Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#25139
REALZEUS έγραψε:


Οπως εγραψα και στο αλλο forum, ωραια παρουσιαση, συγκριση...αντρικου φετιχισμου θα την ελεγα καλυτερα :lol: , οπως γινεται εδω και τουλαχιστον 30-40 χρονια μεταξυ των δυο κατασκευαστων...Καθοτι πραγματικη -σε αυτες της κατηγοριες/μοντελα, δηλ. 911 vs mid engined Ferrari- συγκριση, ουδεποτε μπορει να υπαρξει.

Απλως προκειται για τα δυο κορυφαια "στολιδια" των πιο πετυχημενων μοντελων, των δυο πασιγνωστων κατασκευαστων. Το Γερμανικο ειναι αυτη την στιγμη το καλυτερο καθαροαιμο Sports car στην αγορα, και το Ιταλικο αντιστοιχα, το καλυτερο, αγωνιστικων προδιαγραφων Super car που υπαρχει αυτη την στιγμη.

Προφανως λοιπον, οταν εχουμε δυο κορυφαια προιοντα, απο δυο διαφορετικες κατηγοριες, μια εκ των οποιων ανωτερη, ειναι λογικο και αναμενομενο να υπερισχυσει συνολικα το προιον της ανωτερης κατηγοριας. :)
Άβαταρ μέλους
By 007
#25286 Μα τι ακυρο βιντεο...

αν θελαμε να ειμαστε σωστοι σε τετοιου ειδους συγκριση ειναι προφανες οτι η Speciale παει κοντρα στην GT3 RS (οταν βγει).

Ας μη μιλησω βεβαια για τους αλλους εκει τους ακυρους στο autocar....
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#25293 Δεν θα έχει και τόσες διαφορές η RS. Μέχρι να βγει δε, δεν θα υπάρχει πλέον η Speciale. Σε 5 μήνες περιμένουμε τον αντικαταστάτη της 458.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#25437
007 έγραψε:Μα τι ακυρο βιντεο...

αν θελαμε να ειμαστε σωστοι σε τετοιου ειδους συγκριση ειναι προφανες οτι η Speciale παει κοντρα στην GT3 RS (οταν βγει).

Ας μη μιλησω βεβαια για τους αλλους εκει τους ακυρους στο autocar....


Ακομα και τοτε, παλι ακυρη θα ηταν. Ενα (half-μισο, τελοσπαντων στο πισω μερος του αμαξωματος) roll cage, μια μικρη "διαιτα" πιο αγριες ρυθμισεις σε αναρτηση/κινητηρα, στην RS δεν αλλαζουν την ουσια...

Η 911 ηταν και ειναι στην κατηγορια των sports cars, ακομα και στην πιο καθαροαιμη μορφη της, η 458, και η οποια entry level κεντρομηχανη Ferrari ηταν και ειναι στην κατηγορια των Supercars... :roll:

P.S ...καποιου ειδους συγκριση θα μπορουσε τοτε να υπαρχει ( GT3RS VS 458 Speciale) καθαρα για φιλολογικους λογους, μονο στο κομματι των επιδοσεων, το οποιο ετσι κι αλλιως ειναι τοσο υψηλο και στις δυο περιπτωσεις, που δεν αποτελει την πρωταρχικη ουσια/νοημα/φιλοσοφια που εμπεριεχει η καθε κατασκευη...
Άβαταρ μέλους
By 007
#25781
REALZEUS έγραψε:Δεν θα έχει και τόσες διαφορές η RS. Μέχρι να βγει δε, δεν θα υπάρχει πλέον η Speciale. Σε 5 μήνες περιμένουμε τον αντικαταστάτη της 458.


Οσες διαφορες εχει και η Italia απο την Speciale. Το ποτε θα βγει η RS δε μας απασχολει ουσιαστικα (αν και θα ειναι συντομα). Ουτε επισης μας απασχολει ποτε θα βγει ο αντικαταστατης της 458.

Κίκιζας . έγραψε:
Ακομα και τοτε, παλι ακυρη θα ηταν. Ενα (half-μισο, τελοσπαντων στο πισω μερος του αμαξωματος) roll cage, μια μικρη "διαιτα" πιο αγριες ρυθμισεις σε αναρτηση/κινητηρα, στην RS δεν αλλαζουν την ουσια...

Η 911 ηταν και ειναι στην κατηγορια των sports cars, ακομα και στην πιο καθαροαιμη μορφη της, η 458, και η οποια entry level κεντρομηχανη Ferrari ηταν και ειναι στην κατηγορια των Supercars... :roll:

P.S ...καποιου ειδους συγκριση θα μπορουσε τοτε να υπαρχει ( GT3RS VS 458 Speciale) καθαρα για φιλολογικους λογους, μονο στο κομματι των επιδοσεων, το οποιο ετσι κι αλλιως ειναι τοσο υψηλο και στις δυο περιπτωσεις, που δεν αποτελει την πρωταρχικη ουσια/νοημα/φιλοσοφια που εμπεριεχει η καθε κατασκευη...


Πια ειναι η ουσια στην RS δλδ για εξηγησε μου. Εκτος και αν θεωρεις αυτα που αναφερεις στην αρχη οτι δεν παιζουν και ρολο...
Δεν εχουν καμια σχεση σαν performance cars τα GT classes της Porsche με τις απλες εκδοσεις ακομα και τις turbo. Ποσο μαλλον οι RS...ακομα και τιμολογιακα.

Ποια ειναι η πρωταρχικη ουσια/νοημα/φιλοσοφια που εμπεριεχει η καθε κατασκευη? Διοτι και τα 2 θεωρητικα ειναι track focused...(ασχετο αν στη πραγματικη ζωη η καθε RS θα αλωνιζει τις πιστες απο εδω και απο εκει και η καθε speciale θα ειναι well who knows...Aρα μπορει καποιος να πει οτι υπο αυτο το πρισμα η RS ειναι το true track performance car και η speciale το καθημερινο ''αγριο'' sports car... :ninja: )
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#25804
007 έγραψε:Οσες διαφορες εχει και η Italia απο την Speciale.


Όχι δα.


007 έγραψε:Το ποτε θα βγει η RS δε μας απασχολει ουσιαστικα (αν και θα ειναι συντομα). Ουτε επισης μας απασχολει ποτε θα βγει ο αντικαταστατης της 458.


Μήπως να παρατείνει η Ferrari την ζωή της Speciale για να σου βγει και το συγκριτικό; Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μας απασχολεί αυτό που εσένα δεν απασχολεί; :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#25955
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#26198
007 έγραψε:[

Κίκιζας . έγραψε:
Ακομα και τοτε, παλι ακυρη θα ηταν. Ενα (half-μισο, τελοσπαντων στο πισω μερος του αμαξωματος) roll cage, μια μικρη "διαιτα" πιο αγριες ρυθμισεις σε αναρτηση/κινητηρα, στην RS δεν αλλαζουν την ουσια...

Η 911 ηταν και ειναι στην κατηγορια των sports cars, ακομα και στην πιο καθαροαιμη μορφη της, η 458, και η οποια entry level κεντρομηχανη Ferrari ηταν και ειναι στην κατηγορια των Supercars... :roll:

P.S ...καποιου ειδους συγκριση θα μπορουσε τοτε να υπαρχει ( GT3RS VS 458 Speciale) καθαρα για φιλολογικους λογους, μονο στο κομματι των επιδοσεων, το οποιο ετσι κι αλλιως ειναι τοσο υψηλο και στις δυο περιπτωσεις, που δεν αποτελει την πρωταρχικη ουσια/νοημα/φιλοσοφια που εμπεριεχει η καθε κατασκευη...


Πια ειναι η ουσια στην RS δλδ για εξηγησε μου. Εκτος και αν θεωρεις αυτα που αναφερεις στην αρχη οτι δεν παιζουν και ρολο...
Δεν εχουν καμια σχεση σαν performance cars τα GT classes της Porsche με τις απλες εκδοσεις ακομα και τις turbo. Ποσο μαλλον οι RS...ακομα και τιμολογιακα.

