Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#263951
mjacob έγραψε:Πόσα BAR ανεβάζουν;


Παραθέτω το ΤΕ 6-335 του ΕΣ (Τεχνικό Εγχειρίδιο Περιγραφής-Λειτουργίας-Συντήρησης Σκάφους Άρματος Leopard 1V - 1ου Κλιμακίου) όπου θέτει τα 85 BAR ως το ελάχιστο όριο και στο οποίο ενεργοποιείται η ΚΠΛ (Κεντρική Προειδοποιητική Λυχνία = Master Caution) του άρματος.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#263955 Άντε εγώ σε δουλεύω ρε Αντρίκο... λες να σε δουλεύει και ο Στρατιωτικός Κανονισμός που σου φωτογράφισα μόλις; :lol:

Σε κανονική λειτουργία είναι στα 120 BAR. :iconcool:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 05 Ιουν 2016, 21:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#263956
mjacob έγραψε:85ΒΑΡ !;!;' Με δουλεύεις


85* Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#263994
REALZEUS έγραψε:
fubar.gr έγραψε:Αν μιλαμε για τανκ ειναι εντελως ακυρη η συγκριση, γιατι αυτα κατα βαση φρεναρουν με την υδροστατικη μεταδοση, οπως και τα μηχανηματα εργου. Τα κλασσικα φρενα που εχουν ειναι συμπληρωματικα.


Ε όχι! Κανονικά δισκόφρενα έχουν και μάλιστα μόνο στους κινητήριους τροχούς. Απλά έχουν τεράστιες αντλίες υψηλής πίεσης που ανεβάζουν τρελά BAR. Το δε φρενάρισμά τους είναι εξωπραγματικό!!! Σέρναμε (=μπλοκάραμε) ερπύστριες πάνω σε τσιμεντένιο αρματόδρομο με απίστευτο συντελεστή πρόσφυσης.




Δέν είπα οτι δέν εχουν δισκόφρενα, είπα οτι είναι βοηθητικά και το κυρίως φρενάρισμα γίνεται απο την ίδια τη μετάδοση.

Ένα άρθρο που εξηγεί πώς γίνεται το φρενάρισμα με την υδροστατική μετάδοση: http://www.fluidpowersafety.com/fpsi_alert-30.html

Επίσης η πίεση δέν έχει καμία σημασία. Το πρόβλημα στα φρένα των φορτηγών δέν είναι οτι το σύστημα δέν παρέχει αρκετή πίεση, αλλά οτι τα υλικά τριβής παθαίνουν fade απο τις θερμοκρασίες.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#264000
fubar.gr έγραψε:αλλά οτι τα υλικά τριβής παθαίνουν fade απο τις θερμοκρασίες.


Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#264034
fubar.gr έγραψε:Ένα άρθρο που εξηγεί πώς γίνεται το φρενάρισμα με την υδροστατική μετάδοση:


Όχι στα άρματα. Εκεί η μετάδοση είναι απευθείας από τον κινητήρα στις ακραίες. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By krom
#264037 Άρα δια τότε μπορείς να μας εξηγήσεις πως γίνεται αυτές οι μεταδόσεις από ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ άρματα με υδραυλικό μετατροπέα ροπής, να έχουν απευθείας σύνδεση? Ε?
http://www.renk-france.fr/esm500-%E2%80 ... s-vehicles
http://www.army-guide.com/eng/product3978.html
http://www.army-guide.com/eng/product377.html

Μηχανική σύνδεση τουρμπίνας-τροχών :superman: engineering level -god
Άβαταρ μέλους
By edmond
#264261
panos2171 έγραψε:Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.

30 τόνοι χλωμό.
40 είναι το ανώτατο επιτρεπτό (μεικτό) και αυτό ξεπερνιέται άνετα με πολλούς τόνους.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#264273
edmond έγραψε:
panos2171 έγραψε:Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.

30 τόνοι χλωμό.
40 είναι το ανώτατο επιτρεπτό (μεικτό) και αυτό ξεπερνιέται άνετα με πολλούς τόνους.


Σε βυτία και κοντέινερ είναι 42 το μέγιστο, just for the record.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#264283
REALZEUS έγραψε:Μιλάω για οχήματα 70 τόνων. :iconcool: Άλλες απαιτήσεις εκεί βέβαια.

Tωρα τι σχεση εχουνε τα φορτηγα με τα αρματα;
Και τι ειναι οι 70 τονοι οταν υπαρχουν ταμπερ που κουβαλανε 400 τονους ωφελιμο.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#264317
Dodger έγραψε:
edmond έγραψε:
panos2171 έγραψε:Aυτό. Τα φρένα μια χαρά σταματάνε τους 30 τόνους μιας νταλίκας, σε μια κατηφόρα όμως θα ζεσταθούν οπότε και θα είναι άχρηστα.

30 τόνοι χλωμό.
40 είναι το ανώτατο επιτρεπτό (μεικτό) και αυτό ξεπερνιέται άνετα με πολλούς τόνους.


Σε βυτία και κοντέινερ είναι 42 το μέγιστο, just for the record.

για τα βυτία το είχα υπ΄ όψιν μου, για τα κοντέινερ όχι.
τους 40 τους ανέφερα σαν γενικό κανόνα. Πολλά ΦΔΧ εθνικών μεταφορών (κυρίως από Β. Ελλάδα που τυχαίνει να γνωρίζω) 40 τόνους φτάνουν μόνο το ωφέλιμο... :ninja: