Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
JasonLouk έγραψε:Υπάρχει κάποια εξέλιξη με το γνωστό ελληνικό kit? Ή θα παραμείνει απλά γνωστό ?
Έλα, παραδέξου το, θες απλά να ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΣΕΙΣ τις ιδέες του ελληνικού κιτακίου, σωστά?
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
Όμως για να ξεφύγεις από το επίπεδο του γνωστού και να το στήσεις σαν εταιρεία με προϊόν κλπ χρειάζονται πολλά και δυστυχώς οι διαδικασίες δοκιμών, πιστοποίησης, εξασφάλισης πνευματικής ιδιοκτησίας κλπ κλπ παίρνουν πολύ καιρό και μερικές φορές και χρήμα.
Και μετά πρέπει να το προωθήσεις επίσημα= κι άλλα έξοδα, χρόνος, ταλαιπωρία.
Λεπτομέρειες αν θέλετε να χαζέψετε μια άλλη Ελληνική προσπάθεια στο http://www.folding-project.com/
Στο θέμα μας:
Το πολύ μικρό κι ελαφρύ μοτέρ που δεν έχει σχέση σε ροπή με τα πιο "τέρατα" που βάζουν στα e-bikes και πρέπει να δουλέψει σε πολύ υψηλές στροφές για να βγάλει μεγάλη ισχύ γενικότερα φαίνεται να μην αντέχει τεράστια φορτία ρεύματος και φαίνεται να το αποφεύγουν οι εταιρείες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά ποδήλατα.... Αυτό θα αντιμετωπιστεί, τελικά, με κύκλωμα προστασίας του μοτέρ από "ψήσιμο" των coils του ή με κάποιο άλλο τρόπο? Αν το "ελληνικό κιτ" εξακολουθεί να περιστρέφεται γύρω από ένα πολύ μικρό μοτέρ, μήπως θα άξιζε να γίνει λίγο μεγαλύτερο (και βαρύτερο κατά κάποια γραμμάρια προφανώς) αλλά να μη "μασάει" τόσο από φορτία?..
Όπως μπορεί να δει κανείς είναι friction drive.
Το βάρος του (2kg) νομίζω ότι είναι αξιοζήλευτο αν δουλεύει αξιόπιστα και έχει μια λογική διάρκεια μπαταρίας - δεν τα έχω ψάξει πολύ τα friction drives αλλά κάποιο άλλο που κοιτούσα έδινε διάστημα συντήρησης τα 10.000 χλμ, που δεν τα λες λίγα.
Η έκδοση που μπορείς να επιλέξεις μέχρι 600W από τον περιστρεφόμενο "διακόπτη" επάνω στη μπαταρία θα σε σπρώχνει μέχρι τα 50km/h λένε.... Ενδιαφέρον....
Απλά ρωτάω γιατί εδώ βλέπω μιλάτε για αρκετά watt...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα