- 19 Οκτ 2014, 01:37
#26198
007 έγραψε:[
Κίκιζας . έγραψε:
Ακομα και τοτε, παλι ακυρη θα ηταν. Ενα (half-μισο, τελοσπαντων στο πισω μερος του αμαξωματος) roll cage, μια μικρη "διαιτα" πιο αγριες ρυθμισεις σε αναρτηση/κινητηρα, στην RS δεν αλλαζουν την ουσια...
Η 911 ηταν και ειναι στην κατηγορια των sports cars, ακομα και στην πιο καθαροαιμη μορφη της, η 458, και η οποια entry level κεντρομηχανη Ferrari ηταν και ειναι στην κατηγορια των Supercars...
P.S ...καποιου ειδους συγκριση θα μπορουσε τοτε να υπαρχει ( GT3RS VS 458 Speciale) καθαρα για φιλολογικους λογους, μονο στο κομματι των επιδοσεων, το οποιο ετσι κι αλλιως ειναι τοσο υψηλο και στις δυο περιπτωσεις, που δεν αποτελει την πρωταρχικη ουσια/νοημα/φιλοσοφια που εμπεριεχει η καθε κατασκευη...
Πια ειναι η ουσια στην RS δλδ για εξηγησε μου. Εκτος και αν θεωρεις αυτα που αναφερεις στην αρχη οτι δεν παιζουν και ρολο...
Δεν εχουν καμια σχεση σαν performance cars τα GT classes της Porsche με τις απλες εκδοσεις ακομα και τις turbo. Ποσο μαλλον οι RS...ακομα και τιμολογιακα.
Ποια ειναι η πρωταρχικη ουσια/νοημα/φιλοσοφια που εμπεριεχει η καθε κατασκευη? Διοτι και τα 2 θεωρητικα ειναι track focused...(ασχετο αν στη πραγματικη ζωη η καθε RS θα αλωνιζει τις πιστες απο εδω και απο εκει και η καθε speciale θα ειναι well who knows...Aρα μπορει καποιος να πει οτι υπο αυτο το πρισμα η RS ειναι το true track performance car και η speciale το καθημερινο ''αγριο'' sports car... )
Η ουσια στην RS ειναι να δωσει στον καθε ευτυχη κατοχο, την δυνατοτητα να γευτει την αγωνιστικη της φιλοσοφια, και πιο συγκεκριμενα, οτι πιο κοντινοτερο σε αγωνιστικη κατασκευη, με καθημερινες πινακιδες.
Το οτι αντιστοιχα στην περιπτωση της Speciale, προσιδεται η πλεον καθαροιαμη αισθηση, σε σχεση με την "απλη" 458, δεν κανει την 911 GT3 RS επουδενι συγκρισιμο αντιπαλο, σε επιπεδο
χαρακτηρα-φιλοσοφιας.
Η φιλοσοφια της 911 ειναι να μεταφερει την μεγιστη σπορ οδηγικη εμπειρια, σε ενα καθημερινο, το δυνατον, χρηστικο πακετο.
Αυτη της Ferrari ειναι να δωσει επισης την μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση, "αδιαφορωντας" ομως,
για την καθημερινη χρηστικοτητα, ανεση, ευκολια, -σε ενα βαθμο, γιατι σημερα πλεον ειναι σαφως πιο χρηστικες...-, εχοντας παραλληλα συνδυασει ΑΠΟΛΥΤΕΣ επιλογες υλικων κατασκευης και τεχνολογιας γενικοτερα.
Το μπερδεμα με την αρχικη φιλοσοφια, ουσιαστικα προκυπτει απο την στιγμη που ο εκαστοτε κατασκευαστης, επιλεγει να μπει στα χωραφια αλλου κατασκευαστη, ειτε για να κλεψει μεριδιο αγορας, ειτε ακομα και τις εντυπωσεις.
Το αυτο εκανε η Porsche σε επιπεδο μηχανολογικων επιλογων, ωστε να φτασει πλεον σε κοντινες επιδοσεις -ξαναλεω ομως με την εκαστοτε entry level- Ferrari, και η τελευταια αντιστοιχα, εκανε τα μοντελα της πιο ευκολοοδηγητα, χρηστικα και ανετα, σε σχεση με το -δικο της- παρελθον.
Ακομα ομως και οταν προκυψει καποια "συγκριτικη" δοκιμη GT3 RS vs Speciale, η μοναδικη ουσιαστικη συγκριση θα εχει να κανει με τις οσο πιο κοντινες -ενδεχομενως- επιδοσεις τους.
Σε επιπεδο συνολικης οδηγικης ευχαριστησης -ως συνηθως τα τελευταια χρονια ειδικα-- η Ferrari αναμενεται να ειναι ανωτερη.
Απλως λογω...τιμης η Porsche εχει καλυτερη αναλογια fun factor / value, ειναι δηλαδη ενα πιο προσιτο ονειρο, ή στοχος για πολλους...