Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By htanso21
#264380
italakias έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Μιλάω για οχήματα 70 τόνων. :iconcool: Άλλες απαιτήσεις εκεί βέβαια.

Tωρα τι σχεση εχουνε τα φορτηγα με τα αρματα;
Και τι ειναι οι 70 τονοι οταν υπαρχουν ταμπερ που κουβαλανε 400 τονους ωφελιμο.


Ταμπερ; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#264382
htanso21 έγραψε:
italakias έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Μιλάω για οχήματα 70 τόνων. :iconcool: Άλλες απαιτήσεις εκεί βέβαια.

Tωρα τι σχεση εχουνε τα φορτηγα με τα αρματα;
Και τι ειναι οι 70 τονοι οταν υπαρχουν ταμπερ που κουβαλανε 400 τονους ωφελιμο.


Ταμπερ; :hmmm:

ντάμπερ μάλλον θέλει να πει,ξες τα βαρέως τύπου χωματουργικά που έχουν σε ορυχεία ,ΔΕΗ κλπ
http://www.mining-technology.com/projec ... -truck.jpg
Άβαταρ μέλους
By nEK
#264389
htanso21 έγραψε:
italakias έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Μιλάω για οχήματα 70 τόνων. :iconcool: Άλλες απαιτήσεις εκεί βέβαια.

Tωρα τι σχεση εχουνε τα φορτηγα με τα αρματα;
Και τι ειναι οι 70 τονοι οταν υπαρχουν ταμπερ που κουβαλανε 400 τονους ωφελιμο.


Ταμπερ; :hmmm:


Dumper...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#264429 Πέτυχα αυτό στα Γιάννενα, μάλλον σε φάση δοκιμής από το τοπικό αστικό ΚΤΕΛ. Το αστείο είναι ότι είχε δρομολόγιο guzel bahce -Telekom Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#264441 Μπράβο στο τοπικό ΚΤΕΛ!
Ας βοηθήσει όσο μπορεί την τουρκική αμυντική βιομηχανία γιατί περνάει δύσκολα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#268425 Έχουμε κανέναν που δουλεύει στον ΟΑΣΑ ή εκεί γύρω; Μου κάνει εντύπωση η απάντηση του Σπίρτζη, παραείναι αναλυτική και μελετημένη και αναρωτιέμαι τι και πόσα ισχύουν από τα παρακάτω. Λογικά όχι πολλά, γιατί δεν βλέπω γιατί να μην είναι το κλασικό τάισμα σανού για μια ακόμη φορά, αλλά μου έκανε εντύπωση το μέγεθος και η ανάλυση, πρώτη φορά νομίζω διαβάζω κάτι αντίστοιχο!
http://www.capital.gr/oikonomia/3134044 ... oigoumenoi
(Περίληψη: Κάνει μια σύγκριση της κατάστασης των συγκοινωνιών πριν και τώρα.)

Σπίρτζης: Για το χάλι στις συγκοινωνίες φταίνε οι προηγούμενοι

Μπορεί η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αισίως να συμπληρώνει 16 μήνες βίου, ωστόσο, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης φόρτωσε τις κακές οικονομικές επιδόσεις του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών και των θυγατρικών αυτού εταιρειών (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ) στις προηγούμενες διοικήσεις, όπως και στις προηγούμενες κυβερνήσεις. Αυτό, στο πλαίσιο τοποθέτησής του, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κωστή Χατζηδάκης, ο οποίος υποστηρίζει ότι δεν έλαβε καμία σαφή απάντηση σε συγκεκριμένα ερωτήματα που έθεσε για την κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών.
Όπως επισημαίνει επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΟΜΕΔΙ, ο Χρ.Σπίρτζης παρουσίασε στη Βουλή "στοιχεία και ντοκουμέντα” και "διέλυσε με επίσημα στοιχεία και τεκμήρια τις εντυπώσεις που τεχνηέντως καλλιεργεί τους τελευταίους μήνες, σύσσωμη η αντιπολίτευση”.
Ωστόσο, απάντηση για τα δυσμενή μεγέθη που παρουσίασαν τη χρήση του 2015 ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ ο κ. Σπίρτζης δεν έδωσε. Και, βέβαια, δεν έκανε καμία αναφορά στους συχνούς πυρπολισμούς λεωφορείων και τρόλεϊ στο άβατο των Εξαρχείων.
Αναλυτικά, τα στοιχεία που παρουσίασε στη Βουλή, όπως τα κατηγοριοποίησε ανά...μύθο
Μύθος 1ος
Παραλάβαμε πλεονασματικές Συγκοινωνίες και δημιουργήσαμε ελλείμματα
Πραγματική εικόνα ΣΤΑΣΥ
Η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. το 2014 έκλεισε με λειτουργικό πλεόνασμα 2.7 εκ. ευρώ και το 2015 με λειτουργικό έλλειμμα 23 εκ. ευρώ.
Το πώς όμως αναλύεται το έλλειμμα αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με βαση τις αποφάσεις και τους χειρισμούς των προηγούμενων "επιτυχημένων" διοικήσεων, Σύμφωνα με τις ίδιες τις Δ/σεις της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. το εν λόγω έλλειμμα αναλύεται ως εξής:
1. Η ανακατανομή εσόδων μεταξύ ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ (από 55% σε 50%), η οποία κοστολογείται σε "απώλεια" 10εκ. ευρώ για την εταιρεια,
2. Η τιμολογιακή πολιτική του Οκτώβρη του 2014, η οποία έγινε χωρίς καμία μελέτη και με ένα συνεχώς μειούμενο συγκοινωνιακό έργο (30% σε 4 χρόνια), η οποία κοστολογείται σε 10 εκ. ευρώ και
3. Η αύξηση του ΦΠΑ από 13% σε 23%.
Οπότε, οι αποφάσεις των νυν άμεσων συνεργατών του κ. Μητσοτάκη μετακύλησαν τα κόστη των προεκλογικών πολιτικών της Ν.Δ. στο 2015 αλλά δεν γνώριζαν ότι η θητεία τους θα κρατούσε λίγο παραπάνω!!!!
Πραγματική εικονα ΟΣΥ
Η ΟΣΥ Α.Ε. αντιθέτως το 2014 έκλεισε με έλλειμμα εκμετάλλευσης 21 εκ. ευρώ και συσσωρευμένο έλλειμμα υποχρεώσεων 81 εκ. ευρώ.
Πώς όμως κατέληξαν οι "επιτυχημένοι" στα νούμερα αυτά;
1. Για να μπορέσει δε ο έτερος συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη να φτάσει σε αυτά τα νούμερα του μεταβιβάστηκαν απευθείας 25 εκ. ευρώ από το ΓΛΚ στο τέλος του 2013, τα οποία δεν πέρασαν από το ΥΠΥΜΕΔΙ και τον ΟΑΣΑ, ώστε να μην υπάρχει η υποχρέωση να εξοικονομηθούν την επόμενη χρονιά (2014).
2. Πέραν αυτού ενώ θα έπρεπε να προχωρήσει σε προμήθεια κρίσιμων ανταλλακτικών για το στόλο επέλεξε την διόρθωση του λειτουργικού ελλείμματος του 2014.
3. Η απώλεια εσόδων λόγω της προεκλογικής τιμολογιακής πολιτικής της ΝΔ τον Οκτώβρη του 2014 κοστολογείται σε 8.1 εκ. ευρώ.
4. Η επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας συνεχίστηκε και το 2015, όπου παρουσίασε έλλειμμα εκμετάλλευσης 12.8 εκ. ευρώ και κατάφερε!!! να αυξήσει τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις προς τρίτους στα 103 εκ. ευρώ σε σχέση με το 2014.
5. Η μείωση του ελλείμματος το 2015 οφείλεται σε μία σημαντική προσπάθεια της προηγούμενης διοίκησης της ΟΣΥ να υποβαθμίσει την αξιοπιστία των Δημόσιων Συγκοινωνιών μέσω της μειωμένης εξυπηρέτησης υποχρεώσεων προμηθευτών και μειωμένης αγοράς ανταλλακτικών της τάξης του 22%, την ώρα που το 2015 αυξήθηκαν τα παροπλισμένα λεωφορεία, τα οποία τώρα ανακάλυψαν και οι συνδικαλιστές. Ελπίζουμε απλώς να μην ασχολείται ο κ. Οικονόμου και με τα οικονομικά της Ν.Δ.
Συνολικά, ο όμιλος ΟΑΣΑ επιβαρύνθηκε με 18 εκ. ευρώ το χρόνο από την προεκλογική τιμολογιακή πολιτική της ΝΔ, με ένα έλλειμμα 103 εκ. ευρώ αξιοπιστίας προς τους προμηθευτές του ομίλου (ΟΣΥ) και με απαιτήσεις 113 εκ. ευρώ από τα Υπουργεία για τα έτη 2011 – 2014. Στη συνέχεια ακολουθούν και άλλες "δράσεις” επιδείνωσης του ελλείμματος του ΟΑΣΑ καθώς και "δράσεις” απώλειας σημαντικών εσόδων και αξιοπιστίας για τον Οργανισμό.
Τι κάναμε για την αντιστροφή της εικόνας
Καταφέραμε να παραδώσουμε προϋπολογισμό Ομίλου με έλλειμμα μειωμένο κατά 20 εκ. ευρώ.
Περαιτέρω δράσεις εξοικονόμησης (ύψους 8.5 εκ. ευρώ), που αφορούν κόστος προμηθειών μέσω ηλεκτρονικών διαγωνισμών, κόστος συμβάσεων παροχής υπηρεσίας μέσω δράσεων συνεργασίας με άλλους δημόσιους φορείς, όπως η Ελληνική Αστυνομία για την φύλαξη των σταθμών και τέλος επιχειρησιακό κόστος με ενοποιήσεις κρίσιμων τμημάτων σε επίπεδο Ομίλου ώστε να υπάρχουν βέλτιστες ενέργειες σχετικά με τη διαχείριση και προώθηση του μεταφορικού έργου.
Βρίσκεται σε εξέλιξη χειρισμός για την εξυπηρέτηση του συσσωρευμένου ελλείμματος του Ομίλου μέσω ενός μοντέλου συμψηφισμού των δαπανών του ΟΑΣΑ προς το ελληνικό Δημόσιων, όπως ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, τέλη κυκλοφορίας, κτλ με τις γεγενημένες οφειλές των Υπουργείων προς τον ΟΑΣΑ για την άσκηση κοινωνικών πολιτικών (ξεπερνούν τα 190 εκατ. ευρώ). Αυτός ο συμψηφισμός θα δημιουργήσει μία θετική χρηματοροή στις εταιρείες του Ομίλου, ικανή για την κάλυψη των οφειλών προς τρίτους.

Μύθος 2ος:Παραλάβαμε Εταιρείες με υψηλό δείκτη διαχειριστικής ικανότητας
Πραγματικότητα
Το μεγάλο "φαγοπότι" στα εισιτήρια.
Το μέγεθος του σκανδάλου, που διερευνά η νεά Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης και το οποίο έχει σημαντικές επιπτώσεις στα έσοδα του Ομίλου (εκτιμάται πάνω από 30 εκτ. Ευρώ), στο σύστημα διαχείρισης εισιτηρίων της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. και γενικότερα του Ομίλου καταδεικνύει την έλλειψη σχεδίου και οργάνωσης στη διαχείριση των εταιρειών. Μεγάλη απορία προξενεί πώς οι προηγούμενες διοικήσεις του Ομίλου επέτρεψαν:
1. Να μην υπάρχει ουσιαστική φυσική προστασία και φύλαξη στον τομέα καταμέτρησης του κεντρικού ταμείου της ΣΤΑΣΥ
2. Είχαν απενεργοποιηθεί όλες οι διαδικασίες διακίνησης χρημάτων και εισιτηρίων της ΣΤΑΣΥ με αποτέλεσμα να μην ελέγχεται η διακίνηση εισιτηρίων, τα υπόλοιπα (ρετάλια) εισιτηρίων και η διακίνηση χρημάτων.
3. Για μία 5ετία δεν είχε ορισθεί Τομεάρχης Καταμέτρησης στο κεντρικό ταμείο της ΣΤΑΣΥ
4. Το παραπάνω απαρχαιωμένο μοντέλο διακίνησης εισιτηρίων έχει οδηγήσει σε καταγεγραμμένη υπεξαίρεση συνολικού ποσού 110,000 ευρώ στην ΣΤΑΣΥ και σε 647.516 ευρώ στην ΟΣΥ τα έτη 2010 – 2015.
5. Την εποχή της ψηφιακής οικονομίας δεν υπήρχε μηχανογραφικό σύστημα για την καταγραφή και τον έλεγχο του κομίστρου
Κανένα σύγχρονο σύστημα logistics στις αποθήκες ανυπαρξία μηχανογραφημένου συστήματος καταμέτρησης εισιτηρίων επιστροφές κομίστρου σε…κιλά
Οι αποθήκες των εταιρειών στερούνται σύγχρονων συστημάτων logistics και μηχανογραφημένου συστήματος διακίνησης των προϊόντων κομίστρου με σκοπό να μην μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία καταμέτρηση εισιτηρίων και πολλές φορές ο ΟΑΣΑ αποδεχόταν επιστροφή προϊόντων κομίστρου (ρολά από το Μετρό) από τους φορείς του μετρημένα σε κιλά!!!!.
Χαρακτηριστική η απόφαση του ΔΣ του ΟΑΣΑ. Παρατίθενται και οι φωτογραφίες από τις αποθήκες, που είχαν συσσωρεύσει πολλά κυβικά προϊόντων χωρίς ταξινόμηση και δυνατότητα καταγραφής .
"Προίκα" σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ από ΤΑΙΠΕΔ σε βάρος ΟΑΣΑ
Δυσμενής για τον όμιλο ΟΑΣΑ ρύθμιση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω παραγγελίας ΤΑΙΠΕΔ. Η συνολική εκχώρηση των εσόδων από τη χρήση του δικτύου του ΟΑΣΑ στους σταθμούς του προαστιακού (Δουκίσσης Πλακεντίας, Σταθμού Λαρίσης και Πειραιά, κτλ.) στην υπό ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με σκοπό την ελκυστικότητα της επένδυσης αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα διαχειριστικής ανικανότητας και μη διασφάλισης των συμφερόντων του ΟΑΣΑ. Οι συμβάσεις 32Α/2014 και 32/2014 που υπογράφηκαν μεταξύ των διοικήσεων του ΟΑΣΑ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς να λάβουν υπόψη τους τη Μελέτη της αρμόδια Συγκοινωνιακής Υπηρεσίας του ΟΑΣΑ αλλά και την αντίστοιχη της Αττικό Μετρό, ζημιώνουν τον όμιλο ΟΑΣΑ σε επίπεδο απαιτήσεων από 20.3 εκ ευρώ σύμφωνα με τον τρόπο υπολογισμού κατανομής της Μελέτης. Επιπλέον, η συμφωνία προβλέπει ο ΟΑΣΑ να λαμβάνει μόλις το 2% των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή περίπου 80.000 ευρώ το χρόνο, χαρίζοντας προκαταβολικά ένα μεγάλο ποσό απαίτησης στον μελλοντικό αγοραστή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ομιλική λειτουργία ανύπαρκτη
Καμία ενέργεια δεν έγινε στο επίπεδο της ομιλικής λειτουργίας του οργανισμού σε επίπεδο κρίσιμων υπηρεσιών για την ανάπτυξη του Οργανισμού, ώστε να βελτιστοποιηθεί ο σχεδιασμός. Συνειδητά ο όμιλος είχε αφεθεί να λειτουργεί αποσπασματικά, χωρίς συνέργειες και ομιλική συνεργασία, ακόμη και στα στοιχειώδη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ύπαρξη και λειτουργία δύο (2) Λογιστηρίων στην ΣΤΑΣΥ χωρίς καμία αντιστοίχιση δεδομένων και επικοινωνία μεταξύ τους.
"Κεφαλοκυνηγοί"
Η κατασταλτική, αντικοινωνική και αντεργατική λειτουργία ελεγκτικού μηχανισμού από υπαλλήλους εκτός ωραρίου και με ποσοστό επί του προστίμου χωρίς εκπαίδευση και αίσθηση του καθήκοντος. Η εν λόγω τακτική επικυρώθηκε μέσω της συλλογικής σύμβασης εργασίας και η οποία δεν αμφισβητήθηκε ποτέ από τους συνδικαλιστές. Τα αποτελέσματά της γνωστά, όπως γνωστή και η άποψη να τιμωρούνται οι πολίτες με φυλάκιση εφόσον δεν ακυρώνουν εισιτήριο.
Οι...ακομμάτιστοι διοικητές
Η υποκρισία του κ. Μανιάτη και των στελεχών της ΝΔ, οι οποίοι συνεχίζουν και μιλούν για κομματικές νέες διοικήσεις και αποκαλούσαν τις προηγούμενες διοικήσεις επιτυχημένους και άτεγκτους managers, τη στιγμή που ο ένας ήταν σύμβουλος δικός σας και οι άλλοι δύο διορίστηκαν σε κομματικά πόστα (Γενικός Δ/ντης της ΝΔ και Δ/ντης Στρατηγικού Σχεδιασμού της ΝΔ), καθώς είναι στενοί συνεργάτες του κ. Μητσοτάκη.
Τι κάναμε και τι σχεδιάζουμε
Διεξαγωγή οικονομικών και διαχειριστικών ελέγχων για τις χρήσεις 2013, 2014 και 2015 και ανασχεδιασμός διαδικασιών.
Έρευνα από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης.
Επιτάχυνση του έργου του ΑΣΣΚ και τμηματική του παράδοση στην ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) μέσα στο 2016, ώστε να ψηφιοποιηθεί η διακίνηση των προϊόντων κομίστρου
Διαδικασία ενοποίησης λειτουργίας σε πρώτη φάση των τμημάτων Πληροφορικής, Διαφήμισης και Ελεγκτών των εταιρειών σε επίπεδο Ομίλου, ώστε να βελτιστοποιηθεί η διαχείριση της πληροφόρησης και η λήψη αποφάσεων εντός του οργανισμού και παράλληλα να αυξηθούν τα έσοδα μέσω του προληπτικού ελέγχου και της ελκυστικότητας των ΜΜΜ
Σχεδιασμός για την αναδιάρθρωση του δικτύου του ΟΑΣΑ, που θα ολοκληρωθεί εντός του 2016 θα βελτιστοποιήσει και θα διασπείρει τις περιοχές δραστηριότητας του ΟΑΣΑ σε συνεργασία με τους Δήμους, επιτυγχάνοντας καλύτερη κάλυψη της Αττικής, αύξηση της ζήτησης για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και καλύτερης σύνδεσης των Δήμων της Αττικής με τα μέσα σταθερής τροχιάς
Μύθος 3ος: Παραλάβαμε καλοδιατηρημένα λεωφορεία και λειτουργικές κτιριακές υποδομές
Πραγματικότητα
Παρελήφθησαν 2.387 θερμικά και ηλεκτροκίνητα λεωφορεία εκ των οποίων τα θερμικά λεωφορεία έχουν μέση ηλικία 12.8 έτη, ενώ τα ηλεκτροκίνητα τρόλλεϋ έχουν μέση ηλικία 14.2 έτη!!! Ο ενεργός στόλος αριθμεί 2.112 οχήματα.
Οι βλάβες το 2016 έχουν περιοριστεί σε 554 οχήματα, σε σύγκριση με τα 700 οχήματα του 2015, έτος που η ΟΣΥ μείωνε τις προμήθειες ανταλλακτικών κατά 22% για να εμφανίσει φαινομενικά βελτιωμένα οικονομικά στοιχεία και διακινδυνεύοντας την ασφάλεια και τα 683 οχήματα του 2014. Συνεπώς οι βλάβες το 2016 είναι σαφώς μειωμένες σε σχέση με τα δύο προηγούμενα έτη .
Καμία πρόβλεψη δεν υπήρχε στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 για νέο οικολογικό στόλο λεωφορείων, παρά τις εξαγγελίες του κ. Χατζηδάκη για βιώσιμη ανάπτυξη, ενώ οι διοικήσεις γνώριζαν ότι μετά το 2019 δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν ούτε τα μισά τόσο λόγω παλαιότητας όσο και λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών.
Το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Ελληνικό προβλέπεται από τη σύμβαση της αξιοποίησης του Ελληνικού να μεταφερθεί χωρίς να διασφαλίζονται παράλληλα ούτε ο νέος χώρος ούτε η κάλυψη του κόστους μετεγκατάστασης, το οποίο εκτιμάται βάσει αναλυτικής μελέτης στα 38 εκ. ευρώ χωρίς να συνυπολογίζεται το ετήσιο λειτουργικό κόστος του Οργανισμού σε περίπτωση μεταφοράς σε μη λειτουργικής ως προς το μεταφορικό έργο περιοχής. Η κυβέρνηση της ΝΔ και οι διοικήσεις του ΟΑΣΑ ούτε εξαίρεσαν το αμαξοστάσιο από την αξιοποίηση, ούτε κινητοποιήθηκαν για πιθανές λύσεις που θα διασφάλιζαν την λειτουργική και οικονομική βιωσιμότητα του ΟΑΣΑ.
Καμία πρόβλεψη για συστέγαση των διοικητικών υπηρεσιών των εταιρειών σε ένα κτίριο το οποίο θα όφειλε να πληροί τις προδιαγραφές για την εγκατάσταση του ενιαίου πληροφοριακού και επιχειρησιακού κέντρου των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών, το οποίο θα έπρεπε φιλοξενήσει όλα τα κεντρικά συστήματα του ΑΣΣΚ και της Τηλεματικής. Αντί αυτού τα συστήματα φιλοξενούνται σε ενοικιαζόμενο διαμέρισμα!!
Στη ΣΤΑΣΥ, μόνο οι μισθώσεις 5 ακινήτων έχουν συσσωρεύσει πάνω από 300.000 ευρώ ληξιπρόθεσμες οφειλές, χωρίς να έχει κινηθεί καμία άμεση ενέργεια από τις διοικήσεις του Ομίλου.
Τι κάναμε και τι σχεδιάζουμε για το μέλλον
Προώθηση της ένταξης νέου στόλου στο ΕΣΠΑ με βάση μελέτη που εκπονήθηκε από τη διοίκηση της ΟΣΥ .
Μελέτη αποτίμησης της ανάγκης του ΟΑΣΑ για στόλο λεωφορείων όχι μόνο στη βάση της ανανέωσης αυτού αλλά και της επέκτασης του δικτύου του ΟΑΣΑ και της συνεργασίας του με τους Δήμους.
Σε εξέλιξη διερεύνηση παραγωγής μέρους του νέου στόλου οχημάτων στην Ελλάδα.
Έχει συσταθεί Επιτροπή, η οποία διερευνά πιθανούς χώρους μετεγκατάστασης του αμαξοστασίου στο Ελληνικό, ώστε να αποτιμηθεί το κόστος και να γίνουν οι ενέργειες κάλυψης αυτού από το Υπουργείο Οικονομικών .
Έχει συσταθεί Επιτροπή, η οποία καταγράφει κτίρια που ανήκουν στον Όμιλο ΟΑΣΑ και θα προτείνει κτιριακές λύσεις συστέγασης των τριών εταιρειών
Έχει δοθεί οδηγία για άμεσες ενέργειες έξωσης και νομικής προστασίας σε μισθωμένα ακίνητα ιδιοκτησίας Ομίλου ΟΑΣΑ, που καθυστερεί η καταβολή των μισθωμάτων τρεις μήνες και μία μέρα.

Μύθος 4ος: Θέλουμε να ιδιωτικοποιήσουμε τον ΟΑΣΑ και να κάνουμε απολύσεις
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ:
Το Σχέδιο Αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, το προσχέδιο του οποίου είχε συνταχθεί από τις προηγούμενες διοικήσεις των εταιρειών και τους Θεσμούς μιλούσε για αξιολόγηση αναγκών και κάλυψη τους από μίσθωση υπηρεσιών από τρίτους.
7. Προεκλογικές υποσχέσεις το 2014 για προσλήψεις 330 οδηγών και 120 τεχνιτών, χωρίς αναλογιστικές μελέτες οι οποίες θα απαντούσαν στην υποχρέωση του περιορισμού 1:5. Αντιθέτως, υπογράφηκε μία ΚΥΑ από τον κ. Μητσοτάκη η οποία μιλούσε για πίστωση 12εκ. ευρώ από την υφιστάμενη τακτική επιχορήγηση του ΥΠΥΜΕΔΙ για τις προσλήψεις και είχε ημερομηνία λήψης 31/12/2014. Ποτέ δεν έγινε η εν λόγω πίστωση και σε κανένα συρτάρι του γραφείου μου δεν ήταν οι προσλήψεις .
340 ΚΕΝΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΟΔΗΓΩΝ.
Από τη Δ/νση Προσωπικού 340 φάκελοι με ειδικότητα οδηγού είναι κενοί και δεν έγινε καμία ενέργεια διερεύνησης από τις προηγούμενη διοίκηση της ΟΣΥ, ενώ είχε ενημερωθεί με εμπιστευτικό έγγραφο, να διερευνηθεί το γεγονός ότι απουσιάζει η επαγγελματική πιστοποίηση των εργαζομένων.
Το γεγονός αυτό πέρα της ηθικής διάστασης, αφορά και στην ασφάλεια των μετακινήσεων.
Έλεγχος εγκυρότητας των αδειών οδήγησης όλων των οδηγών που προσελήφθησαν στην εν λόγω ειδικότητα; Καμία ενέργεια!!! Τα πρώτα δείγματα δείχνουν ότι υπάρχουν ελλειπή στοιχεία για το 16% των οδηγών. Αυτή είναι η "εταιρική ευθύνη” της προηγούμενης διοίκησης να ικανοποιεί τη συναλλαγή προς ζημία της ασφάλειας των πολιτών και της αξιοπιστίας του Οργανισμού.
900 οδηγοί έχουν αλλάξει ειδικότητα, εκ των οποίων οι 400 με αποφάσεις της Διοίκησης και οι 300 με γνωμάτευση γιατρού. Γίνεται κατανοητό ότι όταν το 17% των οδηγών, το οποίο αποτελεί ρεκόρ σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες (7 – 8%), κατεβαίνει από το τιμόνι ο οργανισμός δεν λειτουργεί προς όφελος της εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά συντηρεί τον πελατειακό μηχανισμό του κ. Μητσοτάκη και του κ. Βενιζέλου.
ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ – ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΡΕΠΟ, ΜΕ ΜΕΙΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΕΡΓΟ.
Ενώ το μεταφορικό έργο βαίνει μειούμενο, οι υπερωρίες και τα μεταφερόμενα ρεπό βαίνουν αυξανόμενα. Συγκεκριμένα, η ΟΣΥ φέτος πρέπει να αποζημιώσει 55.000 παλιές άδειες και 25.000 μεταφερόμενα ρεπό.
Σε απλά νούμερα, σχεδόν 9 εκ. ευρώ για το 2015
Στη ΣΤΑΣΥ το 1% των εργαζομένων σε ένα έτος να αντιστοιχεί σε 9% των υπερωριών, δηλαδή 33 άνθρωποι να εισπράττουν 381.000 ευρώ. Ειδικότερα, τη λίστα των 33 υπαλλήλων κοσμούν και συνδικαλιστές.
ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ: 380.000 ευρω πραγματικες υπερωρίες, υπογραφή για 4,3 εκατομμύρια ευρώ!
Χορηγούνταν ως επίδομα σε όλους τους εργαζομένους αναξιοκρατικά, μη νόμιμα και χωρίς καμία σύνδεση με την βιωσιμότητα του οργανισμού και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Μόνο με υπογραφή του Δ/ντα Σύμβουλου της ΟΣΥ χορηγούνταν πλασματικές υπερωρίες ύψους 4.3 εκ. ευρώ, εκ των οποίων μόνο οι 300.000 ευρώ αποτελούσαν πραγματικές υπερωρίες. Το αποκορύφωμα είναι ότι τις εν λόγω "μαϊμού" υπερωρίες απολάμβαναν και οι 50 συνδικαλιστές, οι οποίοι έχουν απαλλαγή από εργασία.

Τι κάναμε και τι σχεδιάζουμε για το μέλλον
-Προσλήψεις απαραίτητου προσωπικού
-495 νέοι οδηγοί και 201 τεχνίτες για ΟΣΥ
-130 οδηγοί και170 τεχνίτες για ΣΤΑΣΥ
Στο σχέδιο Αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ περάσαμε ρητά την πρόβλεψη προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες του Οργανισμού.
Με αναλογιστικές μελέτες προωθούμε προσλήψεις, οι οποίες δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, και στην περίπτωση της ΟΣΥ είναι 495 οδηγοί και 201 τεχνίτες , οι οποίοι είναι απαραίτητοι για να αναδείξουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τον κοινωνικό – αναπτυξιακό ρόλο των Δημόσιων ΜΜΜ. Όσον αφορά την ΣΤΑΣΥ, ο αρθμός των προσλήψεων αναλύεται σε 130 οδηγούς και 170 τεχνίτες .
Σαρωτικοί Έλεγχοι
Οι Υπηρεσίες και το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών του ΥΜΥΜΕΔΙ σε συνεργασία με τις Περιφερειακές ενότητες διεξάγουν έλεγχο σχεδόν 3.500 φακέλων επαγγελματικών τίτλων στην ειδικότητα των οδηγών .
Γίνεται αξιολόγηση και έλεγχος όλων των κριτηρίων σύμφωνα με τα οποία 900 οδηγοί άλλαξαν ειδικότητα ή αποσπάστηκαν .
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ – ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ:
Γίνονται ενέργειες ορθολογικότερης διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο οδηγεί σταδιακά σε μείωση των υπερωριών.
Συγκεκριμένα, η ΟΣΥ στοχεύει σε εξοικονόμηση 3 εκ. ευρώ από την μείωση των υπερωριών κατά 37%.
ΝΕΑ ΣΣΕ
Νέα ΣΣΕ χαρακτηριζόμενη από εξορθολογισμό επιδομάτων και αντικατάσταση των παράνομων επιδομάτων με το επίδομα κρίσιμης ειδικότητας, θέσης ευθύνης και της συνεισφοράς στη βιωσιμότητας των Αστικών Συγκοινωνιών. Είναι έτοιμες οι σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις.
Μύθος 5ος: Δεν γίνεται προμήθεια ανταλλακτικών – καυσίμων και δεν υπάρχει εξοικονόμηση
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ
Στις αποθήκες δεν υπάρχει απόθεμα ανταλλακτικών, παραλάβαμε άδειες αποθήκες ενώ θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη διαθεσιμότητας υλικών και ύπαρξη κρίσιμων αποθεμάτων ανά είδος, σε ένα Οργανισμό επιπέδου ΟΑΣΑ με σκοπό την μείωση του κόστους εξυπηρέτησης on demand αγοράς υλικών.
Το προηγούμενο ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι τόσο η Κυβέρνηση της ΝΔ όσο και οι "τεχνοκρατικές διοικήσεις” του ΟΑΣΑ δεν προέβλεψαν καμία επέκταση και εκσυγχρονισμό του μοντέλου των ηλεκτρονικών διαγωνισμών, οι οποίοι μειώνουν το κόστος, αυξάνουν την διαφάνεια και δημιουργούν αποθεματικές πολιτικές. Αποτέλεσμα οι διαγωνισμοί των κεντρικών προμηθειών να καθυστερούν για πάνω από 2 χρόνια και ο οργανισμός να σπαταλά πόρους σε τμηματικές προμήθειες μέσω πρόχειρων διαγωνισμών στο διπλάσιο κόστος.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα:
-Διακήρυξη διαγωνισμού για προμήθεια πετρελαίου το 2010, με πρόβλεψη ολοκλήρωσης το…β’εξάμηνο του 2016
-διαγωνισμός για προμήθεια ελαστικών απο το 2010, πρόβλεψη ολοκλήρωσης β’εξάμηνο του 2016
Ανοικτός δημόσιος διαγωνισμός σχετικά με την προμήθεια πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης, προϋπολογισμού 110 εκ. ευρώ, με διακήρυξη το 2010 και ο διαγωνισμός προβλέπεται να ολοκληρωθεί το β’ εξάμηνο του 2016
Δημόσιος διαγωνισμός προμήθειας Η/Μ εξοπλισμού αμαξοστασίων, προϋπολογισμού 80.000 ευρώ, με διακήρυξη το 2014, είχε προβλεφθεί ημερομηνία διενέργειας στις 8 Ιουνίου του 2016
Ηλεκτρονικός ανοικτός Δημόσιος Διαγωνισμός για την προμήθεια 10.200 τεμαχίων ελαστικών, με διακήρυξη το 2104, προβλέπεται να ολοκληρωθεί το β’ εξάμηνο του 2016
Ηλεκτρονικός ανοικτός Δημόσιος Διαγωνισμός για την προμήθεια 2.500 τεμ. ανοικτού τύπου και 2.000 τεμ. κλειστού τύπου συσσωρευτών μολύβδου-οξέος, προϋπολογισμού 780.005 ευρώ, με διακήρυξη το 2014, αναμένεται να υπογραφή η σχετική σύμβαση τον Ιούνιο του 2016.
ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΡΟΩΝ – ΕΚΡΟΩΝ ΣΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
αποτελούσε υποχρέωση από το 2010 για τα ιδιωτικά πρατήρια. Δεδομένου, ότι το εν λόγω σύστημα θα έδινε τη δυνατότητα ελέγχου της διακίνησης καυσίμου, θα υπήρχε εξοικονόμηση 15% – 20%. Αυτό σημαίνει ότι την πενταετία 2010 – 2015, ο ΟΑΣΑ θα μπορούσε να εξοικονομήσει παραπάνω από 25 εκ. ευρώ!!!!
ΧΡΟΝΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
Η ίδια εταιρεία, εδώ και 10 χρόνια κερδίζει την ασφάλιση των θερμικών λεωφορείων χωρίς ανταγωνισμό και η οποία παρουσιάζεται και ως η επικρατέστερη να κερδίσει και τον επαναληπτικό διαγωνισμό των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων (τρόλλεϋ) μετά από μία αριστοτεχνική αλληλεξουδετέρωση των υπόλοιπων τριών διαγωνιζομένων. Ο συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη αντί να προβεί σε διενέργεια ηλεκτρονικών διαγωνισμών μας παρουσίαζε την μεγάλη μείωση του κόστους ασφάλισης των θερμικών λεωφορείων, το οποίο προκύπτει από το γεγονός ότι στη διακήρυξη είχε 2.141 οχήματα προς ασφάλιση και τελικά ασφαλίστηκαν 1.624.
Αλλά πώς να υπάρχουν ανταλλακτικά όταν οι συνεργάτες του κ. Μητσοτάκη κοιτούσαν πως θα μειώσουν με πλασματικό τρόπο τα λειτουργικά ελλείμματα για να φτιάξουν τεχνοκρατικό και πολιτικό προφίλ, μειώνοντας κατά 22% την αγορά ανταλλακτικών, αδρανώντας στην επιτάχυνση των διαγωνισμών και τελικώς με αυτή την τακτική να διπλασιάζουν το τρέχων κόστος εξυπηρέτησης συσσωρευμένων αναγκών. Δηλαδή έστειλαν το δικό τους λογαριασμό στους επόμενους.
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ:

Σύστημα logistics και μηχανογράφησης στις αποθήκες ανταλλακτικών του Ομίλου ΟΑΣΑ (Ενιαίο σύστημα ERP).
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικών διαγωνισμών στις περισσότερες κατηγορίες προμηθειών ώστε να γίνεται διαχείριση αποθεμάτων με σύγχρονο τρόπο.
Έγινε ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020, του συστήματος εισροών – εκροών της ΟΣΥ, προϋπολογισμού 1.5 εκ. ευρώ .
Υποβάλλεται στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020, σύστημα απομακρυσμένης παρακολούθησης, διάγνωσης και διαχειριστικής επάρκειας των λεωφορείων του στόλου του ΟΑΣΑ, που θα οδηγήσει σε μείωση των βλαβών, 20% - 30% εξοικονόμηση σε καύσιμο και ανταλλακτικά, και θα προωθήσει στρατηγικές χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Θα πραγματοποιηθεί αναλογιστική μελέτη για το μοντέλο ασφάλισης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΑ.

Μύθος 5ος: Δεν γίνεται προμήθεια ανταλλακτικών – καυσίμων και δεν υπάρχει εξοικονόμηση
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ:
Στις αποθήκες δεν υπάρχει απόθεμα ανταλλακτικών, παραλάβαμε άδειες αποθήκες ενώ θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη διαθεσιμότητας υλικών και ύπαρξη κρίσιμων αποθεμάτων ανά είδος, σε ένα Οργανισμό επιπέδου ΟΑΣΑ με σκοπό την μείωση του κόστους εξυπηρέτησης on demand αγοράς υλικών.
9. Το προηγούμενο ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι τόσο η Κυβέρνηση της ΝΔ όσο και οι "τεχνοκρατικές διοικήσεις” του ΟΑΣΑ δεν προέβλεψαν καμία επέκταση και εκσυγχρονισμό του μοντέλου των ηλεκτρονικών διαγωνισμών, οι οποίοι μειώνουν το κόστος, αυξάνουν την διαφάνεια και δημιουργούν αποθεματικές πολιτικές. Αποτέλεσμα οι διαγωνισμοί των κεντρικών προμηθειών να καθυστερούν για πάνω από 2 χρόνια και ο οργανισμός να σπαταλά πόρους σε τμηματικές προμήθειες μέσω πρόχειρων διαγωνισμών στο διπλάσιο κόστος.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα:
διακήρυξη διαγωνισμού για προμήθεια πετρελαίου το 2010, με πρόβλεψη ολοκλήρωσης το…β’εξάμηνο του 2016
διαγωνισμός για προμήθεια ελαστικών απο το 2010, πρόβλεψη ολοκλήρωσης β’εξάμηνο του 2016
Ανοικτός δημόσιος διαγωνισμός σχετικά με την προμήθεια πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης, προϋπολογισμού 110 εκ. ευρώ, με διακήρυξη το 2010 και ο διαγωνισμός προβλέπεται να ολοκληρωθεί το β’ εξάμηνο του 2016
Δημόσιος διαγωνισμός προμήθειας Η/Μ εξοπλισμού αμαξοστασίων, προϋπολογισμού 80.000 ευρώ, με διακήρυξη το 2014, είχε προβλεφθεί ημερομηνία διενέργειας στις 8 Ιουνίου του 2016
Ηλεκτρονικός ανοικτός Δημόσιος Διαγωνισμός για την προμήθεια 10.200 τεμαχίων ελαστικών, με διακήρυξη το 2104, προβλέπεται να ολοκληρωθεί το β’ εξάμηνο του 2016
Ηλεκτρονικός ανοικτός Δημόσιος Διαγωνισμός για την προμήθεια 2.500 τεμ. ανοικτού τύπου και 2.000 τεμ. κλειστού τύπου συσσωρευτών μολύβδου-οξέος, προϋπολογισμού 780.005 ευρώ, με διακήρυξη το 2014, αναμένεται να υπογραφή η σχετική σύμβαση τον Ιούνιο του 2016.

ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΡΟΩΝ – ΕΚΡΟΩΝ ΣΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
αποτελούσε υποχρέωση από το 2010 για τα ιδιωτικά πρατήρια. Δεδομένου, ότι το εν λόγω σύστημα θα έδινε τη δυνατότητα ελέγχου της διακίνησης καυσίμου, θα υπήρχε εξοικονόμηση 15% – 20%. Αυτό σημαίνει ότι την πενταετία 2010 – 2015, ο ΟΑΣΑ θα μπορούσε να εξοικονομήσει παραπάνω από 25 εκ. ευρώ!!!!
ΧΡΟΝΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
Η ίδια εταιρεία, εδώ και 10 χρόνια κερδίζει την ασφάλιση των θερμικών λεωφορείων χωρίς ανταγωνισμό και η οποία παρουσιάζεται και ως η επικρατέστερη να κερδίσει και τον επαναληπτικό διαγωνισμό των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων (τρόλλεϋ) μετά από μία αριστοτεχνική αλληλεξουδετέρωση των υπόλοιπων τριών διαγωνιζομένων. Ο συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη αντί να προβεί σε διενέργεια ηλεκτρονικών διαγωνισμών μας παρουσίαζε την μεγάλη μείωση του κόστους ασφάλισης των θερμικών λεωφορείων, το οποίο προκύπτει από το γεγονός ότι στη διακήρυξη είχε 2.141 οχήματα προς ασφάλιση και τελικά ασφαλίστηκαν 1.624.
Αλλά πώς να υπάρχουν ανταλλακτικά όταν οι συνεργάτες του κ. Μητσοτάκη κοιτούσαν πως θα μειώσουν με πλασματικό τρόπο τα λειτουργικά ελλείμματα για να φτιάξουν τεχνοκρατικό και πολιτικό προφίλ, μειώνοντας κατά 22% την αγορά ανταλλακτικών, αδρανώντας στην επιτάχυνση των διαγωνισμών και τελικώς με αυτή την τακτική να διπλασιάζουν το τρέχων κόστος εξυπηρέτησης συσσωρευμένων αναγκών. Δηλαδή έστειλαν το δικό τους λογαριασμό στους επόμενους.
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ:
Σύστημα logistics και μηχανογράφησης στις αποθήκες ανταλλακτικών του Ομίλου ΟΑΣΑ (Ενιαίο σύστημα ERP).
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικών διαγωνισμών στις περισσότερες κατηγορίες προμηθειών ώστε να γίνεται διαχείριση αποθεμάτων με σύγχρονο τρόπο.
Έγινε ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020, του συστήματος εισροών – εκροών της ΟΣΥ, προϋπολογισμού 1.5 εκ. ευρώ.
Υποβάλλεται στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020, σύστημα απομακρυσμένης παρακολούθησης, διάγνωσης και διαχειριστικής επάρκειας των λεωφορείων του στόλου του ΟΑΣΑ, που θα οδηγήσει σε μείωση των βλαβών, 20% - 30% εξοικονόμηση σε καύσιμο και ανταλλακτικά, και θα προωθήσει στρατηγικές χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Θα πραγματοποιηθεί αναλογιστική μελέτη για το μοντέλο ασφάλισης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΑ.
Μύθος 6ος: Οι Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών εκσυγχρονίστηκαν την περίοδο 2012 – 2014
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ
Ούτε μία πρόβλεψη, ούτε μία νέα δράση δεν ενσωματώθηκε στο σχεδιασμό του νέου ΕΣΠΑ 2014 – 2020.
10. To Σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, που κυρώθηκε με τον Ν. 4337/2015 και το οποίο με τόση βιασύνη οι προηγούμενες διοικήσεις διαβουλεύονταν με τους Θεσμούς στερείται τεκμηρίωσης, ιεράρχησης, και ποσοτικοποίησης της συμβολής της κάθε δράσης στην βιωσιμότητα του ΟΑΣΑ. Το σχέδιο της προηγούμενης διοίκησης ήταν ένας πίνακας περιεχομένων…
Το 50% του στόλου το 2019 δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει, καθώς ο μέσος όρος του στόλου των οχημάτων είναι μεταξύ 12 – 14 έτη. Καμία ενέργεια δεν έγινε στο συγκεκριμένο θέμα, το οποίο θα έχει μεγάλη επίπτωση στην επιχειρησιακή ικανότητα του ΟΑΣΑ και υπονομεύει σαφώς τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Καμία ενέργεια δεν έγινε για την ανάδειξη της κοινωνικής και πολιτιστικής συμβολής των Αστικών Συγκοινωνιών, το οποίο θα αύξανε την ελκυστικότητα των ΜΜΜ.
Το έργο του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) το παραλάβαμε σε αδιέξοδη κατάσταση, χωρίς να έχουν υπογραφεί τα μνημόνια συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων (ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, ΤΡΑΙΝΟΣΕ), όπως ήταν υποχρέωση πριν την υπογραφή της σύμβασης, με πληθώρα ανοικτών τεχνικών θεμάτων που είχαν ήδη καθυστερήσει το έργο τουλάχιστον 6 μήνες.
Η προεκλογική βιασύνη το 2014 οδήγησε στην υπογραφή της σύμβασης, χωρίς καμία επικαιροποίηση του συστήματος και των προδιαγραφών του, εάν ληφθεί υπόψη ότι αυτές καθορίστηκαν το 2010. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΟΑΣΑ δεν διέθετε τεχνικό σύμβουλο για ένα έργο τόσο καθοριστικό για την βιωσιμότητά του, εάν αναλογιστεί κανείς ότι η εισιτηριοδιαφυγή κοστίζει ετησίως πάνω από 50 εκ. ευρώ, δηλαδή στο 80% της κρατικής επιχορήγησης.
Το έργο της Τηλεματικής (έξυπνες στάσεις) το παραλάβαμε σε καθυστέρηση 3 μηνών και με καμία πρόβλεψη και σχεδιασμό για την κάλυψη του υπόλοιπου δικτύου στάσεων του ΟΑΣΑ και της επέκτασης του ΗΣΑΠ στον Πειραιά. Είναι λογικό όμως να μην μπορούσε να καθοριστεί καθώς ο Οργανισμός προχωρούσε χωρίς όραμα και σχέδιο, αλλά δυστυχώς με σημαντικά κόστη για τους πολίτες.
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ:
Επικαιροποίηση του Σχεδίου Αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ ιεραρχώντας στόχους και δράσεις και ποσοτικοποιώντας τα προσδοκώμενα αποτελέσματα ώστε να υπάρχει έλεγχος και παρακολούθηση. Δημιουργούμε ένα πραγματικό σχέδιο μίας πραγματικής και βιώσιμες αναδιάρθρωσης με κοινές λειτουργίες και σύγχρονα εργαλεία.
Εντάσσουμε 20 έργα και μελέτες σε πρώτη φάση στο νέο ΕΣΠΑ, εκ των οποίων και η ανανέωση του στόλου των Αστικών Συγκοινωνιών, διερευνώντας παράλληλα και άλλες πηγές που θα διασφαλίζουν και την εγχώρια παραγωγή του.
Ολοκληρώσαμε το έργο της Τηλεματικής, εγκαταστήσαμε τις πρώτες 1.000 έξυπνες στάσεις και επεκτείνουμε την Τηλεματική σε 500 νέες στάσεις.
Εξασφαλίσαμε την τμηματική παράδοση του ΑΣΣΚ (ηλεκτρονικού εισιτηρίου) εντός του 2016 στα λεωφορεία, ώστε να αντιμετωπίσουμε την εισιτηριοδιαφυγή.
Ενσωματώνουμε τον ΟΑΣΑ και πάλι στην καθημερινότητα των πολιτών με 10 νέες κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις, όπως το Πολιτιστικό Λεωφορείο, το Λεωφορείο Φροντίδας Αστέγων και τις Σκηνές Τέχνης και Πολιτισμού .
Εκμεταλλευόμαστε τα 4 νέα λεωφορεία τουριστικού τύπου για θεματικές διαδρομές Πολιτισμού, αντί να τα αφήνουμε ακινητοποιημένα να περιμένουν συγκεκριμένα γραφεία να τα ενοικιάσουν σε τιμή ευκαιρίας όταν το Ελληνικό Δημόσιο έδωσε 1.7 εκ. ευρώ για την αγορά τους.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#268447 Με το φτωχό μου το μυαλό καταλαβαίνω ότι όπως και στον ΟΣΕ και αλλού κάνανε πάρτυ οι συνδικαλιστές με την ανοχή των κομμάτων και στην ουσία διοικούσαν αυτοί, όχι μόνο στον ΟΑΣΑ αλλά σε όλες τις ΔΕΚΟ και οι διορισμένες διοικήσεις απλώς προέδρευαν και κάθε 1η του μήνα εισέπρατταν, το χάλι είναι σε όλη τη δημόσια διοίκηση απλωμένο και μάλλον είναι ασυμμάζευτο, άκου διαγωνισμοί για πετρέλαια και λάστιχα κλπ 6ετίας ?

Σε μια ευνομούμενη πολιτεία τουλάχιστον το 80% αν όχι και το 100% όσων διαχειρίστηκαν δημόσιο χρήμα τα τελευταία 40 χρόνια έπρεπε να ήταν φυλακή με συνοπτικές διαδικασίες.

. οι αναλύσεις και πολύ αναλυτικές πάντα υπήρχαν όταν έπρεπε να παρουσιαστούν για διάφορους λόγους, το θέμα είναι τι γινόταν μετά και γιατί κολλούσαν τα πράγματα και συνεχιζόταν η ίδια κατάσταση, γιατί κάθε φορά από τις πχ 100 επισημάνσεις δεν διορθώνονταν ούτε οι 10 και τα προβλήματα μετατίθεντο στις καλένδες, η απόλυτη ξεφτίλα επικρατούσε, επικρατεί και θα επικρατεί στην δημόσια διοίκηση γιατί όλοι οι εμπλεκόμενοι κάθε φορά θεωρούσαν και θεωρούν το δημόσιο δικό τους μαγαζί.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#268563 Xατζιδάκης,Μαντέλης,υπουργοί μεταφορών....Αυτά που λέει ο Σπίρτζης για αστικά,τρόλει,ίσως να είναι και λίγα,σίγουρα θα βγούνε και άλλα.
Περιμένω απο τον Σπίρτζη να βγάλει και για τα ελτα.... :whistlink: Δεν ξέρω αν έχετε δεί τον τελευταίο μήνα,υπάρχει πρόεδρος και γραμματέας στην ομοσπονδία των εργαζομένων και εντελώς ξαφνικά βάλουν κατά του νέου δ.σ. του ελτα,τυχαίο??? :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#268576
postruck έγραψε: Δεν ξέρω αν έχετε δεί τον τελευταίο μήνα,υπάρχει πρόεδρος και γραμματέας στην ομοσπονδία των εργαζομένων και εντελώς ξαφνικά βάλουν κατά του νέου δ.σ. του ελτα,τυχαίο??? :iconcool:


Ενώ θα περίμενε κανείς οι εκπρόσωποι των εργαζομένων να συμπλέουν με την διοίκηση... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#269020 Δεν σε "πιάνω" :s_dunno
Και τώρα που δεν το κάνουν πλέον, τους... κράζουμε; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By postruck
#269701
Pitt έγραψε:Δεν σε "πιάνω" :s_dunno
Και τώρα που δεν το κάνουν πλέον, τους... κράζουμε; :dizzy:

H ομοσπονδία,δεν είναι για να κάνει συνδιοικηση-διοικηση,αλλα να προστατευει :s_sarcastic τα δικαιώματα των εργαζομένων.Για παράδειγμα,δεν μπορεί ο απλός εργαζόμενος να λεει οτι πρέπει να επιλεγούν diesel αυτοκίνητα,για οικονομία σε καυσιμα,service,αφου κάνει κάθε μέρα πάνω απο 200χλμ και η απάντηση να είναι οτι επιλέξαμε το βενζινοκίνητο γιατί μας στοιχίζει 1000 ευρώ λιγότερα,στην αγορά του!!! Παρόμιες απαντήσεις σε λάστιχα,ανταλακτικά,συνεργεία,ενοικιάσεις κτιρίων και πάει λέγοντας..
Άβαταρ μέλους
By htanso21
#274189
umaga έγραψε:σε διαδρομη επαρχιακη τρακτορας με ριμουλκουμενο φορτωμενο χαλικι ποσο καιει;


-Τι είδους διαδρομή; (επαρχιακή δεν λέει κατι)
-Τι είδους τράκτορας; (Άλογα κτλ)
-Πόσους τόνους χαλίκι;