- 24 Απρ 2016, 18:41
#249374
g8777 έγραψε:Καλά εσύ δέν έφυγες από τό φόρουμ; Ποιός έχει χακαρει το ακαου;
Mirage ;
Η Φύση μας έδωσε ματάκια και στο σχολείο μάθαμε ανάγνωση. Ξαναδιάβασε το παρακά μικρέ:
http://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?p=247039#p247039Σε διευκολύνω:
pipinos1976 έγραψε:Αποφάσισα, λοιπόν, να αποχωρήσω από την ενεργό δράση, χωρίς να διαγράψω τον λογαριασμό μου για πολλούς λόγους: αποφυγή δημιουργίας κλώνων, όπως στους 4Τροχούς, διατήρηση επαφής μέσω προσωπικών μηνυμάτων, δημοσίευση βίντεο που ανεβάζω στην αντίστοιχη ενότητα.
JimClark έγραψε:ντω μεταξύ τα μισά crazy είναι που ο "αλλος" έχει βγάλει φλας να πάει κάπου και ο "τραβώ το βίδεο"δε θέλει να χαλάσει η ζαχαρένια του να αφήσει λίγο γκάζι για να συνεναίσει.
Δλδ αν έρθει ο ευχαριστώ στην περιφ θεσσαλονίκης τι θα κάνει; Θα βγει στον κόμβο Νεάπολης για να βάλει τα κλάματα για λίγα λεπτά;
Ευχαριστώ.
Άρα όλα αυτά είναι φυσιολογικά και νόμιμα; Εγώ τα είχα για συνηθισμένα, αλλά ενοχλητικά και παράνομα τόσον καιρό.
Όσον αφορά στο θέμα κόμβος Νεάπολης, που τον ξέρω πολύ καλά, όπως και όλη την περιφερειακή στην Θεσσαλονίκη, πάλι απαντώ με τον ίδιο τρόπο: συνηθισμένα, αλλά ενοχλητικά και παράνομα. Όπως έχω γράψει και παλαιότερα, το να είμαι σε έναν δρόμο με όριο 80, στροφές* και κίνηση και να με περνάει αέρα ένα Matiz τελικιασμένο με 140 στην ανηφόρα, κάνοντας σφήνα ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα, το θεωρώ επικίνδυνο και βλακώδες, πέραν από παράνομο. Τα είχα γράψει και στο bloka αυτά από πολύ παλιά. Και όχι μόνον αυτά. Είχα γράψει ότι τα φανάρια στην Θεσσαλονίκη ήταν εντελώς προβληματικά από θέμα χρονισμού (δεν μπορούσα να βρω την σωστή ταχύτητα για να πετυχαίνω πράσινο κύμα, όσο κι αν είχα προσπαθήσει) και δεν πέρασαν πάνω από 6 μήνες και βγήκε μελέτη του εκεί Πολυτεχνείου που επιβεβαίωσε αυτήν ακριβώς την αίσθηση που είχα οδηγώντας. Επίσης, κάτι άλλο που είχα γράψει ήταν πως για να περάσεις σε κεντρικό δρόμο από κάθετο στενό με φανάρι, όταν ανάβει πράσινο για εσένα, χρειάζεται 1η, σπινάρισμα και επιτάχυνση χωρίς αύριο για να κόψουν οι άλλοι από τον κεντρικό που συνεχίζουν και περνάνε.
* Ερχόμενοι προς Θεσσαλονίκη, ανεβαίνοντας, πριν την έξοδο για Τριανδρία (όπου έβγαινα εγώ συνήθως), έχει μερικές στροφές και ανηφόρα.
belgarion έγραψε:Ειδικά σε εκείνη την διπλή είσοδο έξοδο μετά τα κωνσταντινουπολιτικα προς Τούμπα αν θυμάμαι καλά που ταυτόχρονα μπαίνουν και βγαίνουν από τα δεξιά και σκάνε μύτη από τέρμα αριστερά να μπούνε δεξιά θα αυτοκτονήσει.
Παρακαλώ
Ισχύει ό,τι έγραψα πιο πάνω. Έχω περάσει πολύ καιρό στην Θεσσαλονίκη και την ξέρω. Άσχετο αυτό με το αν όλα αυτά που δείχνω στα βίντεο είναι προβληματικές καταστάσεις ή όχι. Γενικά, στην Θεσσαλονίκη, υπάρχουν αρκετά θέματα με την οδήγηση. Αντίστοιχα υπάρχουν κι αλλού: π.χ. στην Δ. Ελλάδα, όταν κάνεις προσπέρασμα στον μπροστινό σου, που πηγαίνει με 80, κι εσύ επιταχύνεις στα 90-100 θα δεις ότι σε ακολουθεί κι αυτός και πηγαίνετε παράλληλα στον δρόμο. Κόβει μόλις περάσεις τα 100-110.
Δες το τέλος του βίντεο: Αθήνα - Θεσσαλονίκη 3 ώρες 35 λεπτά και θα δεις ότι κλείνω το βίντεο λίγο πριν βγω για Τριανδρία. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν onboard κάμερες, οπότε την δουλειά την έκανα με ένα N70 και ένα Ν82 στο χέρι, οπότε έπρεπε να μαζέψω τα πράγματα πριν φτάσω σπίτι.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για να ξεκαθαρίζω το θέμα. Η κατάσταση είναι σαφής: για να αλλάξεις λωρίδα χρειάζεται φλας που είναι ενημερωτικό, δηλαδή δηλωτικό προθέσεως και όχι ενεργείας. Αυτός που βρίσκεται στην λωρίδα που θες να πας, πρέπει να σε διευκολύνει, αν μπορεί, και όχι με το ζόρι. Το να τραβάει, λοιπόν, αριστερά ένα φορτηγό γεμάτο αυτοκίνητα, χωρίς να έχει ελέγξει αν έρχομαι από πίσω είναι παράνομο και ενοχλητικό. Το να πηγαίνει η άλλη δεξιά-αριστερά μέχρι να αποφασίσει σε ποια λωρίδα θέλει να πάει είναι παράνομο και ενοχλητικό. Το να κόβει ο άλλος από τέρμα δεξιά 3 λωρίδες αριστερά για να βγει προς Αθήνα, ενώ έρχονται από πίσω αυτοκίνητα είναι βλακώδες, παράνομο και ενοχλητικό (εκεί, λόγω κάμερας πήγαινα ακριβώς με το όριο των 80). Το να κάνουν οι δύο τύποι με τα Mini κόντρες (το #9 είναι) ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα είναι παράνομο, ενοχλητικό και βλακώδες, πέρα από επικίνδυνο. Γενικά, άλλο είναι το πηγαίνω 120 σε όριο 80 στην ευθεία ήσυχα και ο ένας πίσω από τον άλλο και άλλο το πηγαίνω με 100 ανάμεσα στα αυτοκίνητο κάνοντας ζιγκ-ζαγκ κτλ. Αυτές τις συμπεριφορές προσπαθώ να αλλάξω παρουσιάζοντας αυτά τα βίντεο. Αν καταφέρω να αλλάξω έστω και έναν, π.χ. τον εαυτό μου για αρχή (που έχω αλλάξει δραματικά προς το καλύτερο) είναι κέρδος για όλους μας.
Ευχαριστώ.