Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JordanSalonica
#15810 Τώρα ειλικρινά στην εποχή που ζούμε υπάρχουν ακόμα άτομα που αγοράζουν αυτοκίνητο με πρώτο κριτήριο τις επιδόσεις ταχύτητας....?
Οκ δεν λέω θα κοιτάξω στο πόσα κάνει τα 0-100 ή πόσο είναι η τελική του αλλά μεταξύ μας....Να και αν τα κάνει σε 7 δεύτερα ΝΑ και αν τα κάνει σε 12...
Σίγουρα δεν θέλω να είμαι απόλυτος,στάνταρ θα υπάρχει ένα 10-20% με την οικονομική δυνατότητα να επιλέγει αμάξι με πρώτο κριτήριο τη ταχύτητα...
Αλλά το 50% των ταχυτήτων που κάνουμε είναι από 0-40 το 45% από 40-130 και ένα 5% πάνω από 130 και εννοείται μόνο σε ταξίδια....άρα το αν πατάει 180 ή 220 ή 250 ούτε που με νοιάζει προσωπικά...και μιλάω για αυτοκίνητα πόλης έτσι...
Το νόημα στα αυτοκίνητα πλέον είναι το value for money,και όχι μόνο βραχυπρόθεσμα αλλά κυρίως μακροπρόθεσμα....

Και δν κάθομαι να συγκρίνω ατμόσφαιρες turbo και ιστορίες...είπα πόσο μου κόστισε με 1,3 βενζίνη και πως πήγαινε και πόσο μου κόστισε με πετρέλαιο και πως πήγαινε...αυτό τέλος
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#15819
JordanSalonica έγραψε:Τώρα ειλικρινά στην εποχή που ζούμε υπάρχουν ακόμα άτομα που αγοράζουν αυτοκίνητο με πρώτο κριτήριο τις επιδόσεις ταχύτητας....?

Φυσικα και υπαρχουν και δεν ειναι απαραιτητα πλουσιοι, απλα δεν κανουν πολλα χιλιομετρα τον χρονο οποτε το οφελος ειναι μικρο στο καυσιμο η αντεχουν να το πληρωνουν γιατι η ευχαριστηση τους μετραει περισσοτερο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#15822 Εν τω μεταξύ από στάση το Yaris μάλλον είναι πιο γρήγορο.
Άβαταρ μέλους
By UnHaCkAbLe
#15826
JordanSalonica έγραψε:Τώρα ειλικρινά στην εποχή που ζούμε υπάρχουν ακόμα άτομα που αγοράζουν αυτοκίνητο με πρώτο κριτήριο τις επιδόσεις ταχύτητας....?
Οκ δεν λέω θα κοιτάξω στο πόσα κάνει τα 0-100 ή πόσο είναι η τελική του αλλά μεταξύ μας....Να και αν τα κάνει σε 7 δεύτερα ΝΑ και αν τα κάνει σε 12...
Σίγουρα δεν θέλω να είμαι απόλυτος,στάνταρ θα υπάρχει ένα 10-20% με την οικονομική δυνατότητα να επιλέγει αμάξι με πρώτο κριτήριο τη ταχύτητα...
Αλλά το 50% των ταχυτήτων που κάνουμε είναι από 0-40 το 45% από 40-130 και ένα 5% πάνω από 130 και εννοείται μόνο σε ταξίδια....άρα το αν πατάει 180 ή 220 ή 250 ούτε που με νοιάζει προσωπικά...και μιλάω για αυτοκίνητα πόλης έτσι...
Το νόημα στα αυτοκίνητα πλέον είναι το value for money,και όχι μόνο βραχυπρόθεσμα αλλά κυρίως μακροπρόθεσμα....

Και δν κάθομαι να συγκρίνω ατμόσφαιρες turbo και ιστορίες...είπα πόσο μου κόστισε με 1,3 βενζίνη και πως πήγαινε και πόσο μου κόστισε με πετρέλαιο και πως πήγαινε...αυτό τέλος


Το ξέρω, θα σε σοκάρει αυτό που θα σου πω αλλά ναι υπάρχουν πολλοί ακόμα που αγοράζουν αμάξι με διαφορετικά κριτήρια από αυτά που έχουν όταν αγοράζουν ψυγείο ή πλυντήριο. Επίσης αν πιστεύεις ότι η μόνη διαφορά ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο που κάνει τα 0-100 σε 7" με ένα που το κάνει σε 12", είναι αυτά τα 5" μάλλον κάτι έχεις καταλάβει λάθος ...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#15830
Νίκος Παππάς έγραψε: η αντεχουν να το πληρωνουν γιατι η ευχαριστηση τους μετραει περισσοτερο.


This, συνειδητή "θυσία" για διασκέδαση, αντί για τσιγάρο, ποτά πχ.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#15831 τα diesel συνηθως εχουν ροπη, οχι αλογα
η δυναμη που νιωθετε ειναι η αυξημενη ροπη, οχι τα πολλα αλογα

αν μετρησεις το 0-150 σε ενα corsa 1300 diesel και σε ενα yaris 1300 βενζινη, το yaris θα ειναι πιο γρηγορο (ιπποδύναμη)
αν μετρησεις το 80-110 με 5η, θα ειναι το corsa (ροπη)
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#15832
Νίκος Παππάς έγραψε:
JordanSalonica έγραψε:Τώρα ειλικρινά στην εποχή που ζούμε υπάρχουν ακόμα άτομα που αγοράζουν αυτοκίνητο με πρώτο κριτήριο τις επιδόσεις ταχύτητας....?

Φυσικα και υπαρχουν και δεν ειναι απαραιτητα πλουσιοι, απλα δεν κανουν πολλα χιλιομετρα τον χρονο οποτε το οφελος ειναι μικρο στο καυσιμο η αντεχουν να το πληρωνουν γιατι η ευχαριστηση τους μετραει περισσοτερο.

+1
Άβαταρ μέλους
By JordanSalonica
#15841 Ρε παιδιά δεν μιλάω υποτιμητικά για τη βενζίνη...ξεκολλήστε λίγο...

Απλά λέω πως στης εποχή που ζούμε..με τα καύσιμα με τιμές φωτιά,με τέλη κυκλοφορίας φωτιά και με φόρους πολυτελείας,
το να έχεις για πρώτο κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου τις επιδόσεις ταχύτητας ε είναι σπάνιο και σίγουρα για να το κάνεις σημαίνει πως μπορείς να το κάνεις.

Δεν πιστεύω κανείς μας εδώ μέσα αν είχε τα χρήματα για να αγοράσει και να συντηρεί πχ μια M3 ή ένα S4 ή έστω κάνα Evo,θα προτιμούσε τλκ να πάρει ένα 1,3 πετρέλαιο ή κάνα 1,8 αέριο η ατμόσφαιρα κλπ κλπ....

Για να κάνεις όπως λες λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και να πεις οκ θα πάρω πχ ένα γρήγορο αμάξι αυτά τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω να τα ευχαριστιέμαι κάργα, τότε πρώτον έχεις τα λεφτά για να το κάνεις...και δεύτερον το αυτοκίνητο δεν είναι εργαλείο για τη δουλειά σου..

Εγώ λοιπόν μιλάω για πολλά χιλιόμετρα,εργαλείο δουλείας σε ένα γενικότερο πλαίσιο,να είναι value for money και παράλληλα με αυτά να έχεις και μια ευχαρίστηση οδηγώντας στο δρόμο...

Και ένα Fiat Panda 1.1 είναι μια χαρά αμάξι και κυλάει στο δρόμο και ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ value for money αλλά αν έχει ανηφόρα ματώνουν τα αυτιά σου και σε προσπερνάνε ακόμα και κτελ....
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#15846
JordanSalonica έγραψε:Και ένα Fiat Panda 1.1 είναι μια χαρά αμάξι και κυλάει στο δρόμο και ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ value for money αλλά αν έχει ανηφόρα ματώνουν τα αυτιά σου και σε προσπερνάνε ακόμα και κτελ....

ενω με το corsa πας σφαιρα? :s_biggrin

αν ηταν ετσι οπως τα λες φιλε, ολα τα αμαξια που θα πουλιόταν θα ηταν diesel
δεν ειναι ομως....

οχι οτι εχεις πολυ αδικο, αλλά δεν ειναι ετσι ακριβως οπως τα λες
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#15848
JordanSalonica έγραψε:Ρε παιδιά δεν μιλάω υποτιμητικά για τη βενζίνη...ξεκολλήστε λίγο...

Απλά λέω πως στης εποχή που ζούμε..με τα καύσιμα με τιμές φωτιά,με τέλη κυκλοφορίας φωτιά και με φόρους πολυτελείας,
το να έχεις για πρώτο κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου τις επιδόσεις ταχύτητας ε είναι σπάνιο και σίγουρα για να το κάνεις σημαίνει πως μπορείς να το κάνεις.

Δεν πιστεύω κανείς μας εδώ μέσα αν είχε τα χρήματα για να αγοράσει και να συντηρεί πχ μια M3 ή ένα S4 ή έστω κάνα Evo,θα προτιμούσε τλκ να πάρει ένα 1,3 πετρέλαιο ή κάνα 1,8 αέριο η ατμόσφαιρα κλπ κλπ....

