xenon (λογικό ακουγεται για μειωση κοστους), οπότε και τόλμησα (προσωρινα ξαναλεω) τα μουφο-xenon.
Φυσικά πήρα 4300Κ kit, όσο δλδ και το OEM, λευκό, για να μην είμαι σαν εξωγηινος και στραβωνω. Στην τοποθετηση με τον Prof, είδαμε ότι μάλλον όντως τα φανάρια (σωμα) πρέπει να μοιράζονται μεγάλο μέρος/να ειναι ιδια με τα xenon original του εργοστασίου, καθώς το φανάρι πίσω είχε άπειρο χώρο (ίσως για να μπει εκεί ο μηχανισμός xenon, ρύθμισης κτλ), τόσο χωρο, που μεσα στο φαναρι χωρέσαμε ballast και καλώδια και κλείσαμε κανονικά το πισω καπάκι του!
Το πήγα στην αντιπροσωπία για έλεγχο και ρύθμιση ύψους δεσμης (μην τυχον και ηταν οτι ναναι), και μετα τσέκαρα στο δρόμο (και με φίλους) αν στραβώνουν και δείχνει να ειναι οκ. Η δεσμη αριστερά κόβει, δλδ ειναι ενα κλικ ποιο χαμηλά από την δεξια, ενα σκαλοπάτι, μαλλον για να μην στραβωνει τους απέναντι. Κυκλοφορώ πάντα με το άγχος μην ενοχλώ, δεν μου έχουν παίξει φωτα εως τωρα και η δεσμη βλέπω ότι δεν χτυπαει τον μπροστα ψιλα, δλδ να φτάνει καθρέφτη.
Λογικά σε κανα μηνα+ (να πεσουν και τα μπικικινια των Χριστουγέννων), θα έχω το OEM setup, οπότε...