Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By ambient
#5058 Τελικά η μείωση τιμής του ενιαίου εισιτηρίου από 1.40€ στο 1.20€ συνοδεύτηκε με περιορισμό της διάρκειας του κατά 20 λεπτά. Με το προηγούμενο εισιτήριο μπορούσα να κάνω τις δουλειές μου στο κέντρο και να επιστρέφω μέσα στον χρονικό περιορισμό της μιάμισης ώρας. Τώρα τα 70' είναι πολύ οριακά.
Κρίμα διότι σύμφωνα με την αρχική ανακοίνωση θα υπήρχε η επιλογή και για το παλιό εισιτήριο.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#5904 με τι συχνότητα /εβδομάδα χρησιμοποιούσες το εν λόγω μεταφορικο μέσο?
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#5911 Δεν νομίζω ότι ο στόχος ήταν ποτέ η διάρκεια να επιτρέπει στον κόσμο να πηγαίνει ΚΑΙ να γυρίζει με το ίδιο εισιτήριο.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#5919 Καλά εννοείτε Χρήστο αυτό , το θέμα είναι γι αυτο και ρωτάω τον φίλο μας για την συχνότητα που χρησιμοποιούσε το μ.μ.μ
Η γυναίκα μου π.χ που χρησιμοποιεί ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ το μετρό και βγάζει μηνιαία κάρτα είναι ωφελημένη από την μείωση της τιμής 15 ευρώ /μήνα , το οποίο δεν το λες και λίγο. Η συντριπτική λοιπόν πλειοψηφία του επιβατικού κοινού (χιλιάδες Αθηναίοι) που χρησιμοποιεί κάθε μέρα τα μ.μ.μ είναι κερδισμένη όπως και να το κάνουμε..
Κάποιος που παίρνει το λεωφορείο 1 φορά την εβδομάδα ,και ο οποίος δεν τον ενδιαφέρει να γυρίσει πίσω σε 1 ώρα πάλι ειναι κερδισμένος..
Ε τι να κάνουμε κάποιοι οι οποιοι θέλουν 1 φορά το μήνα να κατέβουν κέντρο , σε 90 ' να έχουν κάνει όλες τις δουλειές τους είναι χαμένοι 1,20 ευρώ.. :s_cry
Άβαταρ μέλους
By ambient
#5920 Δεν κάνω αρκετές διαδρομές ώστε να δικαιολογώ αγορά κάρτας. Εφόσον το παλαιό εισιτήριο μπορούσε να ακυρωθεί δύο φορές, η επιστροφή ήταν πολύ βολική και οικονομική.
Όπως και να έχει πλέον θα πρέπει να χρησιμοποιώ δύο εισιτήρια.

Κάτι είχε ανακοινωθεί παλαιότερα περί κλιμακωτής χρέωσης, που θα εφαρμοστεί όταν (αν) θα τοποθετηθούν οι αυτόματες μπάρες ακύρωσης εισιτηρίων στους σταθμούς.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#5927 Προφανώς εσύ δεν έκανες κάτι κακό, ή λάθος. Απλά αυτοί που είχαν ορίσει την αρχική διάρκεια, ήταν υπερβολικά γαλαντόμοι με το χρόνο.

Η αλλαγή είναι σωστή κατά την γνώμη μου.
Άβαταρ μέλους
By ambient
#5933 Πάντως ας μη μας το παρουσιάζουν ως μείωση τιμής. Μείωση θα ήταν αν έπεφτε η τιμή στο ίδιο εισιτήριο και όχι η αλλαγή πολιτικής (-20 λεπτά διάρκεια, μια ακύρωση μόνο).

