- 26 Οκτ 2016, 17:18
#317569
Απαράδεκτα καθίσματα είχε το golf IV που είχαμε κάποτε... Τα στάνταρ καθίσματα που κατάφερναν ταυτόχρονα να είναι σκληρά και καθόλου άνετα και να μην έχουν καθόλου καλή πλευρική στήριξη...
Ευτυχώς, το 206 μου είχε καταπληκτικά "ημι-μπάκετ", τα οποία ήταν άψογα για κάθε χρήση (ΟΚ, στην πίστα ήθελες ένα κλικ περισσότερο πλευρική στήριξη...
), μαλακά, άνετα και με πάρα πολύ καλή στήριξη του σώματος.
Αντίστοιχα καλά καθίσματα είχε και η Νίτσα, όχι με τόσο καλή πλευρική στήριξη, αλλά παραπάνω από επαρκή για το χαρακτήρα της και φυσικά πολύ αναπαυτικά. Το ίδιο ισχύει και για τα πίσω καθίσματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (3 ξεχωριστά).
Να σημειώσω και στους 2 Γάλλους που είχα πως και τα υλικά ήταν εξαιρετικής ποιότητας. Ανθεκτικό ύφασμα που δεν γλιστρούσε. Μαξιλάρια που δεν έχαναν το σχήμα τους... Ακόμα και στο 206 με 237.500χλμ το κάθισμα ήταν καινούριο...
Για τη Νίτσα, με μόλις 62.000χλμ δεν το συζητάω καν...
Ευτυχώς, η μπεμπέκα έχει τα σπορ καθίσματα που είναι λίγο καλύτερα από αυτά που είχε το 206...
Εξαιρετικά δηλαδή... Για την αντοχή του δέρματος έχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά θα δείξει στην πορεία...
Αυτό που πρέπει να πω πάντως είναι πως οι Γάλλοι έχουν καταλάβει πόσο σημαντικό είναι ένα σωστό κάθισμα και, ακόμα και οι βασικές εκδόσεις των αυτοκινήτων τους, έχουν σωστά καθίσματα. Και οι Γερμανοί το ξέρουν, αλλά για να πάρεις σωστό κάθισμα, πρέπει να πληρώσεις έξτρα...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα