Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#357328 Δλδ το να αποδείξεις κλέψιμο είναι μία απλή μέθοδος τών τριών ; :hmmm:
Αυτό με τα βακτήρια πάλι τί ακριβώς είναι;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#357330
g8777 έγραψε:Δλδ το να αποδείξεις κλέψιμο είναι μία απλή μέθοδος τών τριών ; :hmmm:
Αυτό με τα βακτήρια πάλι τί ακριβώς είναι;

Φαντάζομαι ότι εννοεί μύκητες, που αναπτύσσονται λόγω βιοντίζελ
Άβαταρ μέλους
By melos86
#357341 Ενδιαφερουσα τοποθετηση συναδελφων που παραθετους και την αλλη πλευρα του νομισματος.... Γιατι οπως ξαναειπα η συγκεκριμενη ερευνα του ΕΜΠ ειναι παραγγελια ΚΑΙ χορηγεια του ΣΕΕΠΕ (Συνδεσμος Εταιριων Εμποριας Πετρελαιωειδων)! Και ειναι πολυ υποπτο οι εταιριες να ξερουν ποιοι πελατες τους (πρατηρια) κλεβουν τον καταναλωτη και να μην δινουν τα στοιχεια σε ενα εισαγγελεα αν οχι στην δημοσιοτητα!!!

http://www.enveth.gr/pratiriouxi-tis-th ... tou-seepe/
Άβαταρ μέλους
By bebes
#357380
melos86 έγραψε:Ενδιαφερουσα τοποθετηση συναδελφων που παραθετους και την αλλη πλευρα του νομισματος.... Γιατι οπως ξαναειπα η συγκεκριμενη ερευνα του ΕΜΠ ειναι παραγγελια ΚΑΙ χορηγεια του ΣΕΕΠΕ (Συνδεσμος Εταιριων Εμποριας Πετρελαιωειδων)! Και ειναι πολυ υποπτο οι εταιριες να ξερουν ποιοι πελατες τους (πρατηρια) κλεβουν τον καταναλωτη και να μην δινουν τα στοιχεια σε ενα εισαγγελεα αν οχι στην δημοσιοτητα!!!

/

Eχεις απόλυτο δίκιο σ'αυτο, αυτό αναρωτιόμουν κι εγω (μαλιστα ειχα αναρτήσει ενα αντίστοιχο σχόλιο σε οικονομικο σάιτ)
(Εχω την εντυπωση οτι η περίπτωση της δημοσιοποίησης δεν ειναι εφικτη. Απο τη στιγμή που δεν είναι θεσμοθετημένος έλεγχος μπορει πολυ εύκολα ο "θιγμένος" να κανει μήνυση για συκοφάντιση)

Εσυ που εισαι και "στα πραματα", ξερεις τι κανει μια εταιρια αν, στο πλαίσιο του αυτοελέγχου της, πιασει καποιον πρατηριουχο με το σήμα της να κλέβει;
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#357426 Μου ακούγονται πολύ υποκριτικά όλα αυτά.

Η Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης (ΕΝΒΕΘ) με την ανακοίνωσή της καταφέρεται εναντίον του Σύνδεσμου Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών (ΣΕΕΠΕ) και της έρευνας του ΕΜΠ και ερωτά αν τα στοιχεία παραδόθηκαν στον εισαγγελέα και αν οι εταιρείες συνεχίζουν να εφοδιάζουν τους κλέφτες.

Τι νόημα έχει η αφελής ερώτηση για τον εισαγγελέα, αφού και ο πλέον άσχετος πολίτης γνωρίζει ότι η διαπίστωση των παραβάσεων πραγματοποιείται από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα της πολιτείας και όχι από ιδιώτες ερευνητές;

Η ΕΝΒΕΘ που υποτίθεται ότι γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τα πρατήρια και την αγορά καυσίμων της Θεσσαλονίκης, δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν πρατήρια που κλέβουν; Από τον Άρη κατέβηκαν και εκπλήσσονται; Τι κάνουν αυτοί για τους κλέφτες; Επιπλήξανε τα μέλη τους; Δώσανε στοιχεία στον εισαγγελέα; Έχει δημιουργήσει αυτή μηχανισμούς ελέγχου των πρατηρίων ώστε να διασφαλίσει το κύρος της και το κύρος των μελών της; Αντί αυτών, βγάζουν ανακοινώσεις χωρίς νόημα γιατί τόλμησε το ΕΜΠ και έκανε έρευνα!

Τι να πεί κανείς...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#357501
bebes έγραψε:Εσυ που εισαι και "στα πραματα", ξερεις τι κανει μια εταιρια αν, στο πλαίσιο του αυτοελέγχου της, πιασει καποιον πρατηριουχο με το σήμα της να κλέβει;

Στην πραξη ΤΙΠΟΤΑ!!!
Ως επι το πλειστον αυτα τα πρατηρια επειδη ειναι πολυ φθηνα, κανουν καλες καταναλωσεις και αρα ειναι οικονομικα ευρωστα επομενως αποτελουν τους καλυτερους πελατες για τις εταιριες!!!!
Pitt έγραψε:Μου ακούγονται πολύ υποκριτικά όλα αυτά.

Η Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης (ΕΝΒΕΘ) με την ανακοίνωσή της καταφέρεται εναντίον του Σύνδεσμου Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών (ΣΕΕΠΕ) και της έρευνας του ΕΜΠ και ερωτά αν τα στοιχεία παραδόθηκαν στον εισαγγελέα και αν οι εταιρείες συνεχίζουν να εφοδιάζουν τους κλέφτες.

Τι νόημα έχει η αφελής ερώτηση για τον εισαγγελέα, αφού και ο πλέον άσχετος πολίτης γνωρίζει ότι η διαπίστωση των παραβάσεων πραγματοποιείται από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα της πολιτείας και όχι από ιδιώτες ερευνητές;

Η ΕΝΒΕΘ που υποτίθεται ότι γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τα πρατήρια και την αγορά καυσίμων της Θεσσαλονίκης, δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν πρατήρια που κλέβουν; Από τον Άρη κατέβηκαν και εκπλήσσονται; Τι κάνουν αυτοί για τους κλέφτες; Επιπλήξανε τα μέλη τους; Δώσανε στοιχεία στον εισαγγελέα; Έχει δημιουργήσει αυτή μηχανισμούς ελέγχου των πρατηρίων ώστε να διασφαλίσει το κύρος της και το κύρος των μελών της; Αντί αυτών, βγάζουν ανακοινώσεις χωρίς νόημα γιατί τόλμησε το ΕΜΠ και έκανε έρευνα!

Τι να πεί κανείς...

Κατ'εμε το κινητρο ειναι ξεκαναθο απο τον ΣΕΕΠΕ και το εχει επιχειρησει παρα πολλες φορες και με διαφορετικους τροπους μεχρι σημερα! Να δημιουργηθει ενα κλιμα στους καταναλωτες οτι τα δικα τους πρατηρια (ιδιολειτουργουμενα) ειναι πιο ασφαλη απο τα συνεργαζομενα! Βεβαια ξεχνανε οτι στος επισημους ελεγχους που διενεργουν τα ΚΕΔΑΚ και τα αποτελεσματα αναρτωνται στο διαδικτυο ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΤΗΡΙΑ!!!!!!
Απο εκει και περα η Ενωση των πρατηριουχων οπως και ο Συνδεσμος Εταιριων δεν αποτελουν ελεγκτικα οργανα!! Προφανως ο ΣΕΕΠΕ εχει τα δικα του κινητρα και αποφασισε να "εξυγειανει" την αγορα! Και μπορει ενδειξεις να υπαρχουν για υποπτα πρατηρια αλλα κανενας πρατηριουχος δεν μπορει ή εχει το δικαιωμα να ελενξει αλλο συναδελφο! Αυτο ειναι δουλεια του κρατικου μηχανισμου και των ελεγκτων την περιφερειας!!

Οπως ειπα το να δημιουργεις εντυπωσεις και να δημοσιευεις αποτελεσματα στα κρυφα δεν εχει κανενα νοημα! Ας δωσουν τα στοιχεια στους εισαγγελεις η ας παρουν μετρα εναντιων των παραβατων που ανακαλυψαν!!! Οσο δεν κανουν ουτε το ενα ουτε το αλλο απλα αποδεικνυουν οτι καποιο λακο εχει η φαβα και τα κινητρα ειναι διαφορετικα...
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#357509
melos86 έγραψε: Και μπορει ενδειξεις να υπαρχουν για υποπτα πρατηρια αλλα κανενας πρατηριουχος δεν μπορει ή εχει το δικαιωμα να ελενξει αλλο συναδελφο! Αυτο ειναι δουλεια του κρατικου μηχανισμου και των ελεγκτων την περιφερειας!!


Οπως ειπα το να δημιουργεις εντυπωσεις και να δημοσιευεις αποτελεσματα στα κρυφα δεν εχει κανενα νοημα! Ας δωσουν τα στοιχεια στους εισαγγελεις η ας παρουν μετρα εναντιων των παραβατων που ανακαλυψαν!!!


Μόνο εγώ βλέπω την αντίφαση στις παραπάνω προτάσεις; :hmmm:

Στην πρώτη πολύ σωστά λες ότι αρμόδια για έλεγχο είναι τα όργανα της πολιτείας και στην δεύτερη ζητάς κι εσύ όπως και η ΕΝΒΕΘ να δώσουν τα στοιχεία της έρευνας στον εισαγγελέα. Τι νομίζεις ότι μπορεί να κάνει ο εισαγγελέας με στοιχεία που έχουν συλλέξει ιδιώτες, να τους παραπέμψει για τα περαιτέρω; Το πολύ πολύ να κάνει το αυτονόητο, δηλαδή να διατάξει έλεγχο από τα όργανα της πολιτείας.

Για να σου δώσω ένα αντίστοιχο παράδειγμα, έστω ότι ένας ιδιωτικός οργανισμός, μια ομάδα φοιτητών ή ένα αυτοκινητιστικό κλαμπ αποφασίζει να κάνει μιά έρευνα για να διαπιστώσει αν οι Θεσσαλονικείς παραβιάζουν το κόκκινο και έστω ότι τα αποτελέσματα δείχνουν υψηλή παραβατικότητα. Ρίχνει κάποιος την ιδέα να πάνε τα στοιχεία στον εισαγγελέα, μπας και σωθεί η ζωή κάποιου συνανθρώπου μας. Έχουν φωτογραφίες, έχουν βίντεο, έχουν αριθμούς, μάρκες, τύπο και χρώμα αυτοκινήτων και τα πάνε και στον εισαγγελέα και στην τροχαία. Τι νομίζεις ότι θα κάνει ο εισαγγελέας, ή η τροχαία; Όχι απλώς δεν θα τα δούν, αλλά ούτε καν θα τα παραλάβουν!

Το ίδιο ισχύει και με την μελέτη του ΕΜΠ για τα πρατήρια. Προς τι λοιπόν οι φανφάρες της ΕΝΒΕΘ για παραπομπή στον εισαγγελέα, αν όχι για την δημιουργία εντυπώσεων;

Όσον αφορά το κίνητρο, μη το ψάχνεις άδικα, είναι αυτονόητο και για τους δύο (ΣΕΕΠΕ & ΕΝΒΕΘ) και δεν είναι άλλο από την μεγιστοποίηση του κέρδους των μελών τους.

BTW, και για να μη γελιόμαστε, αν τα αποτελέσματα έδειχναν ότι κανείς πρατηριούχος δεν κλέβει στην Θεσσαλονίκη, να είσαι βέβαιος ότι η ΕΝΒΕΘ θα καλωσόριζε την έρευνα και τα αποτελέσματά της θα ήταν αναρτημένα σε όλα τα πρατήρια...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#357518 Αν θες την γνωμη μου το θεμα δεν ειναι το αποτελεσμα γιατι δεν προκειται να υπαρξει! Για εμενα περισσοτερη σημασια εχει να μαθουμε τις προθεσεις...
Καλοι οι τιτλοι στα αρθρα των sites για μεγαλα ποσοστα παραβατικοτητας αλλα δεν βοηθανε στο παραμικρο!
Νομιζω οτι οσοι παρακολουθουν τα θεματα περι καυσιμων στο φορουμ θα γνωριζουν οτι ειμαι ο πρωτος που δηλωνει οτι ο κλαδος μας εχει προβλημα και πρεπει να μαθουν οι καταναλωτες να προστατευουν τους εαυτους τους μιας και κρατικος ελεγχος δεν υπαρχει, αλλα η συγκεκριμενη ερευνα το παει σε αλλο επιπεδο! Το Οκτωβριο που μας περασε εβγαλαν την 1 στις 6 αντλιες να κλεβουν στην Αττικη... Σε καμια περιπτωση δεν ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα, απλα βρεθηκε το πατημα να συκοφαντηθει ενας ολοκληρος κλαδος!

Και ας θεωρησω τις προθεσεις το ΣΕΕΠΕ αθωες και πως οντως εχουν στοχο να βοηθησουν τον καταναλωτη να γλιτωσει απο τους κλεφτες! Και εγω μαζι τους ειμαι σε αυτο! Κανεις συναδελφος που λειτουργει το πρατηριο του υγιως δεν θελει αθεμητο ανταγωνισμο!! Γιατι καμια εταιρια δεν ανακοινωσε διακοπη συνεργασιας με οποιοδηποτε απο αυτα τα πρατηρια?? Χωρις να δωθει κανενα ονομα σε εισαγγελεα... Γιατι καμια συνεργασια δεν διακοπηκε και κανενα σημα δεν κατεβηκε απο πρατηριο? Οταν εισπρατουν χρημα δλδ απο αυτη την 1 αντλια στις 6 δεν εχουν καποιο θεμα!!
Pitt έγραψε:BTW, και για να μη γελιόμαστε, αν τα αποτελέσματα έδειχναν ότι κανείς πρατηριούχος δεν κλέβει στην Θεσσαλονίκη, να είσαι βέβαιος ότι η ΕΝΒΕΘ θα καλωσόριζε την έρευνα και τα αποτελέσματά της θα ήταν αναρτημένα σε όλα τα πρατήρια...

Δεν ειναι δυσκολο να γινει κατι τετοιο!! Μια γενναια χορηγεια σε καποιον φορεα που χρειαζεται τα χρηματα και βουαλα...
Θα ειχε καποιο νοημα?? Οχι θα σου απαντησω... Μονο δημιουργια εντυπωσεων!!!
Την ιδια ακριβως βαρυτητα εχει και αυτη που συζηταμε!!!
Άβαταρ μέλους
By nass
#357522 Δηλαδή τώρα σοβαρά περιμένουμε από το ΚΕΔΑΚ να βγάλει το φίδι από την τρύπα, όπου
(α) οι "μέσα στα κόλπα" :ninja: ξέρουν πότε βγαίνει το συνεργείο για έλεγχο και που πάει
(β) πάνε κομπλέ με φορτηγάκι "ΚΕΔΑΚ" οπότε από μακριά κάνουν μπαμ, πατάει το κουμπάκι του μηχανισμού ο πρατηριούχος --> :innocent:

Περισσότερο εμπιστεύομαι την έρευνα του ΕΜΠ με το "κρυφό" ρεζερβουάρ και ας ενέχει τον κίνδυνο που ορθά λέει ο melos86.

(Βέβαια πως ξεχωρίζει ο καταναλωτής το πρατήριο της "ΜΥΡΤΕΑ" από ένα άλλο, ώστε να το προτιμά, δεν το γνωρίζω)
Άβαταρ μέλους
By melos86
#357524
nass έγραψε:Δηλαδή τώρα σοβαρά περιμένουμε από το ΚΕΔΑΚ να βγάλει το φίδι από την τρύπα, όπου
(α) οι "μέσα στα κόλπα" :ninja: ξέρουν πότε βγαίνει το συνεργείο για έλεγχο και που πάει
(β) πάνε κομπλέ με φορτηγάκι "ΚΕΔΑΚ" οπότε από μακριά κάνουν μπαμ, πατάει το κουμπάκι του μηχανισμού ο πρατηριούχος --> :innocent:

Περισσότερο εμπιστεύομαι την έρευνα του ΕΜΠ με το "κρυφό" ρεζερβουάρ και ας ενέχει τον κίνδυνο που ορθά λέει ο melos86.

(Βέβαια πως ξεχωρίζει ο καταναλωτής το πρατήριο της "ΜΥΡΤΕΑ" από ένα άλλο, ώστε να το προτιμά, δεν το γνωρίζω)


Τα ΚΕΔΑΚ παντως επιασαν και Μυρτεα(Shell) και Ερμης (Shell) και Καλυψω (ΕΚΟ).
http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?file ... HHr5u0I%3D

Και εκτος αυτου και το ΕΜΠ δεν ειναι γνωστο για την διαυγεια στα οικονομικα του...
Γενικα δεν νοειται ελεγχος απο φορεα που εχει οικονομικες απολαβες ή ειναι οικονομικα εξαρτημενος!! Και οι χορηγειες του ΣΕΕΠΕ στο ΕΜΠ για υποτροφιες και εξοπλισμο ειναι σε ολο το διαδυκτιο!
Άβαταρ μέλους
By nass
#357530 Αποφεύγεις να απαντήσεις στην ουσία όσων αναφέρω αλλά δεν πειράζει :)
Άβαταρ μέλους
By melos86
#357534 Σαφως και εχουν προβληματα τα ΚΕΔΑΚ... Αυτο ομως δεν δινει το δικαιωμα σε κανεναν να αντικαθιστα τις αρχες!!
Και η τροχαια εχει προβληματα, θα βγω εγω εξω με το αλκοολομετρο να κανω ελεγχους μονος μου??
Η μηπως ειναι δουλεια των Ενωσεων των πρατηριουχων να ζητησουν απο το ΑΠΘ να ελενξει τι κερδιζουν οι εταιριες απο τις διαφορες θερμοκρασιας στις εγκαταστασεις τους η ακομα περισσοτερο το τι γινεται με τα αφορολογητα καυσιμα στα πλωτα?!

Αν κατι μου διαφευγει απο την ουσια ειμαι στην διαθεση σου! :)
Άβαταρ μέλους
By nass
#357541
melos86 έγραψε:Αυτο ομως δεν δινει το δικαιωμα σε κανεναν να αντικαθιστα τις αρχες!!


Μόνο που δεν είπα αυτό που λες, στο οποίο εννοείται ότι συμφωνώ.
Είπα ότι ΕΓΩ εμπιστεύομαι περισσότερο την έρευνα του ΕΜΠ, για τους λόγους που ανέφερα (α), (β) και "κρυφό ρεζερβουάρ". Για τους οποίους λόγους δεν είπες τίποτα, αντιθέτως εύκολα έριξες λάσπη στο μεγαλύτερο τεχνολογικό πανεπιστήμιο της χώρας :thumbsdown:

Και όταν η απάντηση στο "κλέβεις" είναι "κοίτα, αυτοί κλέβουν" τότε έχω άδικο να θεωρήσω ότι κάνεις αντιπερισπασμό γιατί όντως κλέβεις ?

(Οχι προσωπικά όλα αυτά εννοείται)

Και να σου πω κάτι ? Εγώ ως καταναλωτής είμαι πελάτης του βενζινά, όχι της εταιρείας ή του διυλιστηρίου. Οπότε με ενδιαφέρει αν με κλέβει ο βενζινάς. Αν τον βενζινά τον κλέβει η εταιρεία αυτό είναι δικό του πρόβλημα, ας βρει ο ίδιος λύση. Δεν κλείνω τα μάτια ούτε αδιαφορώ αλλά δεν μπορώ να θέσω σε 2η προτεραιότητα το δικό μου πρόβλημα εξαιτίας του δικού του.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#357548 Το διυλιστήριο κλέβει την εγκατάσταση, η εγκατάσταση κλέβει το βυτίο, ο βυτιατζής κλέβει το πρατήριο, ο πρατηριούχος κλέβει τον πελάτη. Άλλος πολύ, άλλος λίγο και άλλος τίποτα. Φαύλος κύκλος.

Παρεμπιπτόντως το link παραπάνω είναι 5+ετίας. Τα μισά και παραπάνω που γνωρίζω, δεν υπάρχουν με αυτές τις επωνυμίες, πχ ο Τραγκουμανίδης (Aegean) στο 30χλμ Αθηνών Κορίνθου έχει κλείσει 3 χρόνια τώρα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#357744
Dodger έγραψε:Παρεμπιπτόντως το link παραπάνω είναι 5+ετίας. Τα μισά και παραπάνω που γνωρίζω, δεν υπάρχουν με αυτές τις επωνυμίες, πχ ο Τραγκουμανίδης (Aegean) στο 30χλμ Αθηνών Κορίνθου έχει κλείσει 3 χρόνια τώρα.

Ίσως και πιο πολλά.