Ποια ειναι η πρωταρχικη ουσια/νοημα/φιλοσοφια που εμπεριεχει η καθε κατασκευη? Διοτι και τα 2 θεωρητικα ειναι track focused...(ασχετο αν στη πραγματικη ζωη η καθε RS θα αλωνιζει τις πιστες απο εδω και απο εκει και η καθε speciale θα ειναι well who knows...Aρα μπορει καποιος να πει οτι υπο αυτο το πρισμα η RS ειναι το true track performance car και η speciale το καθημερινο ''αγριο'' sports car... :ninja: )


Η ουσια στην RS ειναι να δωσει στον καθε ευτυχη κατοχο, την δυνατοτητα να γευτει την αγωνιστικη της φιλοσοφια, και πιο συγκεκριμενα, οτι πιο κοντινοτερο σε αγωνιστικη κατασκευη, με καθημερινες πινακιδες.
Το οτι αντιστοιχα στην περιπτωση της Speciale, προσιδεται η πλεον καθαροιαμη αισθηση, σε σχεση με την "απλη" 458, δεν κανει την 911 GT3 RS επουδενι συγκρισιμο αντιπαλο, σε επιπεδο
χαρακτηρα-φιλοσοφιας.

Η φιλοσοφια της 911 ειναι να μεταφερει την μεγιστη σπορ οδηγικη εμπειρια, σε ενα καθημερινο, το δυνατον, χρηστικο πακετο.
Αυτη της Ferrari ειναι να δωσει επισης την μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση, "αδιαφορωντας" ομως,
για την καθημερινη χρηστικοτητα, ανεση, ευκολια, -σε ενα βαθμο, γιατι σημερα πλεον ειναι σαφως πιο χρηστικες...-, εχοντας παραλληλα συνδυασει ΑΠΟΛΥΤΕΣ επιλογες υλικων κατασκευης και τεχνολογιας γενικοτερα.

Το μπερδεμα με την αρχικη φιλοσοφια, ουσιαστικα προκυπτει απο την στιγμη που ο εκαστοτε κατασκευαστης, επιλεγει να μπει στα χωραφια αλλου κατασκευαστη, ειτε για να κλεψει μεριδιο αγορας, ειτε ακομα και τις εντυπωσεις.

Το αυτο εκανε η Porsche σε επιπεδο μηχανολογικων επιλογων, ωστε να φτασει πλεον σε κοντινες επιδοσεις -ξαναλεω ομως με την εκαστοτε entry level- Ferrari, και η τελευταια αντιστοιχα, εκανε τα μοντελα της πιο ευκολοοδηγητα, χρηστικα και ανετα, σε σχεση με το -δικο της- παρελθον.

Ακομα ομως και οταν προκυψει καποια "συγκριτικη" δοκιμη GT3 RS vs Speciale, η μοναδικη ουσιαστικη συγκριση θα εχει να κανει με τις οσο πιο κοντινες -ενδεχομενως- επιδοσεις τους.

Σε επιπεδο συνολικης οδηγικης ευχαριστησης -ως συνηθως τα τελευταια χρονια ειδικα-- η Ferrari αναμενεται να ειναι ανωτερη.
Απλως λογω...τιμης η Porsche εχει καλυτερη αναλογια fun factor / value, ειναι δηλαδη ενα πιο προσιτο ονειρο, ή στοχος για πολλους... :s_smile
Άβαταρ μέλους
By nass
#26226
Κίκιζας . έγραψε:Η φιλοσοφια της 911 ειναι να μεταφερει την μεγιστη σπορ οδηγικη εμπειρια, σε ενα καθημερινο, το δυνατον, χρηστικο πακετο.
Αυτη της Ferrari ειναι να δωσει επισης την μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση, "αδιαφορωντας" ομως,
για την καθημερινη χρηστικοτητα, ανεση, ευκολια, -σε ενα βαθμο, γιατι σημερα πλεον ειναι σαφως πιο χρηστικες...-, εχοντας παραλληλα συνδυασει ΑΠΟΛΥΤΕΣ επιλογες υλικων κατασκευης και τεχνολογιας γενικοτερα.


Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι τα παραπάνω ισχύουν σε homologation specials :dizzy: , από που και που προκύπτει ότι είναι σε άλλη κατηγορία ?
Είναι σα να λες ότι επειδή η Lamborghini έχει σαν φιλοσοφία τις επιδόσεις αλλά με την επιπλέον ασφάλεια της 4κίνησης, δεν μπορεί να συγκριθεί με τη Ferrari.

Δηλαδή πραγματικά θεωρείς ότι η RS (θα) έχει λιγότερο απόλυτες επιλογές υλικών κατασκευής και τεχνολογίας από τη Speciale ?

Κίκιζας . έγραψε:Το αυτο εκανε η Porsche σε επιπεδο μηχανολογικων επιλογων, ωστε να φτασει πλεον σε κοντινες επιδοσεις -ξαναλεω ομως με την εκαστοτε entry level- Ferrari, και η τελευταια αντιστοιχα, εκανε τα μοντελα της πιο ευκολοοδηγητα, χρηστικα και ανετα, σε σχεση με το -δικο της- παρελθον.


Αρα τελικά συγκρίνονται ή όχι ?

Κίκιζας . έγραψε:Απλως λογω...τιμης η Porsche εχει καλυτερη αναλογια fun factor / value, ειναι δηλαδη ενα πιο προσιτο ονειρο, ή στοχος για πολλους... :s_smile


Μάλλον μπερδεύεις την Cayman, που όντως είναι προσιτή, με την GT3, που είναι στην ίδια κατηγορία "προσιτότητας" με τη Speciale: απρόσιτη για τους "πολλούς".
Άβαταρ μέλους
By JBT
#26247 Η απάντηση βρίσκεται στα εισαγωγικά. Κανένα σημείο στίξης Δεν είναι τυχαία τοποθετημένο. Μάθε να "αφουγκραζεσαι" τα κείμενα όπως τους αρμόζουν.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#26523
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Η φιλοσοφια της 911 ειναι να μεταφερει την μεγιστη σπορ οδηγικη εμπειρια, σε ενα καθημερινο, το δυνατον, χρηστικο πακετο.
Αυτη της Ferrari ειναι να δωσει επισης την μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση, "αδιαφορωντας" ομως,
για την καθημερινη χρηστικοτητα, ανεση, ευκολια, -σε ενα βαθμο, γιατι σημερα πλεον ειναι σαφως πιο χρηστικες...-, εχοντας παραλληλα συνδυασει ΑΠΟΛΥΤΕΣ επιλογες υλικων κατασκευης και τεχνολογιας γενικοτερα.


Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι τα παραπάνω ισχύουν σε homologation specials :dizzy: , από που και που προκύπτει ότι είναι σε άλλη κατηγορία ?


Aπο την ιδια τους την φιλοσοφια. H 911 ειναι sportscar, η 458 ειναι supercar. Moυ κανει εντυπωση
που θεωρειται δεδομενο για καποιους οτι βρισκονται στην ιδια κατηγορια...Μην μπερδευεις την κουβεντα με ομολογκαρισμενα. Η βαση κατασκευης για το καθε αυτοκινητο, δειχνει ακριβως σε ποια κατηγορια ανηκει το καθενα...Απο σασι, κινητηρα, αεροδυναμικη, και παει λεγοντας...


nass έγραψε:Είναι σα να λες ότι επειδή η Lamborghini έχει σαν φιλοσοφία τις επιδόσεις αλλά με την επιπλέον ασφάλεια της 4κίνησης, δεν μπορεί να συγκριθεί με τη Ferrari.


Καμμια σχεση, εχεις μεταφρασει εντελως λαθος καποια πραγματα. Ειτε προσεφερε, ειτε δεν προσεφερε η Lambo 4κινηση, τα αυτοκινητα της ειναι στην κατηγορια των supercars (εξαιρουμενων τυχων μελλοντικων SUV...).
To ιδιο και η Ferrari, ειτε πχ προσεφερε εξελιγμενη ενεργητικη αναρτηση για δυνατοτητα ανετης μετακινησης, ειτε οχι, παραμενει Supercar.

nass έγραψε:Δηλαδή πραγματικά θεωρείς ότι η RS (θα) έχει λιγότερο απόλυτες επιλογές υλικών κατασκευής και τεχνολογίας από τη Speciale ?


Σε καποιες μεμονωμενες επιλογες οχι, το συνολο ομως αλλα και η βαση, ειναι αυτες που κανουν την διαφορα. Εσυ με αυτη την λογικη θα μπορουσες να βαλεις στην ιδια κατηγορια δυο αυτοκινητα, επειδη φορουν κεραμικα φρενα?
Το οτι στις πιο αγριες εκδοσεις τους, εχουν αγωνιστικο χαρακτηρα, δεν τα θετει στην ιδια κατηγορια, οπως δεν ειναι στην ιδια πχ τα αγωνιστικα GroupN με τα GroupA...

Κίκιζας . έγραψε:Το αυτο εκανε η Porsche σε επιπεδο μηχανολογικων επιλογων, ωστε να φτασει πλεον σε κοντινες επιδοσεις -ξαναλεω ομως με την εκαστοτε entry level- Ferrari, και η τελευταια αντιστοιχα, εκανε τα μοντελα της πιο ευκολοοδηγητα, χρηστικα και ανετα, σε σχεση με το -δικο της- παρελθον.


nass έγραψε: Αρα τελικά συγκρίνονται ή όχι ?


Σε επιδοσεις ναι, στα υπολοιπα, η οποια συγκριση ειναι ατυπη, εκτος εαν μιλουσαμε πχ για Porsche 918 spyder vs LaFerrari...

Κίκιζας . έγραψε:Απλως λογω...τιμης η Porsche εχει καλυτερη αναλογια fun factor / value, ειναι δηλαδη ενα πιο προσιτο ονειρο, ή στοχος για πολλους... :s_smile


nass έγραψε:Μάλλον μπερδεύεις την Cayman, που όντως είναι προσιτή, με την GT3, που είναι στην ίδια κατηγορία "προσιτότητας" με τη Speciale: απρόσιτη για τους "πολλούς".


Επι του συγκεκριμενου, η GT3 κοστιζει 140κ ευρω στην Γερμανια.
Η Speciale στην ιδια χωρα κοστιζει 220κ. Ειναι στο ιδιο επιπεδο προσιτοτητας?
Άβαταρ μέλους
By IKE
#26525 Τι γράφεις βρε ματάκια μου βραδιάτικο
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#26527 Φαίνεται ο άνθρωπος που έχει περάσει χιλιάδες χιλιόμετρα πίσω από τα τιμόνια τους.
Τώρα το γατάκι ο ΙΚΕ που πάει δεν ξέρω! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#26567
Κίκιζας . έγραψε:
Επι του συγκεκριμενου, η GT3 κοστιζει 140κ ευρω στην Γερμανια.
Η Speciale στην ιδια χωρα κοστιζει 220κ. Ειναι στο ιδιο επιπεδο προσιτοτητας?


Mήπως λόγω ''έδρας''; Αν το πάρουμε ανάποδα, πόσο κοστίζει η speciale στην Ιταλία και πόσο η GT3;
Άβαταρ μέλους
By nass
#26587 @Κίκιζας .
Αν θέλεις δίνεις έναν σαφή ορισμό του sportscar και τις διαφορές του με ένα supercar ?
Διότι με βάση τις λέξεις, μου φαίνεται ότι όλα τα supercars είναι sportscars (= αυτοκίνητα προσανατολισμένα σε χρήση σπορ) αλλά όχι το αντίστροφο, θέλω λοιπόν να καταλάβω ποιό είναι το μαγικό κατώφλι, που περνώντας το ένα απλό καθημερινό sportscar :lol: μπαίνει στη Βαλχάλα των supercars :superman:

Πάντως το Google που έδωσα "sportscar supercar hypercar" πήρα πίσω ασάφειες και σίγουρα βρήκα σαφέστερο ορισμό των hypercars (τα top-of-the-line, γαμάτα supercars :lol: ) σε σχέση με τα supercars παρά των sportscars σε σχέση με τα supercars.

Και θέλω να καταλάβω πως πάει και προς τα κάτω, είναι πχ. μία Elise sportscar ? Αν είναι, συγκρίνεται άμεσα με 911 (= επίσης sportscar κατ΄εσέ) αλλά η 911 δε συγκρίνεται άμεσα με μία 458 ας πούμε ? Αν δεν είναι, φωτιά θα πέσει να μας κάψει :protest:

Βασικά επιμένω ότι επιμένεις σε ένα διαχωρισμό χωρίς νόημα, σε όλο τον κόσμο οι αγοραστές δεν αποφασίζουν με βάση την κατηγορία ("θα πάω να αγοράσω ένα supermini") αλλά με βάση το budget ("έχω 15000 στο πορτοφόλι") και τις ανάγκες τους ("θέλω χώρους και δεν με νοιάζουν οι επιδόσεις") και άρα οι ρεαλιστικές συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά (και στην περίπτωση των αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας το budget έχει μειωμένη έως πρακτικά μηδενική σημασία) και όχι μια αυθαίρετη κατηγοριοποίηση.