Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#2071 Πήγαμε χθες να δούμε το cybex pallas 2 fix και μας είπε ο άνθρωπος εκεί ότι είναι πολύ μικρός για να κοιτάξει μπροστά ακόμα. Και ή θα πάρουμε κάποιο που να κοιτάζει πίσω ή να περιμένουμε 2-3 μήνες (που θα κάθεται σωστά το μωρό), ώστε να πάρουμε κάποιο που κοιτάζει μπροστά. Ο μικρός όμως δεν χωράει στο αβγό πια (μπαίνει σφηνωτός ο καημένος). Μάλλον θα πάμε σε λύση του να κοιτάζει πίσω (9-18)...
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#2191 Πόσο είναι ο μικρός αν επιτρέπεται και δεν χωράει στο αυγό;
Αν είναι κάτω από 11-12μ καλύτερα να κοιτάει πίσω. Εμείς τουλάχιστον αυτό ακολουθήσαμε.
Μπορείς να βρείς κάποιο besafe ίσως το οποίο να δίνει δυνατότητα εναλλαγής πίσω-μπρός. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν στην Ελλάδα μια και τα καθίσματα που κοιτάνε πίσω είναι Σκανδιναβικά (βάσει εκεί νομοθεσίας).

πχ.: http://www.besafe.com/en/car-seat-products/toddlers-car-seat-0-18-0-25kg/izi-combi-x3-isofix


Από την άλλη είναι και το κόστος υψηλότερο.

http://www.skroutz.gr/s/337133/BeSafe-Izi-Combi-X3-Isofix.html

edit: κοιτάζωντας λίγο τα specs βλέπω ότι αν το γυρίσεις προς τα εμπρός δεν είναι isofix... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#5825 Μπορείς να δεις και την concord (transformer ΧΤ pro ή κάπως έτσι) το οποίο είναι της ίδιας φιλοσοφίας με το Cybex (με μαξιλάρι μπρόστά και καλύπτει όλες τις κατηγορίες Ι/ΙΙ/ΙΙΙ) και έχει και ανάκλιση καθίσματος (μικρή μεν σε σχέση με ένα κατηγορίας Ι, ανάκλιση δε, κάτι που δεν έχει το cybex το οποίο περιορίζεται σε ανάκλιση του προσκέφαλου - κάτι που προσδίδει ασφάλεια βέβαια).
Έχω την εντύπωση ότι είναι ακριβότερο όμως.


Είμαι και εγώ στο ψάξιμο για κατηγορία ΙΙ/ΙΙΙ (15-36κ) και προσανατολίζομαι σε αυτες τις δύο εταιρίες (Cybex Solution x2 και concord tranformer XΤ) κυρίως με το Besafe izi up X3 να ακολουθεί και την Britax (kidifix xp) μετά. Ο βασικός λόγος για τις 2 πρώτες είναι ότι θεωρούνται πολύ ασφαλή (βάσει ADAC κλπ), τα πρώτα 3 έχουν μια μορφή ανάκλισης (το cybex στο προσκέφαλο, το concord tranformer XT κανονική, και το Besafe κανονική 2 θέσεων). Το britax δεν έχει ανάκλιση αλλά από ότι διάβασα θεωρείται περισσότερο ασφαλές σε μετωπική σύγκρουση λόγω μια προσθήκης στη ζώνη ασφαλείας στο στήθος του παιδιού (pad ή κάπως έτσι).
Από πλευράς κόστους (ακριβότερο->φτηνότερο) είναι Concord-Cybex-Besafe-Britax.
:s_scratchhead
Άβαταρ μέλους
By xenos
#5969
Lippi έγραψε:Πόσο είναι ο μικρός αν επιτρέπεται και δεν χωράει στο αυγό;
Αν είναι κάτω από 11-12μ καλύτερα να κοιτάει πίσω. Εμείς τουλάχιστον αυτό ακολουθήσαμε.
Μπορείς να βρείς κάποιο besafe ίσως το οποίο να δίνει δυνατότητα εναλλαγής πίσω-μπρός. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν στην Ελλάδα μια και τα καθίσματα που κοιτάνε πίσω είναι Σκανδιναβικά (βάσει εκεί νομοθεσίας).

πχ.: http://www.besafe.com/en/car-seat-products/toddlers-car-seat-0-18-0-25kg/izi-combi-x3-isofix
Από την άλλη είναι και το κόστος υψηλότερο.
http://www.skroutz.gr/s/337133/BeSafe-Izi-Combi-X3-Isofix.html
edit: κοιτάζωντας λίγο τα specs βλέπω ότι αν το γυρίσεις προς τα εμπρός δεν είναι isofix... :s_dunno


Είναι 7,5 μηνών και το αβγό είναι λίγο μικρό σχετικά με άλλα. Σε αυτά τα πρότυπα είναι τα:

*besafe izi combi x3 fix k
*cybex sirona

Όπως είπες το μεγαλύτερο μείον του besafe είναι ότι είναι isofix μόνο όταν κοιτάζει πίσω ενώ το cybex είναι both. Έχει και λίγο καλύτερη βαθμολογία και φαίνεται πολύ καλύτερο από πολλά, στα crash tests:
https://www.youtube.com/watch?v=Qr8UgW_IXpY
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#6068 Κατ'αρχήν να σας ζήσει!
Ωραίο το Sirona και αν κατάλαβα καλά περιστρέφεται για να βάλεις το παιδί. Θα είναι πολύ εργονομικό και πολύ ξεκούραστο. (μπορεί να μην το καταλάβεις τώρα αλλά αργότερα που θα πάρει κιλά το παιδί θα κάνει τη διαφορά η λειτουργία αυτή).
Δεν είναι στην κατηγορία Ι/ΙΙ/ΙΙΙ όπως το pallas που είχες ποστάρει παραπάνω αλλά κατά την προσωπική μου άποψη καλύτερα σε αυτή τη φάση να είσαι σε ένα 0-18 (από νεογέννητο μέχρι περίπου 3-4 ετών δλδ).

Εγώ έχω αντίστοιχο πρόβλημα. Η μικρή είναι 32 μηνών και είναι οριακά στο 9-18κιλά (το οποίο είναι της ηλικίας της και το οποίο μας είχαν δώσει και είναι επίσης μικρό, αλλά είναι ψηλή) και πρέπει να πάω από τώρα σε μεγαλύτερης κατηγορίας.
Τα περισσότερα λένε 15-36κιλά αλλά και από 4 ετών περίπου (πχ Britax). Η δικιά μας δεν είναι ούτε 3. Πολύ λίγα γράφουν από 3 και πάνω (πχ το cybex και το concord).
Η άλλη επιογή είναι να πάω σε κάποιο ενδιάμεσο (group I/ II: μέχρι 25κιλά ->5+ ετών) αλλά δεν ξέρω αν αξίζει.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#6783
Lippi έγραψε:Κατ'αρχήν να σας ζήσει!


thanks.

Lippi έγραψε:
Ωραίο το Sirona και αν κατάλαβα καλά περιστρέφεται για να βάλεις το παιδί. Θα είναι πολύ εργονομικό και πολύ ξεκούραστο. (μπορεί να μην το καταλάβεις τώρα αλλά αργότερα που θα πάρει κιλά το παιδί θα κάνει τη διαφορά η λειτουργία αυτή).
Δεν είναι στην κατηγορία Ι/ΙΙ/ΙΙΙ όπως το pallas που είχες ποστάρει παραπάνω αλλά κατά την προσωπική μου άποψη καλύτερα σε αυτή τη φάση να είσαι σε ένα 0-18 (από νεογέννητο μέχρι περίπου 3-4 ετών δλδ).


To μοναδικό που με προβληματίζει είναι, επειδή ο μικρός είναι ήδη μεγάλος για την ηλικία του (7.5 μηνών/10.5 kg :s_crazy ), πόσο θα κάτσει σε αυτό το κάθισμα. δλδ, αν το χρησιμοποιήσουμε 1-1,5 χρόνο μαξ... :s_omg

Lippi έγραψε:Εγώ έχω αντίστοιχο πρόβλημα. Η μικρή είναι 32 μηνών και είναι οριακά στο 9-18κιλά (το οποίο είναι της ηλικίας της και το οποίο μας είχαν δώσει και είναι επίσης μικρό, αλλά είναι ψηλή) και πρέπει να πάω από τώρα σε μεγαλύτερης κατηγορίας.
Τα περισσότερα λένε 15-36κιλά αλλά και από 4 ετών περίπου (πχ Britax). Η δικιά μας δεν είναι ούτε 3. Πολύ λίγα γράφουν από 3 και πάνω (πχ το cybex και το concord).
Η άλλη επιογή είναι να πάω σε κάποιο ενδιάμεσο (group I/ II: μέχρι 25κιλά ->5+ ετών) αλλά δεν ξέρω αν αξίζει.


Εγώ αν πήγαινα σε κάθισμα που κοιτάζει μπροστά, θα πήγαινα μόνο σε εκείνα που έχουν μαξιλαράκι μπροστά. Αν δεις τα crash tests (αν δεν τα έχεις δει ήδη) θα πάθεις πλάκα. Το μαξιλαράκι βέβαια είναι λίγο ενοχλητικό για το παιδί.

Νομίζω ότι είχα δει και κάποιο που κοιτούσε πίσω και ήταν για περισσότερα απο 18 κιλά.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#6916
Geo f1 έγραψε:Και αλλο χοντρουλακι :yahoo:


Εύσωμος παρακαλώ! :rtfm: :s_mad
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#7486 Μετά από την χθεσινή εξόρμιση σε γνωστά καταστήματα μωρουδιακών και συμπαραμαρτούντων περιφερειακών είδαμε τα εξής:
1. Cybex Solution x2: Όλα καλά ωραία κατασκευή, σωστοί οδηγοί ζώνης, σωστή κάλυψη κεφαλιού περιμετρικά, αλλά πολύ στενό κάθισμα. Οι ώμοι της μικρής ήταν οριακά και το πρόβλημα του καθίσματος είναι ότι τα πλαινά δεν ανοίγουν καθώς μεγαλώνει το παιδί. Η cybex έχει άλλο κάθισμα το (Χ2 Gold?) του οποίου τα πλαινά ανοίγουν καθώς μεγαλώνει το παιδί αλλά είναι κατά πολύ ακριβότερο (δεν το είχε να το δούμε).
2. Be safe iZi up x3 : άνετο σε σύγκριση με το cybex, καθότι πολύ ανοιχτό στα πλαινά (με προβλημάτισε από πλευράς πλευρικής ασφάλειας) πολύ καλή προστασία του κεφαλιού, με ανάκλιση την οποία όμως κρίνω προβληματική καθώς πρέπει είτε να το κάνει το παιδί με τα δύο του χέρια, ή να κάνει γιόγκα ο γονιός στο πίσω κάθισμα αν το παιδί ήδη κάθεται. Επίσης είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας όσον αφορά στο ύψος που φτάνει.
3. Recaro Monza Nova : μεγάλο, ωραίο ύφασμα (υποτίθεται αντι-ιδρωτικό), σωστοί οδηγοί ζώνης, πολύ βαθύ μπάκετ (καλό από πλευράς ασφάλειας). Πολύ καλή προστασία του κεφαλιού περιμετρικά και έχει και ηχεία στο προσκέφαλο στο ύψος των αυτιών για να συνδέσεις mp3 player για να ακούει το παιδί τη μουσική του. Δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι, αλλά υπάρχει. Το προσκέφαλο έχει μηχανισμό κλίσης ανάκλησης με αέρα για καλύτερη στήριξη του κεφαλιού.
4. Maxi Cosi Rodi Fix : το outsider. Ενδιαφέρον, μοιάζει πολύ με το be safe, έχει και αυτό ανάκληση με καλύτερο μηχανισμό.
5. Britax Romer kidifix SP-SICT : πολύ καλή στήριξη κεφαλιού, καλοί οδηγοί ζώνης, πολύ καλή πλευρική προστασία, όχι ανάκλιση, το ύφασμα είναι κάπως (η υφή του, αλλά δεν νομίζω ότι είναι προβληματικό όσον αφορά την αντοχή). Η πατέντα με την προστασία στη ζώνη (pad) που υποτίθεται ότι μειώνει τις πιθανότητες τραυματισμού σε μετωπική, δίνει όγκο μπροστά στο στήθος και τελικά είναι ενοχλητική για το παιδί.

Άλλα ενδιαφέροντα:
τα 1 και 3 δέχονται το ειδικό πρόσθετο μαξιλάρι για ασφάλεια στις μετωπικές.
τα 1,3 και 5 έχουν ειδικό σύστημα πλευρικής προστασίας (πλησιάζουν πιο κοντά στην πόρτα ώστε να βελτιώνεται η κατανομή των δυνάμεων πρόσκρουσης).
ADAC tests : Όλα παίρνουν καλή βαθμολογία και την καλύτερη το Rodi Fix (!!!). To recaro υποφέρει στο κομάτι "οικολογία- φιλικό προς το περιβάλλον (άρρωστοι οι Γερμανοί με αυτό, αναρωτιέμαι τι ρόλο παίζει στν ασφάλεια).

Κόστος (στα μεγάλα καταστήματα, όχι έρευνα αγοράς):
1. 230 (παίζει σε κάποια μαγαζιά και δωροεπιταγή 10% ως έκπτωση)
2. 250
3. 290 (παίζει και δωροεπιταγή 10% ως έκπτωση)
4. 290 (παίζει και δωροεπιταγή 10% ως έκπτωση)
5. 251

Μένει να δούμε και το concord transformer XT, το οποίο δεν ξέρω που μπορεί να το δει κάποιος....
Άβαταρ μέλους
By xenos
#7628 Lippi, μετά το ποστ σου με ε΄βαλες σε σκέψεις για το χώρο που προσφέρουν μεγαλώνοντας και βλέπω τα εξής στην περίπτωση μου (που ο μικρός είναι μεγαλόσωμος):

*το besafe έχει περισσότερο χώρο για το παιδί από το sirona, όσο κοιτάνε πίσω. Οπότε θεωρητικά το παιδί κάθεται πιο άνετα κοιτλωντας προς τα πίσω και γενικότερα το κρατάς λίγο περισσότερο.

*το besafe αν γυρίσει προς τα μπροστά, χάνει το isofix (παίζει με ζώνες) και υπάρχει το εξής αποτέλεσμα σε πρόσκρουση: https://www.youtube.com/watch?v=GziF9MpYI2s

ρε πστη μου, έχω κωλομπερδευτεί.... :s_mad Πείτε μια γνώμη, οι έχοντες περάσει το ίδιο σκηνικό μπας κ καταλήξουμε κάποτε...
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#7673 Μπορείς να πας σε κάποιο με μαξιλαράκι μπροστά (το pallas που είχες γράψει αρχικά είναι μια λύση, αλλά το κάθισμά του είναι ίδιο με το solution x2 οπότε μπορεί να είναι στενό, έχει και η ρεκαρο ένα αντίστοιχο μεγαλύτερο, ανάλογο του Monza).

ΑΛΛΑ: δεν θα έχεις ανάκληση.
H ανάκληση αν κάνεις μεγάλα ταξίδια είναι σημαντική γιατί κατά 90% το παιδί θα κοιμηθεί. Οπότε παίζει ρόλο.
------
Σύμφωνα με τους πωλητές εχθές (πωλητές και θελουν να πουλήσουν θα πει κανείς), αλλά και σύμφωνα με site κατασκευαστή, το παιδί είναι αρκετά ψηλό και δεν έχει πρόβλημα να μπει σε μεγαλύτερο καθισματάκι, ειδικά αν ο κατασκευαστής δίνει από 3 ετών.
Επίσης σύμφωνα με site κατασκευαστή το κύριότερο μέτρο σύμφωνα με τις νόρμες τις ΕΕ για να υπολογίσεις την μετάβαση σε επόμενη κατηγορία καθίσματος είναι το μέγεθος του παιδιού και η ηλικία του (όχι το βάρος). ("...note that with the new registration standard i-Size and ISOFIX seats the subdivision is no longer by weight, but by age and size.")
Οπότε προσνατολίζομαι σε ΙΙ/ΙΙΙ χωρίς μαξιλαράκι. Ετσι και αλλιώς από ότι είδα το μαξιλαράκι είναι κάπως "πνιγηρό" για παιδιά πάνω από 3 ετών. Μάλλον θα πάω για το Recaro Monza Nova 2 που παίρνει πολύ καλή βαθμολογία στην ADAC και το βρίσκω έξω φθηνότερα, τόσο ώστε να είναι στα επίπεδα του Μ.Ο. της κατηγορίας. Είναι και μεγαλούτσικο και πολύ ψηλό για το μέλλον (φτάνει 1,5μ) όταν συνήθως το όριο για ζώνη ασφαλείας χωρίς καθισματάκι είναι 1,40μ (ή 1,35μ σε κάποιες χώρες, 1,5μ στη γερμανία κλπ κλπ).
Άβαταρ μέλους
By xenos
#8924 Τελικά μάλλον θα πάμε για το besafe, λογω του αρκετά περισσότερου χωρου που αφηνει στο παιδι κ ιδιαιτερως στα ποδια του. Αν το βρω κιολας γιατι με πανε απο μερα σε μερα κ με την προυποθεση να χωραει στο κορσα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#9072 Η κόρη μου είναι πλέον 3,5 ετών και πάνω από 15 κιλά οπότε μπαίνουμε στην επόμενη κατηγορία αυτοκινητοκαθισματακίων.
Επειδή βλέποντας κάποια μοντέλα έχω μπερδευτεί. Θέλω καθισματάκι ή booster; Λογικά θέλω καθισματάκι που να γίνεται booster. Αλλά γιατί βλέπω μερικά booster, σκέτα, να λένε από 15 κιλά κλπ.