Από την άλλη δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η νέες κάρτες απεριορίστων διαδρομών είναι απίστευτα οικονομικές.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#5941 Δηλαδή οι χιλιάδες που καθημερινά παίρνουν το μετρό και τα λεωφορεία για να πάνε κ έρθουν στην δουλειά τους , που σαν ποσοστό επιβατών είναι σαφώς όχι απλά μεγαλύτερο αλλά μη συγκρίσιμο με το ποσοστό επιβατών σαν κ εσένα π.χ (προφανώς χρησιμοποιείς 1-2 φορές την εβδομάδα και αν) είναι ωφελημένοι η όχι? Να το ονομάσουν μείωση τιμής η όχι?
Άβαταρ μέλους
By ambient
#5965 Όπως έγραψα και παραπάνω, "τεχνικά" δε το ονομάζω μείωση τιμής, αλλά αλλαγή πολιτικής. Θα έλεγα ότι γνωρίζω αρκετούς που εκμεταλλεύονταν τις ευέλικτες ιδιότητες του παλαιού εισιτηρίου.

Όσο για τους χιλιάδες που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ σε καθημερινή βάση, δε νομίζω ότι τους απασχολούσε ποτέ η τιμή του μεμονωμένου εισιτηρίου. Για εκείνους υπάρχουν οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών (που πλέον έγιναν εξαιρετικά συμφέρουσες).
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#5977 Εάν πάντως μειώθηκε μαζί με την τιμή εισιτηρίου ο χρόνος χρήσης για να καλυφθεί η σημαντική μείωση στις κάρτες, θεωρώ ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση αυτή η αλλαγή πολιτικής. Είναι πράγματι πολύ συμφέρουσα η χρήση καρτών, όχι μόνο για τους πολίτες αλλά και για το κράτος καθώς κάποιοι "ερασιτέχνες" τσαμπατζήδες μάλλον το ξανασκέφτονται με τα τωρινά κόστη (π.χ. το έχω παρατηρήσει σε αρκετά παιδιά στην σχολή).
Άβαταρ μέλους
By ambient
#5984 Αν δεν υπάρχει έλεγχος ο τζαμπατζής θα παραμένει για πάντα τζαμπατζής.
Οι αυτόματες μπάρες θα είναι μια καλή λύση όοοοοοταν τοποθετηθούν.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#5991 Η λυση εκτος απο τις μπαρες ειναι και οι ελεγκτες (ανθρωπινος παραγων) οι οποιοι θα παιρνουν το μεριδιο απο τις κλησεις που θα κοβουν (εστω κ 1 ευρω/κληση)..
Άβαταρ μέλους
By KonTaz
#6026 Πολύ σωστή η αλλαγή πολιτικής."Επιβραβεύουν" τους καθημερινούς χρήστες με μια μείωση 50% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών και αυξάνουν το κόστος μετακίνησης για αυτούς που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ 2-3 φορές τον μήνα.

Αυτό που πραγματικά πρέπει να λύσουν είναι το θέμα της λαθρεπιβίβασης στα μέσα σταθερής τροχιάς.Στα λεωφορεία είναι δυσκόλοτερο
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#6104
Χρήστος Λάππας έγραψε:Δεν νομίζω ότι ο στόχος ήταν ποτέ η διάρκεια να επιτρέπει στον κόσμο να πηγαίνει ΚΑΙ να γυρίζει με το ίδιο εισιτήριο.

αυτό πως προκύπτει;
Αν ήθελαν κάτι τέτοιο γιατί να μην το έλεγαν συγκεκριμένα, ότι δλδ ισχύει για μία κατεύθυνση;
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#6118 Απλά είναι η γνώμη μου. Πιστεύω ότι ήθελαν να εξασφαλίσουν ότι θα προλαβαίνει κανείς και την πιο μακρινή ανταπόκριση και το παράκαναν.

Ας το σκεφτούμε λίγο όμως. Γιατί ένας οργανισμός που μπαίνει μέσα χοντρά και χρειάζεται τα χρήματα από τα εισιτήρια να διευκολύνει επίτηδες τον κόσμο να κάνει διαδρομές μετ' επιστροφής με το ίδιο εισιτήριο; Απλά δεν συμφέρει, ούτε τον οργανισμό, ούτε το κράτος που προσπαθεί να κλείσει τρύπες, ούτε τους φορολογούμενους, από την τσέπη των οποίων βγαίνει η επιδότηση των εισιτηρίων.