Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#102057 Υπάρχει κάποια εξέλιξη με το γνωστό ελληνικό kit? Ή θα παραμείνει απλά γνωστό ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#102088 Είναι στο γνωστό συνεργείο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#102156
JasonLouk έγραψε:Υπάρχει κάποια εξέλιξη με το γνωστό ελληνικό kit? Ή θα παραμείνει απλά γνωστό ?


Έλα, παραδέξου το, θες απλά να ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΣΕΙΣ τις ιδέες του ελληνικού κιτακίου, σωστά?
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#102347 Στο επίπεδο του γνωστού που φτιάχνει κάτι έστω εξαιρετικό όλα καλά, μπορούν να το έχουν μερικοί άλλοι γνωστοί και να το διαφημίζουν και να το προωθούν και άλλοι να έρχονται να αγοράσουν κλπ.
Όμως για να ξεφύγεις από το επίπεδο του γνωστού και να το στήσεις σαν εταιρεία με προϊόν κλπ χρειάζονται πολλά και δυστυχώς οι διαδικασίες δοκιμών, πιστοποίησης, εξασφάλισης πνευματικής ιδιοκτησίας κλπ κλπ παίρνουν πολύ καιρό και μερικές φορές και χρήμα.
Και μετά πρέπει να το προωθήσεις επίσημα= κι άλλα έξοδα, χρόνος, ταλαιπωρία.
Άβαταρ μέλους
By nido
#103713 Πριν τις γιορτές μιλούσαμε με ένα φίλο που φτιάχνει (και πουλάει κυρίως στο εξωτερικό) ένα εξαιρετικό made in Greece ποδήλατο, το οποίο το "ράβει" στα μέτρα του αναβάτη, με μονόμπρατσο πιρούνι μπροστά & ψαλίδι πίσω, σε απλή και ηλεκτρική έκδοση, που διπλώνει κι όλας για να μπει σε τρένο κλπ. Όχι να τον διαφημίσω, αλλά αν το καβαλήσετε για test-ride θα πάθετε πλάκα από το πόσο σταθερό είναι και πόσο ωραία ρολάρει (εμένα είναι και στα κιλά μου και στο ύψος μου ο κατασκευαστής του, οπότε το δικό του που είχε φέρει να το δούμε μου ήρθε γάντι - αν και την ηλεκτρική έκδοση δεν την έχω οδηγήσει στην τελική της μορφή, αλλά με ένα beta-version controller).
Λεπτομέρειες αν θέλετε να χαζέψετε μια άλλη Ελληνική προσπάθεια στο http://www.folding-project.com/

Στο θέμα μας:
Το πολύ μικρό κι ελαφρύ μοτέρ που δεν έχει σχέση σε ροπή με τα πιο "τέρατα" που βάζουν στα e-bikes και πρέπει να δουλέψει σε πολύ υψηλές στροφές για να βγάλει μεγάλη ισχύ γενικότερα φαίνεται να μην αντέχει τεράστια φορτία ρεύματος και φαίνεται να το αποφεύγουν οι εταιρείες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά ποδήλατα.... Αυτό θα αντιμετωπιστεί, τελικά, με κύκλωμα προστασίας του μοτέρ από "ψήσιμο" των coils του ή με κάποιο άλλο τρόπο? Αν το "ελληνικό κιτ" εξακολουθεί να περιστρέφεται γύρω από ένα πολύ μικρό μοτέρ, μήπως θα άξιζε να γίνει λίγο μεγαλύτερο (και βαρύτερο κατά κάποια γραμμάρια προφανώς) αλλά να μη "μασάει" τόσο από φορτία?..
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nido
#109170 Εικόνα

Όπως μπορεί να δει κανείς είναι friction drive.
Το βάρος του (2kg) νομίζω ότι είναι αξιοζήλευτο αν δουλεύει αξιόπιστα και έχει μια λογική διάρκεια μπαταρίας - δεν τα έχω ψάξει πολύ τα friction drives αλλά κάποιο άλλο που κοιτούσα έδινε διάστημα συντήρησης τα 10.000 χλμ, που δεν τα λες λίγα.
Η έκδοση που μπορείς να επιλέξεις μέχρι 600W από τον περιστρεφόμενο "διακόπτη" επάνω στη μπαταρία θα σε σπρώχνει μέχρι τα 50km/h λένε.... Ενδιαφέρον....
Άβαταρ μέλους
By markvag
#109199 Μέχρι πόσα watt συνεχίζει να θεωρείται ποδήλατο;;;; Γιατί έχω την εντύπωση ότι από 250w και πάνω θεωρείται μοτοποδήλατο και χρειάζεται δίπλωμα + ασφάλεια (σαν τα 50αράκια);;; :hmmm:

Απλά ρωτάω γιατί εδώ βλέπω μιλάτε για αρκετά watt... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nido
#109560 Ελλάδα και κάποιες αλλες χώρες ειναι 250W αλλά επειδή δεν είναι ευκολος ο έλεγχος σκέφτονται να το αλλάξουν σε επιτρεπόμενη τελική.