Για να κάνεις όπως λες λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και να πεις οκ θα πάρω πχ ένα γρήγορο αμάξι αυτά τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω να τα ευχαριστιέμαι κάργα, τότε πρώτον έχεις τα λεφτά για να το κάνεις...και δεύτερον το αυτοκίνητο δεν είναι εργαλείο για τη δουλειά σου..

Εγώ λοιπόν μιλάω για πολλά χιλιόμετρα,εργαλείο δουλείας σε ένα γενικότερο πλαίσιο,να είναι value for money και παράλληλα με αυτά να έχεις και μια ευχαρίστηση οδηγώντας στο δρόμο...

Και ένα Fiat Panda 1.1 είναι μια χαρά αμάξι και κυλάει στο δρόμο και ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ value for money αλλά αν έχει ανηφόρα ματώνουν τα αυτιά σου και σε προσπερνάνε ακόμα και κτελ....

Ποιος μιλησε για Μ3 η Εβο ?
Τα περισσοτερα αυτοκινητα κανουν 10-15000 χλμ τον χρονο, δεν ειναι εργαλεια δουλειας.
Αυτος λοιπον που θα επιλεξει ενα Φοκους τουρμποβενζινα και οχι τουρμποντιζελ δεν ειναι πλουσιος, απλα θελει καπου καπου να χαιρεται το αυτοκινητο του περισσοτερο.
Άβαταρ μέλους
By JordanSalonica
#15858 Βρε δεν σε λέω, και το 1,6 ecoboost πχ το Focus μια χαρά αμάξι είναι και γρήγορο και σχετικά οικονομικό για τα κυβικά του και όλα και πιο φθηνό από το αντίστοιχο focus σε diesel....

Απλά αυτή την ευχαρίστηση που λες, με 10-15000 χλμ το χρόνο, με 1,6 την βενζίνη και 6 λτ/100 π κάνει πχ το 1.6 ecoboost ( βλέπεις βάζω αισιόδοξα νούμερα),βγαίνει περίπου 1440 ευρώ το χρόνο, +τέλη κυκλοφορίας καμμιά 250αρα....σύνολο 1690ευρώ..

Το αντίστοιχο Focus Diesel 1.6 σε λέω οκ καίει περίπου 4,5-5λτ στα 100.....σου βάζω το μεγάλο..δηλαδή 5λτ/100..άρα για 15.000χλμ με 1,3 το diesel θες 975 ευρώ...ρύπους έχει 99gr άρα για την ώρα δεν έχει τέλη...άρα σύνολο 975 ευρώ...

Για να μην κουράζω λοιπόν...αυτή η ευχαρίστηση που λες....θα σου κοστίσει 715ευρώ ....το χρόνο...δεν βάζω καν μέσα τα συντομότερα service....

Δεν θα κατακρίνω κάποιον λοιπόν που θα αγοράσει την βενζίνη απλά και μόνο επειδή είναι πιο γρήγορο κλπ κλπ...απλά λέω πως στην εποχή μας για να το κάνεις σημαίνει πως έχεις καβάντζα λεφτά για να το κάνεις..αρκετά λεφτά όπως έδειξα...

Ουσιαστικά έναν παλιό βασικό μισθό το χρόνο απλά και μόνο για αυτή την ευχαρίστηση που λες..που μεταξύ μας..το 1,6 diesel το focus φυσάει άσχημα..
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#15869 μονο που το focus diesel εχει 105 αλογα και το βενζινης 180
σιγουρα η καταναλωση ειναι υπερ του diesel, αλλά δε νομζω να εχουν μεγαλη επαφη στις επιδόσεις

οσο γι αυτους που θελουν να ξοδεψουν 600-700-1000€ παραπανω το χρονο για το αμαξι τους, δεν μπορεις να πεις οτι το φυσάνε κιολας
αν το παμε ετσι, κι αυτοι που καπνιζουν, ξοδευουν 1000€ το χρονο σε τσιγαρα
δεν σημαινει οτι τους τρεχουν απο τα μπατζάκια
Άβαταρ μέλους
By dstou
#15874 Όποιος παίρνει το βασικό των 714 ευρώ δεν διερωτάται αν θα πάρει καινούργια τη Φώκια σε βενζίνα ή πετρέλαιο. Θα την πάρει μετάχειρη, και αν, και το πιθανότερο είναι να συμβιβαστεί με κάτι ακόμη φθηνότερο. Και έλεος, για πολλοστή φορά, κάντε πιο εύστοχες συγκρίσεις.