mjacob έγραψε:Πόσα BAR ανεβάζουν;
Παραθέτω το ΤΕ 6-335 του ΕΣ (Τεχνικό Εγχειρίδιο Περιγραφής-Λειτουργίας-Συντήρησης Σκάφους Άρματος Leopard 1V - 1ου Κλιμακίου) όπου θέτει τα 85 BAR ως το ελάχιστο όριο και στο οποίο ενεργοποιείται η ΚΠΛ (Κεντρική Προειδοποιητική Λυχνία = Master Caution) του άρματος.
mjacob έγραψε:85ΒΑΡ !;!;' Με δουλεύεις
85*
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
REALZEUS έγραψε:fubar.gr έγραψε:Αν μιλαμε για τανκ ειναι εντελως ακυρη η συγκριση, γιατι αυτα κατα βαση φρεναρουν με την υδροστατικη μεταδοση, οπως και τα μηχανηματα εργου. Τα κλασσικα φρενα που εχουν ειναι συμπληρωματικα.
Ε όχι! Κανονικά δισκόφρενα έχουν και μάλιστα μόνο στους κινητήριους τροχούς. Απλά έχουν τεράστιες αντλίες υψηλής πίεσης που ανεβάζουν τρελά BAR. Το δε φρενάρισμά τους είναι εξωπραγματικό!!! Σέρναμε (=μπλοκάραμε) ερπύστριες πάνω σε τσιμεντένιο αρματόδρομο με απίστευτο συντελεστή πρόσφυσης.
Δέν είπα οτι δέν εχουν δισκόφρενα, είπα οτι είναι βοηθητικά και το κυρίως φρενάρισμα γίνεται απο την ίδια τη μετάδοση.
Ένα άρθρο που εξηγεί πώς γίνεται το φρενάρισμα με την υδροστατική μετάδοση: http://www.fluidpowersafety.com/fpsi_alert-30.html
Επίσης η πίεση δέν έχει καμία σημασία. Το πρόβλημα στα φρένα των φορτηγών δέν είναι οτι το σύστημα δέν παρέχει αρκετή πίεση, αλλά οτι τα υλικά τριβής παθαίνουν fade απο τις θερμοκρασίες.
fubar.gr έγραψε:αλλά οτι τα υλικά τριβής παθαίνουν fade απο τις θερμοκρασίες.
Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.
fubar.gr έγραψε:Ένα άρθρο που εξηγεί πώς γίνεται το φρενάρισμα με την υδροστατική μετάδοση:
Όχι στα άρματα. Εκεί η μετάδοση είναι απευθείας από τον κινητήρα στις ακραίες.
http://www.renk-france.fr/esm500-%E2%80 ... s-vehicles
http://www.army-guide.com/eng/product3978.html
http://www.army-guide.com/eng/product377.html
Μηχανική σύνδεση τουρμπίνας-τροχών engineering level -god
☢ ☢ ☢
panos2171 έγραψε:Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.
30 τόνοι χλωμό.
40 είναι το ανώτατο επιτρεπτό (μεικτό) και αυτό ξεπερνιέται άνετα με πολλούς τόνους.
edmond έγραψε:panos2171 έγραψε:Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.
30 τόνοι χλωμό.
40 είναι το ανώτατο επιτρεπτό (μεικτό) και αυτό ξεπερνιέται άνετα με πολλούς τόνους.
Σε βυτία και κοντέινερ είναι 42 το μέγιστο, just for the record.
REALZEUS έγραψε:Μιλάω για οχήματα 70 τόνων. Άλλες απαιτήσεις εκεί βέβαια.
Tωρα τι σχεση εχουνε τα φορτηγα με τα αρματα;
Και τι ειναι οι 70 τονοι οταν υπαρχουν ταμπερ που κουβαλανε 400 τονους ωφελιμο.
Dodger έγραψε:edmond έγραψε:panos2171 έγραψε:Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.
30 τόνοι χλωμό.
40 είναι το ανώτατο επιτρεπτό (μεικτό) και αυτό ξεπερνιέται άνετα με πολλούς τόνους.
Σε βυτία και κοντέινερ είναι 42 το μέγιστο, just for the record.
για τα βυτία το είχα υπ΄ όψιν μου, για τα κοντέινερ όχι.
τους 40 τους ανέφερα σαν γενικό κανόνα. Πολλά ΦΔΧ εθνικών μεταφορών (κυρίως από Β. Ελλάδα που τυχαίνει να γνωρίζω) 40 τόνους φτάνουν μόνο το ωφέλιμο...