KiloMeater έγραψε:Στα 150 δεν έχει κάι πολύ νόημα η μέτρηση θορύβου. Έτσι και αλλιώς είσαι στην τσίτα*, ο θόρυβος σε μάρανεΜε μεγάλο αεροδυναμικό σεντάν με 150 είσαι φουλ χαλαρός και ανεπηρέαστος. Με το σούπερμίνι είσαι σαφώς σε μεγαλύτερη εγρήγορση. Κι εγώ περίμενα σαφή διαφορά. Ναι μεν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές αλλά όπως ειπώθηκε σε αυτές τις ταχύτητες περίμενα τα ελαστικά και η αεροδυναμική να μετράνε και επιπλέον το μεγάλο θα πρέπει να έχει καλύτερη ηχομόνωση.
(*) αν μη τι άλλο, μη σε γράψουν
Μήπως εκεί που μετρήθηκε η ένταση είχε μουσική, ομιλία, φύσαγε ο ανεμιστήρας....;
gianik έγραψε:Υπαρχει πετρελαιοκινητηρας που να περναει διπλα σου κ να μην καταλαβαινεις τον ηχο;;
Στο τελευταίο 308 φίλου, με τον 1,6 hdi (πριν την ανανέωσή του), σταματημένο, σε κρύα εκκίνηση βράδυ και με ανοιχτά παράθυρα δεν άκουγα τίποτα σχεδόν...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, φρένο αναμένεται να μπει μέσα στα προσχή χρόνια στην εξέλιξη των downsized κινητήρων εξαιτίας συγκεκριμένων τεχνικών ζητημάτων που προκύπτουν με δεδομένη την υποχρεωτική, πλέον, έλευση των νέων διαδικασιών μέτρησης των εκπομπών ρύπων, που από εδώ και στο εξής δεν θα είναι εργαστηριακές, αλλά θα προσομοιάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Ως γνωστόν, οι κινητήρες τούρμπο μικρού κυβισμού εξελίχθηκαν με γνώμονα την επίτευξη πολύ καλών επιδόσεων σε ότι αφορά στους ρύπους και την κατανάλωσή τους στις τυποποιημένες-εργαστηριακές συνθήκες μέτρησής τους. Ωστόσο, με βάσει το νέο καθεστώς, που θέλει τις τελευταίες να προσομοιάζουν τις πραγματικές παραμέτρους κίνησης των οχημάτων, οι εν λόγω κινητήρες φαίνεται να τα βρίσκουν… σκούρα, καθώς σε πολλούς από αυτούς αναπτύσσεται πολύ υψηλή θερμοκρασία στους θαλάμους καύσης, η οποία απαιτεί πλουσιότερο μίγμα αέρα-καυσίμου προκειμένου να μειωθεί. Έτσι, με δεδομένη την τεχνολογική… σύστασή τους, η πλειοψηφία των downsized κινητήρων εμφανίζουν στις εν λόγω συνθήκες φαινόμενα ατελούς καύσης, που αυξάνουν τις εκπομπές ρύπων πάνω από τα επιθυμητά και πιο αυστηρά σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα.
Ως εκ τούτου, σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό του οργανισμού IHS Automotive, πολλοί θα είναι οι κατασκευαστές που στο εγγύς μέλλον θα υποχρεωθούν σταδιακά να προβούν στην αύξηση του κυλινδρισμού των κινητήρων τους. Ειδικότερα σε αφορά στους ντίζελ.
Το συγκεκριμένο ζήτημα φαίνεται πως είναι και το πραγματικό αίτιο που κρύβεται πίσω από τη διαφαινόμενη πλέον τάση πολλών κατασκευαστών να προχωρήσουν στην αύξηση, έστω και μικρή, της χωρητικότητας των μελλοντικών τους κινητήρων. Πιο συγκεκριμένα, η General Motors φημολογείται πως θα βάλλει στο μέλλον οριστικά στο ράφι τον 1.200άρη κινητήρα της, αντικαθιστώντας τον με έναν νέο που θα έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα. Από τη μεριά της, η VW έχει ήδη ανακοινώσει πως θα καταργήσει τον 1.4 TDI παραδίδοντας τη σκυτάλη σ' έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα 1,5 επίσης λίτρων. Ανάλογες φαίνεται πως είναι και οι διαθέσεις της Renault, η οποία σκοπεύει να αυξήσει τον κυλινδρισμό του 1.6 dCi κινητήρα της τουλάχιστον κατά 10%.
Όπως όλα δείχνουν, μέσα στα προσεχή χρόνια η επικρατούσα μέχρι σήμερα τάση για μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα είναι εφικτή με δεδομένες τις νέες προδιαγραφές υπολογισμού των εκπομπών ρύπων μόνο μέσα από διαδικασία «ενσωμάτωσης» μικρών ή και μεγαλύτερων σε απόδοση ηλεκτροκινητήρων.
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/freno-sto-downsizing-fernoyn-oi-metriseis-rypon-se-pragmatikes-synthikes
Ή πως εξαιτίας των ορίων ρύπων πήγαμε από ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε turbo + άμεσο ψεκασμό και μετά σε 1000άρια turbo και μετά τι ? Υποχρεωτικά υβριδικά ?
Δεν μας χάλασε ως καταναλωτές αλλά είναι ενδεικτική περίπτωση καθοδήγησης της τεχνολογίας από ρυθμιστικές παρεμβάσεις. Που θεωρητικά είναι σωστές, πχ. για το περιβάλλον, εκτός που στην περίπτωση αυτή μιλάγαμε για τελείως εκτός πραγματικότητας δοκιμές.
http://mobile.in.gr/category/science-technology/article/1500118541
Ευχαριστώ.
Οι απαντήσεις χρηστών ίσως περιέχουν διαστρεβλώσεις
Το κανάλι μου στο YouTube:
https://www.youtube.com/user/pipinos1976/videos
Προσωπική επικοινωνία:
http://www.forum.odigein.com
pipinos1976 έγραψε:Όποιος ψάχνει αυτοκίνητο ας το λάβει υπόψη του.
http://mobile.in.gr/category/science-technology/article/1500118541
Ευχαριστώ.
Είναι προφανές ότι πάει εκεί το πράγμα. Η νέα γραμμή είναι ξηλώστε τα ντίζελ από τις πόλεις και προφανώς είναι σωστό. Δεν πά να βγάζουν και 30% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, άμα είναι να προκαλούν καρκίνους κανένας δεν θα το θέλει.
Το πρόβλημα είναι ότι το κράτος έκανε κωλοτούμπα στο ντίζελ στις πόλεις το 2011 ίσα ίσα για να μαζέψει την καταστροφή που ζούσαν οι αυτοκινητοπώλες με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μελλοντικοί "εγκλωβισμένοι" που λέγαμε παλιά.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Χαρακτηριστικό των ντίζελ είναι αυτό, γι'αυτό και παίζουν ptc heaters.
mousatos έγραψε:Μια χαρά ζεστό αέρα βγάζει το yaris σε σχέση με το matiz .Αρκεί να μη ζητάς να σε ζεστάνει στους 20 βαθμούς με το καλημέρα. Προφανώς δεν έχω τον δικό σου αυτόματο κλιματισμό αλλά μετά το 3λεπτο που θέλει για να σβήσει το λαμπάκι κρυας θερμοκρασίας κινητήρα το γυρνάω στο ζεστό με τον ανεμιστήρα στο μηδέν και βγάζει τόση ζέστη όση να μη κρυώνω μέχρι να κάνω την 13λεπτη διαδρομή για τη δουλειά ( 13 χιλιόμετρα)
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.